Göd Város Önkormányzatának 25/2009. (VI. 25.) rendelete
a Polgármesteri Hivatalban szükséges leltározás rendjéről
1.§
A 249/2000(XII.24) Korm. rendeletben történő felhatalmazás alapján Göd Város Önkormányzata a Polgármesteri Hivatalban történő leltározást az alábbiak szerint rendeli el:
A Göd Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal által használt eszközeiről és azok állagában bekövetkezett változásokról a leltárt 2 évente szükséges elvégezni.
2.§
Amennyiben a Polgármesteri Hivatal tevékenységét szervezeti átszervezés érinti, a leltározást az adott évben az átszervezés követő 60 napon belül kell elvégezni.
3.§
Ez a rendelet kihirdetésével lép hatályba.
A rendelet kihirdetéséről – a helyben szokásos módon - a jegyző gondoskodik.
Polgármester Jegyző