25/2009. (VI. 25.) Képviselő-testületi rendelet
Tárgy: Polgármesteri Hivatal leltározási rendjéről

Göd Város Önkormányzatának  25/2009. (VI. 25.) rendelete

 a Polgármesteri Hivatalban szükséges leltározás rendjéről

 

1.§

 

A 249/2000(XII.24) Korm. rendeletben történő felhatalmazás alapján Göd Város Önkormányzata a Polgármesteri Hivatalban történő leltározást az alábbiak szerint rendeli el:

 

A Göd Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal által használt eszközeiről és azok állagában bekövetkezett változásokról a leltárt 2 évente szükséges elvégezni.

 

2.§

 

Amennyiben a Polgármesteri Hivatal tevékenységét szervezeti átszervezés érinti, a leltározást az adott évben az átszervezés követő 60 napon belül kell elvégezni.

 

3.§

 

Ez a rendelet kihirdetésével lép hatályba.

A rendelet kihirdetéséről – a helyben szokásos módon - a jegyző gondoskodik.

 

 

 

                                    Polgármester                                                 Jegyző

 

« Vissza
Vissza a főmenübe