20/2013. (X. 8.) Képviselő-testületi rendelet
Tárgy: a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatáról, Ügyrendjéről szóló 11/2013. (V. 31.) Ök. rendelet módosításáról

Göd Város Önkormányzatának 20/2013. (X. 08.) Ök. rendelete a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatáról, Ügyrendjéről szóló 11/2013. (V. 31.) Ök. rendelet módosításáról
 
1.§ Göd Város Önkormányzat 11/2013.(V. 31.) Ök. rendelet (a továbbiakban: a Rendelet) II. fejezetének 6.§. (1) 3. pontja az alábbiakkal egészül ki:
„c./ Polgármesteri referens”
 
2.§ A Rendelet II. fejezet 6.§ (2) bekezdés 3. pontja az alábbiak szerint egészül ki:
„c/ Polgármesteri referens
Ellátja a polgármester munkáját segítő, elsősorban az önkormányzati rendezvények, személyes találkozások előkészítését. Folyamatos kapcsolattartással megszervezi az önkormányzat szervei, a civil szervezetek és a tömegkommunikációs eszközök közötti információáramlást. Szervezi az önkormányzat testvérvárosi kapcsolatait.”
 
3.§ A Rendelet II. fejezet 8.§ (1) bekezdésében hatályát veszti a A Hivatal vezetői (Polgármester, Alpolgármesterek, Jegyző, Aljegyző, Osztályvezetők) rugalmas munkaidő-beosztásban látják el feladataikat. A munkaidő az ügyfélfogadás rendjéhez, a bizottsági és testületi ülésekhez igazodik. A törzsidőben valamennyi vezető köteles a munkahelyén tartózkodni, illetve feladatai ellátása érdekében a munkahelyi vezető engedélyével távozhat. A törzsidő megegyezik a Hivatal ügyfélfogadási idejével.” szövegrész és az alábbi szövegrésszel egészül ki:
„Csúsztatott munkarend lehetőségét a köztisztviselő kérésére a munkáltató biztosíthatja az ügyfélfogadás rendjének figyelembe vételével.”
 
4. § A Rendelet 2. sz. melléklete helyébe az alábbi 2. sz. melléklet lép:
 
A 2007. évi CLII. 4.§ a) bekezdése szerint vagyonnyilatkozat tételi kötelezettséggel járó munkakörök
 
Jegyző
Aljegyző
Kétévente
2007. évi CLII. tv. 3.§ (2) d) valamint 3.§ (1) c-e)
Belső ellenőr
Kétévente
3.§ (1) c)e)
Titkársági – Jogi – Informatikai Osztály
Titkársági – Jogi - Informatikai osztályvezető
Ötévenként
3.§ (2) d.)
Informatikai vezető
Kétévente
3.§ (1) c)
Pénzügyi Osztály
Pénzügyi osztályvezető
Kétévente
3.§ (1) c), (2) d)
Pénzügyi osztályvezető-helyettes
Kétévente
3.§ (1) c)
Adó Osztály
Adóosztály vezető
Ötévenként
3.§ (1) a)(2) d)
Adóügyi ügyintéző I.
Ötévenként
3.§ (1) a)
Beruházási Osztály
Beruházási osztályvezető
Évenként
3.§ (1) b), (2) d)
Környezetvédelmi (telephely eng.) ügyintéző
Ötévenként
3.§ (1) a)
Igazgatási osztály
Igazgatási osztályvezető
Kétévente
3.§ (1) a)d), (2) d.)
Igazgatási osztályvezető-helyettes
Kétévente
3.§ (1) a)d)
Szociálpolitikai ügyintéző I-II.
Kétévente
3.§ (1) a)d)
Közterület-felügyelet
Közterület-felügyelet vezető
Ötévenként
3.§ (1) a)
Közterület-felügyelő
Ötévenként
 
Építési Szolgáltatási Pont
Működési engedély ügyintéző
(Építési Szolgáltatási Pont ügyintéző)
Ötévenként
3.§ (1) a)
 
5.§ Ez a rendelet a kihirdetést követő napon lép hatályba.
 
 
Polgármester                                                                                                      Jegyző
 
Kihirdetési záradék:
 
A rendeletet kihirdettem:…2013…. év…X….   hó …08… napján
 
 
Dr. Szinay József
címzetes főjegyző

« Vissza
Vissza a főmenübe