2/2018. (I. 29.) Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági határozat
Tárgy: A bizottság 2018. évi munkatervének elfogadása
Göd Város Önkormányzatának Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsága úgy dönt, hogy a 2018. évre vonatkozó munkatervét az alábbiak szerint állapítja meg:
2018. JANUÁR
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. január 23. (kedd) 10.00 óra
1.) Jegyzőkönyv hitelesítő választása 2018. évre
Előterjesztő: Szabó Csaba PEKJB elnök
2.) A bizottság 2018. évi munkatervének elfogadása
Előterjesztő: Szabó Csaba PEKJB elnök
3.) Tájékoztató a képviselői vagyonnyilatkozatok leadásáról
Előterjesztő: PEKJB elnök
4.) Nemzetiségi önkormányzatokkal kötött megállapodások felülvizsgálata
Előterjesztő: aljegyző
5.) A Gödi Polgármesteri Hivatal év végi és következő év eleji munkarendjének meghatározása
Előterjesztő: pénzügyi-humán területért felelős alpolgármester
6.) Tájékoztatás az adóbevételek állásáról, a kintlévőségek és azok behajtásának aktuális helyzetéről
Előterjesztő: dr. Kármán Gábor Hatósági osztályvezető
7.) Tájékoztatás a pályázatok állásáról
Előterjesztő: Popele Julianna Beruházási és városüzemeltetési osztályvezető
Egyebek
2018. FEBRUÁR
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. február 20. (kedd) 10.00 óra
1.) Göd Város Önkormányzata 2018. évi költségvetési rendeletének megalkotása
Előterjesztő: polgármester
2.) A 2017. évi költségvetési rendelet II. félévi módosítása
Előterjesztő: polgármester
3.)Tájékoztatás a 2017. évi közbeszerzési tervről
Előterjesztő: dr. Szinay József címzetes főjegyző
4.) Beszámoló a Dunakeszi Kistérség 2017. évi tevékenységéről
Előterjesztő: polgármester
5.) Beszámoló a Közterület-felügyelet 2017. évi munkájáról
Előterjesztő: aljegyző
6.) A „Pro Vigilantia Göd Díj” adományozása
Előterjesztő: PEKJB elnöke
Egyebek
2018. MÁRCIUS
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. március 20. (kedd) 10.00 óra
1.)Beszámoló a Dunakeszi Rendőrkapitányság és a Gödi Rendőrőrs 2017. évi működéséről
Előterjesztő: illetékes rendőrkapitány
2.)A Településellátó Szervezet műszaki (fenntartási, felújítási, karbantartási) tevékenységéről szóló beszámolója
Előterjesztő: TESZ igazgató
3.)Tájékoztató az Önkormányzat peres ügyeinek állásáról (zárt ülés)
Előterjesztő: dr. Szinay József címzetes főjegyző
Egyebek
2018. ÁPRILIS
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. április 24. (kedd) 10.00 óra
1) Vác Hivatásos Tűzoltó-parancsnokság 2017. évi tűzvédelmi tevékenységéről szóló beszámolója
Előterjesztő: illetékes tűzoltó parancsnok
2) 2017. évi zárszámadásról szóló rendelet elfogadása
Előterjesztő: polgármester
3) Tájékoztató a 2017. évben történt pénzügyi, gazdasági ellenőrzések tapasztalatairól
Előterjesztő: polgármester
4) A Göd Városi Kommunikációs Nonprofit Kft. és Gödi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. 2017. évi beszámolójának elfogadása
Előterjesztő: ügyvezetők
5) Tájékoztatás az adóbevételek állásáról, a kintlévőségek és azok behajtásának aktuális helyzetéről
Előterjesztő: dr. Kármán Gábor Hatósági osztályvezető
Egyebek
2018. MÁJUS
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2017. május 22. (kedd) 10.00 óra
Egyebek
2018. JÚNIUS
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. június 26. (kedd) 10.00 óra
1.)„Göd Város Szolgálatáért” kitüntető cím adományozása
Előterjesztő: jegyző
Egyebek
2018. JÚLIUS-AUGUSZTUS: TANÁCSKOZÁSI SZÜNET
2018. SZEPTEMBER
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. szeptember 25. (kedd) 10.00 óra
1.)Göd Város Önkormányzata 2018. évi költségvetési rendeletének I. félévi módosítása
Előterjesztő: polgármester
2.)Tájékoztató az Önkormányzat 2018. évi gazdálkodásának I. félévi helyzetéről
Előterjesztő: polgármester
3.)Wigner Jenő Ösztöndíjpályázat kiírása és részvétel a Bursa Hungarica Felsőoktatási Ösztöndíjpályázaton
Előterjesztő: pénzügyi-humán területért felelős alpolgármester
4.)A Közterület-felügyelet 2018. I. félévi tevékenységéről szóló beszámolója
Előterjesztő: aljegyző
5.)A Településellátó Szervezet alaptevékenységeiről szóló beszámolója
Előterjesztő: TESZ igazgató
6.)Tájékoztató a pályázatok állásáról
Előterjesztő: Popele Julianna Beruházási és városüzemeltetési osztályvezető
Egyebek
2018. OKTÓBER
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. október 24. (szerda) 9.00 óra
1.)A lakás- és helyiséggazdálkodás során alkalmazott bérletidíj-tételek felülvizsgálata
Előterjesztő: polgármester
2.)Köztemetői díjmértékek felülvizsgálata
Előterjesztő: polgármester
3.) Tájékoztató az Önkormányzat peres ügyeinek állásáról
Előterjesztő: dr. Szinay József címzetes főjegyző
4.) Tájékoztatás az adóbevételek állásáról, a kintlévőségek és azok behajtásának aktuális helyzetéről
Előterjesztő: Dr. Kármán Gábor Hatósági osztályvezető
Egyebek
2018. NOVEMBER
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. november 27. (kedd) 10.00 óra
1.)Helyi adórendeletek módosítása
Előterjesztő: pénzügyi-humán területért felelős alpolgármester
Egyebek
2018. DECEMBER
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. december 11. (kedd) 10.00 óra
1.)2019. évre vonatkozó belső ellenőrzési terv jóváhagyása
Előterjesztő: jegyző
2.)A Képviselő-testület 2019. évi munkatervének elfogadása
Előterjesztő: polgármester
3.)Közterülethasználati díjtételek módosítása
Előterjesztő: jegyző
4.)Helyi buszközlekedés viteldíjainak módosítása
Előterjesztő: jegyző
Egyebek
Felelős: Szabó Csaba
Határidő: folyamatos