2/2018. (I. 29.) Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági határozat
Tárgy: A bizottság 2018. évi munkatervének elfogadása
 Göd Város Önkormányzatának Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsága úgy dönt, hogy a 2018. évre vonatkozó munkatervét az alábbiak szerint állapítja meg:
 
 
2018. JANUÁR
 
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. január 23. (kedd) 10.00 óra
 
1.)    Jegyzőkönyv hitelesítő választása 2018. évre
Előterjesztő: Szabó Csaba PEKJB elnök
 
2.)    A bizottság 2018. évi munkatervének elfogadása
Előterjesztő: Szabó Csaba PEKJB elnök
 
3.)    Tájékoztató a képviselői vagyonnyilatkozatok leadásáról
Előterjesztő: PEKJB elnök
 
4.)    Nemzetiségi önkormányzatokkal kötött megállapodások felülvizsgálata
Előterjesztő: aljegyző
 
5.)    A Gödi Polgármesteri Hivatal év végi és következő év eleji munkarendjének meghatározása
Előterjesztő: pénzügyi-humán területért felelős alpolgármester
 
6.)      Tájékoztatás az adóbevételek állásáról, a kintlévőségek és azok behajtásának aktuális helyzetéről
Előterjesztő: dr. Kármán Gábor Hatósági osztályvezető
 
7.)      Tájékoztatás a pályázatok állásáról
Előterjesztő: Popele Julianna Beruházási és városüzemeltetési osztályvezető
 
Egyebek
 
 
2018. FEBRUÁR
 
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. február 20. (kedd) 10.00 óra
 
1.) Göd Város Önkormányzata 2018. évi költségvetési rendeletének megalkotása
Előterjesztő: polgármester
 
2.) A 2017. évi költségvetési rendelet II. félévi módosítása
Előterjesztő: polgármester
 
3.)Tájékoztatás a 2017. évi közbeszerzési tervről
Előterjesztő: dr. Szinay József címzetes főjegyző
 
4.) Beszámoló a Dunakeszi Kistérség 2017. évi tevékenységéről
Előterjesztő: polgármester
 
5.) Beszámoló a Közterület-felügyelet 2017. évi munkájáról
Előterjesztő: aljegyző
 
6.) A „Pro Vigilantia Göd Díj” adományozása
Előterjesztő: PEKJB elnöke
 
Egyebek
 
 
2018. MÁRCIUS
 
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. március 20. (kedd) 10.00 óra
 
1.)Beszámoló a Dunakeszi Rendőrkapitányság és a Gödi Rendőrőrs 2017. évi működéséről
Előterjesztő: illetékes rendőrkapitány
 
2.)A Településellátó Szervezet műszaki (fenntartási, felújítási, karbantartási) tevékenységéről szóló beszámolója
Előterjesztő: TESZ igazgató
 
3.)Tájékoztató az Önkormányzat peres ügyeinek állásáról (zárt ülés)
Előterjesztő: dr. Szinay József címzetes főjegyző
 
Egyebek
 
 
2018. ÁPRILIS
 
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. április 24. (kedd) 10.00 óra
 
1)   Vác Hivatásos Tűzoltó-parancsnokság 2017. évi tűzvédelmi tevékenységéről szóló beszámolója
Előterjesztő: illetékes tűzoltó parancsnok
 
2)   2017. évi zárszámadásról szóló rendelet elfogadása
Előterjesztő: polgármester
 
3)   Tájékoztató a 2017. évben történt pénzügyi, gazdasági ellenőrzések tapasztalatairól
Előterjesztő: polgármester
 
4)   A Göd Városi Kommunikációs Nonprofit Kft. és Gödi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. 2017. évi beszámolójának elfogadása
     Előterjesztő: ügyvezetők
 
5)   Tájékoztatás az adóbevételek állásáról, a kintlévőségek és azok behajtásának aktuális helyzetéről
Előterjesztő: dr. Kármán Gábor Hatósági osztályvezető
 
Egyebek
 
 
2018. MÁJUS
 
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2017. május 22. (kedd) 10.00 óra
 
Egyebek
 
 
2018. JÚNIUS
 
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. június 26. (kedd) 10.00 óra
 
1.)„Göd Város Szolgálatáért” kitüntető cím adományozása
Előterjesztő: jegyző
 
Egyebek
 
 
2018. JÚLIUS-AUGUSZTUS: TANÁCSKOZÁSI SZÜNET
 
 
2018. SZEPTEMBER
 
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. szeptember 25. (kedd) 10.00 óra
 
1.)Göd Város Önkormányzata 2018. évi költségvetési rendeletének I. félévi módosítása
Előterjesztő: polgármester
 
2.)Tájékoztató az Önkormányzat 2018. évi gazdálkodásának I. félévi helyzetéről
Előterjesztő: polgármester
 
3.)Wigner Jenő Ösztöndíjpályázat kiírása és részvétel a Bursa Hungarica Felsőoktatási Ösztöndíjpályázaton
     Előterjesztő: pénzügyi-humán területért felelős alpolgármester
 
4.)A Közterület-felügyelet 2018. I. félévi tevékenységéről szóló beszámolója
Előterjesztő: aljegyző
 
5.)A Településellátó Szervezet alaptevékenységeiről szóló beszámolója
Előterjesztő: TESZ igazgató
 
6.)Tájékoztató a pályázatok állásáról
Előterjesztő: Popele Julianna Beruházási és városüzemeltetési osztályvezető
 
Egyebek
 
 
2018. OKTÓBER
 
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. október 24. (szerda) 9.00 óra
 
1.)A lakás- és helyiséggazdálkodás során alkalmazott bérletidíj-tételek felülvizsgálata
Előterjesztő: polgármester
 
2.)Köztemetői díjmértékek felülvizsgálata
Előterjesztő: polgármester
 
3.)    Tájékoztató az Önkormányzat peres ügyeinek állásáról
Előterjesztő: dr. Szinay József címzetes főjegyző
 
4.)    Tájékoztatás az adóbevételek állásáról, a kintlévőségek és azok behajtásának aktuális helyzetéről
Előterjesztő: Dr. Kármán Gábor Hatósági osztályvezető
 
Egyebek
 
 
2018. NOVEMBER
 
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. november 27. (kedd) 10.00 óra
 
1.)Helyi adórendeletek módosítása
Előterjesztő: pénzügyi-humán területért felelős alpolgármester
 
Egyebek
 
 
2018. DECEMBER
 
Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági ülés tervezett időpontja:
2018. december 11. (kedd) 10.00 óra
 
1.)2019. évre vonatkozó belső ellenőrzési terv jóváhagyása
Előterjesztő: jegyző
 
2.)A Képviselő-testület 2019. évi munkatervének elfogadása
Előterjesztő: polgármester
 
3.)Közterülethasználati díjtételek módosítása
Előterjesztő: jegyző
 
4.)Helyi buszközlekedés viteldíjainak módosítása
Előterjesztő: jegyző
 
Egyebek
 
Felelős:            Szabó Csaba
Határidő:         folyamatos
« Vissza
Vissza a főmenübe