6/2018. (I. 29.) Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsági határozat
Tárgy: Döntés Göd Város 2018. évi költségvetésének egyes elemeiről
 Göd Város Önkormányzatának Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsága javasolja elfogadni a Képviselő-testületnek az alábbi költségvetés egyes elemeiről szóló határozati javaslatot:
 
 
Göd Város Önkormányzat képviselő-testülete a 2018. évi költségvetésével kapcsolatban úgy dönt, hogy
 
1.      a cafetéria juttatás összegét a közalkalmazottak körében bruttó 134 220 Ft/fő, míg a köztisztviselők esetében bruttó 200 000 Ft/fő összegben határozza meg; az összegek a teljes munkaidőben történő foglalkoztatáshoz kapcsolódnak, részmunkaidő esetén arányosítani szükséges;
 
2.      további intézkedésig ruhapénz, munkaruha jogcímeken megtervezett és későbbiekben jóváhagyásra kerülő költségvetési előirányzatok terhére csak a belső ellenőri vizsgálat után és külön engedéllyel történhet kifizetés;
 
3.      azon önkormányzati intézményekben foglalkoztatottak részére, akik a minimálbér és garantált bérminimum elérésében az állam által támogatottakon kívül nem részesültek korábban ágazati bérrendezésben, az önkormányzat/képviselő-testület forrást biztosít bérkorrekcióra. A bérkorrekció összege a munkaköréhez és besorolásához igazodóan a minimálbér vagy garantált bérminimum 2017-2018 évek közötti emelésének a különbözete. Az intézményvezetők, a Polgármesteri Hivatal osztályvezetői, valamint a két önkormányzati tulajdonú kft. esetében a bérfejlesztéséről a polgármester, valamint a jegyző rendelkezései szerint kell eljárni.
A bérkorrekcióval kapcsolatban
a. azt a közalkalmazottak esetében munkáltatói döntésen alapuló illetményrész megemelésével kell végrehajtani,
b. a köztisztviselőknél a besorolás szerinti bér eltérítését kell alkalmazni,
c. az MT hatálya alá eső alkalmazottak esetében szükség szerint módosítani kell szükséges a kinevezési dokumentumot;
Korábban ágazati bérrendezésben részesültek, ezért önkormányzati bérkorrekció alól kivételt képeznek az óvodapedagógusok, bölcsődei diplomások és a védőnők;
 
4.      a tartós bérmaradvány intézménynél nem kerülhet betervezésre, ugyanakkor az önkormányzati költségvetésbe a költségvetési tartalékok között ilyen célra külön soron 6 millió forint kerüljön betervezésre,
 
5.      a dologi előirányzatokra a 2017. évi eredeti előirányzatok szerkezeti változások átvezetése és a szintrehozás eredményeképpen meghatározható előirányzat összege tervezhető;
 
6.      a Polgármesteri Hivatal a választás pénzügyi fedezetét tervezni köteles a költségvetésében;
 
7.      az Alapszolgáltatási Központ a közalkalmazotti létszámát 2018. január 1-től egy fő szakdolgozóval növelheti.
 
8.      folyószámla költségtérítés összege 12 000 Ft/fő/év, mely a foglalkoztatás hónapjaival arányosan változik.
 
Határidő:         értelemszerű
Felelős:           polgármester, jegyző, intézményvezetők
 
« Vissza
Vissza a főmenübe