21/2016. (XII. 15.) Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testületei rendelet
Tárgy: A hivatali helyiségen kívüli és a hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés és bejegyzett élettársi kapcsolat létesítése engedélyezésének szabályairól és díjairól szóló 3/2015.(II.12.) önkormányzati rendelet módosításáról
  

Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testületének

21/2016. (XII.15.)

önkormányzati rendelete

a hivatali helyiségen kívüli és a hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés és bejegyzett élettársi kapcsolat létesítése engedélyezésének szabályairól és díjairól szóló 3/2015.(II.12.) önkormányzati rendelet módosításáról

 

1.§

 

Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testülete a hivatali helyiségen kívüli és a hivatali

munkaidőn kívül történő házasságkötés és bejegyzett élettársi kapcsolat létesítése

engedélyezésének szabályairól szóló 3/2015.(II.12.) önkormányzati rendelete (továbbiakban:

Ör.) 2.§ 2. pontja az alábbi meghatározással egészül ki:

 

2.§ 2. hivatali helyiség:

- az önkormányzat által hivatali munkaidőben (kis létszámú max: 10 fő) anyakönyvi

esemény lebonyolítására a Fonyód, Fő utca 19. szám alatti épületben biztosított alkalmas

hivatali helyiség,

- hivatali munkaidőn kívül az anyakönyvi esemény lebonyolítására a Fonyód, Ady E. utca

17.szám alatti –Fonyódi Kulturális Központ- épületében biztosított alkalmas helyiség.

 

2.§

 

Az Ör. 4.§-a az alábbi (3/A, 3/B. 3/C) bekezdéssel egészül ki:

 

4.§ (3/A) A (2) bekezdésben meghatározott díj megfizetése alól a hivatali munkaidőn kívüli

hivatali helyiségben történő anyakönyvi esemény lebonyolításánál akkor mentesülnek a

felek, ha a házasulandók mindegyike fonyódi bejelentett lakcímmel rendelkezik.

 

(3/B) Amennyiben az egyik fél rendelkezik fonyódi bejelentett lakcímmel a mellékletben

szereplő díj 50%-át kell megfizetniük.

 

(3/C) Amennyiben az anyakönyvi esemény lebonyolítására hivatali helyiségen és hivatali munkaidőn kívül kerül sor a mellékletben szereplő díj 50%-át kell megfizetni, ha mindkét fél fonyódi bejelentett lakcímmel rendelkezik.

 

3. §

 

Az Ör. 1. számú melléklete helyébe az alábbi melléklet lép:

 

       I.            díjak

1.      A hivatali munkaidőn kívüli hivatali helyiségben történő anyakönyvi esemény lebonyolítása esetén fizetendő díj mértéke: 40.000-ft

2.      A hivatali helyiségen és hivatali munkaidőn kívüli anyakönyvi esemény lebonyolításáért fizetendő díj mértéke: 50.000-ft

 

 

    II.            anyakönyvvezető anyakönyvi eseményenkénti díjazása:

 

1.      A hivatali munkaidőn kívüli, hivatali helyiségben történő anyakönyvi esemény lebonyolítás esetén: 12.700-ft

szombati napokon: nettó 10.000-ft

segítő közreműködő díja: nettó 3.000-ft

 

2.      A hivatali helyiségen és hivatali munkaidőn kívüli anyakönyvi esemény lebonyolítása esetén: nettó 20.000-ft

 

4.§

 

Ez a rendelet 2017. január 1-én lép hatályba, és az azt követő napon hatályát veszti.

 

 

 

 

 

Hidvégi József                                                                                                     Dr. Széll Attila

polgármester                                                                                                            jegyző

 

 

 

Záradék:

Kihirdetve: 2016. december 16.

 

                                                                                                                            Dr. Széll Attila

                                                                                                                      jegyző

 

 

« Vissza
Vissza a főmenübe