7. napirendi pont
ELŐTERJESZTÉS
A Humán Bizottság
2017. február 14-i ülésére

Tárgy:   Előterjesztés az igazgatási szünet elrendeléséről
Készítette:   Szász-Reichert Szabina
Előterjesztő:   Dr. Széll Attila
Véleményező bizottság:   Humán Bizottság

2017. évi munkaszüneti napok körüli munkarendet az alábbiak szerint állapítom meg:

1.    
 
2017. március 15. (szerda)

2.      2017. április 16-17. (vasárnap,hétfő) Húsvét

3.      2017. május 1. (hétfő) háromnapos hétvége

4.      2017. június 4-5. (vasárnap, hétfő) Pünkösd

5.   2017. július 17-tól (hétfő) 2017. augusztus 11-ig (péntek) folyamatos ügymenet biztosítása és ügyeleti rend fenntartása mellett általános szünet, mely időszak alatt minden irodán van legalább egy ügyeletes munkatárs. Hivatal feladatainak jellegéből adódóan, a szigorúan előírt határidők betartása érdekében a munkavégzés teljes felfüggesztésére, leállására nincs lehetőség így a hivatal kis létszámú dolgozóval működik.

6.      2017. augusztus 20. (vasárnap)

7.      2017. augusztus 21-től ( hétfő) - 2017. augusztus 25-ig (péntek)  igazgatási szünet   A hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett.

8.      2017. október 23. (hétfő)

9.      2017. november 1. (szerda)

10.  2017. évben az utolsó munkanap: 2017. december 21. (csütörtök)

11.  2017. december 25-26. (hétfő, kedd)

12.  2017. december 22-től (péntek)- 2018. január 2-ig (kedd) igazgatási szünet


Az igazgatási szünetről helyben szokásos módon tájékoztatást javasolt közzétenni 2017. május 31-ig. Az anyakönyvi ügyintézés folyamatosságát a jegyző – szükség esetén - berendelés útján biztosítja.


Döntéshozói vélemények

Humán Bizottság    A Humán Bizottság javasolja a Képviselő-testületnek az előterjesztés szerinti határozati javaslat elfogadását. 
 
Döntési javaslat

"Igazgatási szünet elrendelése"

Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ügyrendi, napirendi kérdések
A Humán Bizottság a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.

 1. Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testülete úgy határozott, hogy a Polgármesteri Hivatalban 2017. augusztus 21.- augusztus 25. és 2017. december 22. – 2018. január 2. között 10 munkanapra igazgatási szünetet rendel el.

2. Felkéri a jegyzőt, hogy az igazgatási szünet idején a halasztást nem tűrő ügyek (különösen anyakönyvi igazgatás területén) határidőben történő intézéséről gondoskodjon.

3. Felkéri a jegyzőt a szükséges munkáltatói intézkedések megtételére, továbbá a lakosság 2017. május 31-ig történő tájékoztatására az elrendelt igazgatási szünetről.


Határidők, felelősök:

Határidő: értelem szerint
Felelős: Dr. Széll Attila

« Vissza
Vissza a főmenübe