16. napirendi pont
ELŐTERJESZTÉS
A Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testülete
2017. december 14-i ülésére

Tárgy:   Előterjesztés a Fonyód, Ady Endre utca 1. szám alatt lévő Kormányablak épületrészben létesítendő Nemzeti Adó- és Vámhivatali ügyfélszolgálathoz való hozzájáruláshoz
Készítette:   Kovács Péter irodavezető
Előterjesztő:   Hidvégi József polgármester
Véleményező bizottság:  

Tisztelt Képviselő-testület!

 

A Képviselő-testület használatra átadta a Fonyód, Ady Endre utca 1. szám alatt lévő helyiséget a Somogy Megyei Kormányhivatalnak, Kormányablak működtetése céljából.

A Somogy Megyei Kormányhivatal kormánymegbízottjának megkeresése alapján a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (továbbiakban: NAV) egyes ügyfélszolgálatai 2018. január 1. napjával átkerülnek a Kormányablakba.

 

A kormánymegbízott kéri a Képviselő-testületet, hogy hagyja jóvá – a kérelméhez csatolt térképmásolaton jelzettek szerint – a Kormányablakban a NAV ügyfélszolgálat kialakítását.

 

Melléklet:

Somogy Megyei Kormányhivatal megkeresése

 


Döntéshozói vélemények

Pénzügyi Bizottság   A Pénzügyi Bizottság javasolja a Képviselő-testületnek az előterjesztés szerinti határozati javaslat elfogadását.
 
Városfejlesztési Bizottság   A Városfejlesztési Bizottság javasolja a Képviselő-testületnek az előterjesztés szerinti határozati javaslat elfogadását.
 
Döntési javaslat

"Előterjesztés a Fonyód, Ady Endre utca 1. szám alatt lévő Kormányablak épületrészben létesítendő Nemzeti Adó- és Vámhivatali ügyfélszolgálathoz való hozzájáruláshoz "

Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: vagyongazdálkodási kérdések
A Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testülete a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.

1. Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testülete jóváhagyja, hogy a Somogy Megyei Kormányhivatal által használt Fonyód, Ady E. u.1. szám alatti Kormányablakban a Nemzeti Adó- és Vámhivatal ügyfélszolgálatot létesítsen.

 

2. Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testülete megbízza a polgármestert az 1. pont szerinti ügyfélszolgálat létesítésével kapcsolatos iratok aláírásával.


Határidők, felelősök:

Határidő: 2017. 12. 31.
Felelős: Hidvégi József
Hivatali felelős: Kovács Péter

« Vissza
Vissza a főmenübe