2018. február 15-i ülésére
Tárgy: | Előterjesztés az igazgatási szünet elrendeléséről | |
Készítette: | Szász-Reichert Szabina | |
Előterjesztő: | Nagy Brigitta aljegyző | |
Véleményező bizottság: |
2018. évi munkaszüneti napok körüli munkarendet az alábbiak szerint állapítom meg
1. 1 1. 2018. március 10. (szombat) – a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett
2018. március 16. (péntek) – pihenőnap
2. 2. 2018. április 21. (szombat) - a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett
2018. április 30. (hétfő) – pihenőnap
3. 3. Tekintettel arra, hogy nagyobb részben a köztisztviselők nyárra ütemezték a szabadságok kivételét, tájékoztatásul -2018. július 09-től – 2018. július 27-ig folyamatos ügymenet biztosítása és ügyeleti rend fenntartása mellett általános szünet elrendelését javaslom, mely időszak alatt minden irodán van legalább egy ügyeletes munkatárs. Hivatal feladatainak jellegéből adódóan, a szigorúan előírt határidők betartása érdekében a munkavégzés teljes felfüggesztésére, leállására nincs lehetőség így a hivatal kis létszámú dolgozóval működne.
4. 4.2018. augusztus 21-től - 2018. augusztus 24-ig terjedő időszakra - az igazgatási szünet elrendelését javaslom.
5. 5.2018. október 13. (szombat) – a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett
2018. október 22. (hétfő) – pihenőnap
6. 6.2018. november 2. (péntek) – pihenőnap
2018. november 10. (szombat)- a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett
7. 7.2018. december 1. (szombat) - a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett
2018. december 24. (hétfő) – pihenőnap
8. 8.2018. december 15. (szombat) - a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett
2018. december 31. (hétfő) - pihenőnap
9. 9.2018. évben az utolsó munkanap: 2018. december 20. (csütörtök)
1 10.2018. december 21-től - 2019. január 2-ig terjedő időszakra - az igazgatási szünet elrendelését javaslom.
Az igazgatási szünetről helyben szokásos módon tájékoztatást javasolt közzétenni 2018. május 31-ig. Az anyakönyvi ügyintézés folyamatosságát a jegyző – szükség esetén - berendelés útján biztosítja.
Döntéshozói vélemények
Humán Bizottság |
A Humán Bizottság javasolja a Képviselő-testületnek az előterjesztés szerinti határozati javaslat elfogadását. |
|
"Igazgatási szünet elrendelése"
Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ügyrendi, napirendi kérdések
A Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testülete a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.
1. Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testülete úgy határozott, hogy a Polgármesteri Hivatalban 2018. augusztus 21.- augusztus 24. és 2018. december 21. – 2019. január 2. között 8 munkanapra igazgatási szünetet rendel el.
2. Felkéri az aljegyzőt, hogy az igazgatási szünet idején a halasztást nem tűrő ügyek (különösen anyakönyvi igazgatás területén) határidőben történő intézéséről gondoskodjon.
3. Felkéri az aljegyzőt a szükséges munkáltatói intézkedések megtételére, továbbá a lakosság 2018. május 31-ig történő tájékoztatására az elrendelt igazgatási szünetről.
Határidők, felelősök:
Határidő: 2018. 02. 15.
Felelős: Nagy Brigitta