11. napirendi pont
ELŐTERJESZTÉS
A Humán Bizottság
2018. február 13-i ülésére

Tárgy:   Előterjesztés az igazgatási szünet elrendeléséről
Készítette:   Szász-Reichert Szabina
Előterjesztő:   Nagy Brigitta aljegyző
Véleményező bizottság:  

2018. évi munkaszüneti napok körüli munkarendet az alábbiak szerint állapítom meg

 

1. 1  1. 2018. március 10. (szombat) – a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett

   2018. március 16. (péntek) – pihenőnap

2.     2. 2018. április 21. (szombat) - a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett

   2018. április 30. (hétfő) – pihenőnap

 

3.     3. Tekintettel arra, hogy nagyobb részben a köztisztviselők nyárra ütemezték a szabadságok kivételét, tájékoztatásul -2018. július 09-től – 2018. július 27-ig folyamatos ügymenet biztosítása és ügyeleti rend fenntartása mellett általános szünet elrendelését javaslom, mely időszak alatt minden irodán van legalább egy ügyeletes munkatárs. Hivatal feladatainak jellegéből adódóan, a szigorúan előírt határidők betartása érdekében a munkavégzés teljes felfüggesztésére, leállására nincs lehetőség így a hivatal kis létszámú dolgozóval működne.

 

4.     4.2018. augusztus 21-től - 2018. augusztus 24-ig terjedő időszakra - az igazgatási szünet elrendelését javaslom.

5.     5.2018. október 13. (szombat) – a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett

  2018. október 22. (hétfő) – pihenőnap

6.     6.2018. november 2. (péntek) – pihenőnap

  2018. november 10. (szombat)- a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett

7.     7.2018. december 1. (szombat) - a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett

  2018. december 24. (hétfő) – pihenőnap

8.     8.2018. december 15. (szombat) - a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett

  2018. december 31. (hétfő) - pihenőnap

9.     9.2018. évben az utolsó munkanap: 2018. december 20. (csütörtök)

1    10.2018. december 21-től - 2019. január 2-ig terjedő időszakra - az igazgatási szünet elrendelését javaslom.

 

Az igazgatási szünetről helyben szokásos módon tájékoztatást javasolt közzétenni 2018. május 31-ig. Az anyakönyvi ügyintézés folyamatosságát a jegyző – szükség esetén - berendelés útján biztosítja.


Döntéshozói vélemények

Humán Bizottság   A Humán Bizottság javasolja a Képviselő-testületnek az előterjesztés szerinti határozati javaslat elfogadását.
 
Döntési javaslat

"Igazgatási szünet elrendelése"

Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ügyrendi, napirendi kérdések
A Humán Bizottság a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.

1. Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testülete úgy határozott, hogy a Polgármesteri Hivatalban 2018. augusztus 21.- augusztus 24. és 2018. december 21. – 2019. január 2. között 8 munkanapra igazgatási szünetet rendel el.

2. Felkéri az aljegyzőt, hogy az igazgatási szünet idején a halasztást nem tűrő ügyek (különösen anyakönyvi igazgatás területén) határidőben történő intézéséről gondoskodjon.

3. Felkéri az aljegyzőt a szükséges munkáltatói intézkedések megtételére, továbbá a lakosság 2018. május 31-ig történő tájékoztatására az elrendelt igazgatási szünetről.


Határidők, felelősök:

Határidő: 2018. 02. 15.
Felelős: Nagy Brigitta

« Vissza
Vissza a főmenübe