2019. február 5-i ülésére
Tárgy: | Előterjesztés az igazgatási szünet elrendeléséről | |
Készítette: | Szurok-Szász Szabina | |
Előterjesztő: | Nagy Brigitta aljegyző | |
Véleményező bizottság: |
Tisztelt Képviselő testület!
1. Tekintettel arra, hogy nagyobb részben a köztisztviselők nyárra ütemezték a szabadságok kivételét, tájékoztatásul -2019. július 08-tól – 2019. július 26-ig folyamatos ügymenet biztosítása és ügyeleti rend fenntartása mellett általános szünet elrendelését javaslom, mely időszak alatt minden irodán van legalább egy ügyeletes munkatárs. Hivatal feladatainak jellegéből adódóan, a szigorúan előírt határidők betartása érdekében a munkavégzés teljes felfüggesztésére, leállására nincs lehetőség így a hivatal kis létszámú dolgozóval működne.
2. 1. 2019. augusztus 10. (szombat) – a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett
2019. augusztus 19. (hétfő) – pihenőnap
3. 2. 2019. augusztus 19-től - 2018. augusztus 23-ig terjedő időszakra - az igazgatási szünet elrendelését javaslom.
4. 3. 2019. december 7. (szombat) - a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett
2019. december 24. (kedd) – pihenőnap
5. 4. 2019. december 14. (szombat) - a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett
2019. december 27. (péntek) - pihenőnap
6. 5. 2019. évben az utolsó munkanap: 2019. december 20. (péntek)
2019. december 23-tól - 2019. január 3-ig terjedő időszakra - az igazgatási szünet elrendelését javaslom.
Az igazgatási szünetről helyben szokásos módon tájékoztatást javasolt közzétenni 2019. május 31-ig. Az anyakönyvi ügyintézés folyamatosságát a jegyző – szükség esetén - berendelés útján biztosítja.
Döntéshozói vélemények
Humán Bizottság |
A Humán Bizottság javasolja a Képviselő-testületnek az előterjesztés szerinti határozati javaslat elfogadását. |
|
"az igazgatási szünet elrendeléséről"
Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ügyrendi, napirendi kérdések
A Humán Bizottság a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.
1. Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testülete úgy határozott, hogy a Polgármesteri Hivatalban 2019. augusztus 19.- augusztus 23. és 2019. december 23. – 2020. január 3. között 8 munkanapra igazgatási szünetet rendel el.
2. Felkéri az aljegyzőt, hogy az igazgatási szünet idején a halasztást nem tűrő ügyek (különösen anyakönyvi igazgatás területén) határidőben történő intézéséről gondoskodjon.
3. Felkéri az aljegyzőt a szükséges munkáltatói intézkedések megtételére, továbbá a lakosság 2019. május 31-ig történő tájékoztatására az elrendelt igazgatási szünetről.
Határidők, felelősök:
Határidő: 2019. 02. 06.
Felelős: Hidvégi József