7. napirendi pont
ELŐTERJESZTÉS
A Humán Bizottság
2019. február 5-i ülésére

Tárgy:   Előterjesztés az igazgatási szünet elrendeléséről
Készítette:   Szurok-Szász Szabina
Előterjesztő:   Nagy Brigitta aljegyző
Véleményező bizottság:  

Tisztelt Képviselő testület!

1.   Tekintettel arra, hogy nagyobb részben a köztisztviselők nyárra ütemezték a szabadságok kivételét, tájékoztatásul -2019. július 08-tól – 2019. július 26-ig folyamatos ügymenet biztosítása és ügyeleti rend fenntartása mellett általános szünet elrendelését javaslom, mely időszak alatt minden irodán van legalább egy ügyeletes munkatárs. Hivatal feladatainak jellegéből adódóan, a szigorúan előírt határidők betartása érdekében a munkavégzés teljes felfüggesztésére, leállására nincs lehetőség így a hivatal kis létszámú dolgozóval működne.

2.  1. 2019. augusztus 10. (szombat) – a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett

        2019. augusztus 19. (hétfő) – pihenőnap

3.  2. 2019. augusztus 19-től - 2018. augusztus 23-ig terjedő időszakra - az igazgatási szünet elrendelését javaslom.

4.  3. 2019. december 7. (szombat) - a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett

  2019. december 24. (kedd) – pihenőnap

5.  4. 2019. december 14. (szombat) - a hivatal zárva tart, valamennyi munkatárs szabadságolása mellett

   2019. december 27. (péntek) - pihenőnap

6.  5. 2019. évben az utolsó munkanap: 2019. december 20. (péntek)
   
2019. december 23-tól - 2019. január 3-ig
 terjedő időszakra - az igazgatási szünet elrendelését javaslom.
 

Az igazgatási szünetről helyben szokásos módon tájékoztatást javasolt közzétenni 2019. május 31-ig. Az anyakönyvi ügyintézés folyamatosságát a jegyző – szükség esetén - berendelés útján biztosítja.


Döntéshozói vélemények

Humán Bizottság   A Humán Bizottság javasolja a Képviselő-testületnek az előterjesztés szerinti határozati javaslat elfogadását.
 
Döntési javaslat

"az igazgatási szünet elrendeléséről"

Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ügyrendi, napirendi kérdések
A Humán Bizottság a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.

1. Fonyód Város Önkormányzat Képviselő-testülete úgy határozott, hogy a Polgármesteri Hivatalban 2019. augusztus 19.- augusztus 23. és 2019. december 23. – 2020. január 3. között 8 munkanapra igazgatási szünetet rendel el.

2. Felkéri az aljegyzőt, hogy az igazgatási szünet idején a halasztást nem tűrő ügyek (különösen anyakönyvi igazgatás területén) határidőben történő intézéséről gondoskodjon.

3. Felkéri az aljegyzőt a szükséges munkáltatói intézkedések megtételére, továbbá a lakosság 2019. május 31-ig történő tájékoztatására az elrendelt igazgatási szünetről.

 


Határidők, felelősök:

Határidő: 2019. 02. 06.
Felelős: Hidvégi József

« Vissza
Vissza a főmenübe