353/2007. (XI. 29.) Balatonalmádi Város Önkormányzat Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Balatonalmádi, Rákóczi u. 43. „C” jelű raktárépület hasznosítása
Balatonalmádi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete –- a Balatonalmádi, Rákóczi u. 43. sz. alatti ingatlanon elhelyezkedő, a Pólus-Coop Zrt. által nagykereskedelmi tevékenység céljára igénybevett helyiségcsoportra, illetve udvarrész bérbeadására kiírt pályázatot a 252/2007.(IX.6.) Öh-ban foglalt feltételekkel az alábbiak szerint ismételten meghirdeti :
Általános feltételek:
Bérlet tárgya:
Balatonalmádi, Rákóczi u. 43. sz. alatti ingatlanon található bruttó 1369 m2 alapterületű „C” jelű csarnok - a benne található irodákkal, szociális helyiségekkel és raktárral, amelyek a fedett színtől jobbra található - az előtte lévő udvarral együtt.
A bérlet tárgyához kapcsolódóan lehetőség adható a fedett szín területén, valamint a „B” épületben, illetve a hátsó udvaron további területek bérletére.
A részvételre jelentkezők köre: a megpályázott tevékenység folytatására jogosult bármely természetes és jogi személy részvételre jelentkezhet.
Pályázók köre: A részvételre jelentkezők közül választja ki a Bíráló Bizottság.
A bérleti időszak tartama: maximum 10 év
A bérleti időszak kezdete: 2008. március 10.
A bérlőt ettől az időponttól kezdően terhelik a rezsiköltségek és a bérleti díj.
A bérleti díj minimuma: 15.069.000.- Ft/év + ÁFA
A megajánlott bérleti díj 2008. december 31.-ig szól, amely bérleti díj a továbbiakban a KSH hivatalos inflációs rátájával emelkedhet.
Ajánlati biztosíték: Összege: 1.000.000,-Ft
Fizetendő: Az ajánlattételi határidőt megelőző munkanapig.
Az ajánlati biztosíték összege a nyertes ajánlattevő részéről szerződést biztosító mellékkötelezettséggé alakul át, míg a több ajánlattevő részére a döntést követő 8 munkanapon belül visszafizetésre kerül.
Óvadék összege:
A pályázat nyertesének vállalni kell, hogy a végleges bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg a megajánlott bérleti díj kettő havi díjának megfelelő összeget megfizet.
A pályázat elbírálása a 2008. februári Képviselő-testületi ülésen történik meg.
A pályázat kiírója fenntartja azt a jogot, hogy a pályázati kiírást indoklás nélkül visszavonja.
A jelentkezők a részvételre jelentkezésük benyújtásának tényével tudomásul veszik, hogy ilyen esetben semmiféle igénnyel nem élhetnek az Önkormányzattal szemben.
A pályázati eljárás első fordulója;
Jelentkezési határidő: 2008. január 16., szerda 1300 óra.
Pályázók kiválasztásának határideje: 2008. január 25., péntek 1000 óra.
Minden pályázó ajánlatot tehet, aki az alábbi szempontoknak megfelel:
Pénzügyi-szempontok:
- nincs az APEH-nál nyilvántartott, lejárt határidejű tartozása
- nincs az Önkormányzattal szemben lejárt fizetési kötelezettség
Tevékenységi kör:
A bérleményben folytatni kívánt tevékenységek nem ütköznek sem a helyi, sem a magasabb rendű jogszabályokba.
A pályázati eljárás második fordulója;
- a tárgyalások lefolytatásától a döntés meghozataláig tart.
- legalább két tárgyalást kell lefolytatni.
Az ajánlatot a tárgyalások során kialakított szerződéses feltételekre vonatkozóan zárt, cégjelzés nélküli borítékban – az ajánlattételre nyitva álló időszakban – 2008. február 11-én 1000 óráig kell benyújtani.
Az ajánlattételre nyitva álló időszak:
A végleges szerződéses feltételek kézhezvételének napjától az ajánlattételi határidőig tart.
Ajánlattételi határidő: 2008. február 11., hétfő 1000 óra.
Egyéb feltételek:
Az ajánlattevők kiválasztására és a tárgyalások lefolytatására a Képviselő-testület Bíráló Bizottságot hoz létre.
A Bíráló Bizottság tagjainak felkéri: a Gazdasági Bizottság Tagjait és a Pénzügyi Bizottság Elnökét.
A tárgyalások során a pályázók esélyegyenlőségét biztosítani kell.
Felkéri a Polgármestert és a Jegyzőt, hogy a határozatban foglaltak szerint a pályázati dokumentáció módosításáról és közzétételéről gondoskodjon.
Megjegyzés:
Jelentve: 371/2007. (XII.20.) Öh. Lásd: 66/2008. (II.28.) Öh.
Jelentve: 371/2007. (XII.20.) Öh. Lásd: 66/2008. (II.28.) Öh.