132/2010. (V. 27.) Balatonalmádi Város Önkormányzat Képviselő-testületi határozat
Tárgy: A Balatonalmádi Városgondnokság Szervezeti és Működési Szabályzatának módosítása
Balatonalmádi Város Önkormányzata a Balatonalmádi Városgondnokság 309/2009.(IX.24. Öh. határozattal elfogadott Szervezeti és Működési Szabályzatának módosítását 2010. június 1-i hatállyal az alábbiak szerint jóváhagyja:
1. Az SzMSz I.fejezet Általános Rendelkezések 3. pontjában a feladatellátást szolgáló vagyon az alábbiakkal egészül ki:
Véghelyi D. u. 10. sz. alatti, 30629 m2 területű sportpálya
Balatonalmádi, Baross G u. 60/a sz (4444 hrsz) alatti 2765 m2 alapterületű piac megnevezésű ingatlan
2. Az SzMSz II. fejezet Intézmény feladatai az alábbi szakfeladatokkal egészül ki:
Sportlétesítmények működtetése és fejlesztése 931102-1
Sportlétesítmények működtetése és fejlesztése 931102-2
Sportlétesítmények működtetése és fejlesztése
|
931102-3
|
3. Az SzMSz III. fejezet Az Intézmény szervezeti felépítése és működési rendszere 1. pontjában az intézmény engedélyezett létszáma a költségvetésben engedélyezett létszámra került módosításra
4. Az SzMSz IV.fejezet Az Intézmény működésének főbb szabályai az alábbi 10.4 ponttal egészül ki:
Vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség az intézményben:
a.) Az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény
alapján az intézmény dolgozói közül vagyonnyilatkozat tételre kötelezettek:
- intézményvezető
- gazdasági vezető
- pénztáros
b.) A vagyonnyilatkozat tétel rendje
- Az érintett közalkalmazottak első ízben 2010. június 30-ig kötelesek vagyonnyilatkozat – tételre, ezt követően kétévenként, jogviszony megszűnését követően haladéktalanul.
- A közalkalmazott és vele egy háztartásban élő hozzátartozója vagyongyarapodását az adózás rendjéről szóló törvény szerint kell bevallani.
- A vagyonnyilatkozat tétel napján fennálló érdekeltségi és vagyoni helyzetről, valamint a vagyonnyilatkozat tétel időpontját megelőző öt naptári évben szerzett bármilyen jogviszonyból származó jövedelemről kell kitölteni.
- A vagyonnyilatkozat őrzése a munkáltató kötelezettsége.
- Aki a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségét megtagadja, megbízását ill. jogviszonyát meg kell szüntetni. A jogviszony megszűnésétől számított három évig vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget megalapozó munkakört, beosztást nem láthat el.
- A vagyonnyilatkozatot két példányban a törvény mellékletében meghatározottak szerint kell kitölteni és a kötelezett által valamennyi oldalán aláírva példányonként külön-külön zárt borítékba kell elhelyezni. A vagyonnyilatkozatot elektronikus úton is ki lehet tölteni, az aláírásnak ez esetben is eredetinek kell lennie. A nyilatkozó és az őrzésért felelős a boríték lezárására szolgáló felületen elhelyezett aláírásával egyidejűleg igazolja, hogy a nyilatkozat átadására zárt borítékban került sor.
- Az őrzésért felelős személy a nyilatkozatot nyilvántartási azonosítóval látja el. A nyilatkozat egyik példánya a nyilvántartásba vétel után a kötelezettnél marad, a másik példány az őrzésért felelős az egyéb iratoktól elkülönítetten kezeli.
- A vagyonnyilatkozatot tartalmazó borítékot csak a vagyongyarapodási vizsgálat során az eljáró szerv bonthatja ki.
- Ha a kötelezett vagyoni helyzetére vonatkozó valamely bejelentés szerint alaposan feltételezhető, hogy vagyongyarapodása a nyilatkozattételi kötelezettségét megalapozó jogviszonyából, illetve az őrzésért felelős által egyéb törvényes forrásból származó jövedelme alapján nem igazolható, az őrzésért felelős a nyilatkozattételre kötelezettet meghallgatja. Meghallgatására érdekképviselet jelenlétében jegyzőkönyvvezetés mellett kerülhet sor. A meghallgatás szabályait szabályzatban kell rögzíteni.
5. Az SzMSz IV.fejezet Az Intézmény működésének főbb szabályai 13. pontja az alábbiakra módosul:
13. A belső ellenőrzés rendje:
Az intézmény belső ellenőrzési és belső ellenőrzési vezetői feladatait társult feladatellátásban - a Kelet-Balatoni Kistérség Többcélú Társulása Társulási megállapodás 5. pontja szerint, a társult önkormányzatok intézményei, költségvetési szervei számára – a KBTT külső szolgáltató bevonásával látja el.
A belső ellenőrzés magában foglalja az intézményben folyó tevékenységgel kapcsolatos szabályszerűségi, pénzügyi, rendszer- és teljesítmény-ellenőrzéseket, megbízhatósági ellenőrzéseket, illetve informatikai rendszerellenőrzéseket a belső ellenőrzésre vonatkozó jogszabályokban meghatározottak szerint.
Az ellenőrzések tapasztalatait az intézményvezető folyamatosan értékeli és azok alapján a szükséges intézkedéseket megteszi, illetve kezdeményezi.