236/2000. (XII. 21.) Balatonalmádi Város Önkormányzat Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Az Állami Számvevőszék jelentésével kapcsolatos intézkedési terv elfogadása
Balatonalmádi Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Állami Számvevőszék Balatonalmádi Város Önkormányzata gazdálkodásának pénzügyi ellenőrzéséről szóló jelentésével kapcsolatban az alábbi intézkedési tervet fogadja el.
Intézkedési terv
Az Állami Számvevőszék V-1002-2/2000. számú Jelentésében foglalt hiányosságok kijavítására a következő intézkedési tervet készítettük.
Javaslati pontokra:
1. Az Önkormányzati Szervezeti és Működési Szabályzatát felül kell vizsgálni, s az Önkormányzat által ellátandó feladatok (kötelezően ellátandó és az önként vállalt) körét részletesen meg kell határozni.
Határidő: 2001. április 30.
Felelős: jegyző
2. A Polgármesteri Hivatal működési szabályzatát, gazdasági ügyrendjét, s hozzákapcsolódóan a munkaköri leírásokat, jogköröket, figyelemmel a várható jogszabályi változásokra – Államháztartási tv., Kormány rendelet – aktualizálni, ill. módosítani kell.
Határidő: 2001. április 30.
Felelős: jegyző
3. Az új Kormány rendelet kihirdetése után a szabályzatokat átdolgozzuk.
Határidő: Kormány rendelet megjelenését követő 90 nap
Felelős: jegyző
4. Az operatív gazdálkodási jogkörök szabályozásában fennálló ellentmondásokat az 1., és a 2., pontokban foglaltakkal összefüggésben ki kell javítani.
Határidő: 2001. április 30.
Felelős: jegyző
5. Az Önkormányzat gazdasági programját el kell készíteni a vonatkozó törvényi előírások szerint.
Határidő: 2001. május 31.
Felelős: polgármester
6. Az Önkormányzat új Ellenőrzési Szabályzatát (Belsőellenőrzési Szabályzatát) el kell készíteni.
Határidő: 2001. április 30.
Felelős: jegyző
7. Az Önkormányzat tulajdonában lévő (100 %-os) Kht. ügyében döntést kell hozni.
Határidő: 2001. június 30.
Felelős: polgármester
8. Az Önkormányzati vagyonnyilvántartást a 147/1992.(XI.06.)Korm.sz. rendelet előírásai szerint kell kijavítani.
Össze kell hasonlítani a két nyilvántartást és az eltéréseket meg kell állapítani, ill. pontosítani, majd tételesen leltározással a tényleges állapotot megállapítani.
Határidő: A két nyilvántartás egyeztetésére: 2000.december 31.
Tételes leltározásra: 2001. január 15.
A leltározás kiértékelése, s a könyveken történő átvezetése: 2001. január 31.
Felelős: jegyző
pénzügyi osztályvezető
9. A címzett támogatással megvalósuló beruházással kapcsolatosan döntést kell hozni.
Határidő: 2001. január 15.
Felelős: polgármester
10. A belső ellenőrzési feladatellátást – főállású vagy külső szerződéses formában – meg kell oldani.
Határidő: 2001. évi költségvetés elfogadása
Felelős: jegyző