236/2000. (XII. 21.) Balatonalmádi Város Önkormányzat Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Az Állami Számvevőszék jelentésével kapcsolatos intézkedési terv elfogadása

 

Balatonalmádi Város Önkormányzat Képviselő-testülete az Állami Számvevőszék Balatonalmádi Város Önkormányzata gazdálkodásának pénzügyi ellenőrzéséről szóló jelentésével kapcsolatban az alábbi intézkedési tervet fogadja el.
 
Intézkedési   terv
 
Az Állami Számvevőszék V-1002-2/2000. számú Jelentésében foglalt hiányosságok kijavítására a következő intézkedési tervet készítettük. 
 
Javaslati pontokra:
 
1.      Az Önkormányzati Szervezeti és Működési Szabályzatát felül kell vizsgálni, s az Önkormányzat által ellátandó feladatok (kötelezően ellátandó és az önként vállalt) körét részletesen meg kell határozni.
 
Határidő: 2001. április 30.
Felelős:  jegyző
 
2.      A Polgármesteri Hivatal működési szabályzatát, gazdasági ügyrendjét, s hozzákapcsolódóan a munkaköri leírásokat, jogköröket, figyelemmel a várható jogszabályi változásokra – Államháztartási tv., Kormány rendelet – aktualizálni, ill. módosítani kell.
 
Határidő: 2001. április 30.
Felelős:  jegyző
 
3.      Az új Kormány rendelet kihirdetése után a szabályzatokat átdolgozzuk.
 
Határidő: Kormány rendelet megjelenését követő 90 nap
Felelős:  jegyző
 
4.      Az operatív gazdálkodási jogkörök szabályozásában fennálló ellentmondásokat az 1., és a 2., pontokban foglaltakkal összefüggésben ki kell javítani.
 
Határidő: 2001. április 30.
Felelős:  jegyző
 
5.      Az Önkormányzat gazdasági programját el kell készíteni a vonatkozó törvényi előírások szerint.
 
Határidő: 2001. május 31.
Felelős:   polgármester
 
6.      Az Önkormányzat új Ellenőrzési Szabályzatát (Belsőellenőrzési Szabályzatát) el kell készíteni.
 
Határidő: 2001. április 30.
Felelős:  jegyző
 
7.      Az Önkormányzat tulajdonában lévő (100 %-os) Kht. ügyében döntést kell hozni.
 
Határidő: 2001. június 30.
Felelős:  polgármester
 
8.      Az Önkormányzati vagyonnyilvántartást a 147/1992.(XI.06.)Korm.sz. rendelet előírásai szerint kell kijavítani.
      Össze kell hasonlítani a két nyilvántartást és az eltéréseket meg kell állapítani, ill. pontosítani, majd tételesen leltározással a tényleges állapotot megállapítani.
 
Határidő:   A két nyilvántartás egyeztetésére:               2000.december 31.
                  Tételes leltározásra:                                       2001. január 15.
                  A leltározás kiértékelése, s a könyveken történő átvezetése: 2001. január 31.
Felelős:  jegyző
                pénzügyi osztályvezető
 
9.      A címzett támogatással megvalósuló beruházással kapcsolatosan döntést kell hozni.
 
Határidő: 2001. január 15.
Felelős:    polgármester
 
10. A belső ellenőrzési feladatellátást – főállású vagy külső szerződéses formában – meg kell oldani.
 
Határidő:   2001. évi költségvetés elfogadása
Felelős:     jegyző

 

 

« Vissza
Vissza a főmenübe