2. napirendi pont
TÁJÉKOZTATÓ
A Balatonalmádi Város Önkormányzat Képviselő-testület
2011. április 28-i ülésére
2011. április 28-i ülésére
Tárgy: | Tájékoztató a Bizottságok munkájáról | |
Készítette: | Dobosné Kárpáti Emőke köztisztviselő, Szabóné Mészáros Edit köztisztviselő | |
Előterjesztő: | Bálint Sándor önkormányzati képviselő, Dr. Kutics Károly önkormányzati képviselő |
Tárgy: Tájékoztató a Humán Bizottság 2011. április 19-én tartott üléséről
Tisztelt Képviselő-testület!
- A Humán Bizottság köszönettel elfogadta az általános iskoláinkban végezett országos kompetencia mérés 2010. évi eredményeiről szóló tájékoztatót. Megállapította, hogy iskoláink – az alábbi táblázat szerint – országosan és a városok közötti rangsorban is kimagasló eredményeket értek el.
|
Matematika
|
Szövegértés
|
||
|
6. évfolyam
|
8. évfolyam
|
6. évfolyam
|
8. évfolyam
|
országos átlag
|
1498
|
1622
|
1483
|
1583
|
városi iskolák átlaga
|
1484
|
1601
|
1467
|
1564
|
Györgyi Dénes
Általános Iskola
|
1598
|
1779
|
1562
|
1724
|
Vörösberényi
Általános Iskola
|
1592
|
1637
|
1518
|
1601
|
A Humán Bizottság elismerését fejezte ki mindkét intézmény vezetőjének és tantestületének.
A Bizottság által tárgyalt további előterjesztések jelen ülés napirendjén szerepelnek.
Balatonalmádi, 2011. április 20.
Tisztelettel:
Bálint Sándor sk.
HB elnök
Tárgy: Tájékoztató a Pénzügyi és Gazdasági Bizottság 2011. április 13-án tartott rendkívüli, és 2011. április 19-én tartott rendes üléséről
Tisztelt Képviselő-testület!
Bizottságunk 2011. április 13-ai rendkívüli ülésén saját hatáskörben az alábbi előterjesztést tárgyalta:
1. /Javaslat a „Balatonalmádi Városi Egészségügyi Központ informatikai eszközbeszerzése KDOP–2007-5.2.1/B ” tárgyú közbeszerzési eljárás elbírálására, a nyertes pályázó kiválasztására.
- Bizottságunk 75/2011. (IV.13.) számú határozatával - Balatonalmádi Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatal Közbeszerzési Szabályzata alapján a Képviselő-testülettől átruházott hatáskörében eljárva - az alábbi döntést hozta:
„A Pénzügyi és Gazdasági Bizottság – mint Közbeszerzési Bizottság – az Ajánlatkérővel szemben jogorvoslati eljárást kezdeményez annak érdekében, hogy jogszerűen tudja lezárni a „Balatonalmádi Város Egészségügyi Központ informatikai eszközbeszerzése KDOP-5.2.1/B-2008-0012” megnevezésű közbeszerzési eljárást, miután a KBT 92. §-a alapján az eljárást szabályos keretek között eredményteleníteni nem tudja. Utasítja a Polgármestert, hogy kérje fel a hivatalos közbeszerzési tanácsadót a jogorvoslati eljárás megindítására, és a szükséges intézkedések megtételére.”
Bizottságunk 2011. április 19-ei rendes ülésén saját hatáskörben az alábbi előterjesztéseket tárgyalta:
1./Javaslat a Wesselényi-strandon lévő üzletek bérbeadása ügyében
- Bizottságunk101/2011. (IV.19.) számú határozatávala Wesselényi-strandon lévő30 m2 alapterületű volt Avanti büfé + raktárhelyiség és a hozzátartozó 20 m2 előkert1 terület bérbeadásának meghirdetéséről döntött az alábbi feltételekkel:
Bérleti szerződés időtartama: határozott időtartamra 2011. május 09-től 2011. szeptember 15-ig szól.
A fenti időtartamra vonatkozó bérleti díj mértéke: 580.000,-Ft + Áfa.
- Bizottságunk102/2011. (IV.19.) számú határozatával a Wesselényi-strandon lévő 15 m2 területű volt „Avanti fagyizó” és a hozzátartozó 8 m2 előkert1terület bérletére Madarász Imre egyéni vállalkozó által benyújtott bérleti ajánlatot, - mivel az nem felelt meg a bérleti hirdetményben foglalt feltételeknek - nem fogadta el. Az ajánlattevő részére viszontajánlatot tett az alábbi feltételekkel:
Bérleti szerződés időtartama: határozott időtartamra 2011. május 09-től 2011. szeptember 15-ig szól.
A fenti időtartamra vonatkozó bérleti díj mértéke: 390.000 Ft + Áfa.
- Bizottságunk 103/2011. (IV.19.) számú határozatával úgy döntött, hogy Báder Józsefné 8220 Balatonalmádi, Martinovics u. 24 szám alatti lakossalaWesselényi-strandon lévő 30 m2 alapterületű volt „Patrik büfé” üzlethelyiségre és a hozzátartozó 24 m2 előkert1 és 2 m2 előkert2 terület bérletére szerződést köt az alábbi feltételekkel:
Bérleti szerződés időtartama: határozott időtartamra 2011. május 9-től 2011. szeptember 15-ig szól.
A fenti időtartamra vonatkozó minimális bérleti díj mértéke: 300.000 Ft + Áfa.
- Bizottságunk 104/2011. (IV.19.) számú határozatával úgy döntött, hogy Báder Józsefné egyéni vállalkozó által a Wesselényi-strandon lévő, 30 m2 alapterületű volt „BIG büfé”+ raktárhelyiség és a hozzátartozó20 m2előkert1 területbérletére vonatkozó, a 68/2011.(III.22.) PGB határozatával elfogadott bérleti ajánlat módosítására benyújtott kérelmének helyt ad.A 103/2010.(XII.11.) PGB számú határozatban foglalt bérleti feltételeket az alábbiak szerint módosította:
A Felek a bérleti szerződést határozott időtartamra 2011. április 28-től 2011. szeptember 15-ig kötik meg.
A fizetendő bérleti díj mértéke a fenti időtartamra: 580.000 Ft + Áfa.
2./ Javaslat a Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő üzlethelyiségek ügyében
(pályázat elbírálása)
- Bizottságunk 105/2011. (IV.19.) számú határozatával megállapította, hogy a 65/2011.(III.3.) Öh. számú határozattal a Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő egységek bérbeadására ismételten kiírt nyílt egyfordulós pályázaton a 23,9 m2 alapterületű Strandcikk-ajándék profilú üzlethelyiség és a 8 m2 előkert2 terület bérletére pályázatot nem nyújtottak be, és a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánította.
Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket, továbbá az üzlethelyiségre előbérleti joggal rendelkező előző bérlőt, a Patrícia 110 Bt-t értesítse.
- Bizottságunk 106/2011. (IV.19.) PGB határozatával a 65/2011.(III.3.) Öh. számú határozattal a Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő egységek bérbeadására ismételten kiírt nyílt egyfordulós pályázaton a 29,7 m2 alapterületű Büfé profilú üzlethelyiség és a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 terület (Hordó büfé) bérletére a SIMON és TÁRSA Bt pályázó által benyújtott pályázati ajánlatot érvénytelennek nyilvánította.
A pályázati eljárást a 29,7 m2 alapterületű Büfé profilú üzlethelyiség és a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 terület tekintetében eredménytelennek nyilvánította.
Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket értesítse.
- Bizottságunk 107/2011. (IV.19.) PGB határozatával megállapította, hogy a 65/2011.(III.3.) Öh. számú határozattal a Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon a 28,1 m2 alapterületű büfé profilú üzlethelyiség és a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 terület (Party büfé) bérletére pályázatot nem nyújtottak be, és a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánította.
Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket, továbbá az üzlethelyiségre előbérleti joggal rendelkező előző bérlőt, Sebestyén Sándor egyéni vállalkozót értesítse.
- Bizottságunk 108/2011. (IV.19.) PGB határozatával megállapította, hogy a 65/2011.(III.3.) Öh. számú határozattal a Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő egységek bérbeadására ismételten kiírt nyílt egyfordulós pályázaton a 29,1 m2 alapterületű fagylaltozó profilú üzlethelyiség és a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 terület (Pingvin fagylaltozó) bérletére pályázatot nem nyújtottak be, és a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánította.
Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket, továbbá az üzlethelyiségre előbérleti joggal rendelkező előző bérlőt, Sebestyén Sándor egyéni vállalkozót értesítse.
- Bizottságunk 109/2011. (IV.19.) PGB határozatával megállapította, hogy a a 65/2011.(III.3.) Öh. számú határozattal a Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő egységek bérbeadására ismételten kiírt nyílt egyfordulós pályázaton a 24,9 m2 alapterületű Kölcsönző profilú üzlethelyiség és a hozzátartozó 30 m2 előkert2 terület bérletére pályázatot nem nyújtottak be, és a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánította.
Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket, továbbá az üzlethelyiségre előbérleti joggal rendelkező előző bérlőt, a SZNUKI KKT-t értesítse.
- Bizottságunk 110/2011. (IV.19.) PGB határozatával a Balatonalmádi-Káptalanfüred Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő alábbi egységeinek bérbeadását meghirdette az alábbi feltételekkel:
Bérleti szerződés időtartama:
Határozott időtartamra, 2011. június 01-től 2015. szeptember 15-ig szól
A minimális bérleti díj összege 2011. évben, a 2011. június 01-től 2011. szeptember 15-ig tartó időtartamra vonatkozóan:
23,9 m2 alapterületű Strandcikk-ajándék profilú üzlethelyiség a 8 m2 előkert2 területtel:
437.500 Ft + Áfa.
28,1 m2 alapterületű büfé profilú üzlethelyiség a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 területtel (Party büfé):
581.000 Ft + Áfa.
29,1 m2 alapterületű fagylaltozó profilú üzlethelyiség a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 területtel (Pingvin fagylaltozó):
563.000 Ft + Áfa.
24,9 m2 alapterületű Kölcsönző profilú üzlethelyiség a hozzátartozó 30 m2 előkert2 területtel:
665.000 Ft + Áfa.
A Bizottság utasította a Polgármestert, hogy a Felhívás helyben szokásos módon történő meghirdetéséről gondoskodjon.
- Bizottságunk 111/2011. (IV.19.) PGB határozatával a Balatonalmádi-Káptalanfüred Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő29,7 m2 alapterületű Büfé profilú üzlethelyiség a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 terület (Hordó büfé) bérletére a Simon és Társa Bt.-nek bérleti ajánlatot tett az alábbiak szerint :
Bérleti szerződés időtartama:
Határozott időtartamra, 2011. május 06-től 2015. december 31-ig szól.
A bérleti díj mértéke :
A bérleti díj összege 2011. évben, a 2011. május 06-től 2011. december 31-ig tartó időtartamra vonatkozóan: 850.000 Ft + Áfa.
A Bizottság utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket értesítse és felhatalmazza az ajánlat elfogadása esetén a bérleti szerződés megkötésére.
3./ Javaslat a Budatava-strandon lévő pavilon bérbeadása ügyében
- Bizottságunk 112/2011. (IV.19.) PGB határozatával úgy döntött, hogy Szöllősiné Sallai Katalin egyéni vállalkozónak a 8220 Balatonalmádi, Lóczy tér 1. szám alatti Budatava-strandon lévő 11 m2 alapterületű pavilon a hozzátartozó 5 m2 fedett területtel pályázati eljárás lefolytatása nélkül az alábbi feltételekkel bérbeadja:
Bérleti szerződés időtartama:
Határozott időtartamra, 2011. május 15-től 2011. szeptember 15-ig szól.
Bérleti díj összege a fenti időtartamra: 200.000,-Ft + Áfa, amely két egyenlő részletben 2011. június 15 és 2011. augusztus 15-ig fizetendő.
A Bizottság utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket értesítse és felhatalmazza a bérleti szerződés megkötésére.
4./ Javaslat a Budatava-strandon lévő büfé-helyiség bérleti jog átruházása ügyében
- Bizottságunk 113/2011. (IV.19.) PGB határozatával úgy döntött, hogy Molnár Katalin egyéni vállalkozó által a Budatava-strandon lévő, büfé működtetése céljából bérelt 32 m2 alapterületű üzlethelyiség, valamint 40 m2 előkert1 és 2 m2 előkert2 terület bérleti jogának a Molly-Invest Kft.-re (Székhelye: 8196 Litér, Nap u. 39, képviseli: Szabó Viola ügyvezető) történő átruházásához hozzájárul.
A Bizottság felhatalmazta a Polgármestert a bérleti szerződés-módosítás megkötésére.
5./ Javaslat a Városház téri parkolóban Panoráma-taxi részére parkolóhely bérbeadása ügyében
- Bizottságunk 114/2011. (IV.19.) PGB határozatával úgy döntött, hogy Kállai Sándor Balatonalmádi-Káptalanfüred,, Barabás Miklós u. 1. szám alatti lakosnak a Balatonalmádi, Városház téri parkolóban a gyalogátkelőhellyel szembeni 1 db (baloldali) kizárólagos parkolóhelyet bérbead Panoráma taxi várakozóhely létesítése céljából az alábbi feltételekkel:
Bérlet időtartama:
Határozott időtartamra, 2011. május 01-től 2011. október 31-ig szól.
Bérleti díj összege a fenti időtartamra: 80.000,-Ft + Áfa, amely egyösszegben 2011. június 15-ig fizetendő a Bérbeadó által kiállított számla alapján a Bérbeadó OTP Bank Nyrt. Balatonalmádi fiókjánál vezetett 11748083-15430290 számú költségvetési egyszámlájára.
Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket értesítse és felhatalmazta a bérleti szerződés megkötésére amennyiben a Bérlő a szükséges engedélyeket beszerezte és bemutatta.
6./ Javaslat a „Szociális- és gyermekjóléti szolgáltatások komplex fejlesztése a Balatonalmádi Intézményfenntartó Társulás intézményeiben KDOP-5.2.2/A-09-2009-0002” tárgyú közbeszerzési eljárás eredményének megállapítására
- Bizottságunk 115/2011. (IV.19.) PGB határozatával – a Balatonalmádi Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatal Közbeszerzési Szabályzata alapján a Képviselő-testülettől átruházott hatáskörében eljárva - az alábbi döntést hozta:
„A KDOP-2009-5.2.2/A című pályázat keretén belül a „Szociális- és gyermekjóléti szolgáltatások komplex fejlesztése a Balatonalmádi Intézményfenntartó Társulás intézményeiben” KDOP-5.2.2/A-09-2009-0002” megnevezésű pályázat 1. részfeladatára (Balatonfűzfő: 230,5 m2 alapterületű épület rendeltetésmódosítása, akadálymentesítése) érkezett 5 ajánlat alapján a közbeszerzési eljárás nyertese
Polip 2001. Kft. (8100 Várpalota, Veszprémi út 7.)
Második helyezettje
„AVÉP” Ajkai Építőipari Kft. (8400 Ajka, Szent István út 1/A.)”
A Pénzügyi és Gazdasági Bizottság felhatalmazta a Polgármestert a nyertessel, vagy – amennyiben a nyertessel való szerződéskötés a nyertesnek felróható okból 30 napon belül nem jön létre – a második helyezettel való szállítási szerződés aláírására. Utasította továbbá a Polgármestert a közbeszerzési eljárás további feladatainak végrehajtására.
- Bizottságunk 116/2011. (IV.19.) PGB határozatával – a Balatonalmádi Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatal Közbeszerzési Szabályzata alapján a Képviselő-testülettől átruházott hatáskörében eljárva - az alábbi döntést hozta:
„A KDOP-2009-5.2.2/A című pályázat keretén belül a „Szociális- és gyermekjóléti szolgáltatások komplex fejlesztése a Balatonalmádi Intézményfenntartó Társulás intézményeiben” KDOP-5.2.2/A-09-2009-0002” megnevezésű pályázat 2. részfeladatára (Szentkirályszabadja: 187,1 m2 épület felújítás) érkezett 4 ajánlat alapján a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXIXX. törvény 92. § c) pontja szerint – mivel egyik ajánlattevő sem illetve összességében legelőnyösebb ajánlatot tevő sem tett az ajánlatkérő rendelkezésére álló anyagi fedezet mértékére tekintettel megfelelő ajánlatot – az eljárást eredménytelennek nyilvánítja.”
A Pénzügyi és Gazdasági Bizottság felhatalmazta a Polgármestert, hogy a döntésről az érdekelteket a közbeszerzési tanácsadó útján az összegzés megküldésével tájékoztassa.
- Bizottságunk 117/2011. (IV.19.) PGB határozatával - a Balatonalmádi Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatal Közbeszerzési Szabályzata alapján a Képviselő-testülettől átruházott hatáskörében eljárva - az alábbi döntést hozta:
„A KDOP-2009-5.2.2/A című pályázat keretén belül a „Szociális- és gyermekjóléti szolgáltatások komplex fejlesztése a Balatonalmádi Intézményfenntartó Társulás intézményeiben” KDOP-5.2.2/A-09-2009-0002” megnevezésű pályázat 3. részfeladatára (Irodai bútorok, háztartási kisgépek és egyéb eszközök beszerzése) érkezett 3 ajánlat alapján aközbeszerzési eljárás nyertese
Dimex Uno Kft. (Dunakeszi, Alagi major, hrsz.: 68/10)
Második helyezettje
érvényes ajánlat hiányában nem kerül kihirdetésre.”
A Pénzügyi és Gazdasági Bizottság felhatalmazta a Polgármestert a nyertessel, vagy – amennyiben a nyertessel való szerződéskötés a nyertesnek felróható okból 30 napon belül nem jön létre – a második helyezettel való szállítási szerződés aláírására. Utasította továbbá a Polgármestert a közbeszerzési eljárás további feladatainak végrehajtására.
Balatonalmádi, 2011. április 20.
Tisztelettel:
Dr.Kutics Károly
PGB elnök