297/2014. (IX. 24.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Javaslat a jogutód nélkül megszűnt pedagógusképző intézmények esetén a díszdiplomák városi pótlására

1.   Budaörs Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az alábbi feltételekkel lehetőséget biztosít díszdiploma adományozásra:
 
Díszdiploma Városi adományozásnak feltételei:
A képző intézmény jogutód nélküli megszűnése;
Budaörsi lakcím;
A pedagógus pályán (óvónő, tanító, tanár) eltöltött legalább 30 év munkaviszony;
Adományozható díszdiploma: arany diploma az 50 éve, gyémánt diploma a 60 éve, vas diploma a 65 éve és rubin diploma a 70 éve végzetteknek;
Szükséges dokumentumok:
· eredeti oklevél fénymásolata
· rövid szakmai önéletrajz
· pedagógusi pályán eltöltött 30 év igazolása (munkakönyv másolata)
Abban az esetben, ha az igénylő már rendelkezik jubileumi díszoklevéllel, úgy csak a díszoklevél fénymásolatát kellene benyújtania.
Benyújtási határidő: adott év február 15. napja.
A díszdiploma igénylés felhívása minden évben közzétételre kerül a város honlapján.
A városi díszdiplomák átadása ünnepélyes keretek között történik.
 
2.   Budaörs Város Önkormányzat Képviselő-testülete úgy dönt, hogy a 2014. évben érkezett azon kérelmek benyújtói, akik megfelelnek az adományozási feltételeknek, a 2015. évben kapják meg díszdiplomájukat.
 
3.   Budaörs Város Önkormányzat Képviselő-testülete felkéri a polgármestert, hogy a díszdiploma adományozással kapcsolatos kiadások, a szakiroda előirányzatai között, a kérelmezők eddigi létszáma alapján, a 2015. évi költségvetésben tervezésre kerüljenek.
 

« Vissza
Vissza a főmenübe