105/2018. (V. 22.) Településfejlesztési és Vagyongazdálkodási Bizottsági határozat
Tárgy: Közterület-használati kérelem az „I. Gazdafesztivál” (gasztronómiai bemutató és kulturális programok) rendezvény megtartására a Patkó utcai parkolóban 2018.05.26-án
- Budaörs Város Önkormányzata Képviselő-testületének Településfejlesztési és Vagyongazdálkodási Bizottsága az Őszibarack Budakörnyéki Szövetkezet Zsámbéki–medence és térsége Gazdakörrel közösen benyújtott közterület-használati kérelmére engedélyezi a Patkó utcai parkolóban /termelői piac fölötti terület/ 560 m2 közterület használatát „I. Gazdafesztivál” (gasztronómiai bemutató és kulturális programok) rendezvény megtartására 2018. május 26-án 6 órától - 15 óráig tartó időszakban. A közterület–használati engedély kizárólag politikamentes, a kérelemben foglalt rendezvény vonatkozásában érvényes. A kérelmezőknek a közterület-használat teljes idejére a terület technikai és forgalmi rend irányításának lebonyolítását saját költségén kell teljesítenie. A kérelmezők kötelezettsége - amennyiben szükséges - a további engedélyek beszerzése, feltételek biztosítása. A rendezvény befejezésekor a kérelmezők kötelesek a használat céljára engedélyezett közterületet és annak környezetét tisztán, balesetmentes, rendezett, eredeti állapotban a közforgalom számára átadni.
a. Budaörs Város Önkormányzata Képviselő-testületének Településfejlesztési és Vagyongazdálkodási Bizottsága nem biztosít díjmentességet. A használati díj :
40 Ft/nap/m2 + ÁFA, azaz 560 m2x 40 Ft x 1nap = 22.400,-Ft +ÁFA = 28.448,- Ft.
- Budaörs Város Önkormányzata Képviselő-testületének Településfejlesztési és Vagyongazdálkodási Bizottsága felhatalmazza a polgármestert az 1. és 2. határozati pontnak megfelelő tartalmú közterület-használati szerződés aláírására.
Határidő: 2018. május 25.
Felelős: Polgármester
Végrehajtást végzi: Műszaki Ügyosztály - Városépítési Iroda / Közterület-felügyeleti osztály