65/2011. (III. 11.) Budakeszi Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Polgármesteri Hivatal egyes tevékenységeinek kiszervezése, a Polgármesteri Hivatal szervezeti átalakítása

A jelenlévő 9 fő képviselő 9 mellette, ellen szavazat és tartózkodás nélkül a 2. számú határozati javaslathoz az alábbi módosításokat fogadta el: az 5. és 6. pont kivételre, kerül; a 7. pontból a létszámra vonatkozó számok kivételre kerülnek; a 7. pont 5. pontra, a 8. pont 6. pontra, a 9. pont 7. pontra, a 10. pont 8. pontra változik; a határozat egy új 9. ponttal egészül ki, melynek szövege a következő: Budakeszi Város Képviselő-testülete felkéri a kinevezett jegyzőt, hogy az elfogadott struktúra alapján készítsen több alternatívát arra vonatkozóan, hogy a költségvetés alapján a hivatali létszám hogyan kerülhet meghatározásra úgy, hogy az ne menjen a minőség rovására. A régi 7. pontban szereplő hivatali struktúrában a „Városgazdálkodási Osztály” szövegrész „Gazdálkodási Osztály” szövegrészre módosul.

 

A jelenlévő 9 fő képviselő 9 mellette, ellen szavazat és tartózkodás nélkül – a fenti módosításokkal – az alábbi határozatokat hozta:

 

65/2011. (III. 11.) számú önkormányzati határozat:

 

1.            Budakeszi Város Képviselő-testülete úgy dönt, hogy a Polgármesteri Hivatal alábbi tevékenységeit 2011. április 30. napjával megszünteti és ezen tevékenységek elvégzését 2011. május 1. napjával gazdasági társasági formába integrálja a Budakeszi Városfejlesztési és Városüzemeltetési Kft-be:

-        gondnokság

-        takarítói feladatok.

2.            Budakeszi Város Képviselő-testülete felkéri a jegyzőt, valamint a Budakeszi Városfejlesztési és Városüzemeltetési Kft. ügyvezetőjét, hogy az 1. pontban foglaltakra az alábbi ütemezésben a szükséges munkajogi intézkedéseket tegyék meg:

 

Időpont

Intézkedés

2011. március 10.

Képviselő-testületi döntés

2011. április 15.

Tájékoztatás az átadás előtt 15 nappal [Mt. 85/B. § (1) bekezdés]

2011. május 1.

Átadás időpontja [Mt. 85/A. § (1) bekezdése]

 

3.             Budakeszi Város Képviselő-testülete úgy dönt, hogy a Polgármesteri Hivatal egyes informatikai feladatainak ellátását 2011. augusztus 15. napjával megszünteti és feladat-ellátási szerződés kötésével a többi intézmény bevonásával együtt kívánja az informatikai infrastruktúrát üzemeltetni.

4.             Budakeszi Város Képviselő-testülete felkéri a polgármestert az informatikai infrastruktúra üzemeltetésével kapcsolatos feladat-ellátási szerződés megkötésével kapcsolatos árajánlatokat kérje be és azt terjessze a Képviselő-testület elé.

5.             Budakeszi Város Képviselő-testülete 2011. május 1-jei hatállyal „osztály-szinteken” javasolja a Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítését és létszámát meghatározni az alábbiak szerint:

-               Jegyző

-               Aljegyző

-               Osztályok

·     Pénzügyi Osztály

                    Adó csoport

·     Gazdálkodási Osztály

·     Jegyzői Titkárság

·     Polgármesteri Kabinet

·     Építéshatósági Osztály

·     Igazgatási és Szervezési Osztály

·     Okmányiroda

·     Gyámhivatal

6.             Budakeszi Város Képviselő-testülete felkéri a Jegyzőt az 5. pontban foglaltak figyelembevételével a Polgármesteri Hivatal SZMSZ módosításának előkészítésére és Képviselő-testület elé terjesztésére.

7.             Budakeszi Város Képviselő-testülete a Polgármesteri Hivatal átszervezésével, feladat-kiszervezésével és létszámcsökkentésével kapcsolatos személyi jellegű költségek fedezetét a Polgármesteri Hivatal személyi juttatás keret terhére biztosítja.

8.             Budakeszi Város Képviselő-testülete felkéri a Budakeszi Városfejlesztési és Városüzemeltetési Kft. ügyvezetőjét, hogy az átvett feladatokkal kapcsolatosan a Szervezeti és Működési Szabályzatának módosítását készítse elő.

9.             Budakeszi Város Képviselő-testülete felkéri a kinevezett jegyzőt, hogy az elfogadott struktúra alapján készítsen több alternatívát arra vonatkozóan, hogy a költségvetés alapján a hivatali létszám hogyan kerülhet meghatározásra úgy, hogy az ne menjen a minőség rovására.

 

Határidő:    1. és 7. pontra:               azonnal

                   2. pontra:                       folyamatos, befejezésre 2011. május 1.

                   3. pontra:                       2011. augusztus 15-től folyamatos

                   4. pontra:                       2011. júniusi képviselő-testületi ülés

                   5. pontra:                       2011. május 1.

                   6. és 8. pontra:               2011. áprilisi képviselő-testületi ülés

                   9. pont:ra:                       jegyző kinevezése után azonnal

Felelős:      1., 3., 4. pontra:             polgármester

                   2. pontra:                       jegyző

                                                         Budakeszi Városfejlesztési és Városüzemeltetési Kft.

                                                         ügyvezetője

                   5. pontra:                       polgármester, jegyző

                   6. pontra:                       jegyző

                   7. pontra:                       polgármester

                   8. pontra:                       Budakeszi Városfejlesztési és Városüzemeltetési Kft.

                                                         ügyvezetője

                   9. pontra:                       kinevezett jegyző

 

« Vissza
Vissza a főmenübe