A jelenlévő 9 fő képviselő 9 mellette, ellen szavazat és tartózkodás nélkül az alábbi határozatot hozta:
123/2011. (IV. 28.) számú önkormányzati határozat:
1. Budakeszi Város Képviselő-testülete elfogadja a jegyző tájékoztatóját [a 65/2011. (III. 11.) számú önkormányzati határozat alapján] a hivatali létszám meghatározására vonatkozó alternatívák kidolgozásáról és az alábbi osztályok szerinti létszámot támogatja:
- Jegyző
- Aljegyző
- Osztályok
· Polgármesteri Kabinet (6 fő)
· Jegyzői Titkárság (9 fő)
· Igazgatási és Szervezési Osztály (15 fő)
Szervezési Csoport
· Okmányiroda és Gyámhivatal (13 fő)
Okmányirodai Csoport
· Pénzügyi Osztály (10 fő)
Adó Csoport
· Gazdálkodási Osztály (8 fő)
·
2. Budakeszi Város Képviselő-testülete felkéri a jegyzőt az 1. pontban meghatározottakkal kapcsolatban szükséges munkajogi intézkedések megtételére.
3. Budakeszi Város Képviselő-testülete felkéri a jegyzőt, készítse elő a 2011. évi költségvetési rendelet módosítását a létszámokra vonatkozóan, valamint felkéri a polgármestert, hogy azt terjessze a Képviselő-testület elé.
4. Budakeszi Város Képviselő-testülete felkéri a jegyzőt, hogy a Polgármesteri Hivatalban vizsgálja felül a dolgozók munkaköri leírását, leterheltségét és a létszámra vonatkozó – esetlegesen csökkentő – előterjesztést a júliusi képviselő-testületi ülésre terjessze be.
5. Budakeszi Város Képviselő-testülete felkéri a jegyzőt, vizsgálja felül, hogy az átszervezés következtében a Polgármesteri Hivatal hatékonyan működik-e, és a polgárok elégedettek-e.
Határidő: 1-2. pontra: azonnal
3-4. pontra: 2011. májusi képviselő-testületi ülés
5. pontra: 2012. április 30.
Felelős: 1. pontra: polgármester
2. és 4.-5. pontra: jegyző
3. pontra: polgármester és jegyző