194/2017. (IX. 19.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: a hulladékszállítási közszolgáltatás átmeneti ellátásáról
1. Kisújszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 2017. október 7. napjával közös megegyezéssel megszünteti az önkormányzat és a Kisújszállási Városgazdálkodási Nonprofit Kft. között létrejött hulladékszállítási közszolgáltatási szerződést.
 
Végrehajtástért felelős: Kecze István polgármester és Tóth Zoltán ügyvezető
Határidő: 2017. október 7.
 
2. Kisújszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felkéri a polgármestert, hogy haladéktalanul jelentse be a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságnak Kisújszállás Város ellátatlanságát, a hulladékszállítási közszolgáltatás vonatkozásában és kérje ideiglenes ellátás biztosítását az új közszolgáltatóval kötött közszolgáltatási szerződés hatálybalépéséig.
 
Végrehajtástért felelős: Kecze István polgármester
Határidő: 2017. szeptember 20.
 
3. A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy készüljön előterjesztés a hulladékszállítási közszolgáltató közbeszerzés útján történő kiválasztására abban az esetben, ha 2017. október 20-ig a Karcag Térségi Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft. nem nyújtja be kérelmét a megfelelőségi nyilatkozat kibocsájtására, vagy ha azt a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. elutasítja.
 
Végrehajtástért felelős: Dr. Varga Zsolt jegyző
Határidő: 2017. október 31.
 
4. A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy szükség szerint készítse elő a hulladékgazdálkodási közszolgáltatásról szóló 9/2013. (III. 27.) önkormányzati rendelet felülvizsgálatát.
 
Végrehajtástért felelős: Dr. Varga Zsolt jegyző
Határidő: 2017. október 31.
 
Erről értesül:
1. Kecze István polgármester
2. Dr. Varga Zsolt jegyző
3. Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság
4. Tóth Zoltán a Kisújszállási Városgazdálkodási Nonprofit Kft. ügyvezetője

« Vissza
Vissza a főmenübe