161/2001. (VIII. 30.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: a Polgármesteri Hivatal ügyrendjének jóváhagyásáról
 

Hatályon kívül helyezte a 341/2005. (IX.29.) számú önkormányzati határozat.

 

161/2001. ( VIII.30.) számú önkormányzati határozat

Kisújszállás Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala ügyrendjének jóváhagyásáról

 

 

Kisújszállás Város Önkormányzati Képviselő-testülete Kisújszállás Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala ügyrendjét - a melléklet szerint - jóváhagyja, ezzel egyidejűleg a Polgármesteri Hivatal ügyrendjének jóváhagyásáról szóló 22/2000.(III.6.) számú önkormányzati határozatot hatályon kívül helyezi.

 

Erről értesül:

 

1./ Kisújszállás Város Önkormányzatának Jegyzője Helyben

 

 

k. m. f.

 

Palágyi Gábor s. k. Dr.Kittlinger Ilona s. k.

polgármester jegyző

Melléklet a 161/2001. (VIII.30.) számú önkormányzati határozathoz

 

KISÚJSZÁLLÁS VÁROS ÖNKORMÁNYZATA

POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK

Ü G Y R E N D J E

 

I.

 

A hivatal jogállása, irányítása, vezetése és létszáma

 

1./ A hivatal megnevezése:

 

Kisújszállás Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala

 

Székhelye:

 

5310. Kisújszállás, Szabadság tér 1.

 

 

2./ A Polgármesteri Hivatal a képviselőtestület szerve.

 

A hivatalt a jegyző vezeti. Távollétében a helyettesítést, valamint az általa meghatározott

feladatokat az aljegyző látja el.

 

A hivatal az alábbi szervezeti egységekre tagozódik:

 

- Gazdálkodási Osztály

- Igazgatási Osztály ( Okmányiroda)

- Műszaki Osztály

- Pénzügyi Osztály

- Szervezési Osztály

- Gyámhivatal

 

Az osztályokat osztályvezetők vezetik. A belső ellenőrök és az intézményi referensek és a minőségügyi megbízott a jegyző közvetlen irányításával végzik tevékenységüket.

Az osztályok mellérendeltségi viszonyban állnak egymással.

A hivatal szervezeti felépítését az 1. számú melléklet tartalmazza.

 

3./ A munkáltatói jogok gyakorlása:

 

A Polgármesteri Hivatal osztályvezetői és dolgozói tekintetében a jegyző gyakorolja a

munkáltatói jogokat.

A kinevezéshez, vezetői megbízáshoz és annak visszavonásához, felmentéshez,

jutalmazáshoz - az általa meghatározott körben - a polgármester egyetértése szükséges.

 

4./ A kiadmányokon a következő fejrészt, aláírást kell használni:

a./ a polgármester hatáskörében eljárva:

fejrész: Kisújszállás Város Polgármestere

Kisújszállás, Szabadság tér 1.

- 2 -

 

aláírás: = Palágyi Gábor

= helyettesítés esetén:

Domján László alpolgármester, illetve

Szilágyi Lajos alpolgármester

 

= kiadmányozási jog gyakorlása esetén:

 

Palágyi Gábor polgármester megbízásából:

 

XY vagy XY

osztályvezető ügyintéző

 

b./ a jegyző hatáskörében eljárva:

 

fejrész: Kisújszállás Város Önkormányzatának Jegyzője

Kisújszállás, Szabadság tér 1.

 

aláírás: = Dr.Kittlinger Ilona

 

= helyettesítés esetén:

 

Kacsó Sándorné aljegyző

= kiadmányozási jog gyakorlása esetén:

 

Dr.Kittlinger Ilona jegyző megbízásából:

 

XY vagy XY vagy XY

aljegyző os ztályvezető ügyintéző

 

c./ a Polgármesteri Hivatal osztályainak kiadmányain:

fejrész: Kisújszállás Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala

.....................Osztály

Kisújszállás, Szabadság tér 1

aláírás: XY vagy XY

osztályvezető ügyintéző

 

 

5./ Bélyegző

 

- A hivatal bélyegzője: körbélyegző a hivatal megnevezésének feltüntetésével,

középen a Magyar Köztársaság címerével.

 

- A jegyző bélyegzője: körbélyegző "Kisújszállás Város Önkormányzatának Jegyzője"

feltüntetésével, középen a Magyar Köztársaság címerével.

 

 

- 3 -

 

 

 

- A polgármester bélyegzője: körbélyegző "Kisújszállás Város Polgármestere"

feltüntetésével, középen a Magyar Köztársaság

címerével.

 

A Polgármesteri Hivatalban használt bélyegzőkről a Gazdálkodási Osztály vezet nyilvántartást.

 

 

6./ A hivatal létszáma az önkormányzat mindenkori költségvetési rendeletében

meghatározottakkal azonos.

 

 

II.

 

A hivatal feladatai

 

 

1./ A hivatal feladatait jogszabály, a képviselőtestület, a polgármester és a jegyző

határozza meg.

 

2./ A hivatal minden osztályának feladata:

- a képviselőtestület és a bizottságok működésével, a polgármester és a jegyző hatáskörébe

tartozó ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok

ellátása;

- a helyi képviselők, bizottsági tagok segítése;

- a lakosság tájékoztatása és véleményének kikérése;

- az intézményekkel, az állampolgári közösségekkel, társadalmi szervezetekkel,

társszervekkel, közszolgáltatást végző szervekkel való együttműködés.

- a feladatkörébe tartozó pályázati lehetőségek figyelése, előkészítése

- az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány előírásainak megfelelő minőségpolitika

alkalmazása, továbbfejlesztése

 

3./ A Polgármesteri Hivatalon belül a Gyámhivatal önálló szervezeti egységként működik,

szakmai irányítását a Megyei Gyámhivatal gyakorolja.

A Közterület-felügyelet a Műszaki Osztályon belül- közterület-felügyelő

foglalkoztatásával működik.

 

Az Okmányiroda az Igazgatási Osztály keretein belül működik.

 

4./ Az osztályok főbb feladatait az 2. számú melléklet tartalmazza.

 

 

 

 

 

 

 

 

- 4 -

 

III.

 

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadása és munkarendje

(az SZMSZ-ben szabályozottak szerint)

 

1./ a./ Az ügyfélfogadási idő:

hétfő 8.00 - 12,00 óráig

kedd 8,00 - 12,00 óráig

szerda 8,00 - 16,30 óráig

csütörtök nincs ügyfélfogadás

péntek 8,00 - 12,00 óráig

 

b./ A polgármester, az alpolgármesterek és a jegyző szerdán 8,00 - 16,30 óráig hetente

felváltva tartanak ügyfélfogadást.

 

c./ Az anyakönyvvezető és a népességnyilvántartó hivatal teljes munkaidejében

ügyfélfogadást tart.

 

d./ Ügyfélfogadási időben az ügyfélfogadást végző dolgozó csak rendkívül indokolt esetben

végezhet távolléttel járó feladatot (helyszíni szemle, értekezlet, továbbképzés),

helyettesítéséről ebben az esetben is gondoskodni kell.

 

e./ A házasságkötésekkel, névadókkal kapcsolatos szolgáltatásokat munkaidőn kívül, a heti

szabad- és pihenőnapon vagy munkaszüneti napon is el kell látni.

 

2./ a./ A Polgármesteri Hivatalban a heti munkaidő-keret 40 óra.

Az ügyfélfogadáshoz igazodóan a hivatal rugalmas munkaidőben látja el feladatait.

 

b./ A peremidő 7,00 - 19,00 óra, a törzsidő azonos az ügyfélfogadás idejével.

A törzsidő a kötelező jelenléti időt, a peremidő pedig azt az időszakot jelenti, melynek

keretei között a munkahelyi vezető egyetértésével a dolgozók maguk határozhatják meg

a munkába érkezésüket és távozásuk időpontját.

Az elszámolásnál negyedóránként kerekíteni kell a kezdésnél felfelé, a távozásnál lefelé.

 

c./ A munkahelyi vezetők a munkavégzés szükségességének megfelelően - előre jelezve -

a peremidőben is elrendelhetnek munkavégzést.

 

 

3./ A rendkívüli munkavégzés elrendelésének, nyilvántartásának és elszámolásának rendjét- a

jegyző szabályozza a közszolgálati szabályzatban.

 

4./ A kiadmányozási jog gyakorlását a polgármeser és a jegyző utasítás formájában

szabályozza. A polgármesteri és a jegyzői utasítás 1. számú függeléke.

 

- 5 -

 

5./ A jegyző szükség szerint munkamegbeszélést tart a belső szervezeti egységek vezetői

részére.

 

6./ A polgármester általában hetente vezetői megbeszélést tart.

 

7./ Évente egy alkalommal apparátusi értekezletet kell tartani, amelyen a polgármester és a

jegyző értékeli a feladatok végrehajtását, és meghatározza a további teendőket.

 

8./ A belső szervezeti egységek vezetői és dolgozói kötelesek egymással együttműködni

minden olyan feladat ellátásában, amely ezt megköveteli, a munkaköri leírásban

megfogalmazottak szerint.

 

9./ A belső szervezeti egységek vezetői a dolgozók munkaköri leírását elkészítik. A

munkaköri leírás az ügyrend melléklete.

10./ A postát a polgármester és a jegyző - távollétükben az alpolgármester és az aljegyző -

bontja, az iratokat a jegyző szignálja osztályokra, az osztályvezetők ügyintézőkre.

 

 

IV.

 

Címek adományozása

 

A jegyző által adományozható szakmai tanácsadói, illetve szakmai főtanácsadói címek száma: a felsőfokú iskolai végzettségű köztisztviselői létszám 10 %-a. 

 

V.

 

Vagyonnyilatkozat

 

A vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséggel járó munkaköröket a 3 .számú melléklet

tartalmazza.

VI.

 

Képzettségi pótlék

 

6./ A képzettségre jogosító munkaköröket és képzettségeket a 4. számú melléklet tartalmazza.

 

Záró rendelkezések

 

Az ügyrend mellékletei:

 

1./ A Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése

2./ Az osztályok főbb feladatai

3./ Vagyonnyilatkozattételi kötelezettséggel járó munkakörök

4./ A képzettségre jogosító munkakörök és képzettségek

 

 

 

- 6 -

 

Az ügyrend függelékei:

 

1./ A kiadmányozás rendjének szabályozása polgármesteri és jegyzői utasítás formájában

2./ A munkaköri leírások osztályonként

3./ A Polgármesteri Hivatal létszámjegyzéke

 

Az ügyrend függelékeinek naprakész vezetéséről a jegyző gondoskodik.

 

Kisújszállás, 2001. augusztus 24.

 

 

/: Dr.Kittlinger Ilona :/

jegyző

 

 

 

 

J ó v á h a g y t a Kisújszállás Város Önkormányzati Képviselő-testülete a .......számú önkormányzati határozatával.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. számú melléklete

 

Az osztályok főbb feladatai :

 

Gazdálkodási Osztály

 

- önkormányzati vagyon kezelése, hasznosítása

- egyes közcélú, illetve vállalkozás jellegű tevékenységek működtetése (vágóhíd, hatósági hússzék, vásárcsarnok, köztisztasági telep, piac, vásár szervezés)

- vagyonnyilvántartás (kataszter) vezetése

- lakás- és helyiséggazdálkodási feladatok ellátása

- első lakáshoz jutók támogatásával kapcsolatos ügyintézés

- állategészségügyi feladatok ellátása, eboltás

- ebnyilvántartás

- veszélyes ebek nyilvántartása, az ilyen állatok tartásával kapcsolatos hatósági feladatok ellátása

- eljárás növényvédőszerrel okozott kár és vadkár esetén

- méhek vándoroltatásának bejelentésével kapcsolatos feladatok

- növényvédőszer alkalmazásának bejelentésével kapcsolatos feladatok

- eljárás növényvédőszerrel okozott kár, illetve vadkár esetén

- novényegészségügyi feladatok

- mezei őrszolgálat működtetése

- mezőőri járulék kivetése

- földhasználói nyilvántartás vezetése mezőőri járulék kivetése

- kereskedelmi, vendéglátó üzletekkel, szálláshelyekkel kapcsolatos ügyintézés, nyilvántartás

- telepengedélyezéssel kapcsolatos hatósági feladatok

- üzletek működési engedélyével kapcsolatos feladatok

- Vásárcsarnok, köztisztasági telep, Vágóhíd működtetése

- járlevélkezelés

- területfejlesztési, térségfejlesztési lehetőségek feltárása

- fejlesztési programok, pályázatok összeállítása

- városháza üzemeltetése, gondnoki feladatok

- szerencsejáték

- tűzvédelmi feladatok

- leltározás, selejtezés

- portaszolgálat

 

Igazgatási Osztály

 

- gyermek-és ifjúságvédelem

- okmányirodai feladatok ( személyazonosító igazolvány, személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány, egyéni vállalkozói igazolvány ügyintézés, közlekedésigazgatási feladatok)

- szociális ügyek

- népesség-nyilvántartás

- útlevél kiadással kapcsolatos ügyek

- honvédelmi igazgatás

- szabálysértés

- hagyatéki eljárás

 

- 2 -

- anyakönyv, névviselés

- birtokvita

- talált tárgyak kezelése

- honvédelmi feldatok

- jegyzői gyámügyi feladatok

- lakásépítési kedvezmények és lakáscélú támogatások

- mozgáskorlátozottak támogatása

- állampolgársági ügyek

- családi események rendezése

- hatósági bizonyítványok

Műszaki Osztály

- településrendezési feladatok

- városüzemeltetési és kommunális ellátás

= környezetvédelem, településtisztaság

= vízügy, vízgazdálkodás

= közművek, közszolgáltatás

= köztemetők fenntartása

= utak karbantartása

= közvilágítás

- zaj- és rezgésvédelmi ügyek

- légszennyezéssel kapcsolatos ügyek

- építésügy

- telekalakítás

- közterület-használatával kapcsolatos ügyek

- területfelhasználási engedélyezési eljárás

- építésfelügyelet

- építészeti és természeti örökség védelme

- árvíz-belvíz védekezés

- műemlékvédelem

- felvonókkal kapcsolatos feladatok

- önkormányzati beruházások, fejlesztések, felújítások, valamint pályázatok

előkészítése, szervezése

- pénzügyi kihatású ágazati intézkedések kidolgozásában való közreműködés

- közlekedéssel kapcsolatos feladatok

- fák védelmével kapcsolatos feladatok

- földrajzi nevek megállapításának, megváltoztatásának előkészítése

- műszaki ellenőri feladatok

- számítógépekkel és programokkal kapcsolatos feladatok

- munkavédelem

- közterületfelügyelet: a közterületfelügyelő feladatai:

= a közterületek jogszerű használatának, a közterületen folytatott

engedélyhez, illetve útkezelői hozzájáruláshoz kötött

tevékenység szabályszerűségének ellenőrzése;

= a közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által

tiltott tevékenység megelőzése, megakadályozása,

megszakítása, megszüntetése, illetve szankcionálása;

= közreműködés a közterület, az épített és a természeti környezet

védelmében;

- 3 -

 

 

= közreműködés a közrend, a közbiztonság védelmében;

= közreműködés az önkormányzati vagyon védelmében;

= közreműködés a köztisztaságra vonatkozó jogszabályok

végrehajtásának ellenőrzésében;

= közreműködés állategészségügyi és ebrendészeti feladatok

ellátásában.

- társulásokkal kapcsolatos feladatok

- pályázatok előkészítése

 

Pénzügyi Osztály

 

- a PH számviteli munkájának végzése

- támogatások igénylése, elszámolása

- működési és fejlesztési hitelfelvétel előkészítése

- házi pénztár működtetése

- az önkormányzat hatáskörébe tartozó adók - iparűzési, kommunális, föld-

- haszonbérbeadás után fizetendő adó - nyilvántartása, kezelése, elszámolása

- gépjárműadó nyilvántartása, kezelése, elszámolása

- költségvetéssel kapcsolatos feladatok

= költségvetési koncepció előkészítése

= költségvetési rendelet-tervezet elkészítése

= költségvetési beszámolók, információs jelentések, zárszámadás elkészítése

- az önkormányzat irányítása alatt működő költségvetési szervek gazdasági,

pénzügyi tevékenységének segítése

- hirdetésekkel kapcsolatos feladatok

- eszközök, beruházások, értékpapírok nyilvántartása

- a kisebbségi önkormányzat gazdasági feladatainak ellátása

- CSSGYSZ gazdasági feladatinak ellátása

 

Szervezési Osztály

 

- országgyűlési és helyi választások lebonyolítása

- népszavazás lebonyolítása

- közreműködés a népszámlálásban

- képviselőtestületi ülések előkészítése, jegyzőkönyvezés, döntések nyilvántartása,

kezelése

- közreműködés a testületi előterjesztések előzetes törvényességi vizsgálatában

- bizottságok üléseinek előkészítése, jegyzőkönyvek készítése, döntések nyilvántartása

- közmeghallgatás szervezése

- lakossági fórumok szervezésének segítése

- képviselőkkel történő kapcsolattartás

- kisebbségi önkormányzattal kapcsolattartás, adminisztráció segítése

- a hivatal működésére vonatkozó szabályzatok előkészítése

- jogszabály nyilvántartás, karbantartás

- személyzeti ügyek

- rehabilitációs feladatok ellátása

- iktatás, postázás

- 4 -

 

 

- helyi levelek kézbesítése

- ügykezelés, fénymásolás

- egyéb szervezési és jogi ügyek

- egyéb jegyzőkönyvezési feladatok

- továbbképzések, tanfolyamok szervezése

- munkáltatói támogatással kapcsolatos feladatok ellátása

- Cigány Kisebbségi Önkormányzat segítése

-

Belső ellenőrök

 

- intézmények költségvetési ellenőrzése

- belső ellenőrzés

 

Intézményi referensek

 

- az önkormányzat intézmény-fenntartási és működtetési feladatainak szervezése, az

intézmények szakmai felügyelete, feladataik koordinálása

- a jegyző hatáskörébe tartozó neveléssel- oktatással, szociális és egészségüggyel

kapcsolatos ügyek előkészítése

- nevelési-oktatási intézmények vezetőinek megbízásával kapcsolatos pályázati

eljárás lebonyolítása

- pályázatok készítése

- közművelődési, művészeti intézmények munkájának koordinálása

- oktatási, közművelődési, szociális, egészségügyi, ifjúsági és sport önkormányzati

döntések előkészítése

- hírlevél szerkesztése

- városi önkormányzati rendezvények szervezése, egyéb városi rendezvények

koordinálása

- egészségügyi, oktatási, művelődési, ifjúsági és sport intézmények, valamint az

önkormányzat, illetve a Polgármesteri Hivatal közötti kölcsönös információ biztosítása

-civilszervezetekkel kapcsolattartás

- nem önkomrányzati fenntartású intézmények törvényességi ellenőrzése

 

Gyámhivatal

 

- gyermekvédelmi feladatok

- családi jogállás rendezésével kapcsolatos feladatok

- örökbefogadási ügyek

- szülői felügyeleti joggal, illetve gyermektartásdíjjal kapcsolatos ügyek

- gyámsági, gondnoksági ügyek

- vagyonkezelési ügyek

- szakértő kirendelés, perindítás, képviselet

 

 

Minőségügyi megbízott 

- a minőségpolitika fenntartása és továbbfejlesztése

 

 

 

 

3. számú melléklet

 

Vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséggel járó munkakörök

 

 

 

1. Jegyző, aljegyző

 

2. Osztályvezetők

 

3. 1957. évi IV. törvény 3. § (3) bekezdésében meghatározott, államigazgatási ügyben döntés meghozatalára jogosult köztisztviselő:

 

- okmányirodai ügyintéző

- gyámügyi ügyintéző

- szociálpolitikai ügyintéző

- anyakönyvvezető

- népességnyilvántartó

- szabálysértési ügyintéző

- kommunális ügyintéző

- építéshatósági ügyintéző

- közterületfelügyelő

- környezetgazdálkodási ügyintéző

- intézményi referens

 

 

4. Közbeszerzési eljárásban közreműködő köztisztviselő

 

5. A költségvetési és egyéb pénzeszközökkel, az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodás tekintetében döntési jogosultsággal rendelkező, illetőleg a pénzeszközök felhasználására, valamint a gazdálkodás ellenőrzésére kötelezett köztisztviselő:

 

- kontírozó könyvelő

- pénzügyi ügyintéző

- gépjárműadó ügyintéző

- iparűzési adó ügyintéző

- kommunális adó ügyintéző

- pénztáros

- belső ellenőr

- gazdálkodási ügyintéző

- lakásgazdálkodási, kereskedelmi ügyintéző

- gondnok

 

 

 

 

 

4. számú melléklet

 

 

Képzettségi pótlékra jogosító munkakörök

 

Sor-szám Osztály

Képzettségi pótlékra jogosító munkakör

Képzettségi pótlékra jogosító képzettség

1. Okmányiroda okmányirodai ügyintéző - számítógép rendszer programozó

- számítástechnikai programozó

 

2. Műszaki

Osztály

kommunális ügyintéző - információrendszer programozó;

- közlekedésépítő, útépítő mérnök;

- települési, környezetvédelmi mérnök;

- építési-műszaki ellenőri képesítés;

- beruházási mérnök

 

3. Műszaki

Osztály

építéshatósági ügyintéző - beruházás mérnök

 

4. Műszaki Osztály

közterületfelügyelő - környezetvédelmi mérnök

5. Műszaki

Osztály

környezetgazdálkodási

ügyintéző - víz-és szennyvíztechnológus

mérnök;

- kertész- és növényvédelmi mérnök;

- mérnök;

- természetvédelmi mérnök;

- magasépítő mérnök;

- parképítő és fenntartó mérnök

 

6. Igazgatási

Osztály gyámügyi ügyintéző - felsőfokú gyermek- és ifjúságvédelmi ügyintéző;

- pszichológus;

- személyügyi szervező;

- gyógypedagógus

- pedagógus

 

7. Gyámhivatal gyámügyi ügyintéző

- felsőfokú gyermek- és ifjúságvédelmi ügyintéző;

- pszichológus;

- személyügyi szervező;

- gyógypedagógus

- pedagógus

 

8. Igazgatási Osztály

szoc.pol ügyintéző - munkaerőpiaci menedzser;

- szociális munkás;

- felsőfokú szociális asszisztens;

- személyügyi szervező;

- pszichológus

 

9. Igazgatási

Osztály szabálysértési ügyintéző - jogi asszisztens;

- jogi szakvizsga

10. Pénzügyi Osztály

kontírozó könyvelő - adótanácsadó;

- mérlegképes könyvelő

11. Pénzügyi Osztály pénzügyi ügyintéző - adótanácsadó;

- mérlegképes könyvelő

- társadalombiztosítási szakelőadó,

 

12. Pénzügyi Osztály

gépjárműadó ügyintéző - bírósági végrehajtó oklevél

13. Pénzügyi Osztály iparűzési adó ügyintéző - bírósági végrehajtói oklevél

14. Pénzügyi Osztály

kommunális adó ügyintéző - bírósági végrehajtói oklevél

15. Szervezési Osztály humánpolitikai ügyintéző - társadalombiztosítási szakelőadó;

- jogi asszisztens;

- munkaerőpiaci menedzser, ügyintéző

 

16. Szervezési Osztály szervezési előadó - számítógép rendszer programozó

- számítástechnikai programozó

- pszichológus;

- szociológia;

- jogi asszisztens

 

17. Intézményi

referens intézményi referens - sportszervező, -menedzser;

- felsőfokú közoktatási vezető;

- szociális munkás;

- idegenforgalmi szakmenedzser,

18. Gazdálkodási Osztály

gazdálkodási ügyintéző - gazdálkodás-szervező

- ingatlan-nyilvántartási titkár

- szakközgazdász

 

19. Gazdálkodási Osztály

lakásgazdálkodási, kereskedelmi ügyintéző - ingatlankezelő;

- ingatlan-nyilvántartási titkár

 

20 Gazdálkodási Osztály gondnok - gazdálkodás-szervező

- pénzügyi ügyintéző

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. számú függelék

 

 

A Polgármesteri Hivatal létszámjegyzéke

 

Szervezeti egység megnevezése köztisztviselők száma

fő ügykezelők száma

fő fizikai alkalmazottak

polgármester

1

jegyző 1

Gazdálkodási Osztály 4 17

Igazgatási Osztály 12

Műszaki Osztály 5

Pénzügyi Osztály 10

Intézményi referensek 2

Belső ellenőrök 2

Szervezési Osztály 3 5 3

Gyámhivatal 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

« Vissza
Vissza a főmenübe