263/2003. (X.16.) számú önkormányzati határozat
a Kisújszállás, Illésy utca építési munkáira közbeszerzési eljárás megindításáról
1. Kisújszállás Város Önkormányzati Képviselő-testülete úgy dönt, hogy az Illésy utca útépítési munkáinak kivitelezőjét közbeszerzési eljárás keretében választja ki.
2. A beruházás megvalósítása érdekében a határozat melléklete szerinti ajánlati felhívást teszi közzé a Közbeszerzési Értesítő, a Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos lapjában.
3. A képviselő-testület megbízza a polgármestert az ajánlati felhívás közzétételével.
Felelős: Palágyi Gábor polgármester
Határidő: 2003. október 30.
Erről értesül:
1. Palágyi Gábor polgármester
2. Laczka Sándor útfelügyelő
3. Polgármesteri Hivatal pénzügyi osztálya
4. Polgármesteri Hivatal műszaki osztálya
Kmf.
Palágyi Gábor s. k. Dr.Kittlinger Ilona s. k.
polgármester címzetes főjegyző
A kivonat hiteléül:
Kisújszállás, 2003. október 17.
(:Kacsó Sándorné:)
aljegyző
A 263/2003. (X.16.) számú önkormányzati határozat melléklete
Kisújszállás Város Önkormányzata
Ajánlati felhívása nyílt eljárás megindítására
1. Az ajánlatkérő neve, címe, távirati címe, telefon, és telefax száma:
Kisújszállás Város Önkormányzata
5310 Kisújszállás, Szabadság tér l.
Telefon: 59/520-240
Fax: 59/321-139
2. a.) A választott eljárás: nyílt eljárás
b.) A szerződés meghatározása, amire ajánlatot kérnek: Vállalkozási szerződés
3. a.) A beszerzés tárgya és mennyisége:
Kisújszállás, Illésy utca útépítési munkái
Út hossza: 450 fm
Munka jellege: földút kiépítése
Burkolat szélessége: 4,0 m
Koronaszélesség: 7,0 m
Pályaszerkezet: 4 cm AB-12 j. aszfalt
3 cm JU-12 j. aszfalt
25 cm 20/80 j. zúzottkő, kiékeléssel
10 cm talajjavító bányahomok
b.) A teljesítés helye: Kisújszállás belterülete
c.) Annak meghatározása, hogy az ajánlattevő a beszerzés tárgyának egy
részére tehet-e ajánlatot: nem
d.) A részajánlat tételének szempontjai: -
4. A teljesítés határideje vagy a szerződés időtartama:
Legkésőbbi teljesítési határidő: 2004. június 30.
5. a.) A dokumentációt rendelkezésre bocsátó szervezet neve és címe:
Kisújszállás Város Polgármesteri Hivatal Műszaki Osztálya
5310 Kisújszállás, Szabadság tér l. I. em. 21. szoba
b.) A dokumentáció megkérésének határideje:
A közzététel napjától, az azt követő első naptól számított 15. nappal bezárólag, munkanapokon 8,00 és 12,00 óra között vehető át.
Ha ez utóbbi nem munkanap, akkor az azt követő első munkanapig.
c.) A dokumentáció megvásárlásának feltételei:
A dokumentáció személyesen vehető át, vissza nem térítendő (kivéve a Kbt. 37. § (4) bekezdésében foglalt eseteket) 40.000,-Ft+ÁFA, azaz összesen 50.000,-Ft bruttó összeg megfizetésének ellenében.
2/5
Az ellenértéket az 5.a.) pontban megjelölt címen fsz. 11. szoba kell befizetni.
Az átvételkor a befizetést igazoló dokumentum bemutatása szükséges.
Az ajánlati dokumentáció megvásárlása az eljárásban való részvétel feltétele.
6.a.) Az ajánlattételi határidő, mely azonos az ajánlatok felbontásának
időpontjával:
a közzététel napját követő első naptól számított 41. napon 10,00 óra. Amennyiben ez nem munkanap, úgy az ezt követő első munkanapon 10,00 óra.
b.) Az ajánlat benyújtásának címe (helység, utca, házszám, emelet, szobaszám):
mint az 5/a. pontnál.
c.) Az ajánlattétel nyelve: magyar
7.a.) Annak meghatározása, hogy az ajánlatok felbontására az ajánlatkérő a törvény 51. § (2) bekezdésében nevesített személyeken kívül kit hív meg: -
b.) Az ajánlatok felbontásának helye:
5310 Kisújszállás, Szabadság tér l. Városháza Gaál Kálmán terem I. em. 31.
8.a.) Az ajánlati biztosíték összegszerűen meghatározott mértéke: ajánlati biztosítékot ajánlatkérő nem kér.
b.) Az ajánlati biztosíték nyújtásának feltételei: -
9. A pénzügyi ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei, illetve hivatkozás a vonatkozó előírásokra:
A beszerzés ellenértékét az ajánlatkérő az igazolt teljesítést követően kiállított számla ellenében átutalással teljesíti a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül. Ajánlatkérő előleget nem fizet.
10. A nyertes közös ajánlattevőktől gazdasági társaság létrehozásának megkövetelése: -
11. a.) Az ajánlattevők pénzügyi, gazdasági és műszaki alkalmassága igazolására kért adatok és tények:
A Kbt. 44. § (1) bekezdésében meghatározottak szerint a pénzügyi és gazdasági alkalmasság igazolására:
- 2000., 2001. és a 2002. évi mérlege
- az ajánlattevő valamennyi számlavezető pénzintézetének 30 napnál nem régebbi nyilatkozata és igazolása az ajánlattevő pénzügyi, likviditási, hitelfelvételi helyzetéről az alábbi tartalommal.
= mióta vezeti ajánlattevő számláját,
3/5
= az utóbbi egy évben volt-e fedezethiány miatt sorbanállás, ha igen, az
meghaladta-e a 60 napot
= nyilatkozat az ajánlattevő pénzügyi helyzetéről hitel- és
fizetőképességéről
A Kbt. 44. § (2) bekezdésében meghatározottak szerint a műszaki alkalmasság igazolására:
- a megelőző 3 év főbb (max 5 db referenciamunkáinak ismertetése, a referenciamunka megrendelőjének neve, az ellenszolgáltatás összege, a teljesítés éve, az információt szolgáltató személy neve és elérhetősége,
- a műszaki-technikai felszereltség bemutatása,
- a teljesítés során alkalmazni kívánt szakemberek, vezetők megnevezése, bemutatása, képzettségük és szakirányú gyakorlatuk ismertetésével, a Kbt. 44. § (2) bekezdés c.) pontjának megfelelően.
b.) Az ajánlattevőnek a szerződés teljesítésére alkalmatlanná minősítésének szempontjai :
- ha az előző 3 év gazdálkodási adatai alapján mindhárom évben a saját tőke kisebb a jegyzett tőkénél,
- ha a pénzintézeti információ szerint az ajánlattevő nem hitel-, illetve fizetőképes,
- ha az utóbbi egy évben fedezethiány miatt bankszámláján 60 napot meghaladó sorbanállás volt,
- ha nem tud az előző 3 évben legalább 1 db befejezett, a jelen közbeszerzés tárgyának megfelelő saját kivitelezésben teljesített referenciamunkát igazolni,
- ha nem rendelkezik legalább 1 db, - a műszaki leírásban meghatározott - saját tulajdonú vagy érvényes előszerződéssel lekötött vezérgéppel,
- ha nem rendelkezik a teljesítéshez alkalmazni kívánt, legalább 1 fő saját állományú, főfoglalkozású, építőmérnöki területen felsőfokú végzettséggel és 5 év szakirányú gyakorlattal bíró vezető/irányító beosztású személlyel,
- ha a munkát közvetlenül irányító, szakirányú végzettséggel rendelkező kulcsszemélyzet nem felel meg az 51/2000. (VIII.9.) FVM-GM KöViM együttes rendeletben megfogalmazott felelős kivitelezői kritériumoknak, továbbá, ha a minőségellenőrzésért felelős személlyel nem rendelkezik.
12. Az ajánlati kötöttség lejártának időpontja:
Az ajánlattételi határidő lejártakor kezdődik és az eredményhirdetési időpontot követő 60 naptári napig tart.
13. a.) Az ajánlatok elbírálásának szempontjai:
Legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.
b.) A 34. § (3) bekezdésében foglaltak: -
14. Annak meghatározása, hogy lehet-e többváltozatú ajánlatot tenni:
Nem.
15. a.) Az eredményhirdetés időpontja:
4/5
A bontás napját követő első naptól számított 10. napon 10,00 óra, amennyiben ez nem munkanap, úgy az azt követő első munkanapon 10,00 óra.
b.) A szerződéskötés időpontja:
Az eredményhirdetést követő első naptól számított 9. napon 10,00 óra, amennyiben ez nem munkanap, úgy az azt követő első munkanapon 10,00 óra.
16. Egyéb információk:
- Az ajánlati dokumentációval kapcsolatban felvetődő kérdések ajánlattevő részéről történő megküldésének határideje: az ajánlattételi határidő (bontás) lejárta előtti 10. nap (Kbt. 38. § (1)
- Az ajánlati dokumentációval kapcsolatban felvetődő kérdésekre adott válaszok elküldésének határideje: az ajánlattételi határidő (bontás) lejárta előtti 6. nap Kbt. 38. § (2).
- az ajánlattevő az ajánlatához csatolja:
= a Kbt 46. § (1) - (3) bekezdéseiben meghatározott nyilatkozatokat és hatósági igazolásokat a Kbt. 46 §. (4) - (8) bekezdéseiben meghatározottak szerint kell benyújtani mind az ajánlattevő, mind a közbeszerzés értékének 10 %-át elérő vagy meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozók tekintetében,
= 30 napnál nem régebbi eredeti/hitelesített cégkivonatot és aláírási címpéldányt.
- Ha az ajánlattevő cégkivonatában a beszerzés tárgyának teljesítésére feljogosító tevékenységi kör nem szerepel, az ajánlat érvénytelennek minősül.
- Közös ajánlattevők esetén valamennyi ajánlattevő köteles az ajánlati dokumentációt megvásárolni.
- Az ajánlattevőnek önállóan (jelen eljárásba bevonni kívánt alvállalkozók nélkül) kell kielégíteni az alkalmassági szempontokat.
- Ajánlatkérő a Kbt. 43. § (4) bekezdés szerinti hiánypótlási lehetőséget biztosít egy esetben, 8 napos határidővel.
- Az eljárásban nem lehet ajánlattevő vagy alvállalkozó, aki az ajánlatkérő székhelye szerinti önkormányzati adóhatóság által nyilvántartott adófizetési kötelezettségének nem tett eleget, kivéve ha a hitelező az adósság későbbi időpontban történő megfizetéséhez írásban hozzájárult.
5/5
- A Kbt. 59. § (2) - (5) bekezdésében foglaltak az ajánlati felhívásnak részét képezik.
- Az ajánlatkérő az eljárás nyertesének visszalépése esetén az eljárás eredményének kihirdetésekor a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített személlyel köt szerződést.
- Ajánlatkérő a jótállási időszakra jótállási biztosítékot kér a nyertes ajánlattevőtől a szerződéses ár 4 %-a erejéig. A Jótállási Biztosítékot ajánlatkérő jótállási bankgarancia formájában kéri.
A Jótállási Biztosítékot a befejezési igazolást megelőzően kell szolgáltatni.
- Jelen ajánlati felhívásban nem szabályozottak vonatkozásában a Kbt. előírásai szerint kell az ajánlattevőnek eljárnia.
-
17. Hivatkozás az előzetes összesített tájékoztatóra: -
18. A hirdetmény feladásának napja: 2003. október…..
A hirdetmény kézhezvételének napja: 2003. október …..