141/2006. (V. 25.) önkormányzati határozat
Tárgy: a kisújszállási II/a., II/b. és III/a. szennyvízöblözeteket, valamint a szennyví

141/2006. (V.25.) számú önkormányzati határozat

a kisújszállási II/a., II/b. és III/a. szennyvízöblözeteket, valamint a szennyvíztisztítótelepet érintő beruházással összefüggő hitel felvétel tárgyában meghirdetett közbeszerzési eljárás megindítására

 

1. Kisújszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete úgy dönt, hogy a címben szereplő közbeszerzési eljárást jelen határozat mellékletét képező ajánlati felhívásnak a Közbeszerzések Tanácsa részére a Közbeszerzési Értesítőben való megjelentetés céljából történő megküldésével megindítja.

1. A Képviselő-testület az ajánlattételi felhívás közzétételéhez szükséges, a Közbeszerzések Tanácsa számára fizetendő 112.000.-Ft + ÁFA = 134.400.-Ft, azaz százharmincnégyezer-négyszáz forint szerkesztési díjat, valamint a közbeszerzési eljárásban felmerülő, a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény szerint az eljárás fajtájától függően kötelezően közzéteendő hirdetmények - például tájékoztató az eredményhirdetésről, a szerződés módosításáról, illetve a szerződés teljesítéséről - szerkesztési díjait, továbbá a hirdetménynek az Elektronikus Hirdetménykezelő Rendszeren keresztül történő feladása esetén a Közbeszerzések Tanácsának Szerkesztőbizottsága által a jelen pontban megjelölt szerkesztési díjon felül esetlegesen meghatározott többlet szerkesztési díjat biztosítja.

2. A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert a közbeszerzési eljárásban a szükséges nyilatkozatok, tájékoztatók és a közbeszerzési eljárás lebonyolítása során felmerülő egyéb dokumentumok aláírására. A polgármester jelen pontban meghatározott joga nem terjed ki a címben szereplő közbeszerzési eljárás tartalmának módosítására.

3. A Képviselő-testület külön felhatalmazza a polgármestert az önkormányzat, mint ajánlatkérő által a Kbt. 83. §-a alapján kezdeményezett hiánypótlási eljárásban felmerülő dokumentumok aláírására.

4. A Képviselő-testület a 3. pontban meghatározott tartalmi módosításnak tekinti különösen a közbeszerzési eljárásban (az ajánlattételi felhívásban) meghatározott szerződéses tárgyat, a szerződés mennyiségét, a szerződést biztosító mellékkötelezettségek típusát és mértékét, a bírálati szempontot (adott esetben az alszempontokat és a hozzá tartozó súlyszámokat) érintő módosítást.

5. A Képviselő-testület nem tekinti tartalmi módosításnak a 4. pontban felsorolt tartalmi elemeket nem érintő módosításokat, ide értve különösen a Közbeszerzések Tanácsának Szerkesztőbizottsága által kezdeményezett hiánypótlási eljárás miatt kötelezően módosítandó határidőket, vagy a pénzügyi, gazdasági, illetve a műszaki, szakmai alkalmassági feltételek körében meghatározott mennyiségi követelményeket.

6. A Képviselő-testület a tárgy szerinti közbeszerzési eljárásban beérkezett ajánlatok elbírálása, írásbeli szakvélemény és döntési javaslat készítése érdekében a Kbt. 8. § (3) bekezdése alapján eseti Bíráló Bizottságot hoz létre. A Bíráló Bizottság feladatainak ellátására az alábbi személyeket kéri fel az önkormányzat:

- Bartus Mihályné, Pénzügyi Osztály vezetője,

- Kiss Ágnes, vagyongazdálkodási előadó,

- Dr. Kui Gábor, közbeszerzési referens.

 

 

 

Erről értesül:

1. Palágyi Gábor polgármester

2. Dr. Kittlinger Ilona címzetes főjegyző

3. Polgármesteri Hivatal Műszaki Osztálya

4. Polgármesteri Hivatal Pénzügyi Osztálya

 

A határozat melléklete a kézi nyilvántartásban található. 

« Vissza
Vissza a főmenübe