101/2003. (IX. 16.) Városfenntartó Bizottsági határozat
Tárgy: Liget fürdő vagyonkezelési és üzemeltetési szerződés

Gyomaendrőd Város Képviselő-testülete

Városfenntartó és Környezetvédelmi Bizottsága

101/2003. (IX.16.) számú határozata

 

 

Gyomaendrőd Város Képviselő – testülete a Gyomaendrődi Liget Fürdő Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társasággal az alábbi vagyonkezelési és üzemeltetési szerződést köti meg:

 

 

VAGYONKEZELÉSI ÉS ÜZEMELTETÉSI SZERZŐDÉS

( tervezet )

 

amely létrejött egyrészről Gyomaendrőd Város Önkormányzata (5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1., képviseli: dr. Dávid Imre polgármester) mint átadó, továbbiakban Átadó,

másrészről a Gyomaendrődi Liget Fürdő Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (5500 Gyomaendrőd, Erzsébet liget 2., képviseli: Vass Ignác ügyvezető) mint átvevő, továbbiakban Átvevő között alulírt napon az alábbi feltételek szerint.

 

1./ Felek megállapítják, hogy az Átadó a tulajdonát képező és a jelen szerződés 1. sz. mellékletét képező kimutatásban szereplő vagyontárgyakat Átadó a jelen szerződés aláírásának napján átadja a tulajdonjog megtartása mellett az Átvevőnek, kezelés, illetve üzemeltetés céljából.

Az átadás-átvételről felek külön jegyzőkönyvet vesznek fel, amelyben rögzítik az átadott vagyontárgyak főbb adatait és állapotukat, illetve értéküket.

 

2./ Felek megállapodnak, hogy az Átvevő az átadott gyomaendrődi 1293/5. és 1298. hrsz-ú strandfürdő, illetve kemping ingatlanokat, a gyomaendrődi 1090 hrsz-ú vízműtelepet, a gyomaendrődi 677/2. hrsz-ú ingatlanon található termálkutat, a gyomaendrődi 1295/2. hrsz-ú ingatlanon fekvő virágkertészet ingatlant és a fenti ingatlanokon található felépítményeket és egyéb építményeket, valamint a külön részletezett egyéb ingóságokat az alapító okiratában és a jelen szerződésben meghatározottak szerint köteles üzemeltetni és kezelni.

 

3./ Az Átvevő tudomásul veszi, hogy köteles a 2./ pontban meghatározott tevékenységet saját maga végezni, illetve hogy ezen tevékenység gyakorlásának jogát csak az Átadó Önkormányzat előzetes írásbeli hozzájárulásával engedheti át. Az Átvevő tudomásul veszi, hogy az üzemeltetéshez szükséges valamennyi hatósági engedély beszerzésének kötelezettsége őt terheli.

 

4./ Az Átvevő a kezelés, illetve üzemeltetés során köteles fokozott gondossággal eljárni, az átadott vagyontárgyakat rendeltetésszerűen használni, azok állagát megóvni, a jogszabály által előírt vagy egyébként indokolt karbantartási és felújítási munkákat a saját költségén elvégezni.

Átadó jogosult arra, hogy az Átvevő tevékenységét, az állagmegóvási kötelezettség teljesítését előzetesen egyeztetett időpontban rendszeresen ellenőrizze, azzal kapcsolatban írásos észrevételeket tegyen. Az Átvevő köteles az észrevételeket megvizsgálni és azokra legkésőbb 15 napon belül irásban válaszolni.

 

5./ Az Átvevő az átadott vagyonnal kapcsolatos beruházási és fejlesztési munkákat az Átadó előzetes írásbeli jóváhagyása alapján, a saját költségére végezhet. Felek megállapodnak, hogy az Átvevő által végzett értéknövelő munkákkal kapcsolatban a jelen szerződés megszűnésekor egymással elszámolnak, a 9./ pontban írtak szerint.

 

6./ Az Átvevő köteles Üzemeltetési Szabályzatot készíteni, amely tartalmazza a tevékenységére vonatkozó jogszabályok által előírt feltételeket.

Az Átvevő a tevékenységének végzése során köteles az irányadó jogszabályok betartására, az előírt mérések, vizsgálatok, elemzések, stb. elvégzésére, illetve elvégeztetésére.

 

7./ A 2./ pont szerinti feladatok végzéséhez kapcsolódó díjbevételeket az Átadó megbízásából Átvevő köteles az érintettektől beszedni, és a tárgyhónapban beszedett díjakat a tárgyhónap utolsó napjáig az Átadónak átutalni. Az Átvevő köteles az átutalással egyidejűleg tételes elszámolást adni az Átadó részére a beszedett díjakról.

A 2./ pont szerinti feladatok végzéséért az Átvevőt a 7./ pont szerinti bevétel 10%-ának megfelelő megbízási díj illeti meg, melyet az Átadó az Átvevő által kiállított számla alapján fizet meg az Átvevő részére.

 

8./ Az Átvevő tudomásul veszi, hogy a 2./ pont szerinti feladatok teljesítéséről és annak pénzügyi feltételeiről évente üzleti tervet köteles készíteni.

 

9./ Felek megállapodnak, hogy a jelen szerződést határozatlan időre kötik. A felek bármelyike jogosult a jelen megállapodást 6 hónapos felmondási idő mellett a másik félhez intézett írásbeli nyilatkozattal, indokolás nélkül felmondani. Felek megállapodnak, hogy a jelen szerződés azonnali felmondással nem szüntethető meg.

Felek megállapodnak, hogy jelen szerződés megszűnése esetén az Átvevő által elvégzett állagmegóvó, illetve értéknövelő munkák értékének megtérítését külön megállapodásban rendezik.

 

10./ Átvevő tudomásul veszi, hogy a 2./ pont szerinti feladatok teljesítésének elmulasztása, illetve nem szerződésszerű teljesítése esetén az Átvevő, illetve vezető tisztségviselője a rá vonatkozó szabályok szerint kártérítési felelősséggel tartozik.

 

11./ Felek megállapítják, hogy az Áht. 95/A. § (3) bekezdése alapján a jelen szerződést az aláírásától számított harminc napon belül a cégbíróságon a cégiratok közé letétbe kell helyezni, amely az Átvevő ügyvezetőjének kötelezettsége.

 

12./ A jelen megállapodásra egyebekben a Ptk. rendelkezései megfelelően irányadóak.

 

 

Felek a jelen megállapodást mint akaratukkal mindenben megegyezőt írták alá.

 

 

Gyomaendrőd, 2003………………………

 

 

Átadó Átvevő

Gyomaendrőd Város Önkormányzata Képv.: dr. Dávid Imre polgármester Gyomaendrődi Liget Fürdő Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság Képv.: Vass Ignác ügyvezető

 

 

Gyomaendrőd Város Képviselő – testülete felhatalmazza a polgármestert, hogy a vagyonkezelési és üzemeltetési szerződést a Gyomaendrődi Liget Fürdő Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társasággal megkösse.

 

Gyomaendrőd Város Képviselő – testülete utasítja a polgármestert, hogy az önkormányzat által folyamatban lévő és megvalósított beruházások műszaki átadás átvételét követően intézkedjen a vagyonkezelési és üzemeletetési szerződés mellékleteinek módosítására.

 

Gyomaendrőd Város Képviselő – testülete a jelenleg folyó "Liget – fürdő fejlesztése" beruházás lebonyolításával Vass Ignác ügyvezető igazgatót bízza meg.

 

 

Határidő: 2003. szeptember 25.

Felelős : Csányi István bizottsági elnök

« Vissza
Vissza a főmenübe