229/2011. (VIII. 17.) Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsági határozat
Tárgy: Kis Bálint Általános Iskola és Óvoda alapító okiratának módosítása

Gyomaendrőd Város Képviselő-testületének
Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsága
229/2011.(VIII. 17.) Gye. Kt. Üokke. Határozata
 
Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság javasolja Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő – testületének az alábbiakat:
 
Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 2011. évi költségvetését megalapozó egyes törvények módosításáról szóló 2010. évi CLIII. Tv. 16.§ (15) bekezdése alapján a Kis Bálint Általános Iskola és Óvoda alapító okirat módosítását megismerte és elfogadja.
 
Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete utasítja Várfi András polgármesterét, hogy az alapító okirat módosítást a MÁK felé jelentse.
 
Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testülete a Kis Bálint Általános Iskola és Óvoda288/1999. (X. 28.) KT. számú határozatával elfogadott alapító okiratát az alábbiak szerint módosítja:
Az alapító okiratot érintő módosítási javaslatok az alábbiak:
1.      Az alapító okirat 4.1.1. pontjának 852021 szakfeladat számú része
852012 – Sajátos nevelési igényű általános iskolai tanulók nappali rendszerű nevelése, oktatása (1-4. évfolyamon)
Különleges gondozás keretében, gyógypedagógiai ellátás - sajátos nevelési igényű tanulók nevelése oktatása eltérő tanterv alapján önálló csoportban vagy integráltan:
- enyhe fokú testi-, érzékszervi-, beszéd, és értelmi fogyatékos tanulók,
-    a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető vagy vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenessége.
- autista gyermekek különleges gondozása
az alábbiak szerint módosul
852012 – Sajátos nevelési igényű általános iskolai tanulók nappali rendszerű nevelése, oktatása (1-4. évfolyamon)
Különleges gondozás keretében, gyógypedagógiai ellátás - sajátos nevelési igényű tanulók nevelése oktatása eltérő tanterv alapján önálló csoportban vagy integráltan:
-          enyhe fokú testi-, érzékszervi-, beszéd, és értelmi fogyatékos tanulók,
-    a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének súlyos rendellenessége,
-    a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének tartós és súlyos rendellenessége,
- autista gyermekek különleges gondozása
2.      Az alapító okirat 4.1.1. pontjának 852022 szakfeladat számú része
852022 – Sajátos nevelési igényű általános iskolai tanulók nappali rendszerű nevelése, oktatása (5-8. évfolyamon)
Különleges gondozás keretében, gyógypedagógiai ellátás - sajátos nevelési igényű tanulók integrált ellátása:
- enyhe fokú testi-, érzékszervi-, beszéd, és értelmi fogyatékos tanulók,
-    a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető vagy vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenessége.
- autista gyermekek különleges gondozása
az alábbiak szerint módosul
852022 – Sajátos nevelési igényű általános iskolai tanulók nappali rendszerű nevelése, oktatása (5-8. évfolyamon)
Különleges gondozás keretében, gyógypedagógiai ellátás - sajátos nevelési igényű tanulók integrált ellátása:
- enyhe fokú testi-, érzékszervi-, beszéd, és értelmi fogyatékos tanulók,
-    a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének súlyos rendellenessége,
-    a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének tartós és súlyos rendellenessége,
- autista gyermekek különleges gondozása
3.      Az alapító okirat 4.1.3. pontjának 851012 szakfeladat számú része
851012 – Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelése, ellátása
- Különleges gondozás keretében, gyógypedagógiai ellátás – a sajátos nevelési igényű tanulók integrált ellátása:
            - enyhe fokú testi-, érzékszervi-, beszéd, és értelmi fogyatékos tanulók;
- a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető vagy vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenessége.
 - autista gyermekek különleges gondozása
az alábbiak szerint módosul
851012 – Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelése, ellátása
- Különleges gondozás keretében, gyógypedagógiai ellátás – a sajátos nevelési igényű tanulók integrált ellátása:
            - enyhe fokú testi-, érzékszervi-, beszéd, és értelmi fogyatékos tanulók;
             - a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének súlyos rendellenessége,
 - a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének tartós és súlyos rendellenessége,
 - autista gyermekek különleges gondozása.

« Vissza
Vissza a főmenübe