69/2012. (II. 14.) Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsági határozat
Tárgy: Gyepmesteri telep üzemeltetése

Gyomaendrőd Város Képviselő-testülete

Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság

69/2012. (II. 14.) Gye. Kt. Pgtek. Biz. Határozat

 

 

 

"Gyepmesteri telep üzemeltetése"



Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság javasolja a Képviselő-testületnek, hogy a gyepmesteri tevékenység végzésével a Gyomaközszolg Kft-t bízza meg az alábbiak szerint:

Szerződés tervezet

Mely létrejött egyrészről Gyomaendrőd Város Önkormányzata (5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1., képviseli: Várfi András) mint Megrendelő, másrészről a Gyomaközszolg. Kommunális Közszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (5500 Gyomaendrőd, Ipartelepi út 2. képviseli: Fekete József) mint Vállalkozó között az alulírott napon és helyen az alábbi feltételek mellett:

 

Felek megállapítják, hogy a Vállalkozót 2006. június 29. napján a Megrendelő hozta létre a Gyomaszolg Ipari Park Kft-ből történő kiválással. A Vállalkozó főtevékenysége a 90.02’ 03 TEÁOR kódszámú „Hulladékgyűjtés,- kezelés” tevékenység. A Megrendelő a Vállalkozóban 75%-os tulajdoni hányaddal rendelkezik.

 A Megrendelő megrendeli a Vállalkozótól Gyomaendrőd Város közigazgatási területén keletkező állati hulladék összegyűjtését, elszállítását és a gyomaendrődi 02760/2 hrsz. alatt található kb. 8000 m2 alapterületű állati hullatelep kezelésével kapcsolatos feladatok ellátását 2012. január 01. napjától határozatlan időre.

A Vállalkozó a 2. pont szerinti feladat végrehajtása során a vonatkozó jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelően az állati hullák begyűjtését saját észlelés, vagy bejelentés alapján végzi.

Felek a 2. pont szerinti szolgáltatás ellenértékét 2012. évre 4.800.000.- Ft+ÁFA összegben határozzák meg, mely összeget a Megrendelő 400.000.-Ft+ÁFA összegű havi részletekben bocsájtja a Vállalkozó rendelkezésére a Vállalkozó által kiállított számla ellenében. A Vállalkozó a napi karbantartási feladatokat saját eszközeivel és költségén végzi.

Felek megállapodnak, hogy a 4. pont szerinti vállalkozói díj tárgyévet követő évi összegéről a tárgyév december 15. napjáig állapodnak meg a Vállalkozó javaslata alapján.

Felek megállapodnak, hogy az állati hullák eltávolításával és kezelésével kapcsolatos ártalmatlanítási költségeket évente a Vállalkozó határozza meg. A Vállalkozó erre vonatkozó javaslatát számításokkal alátámasztva a tárgyévet megelőző év október 31. napjáig küldi meg a Megrendelőnek, melynek elfogadásáról a Megrendelő tárgyév november 30. napjáig dönt.

 Felek rögzítik, hogy a jelen jogügylettel kapcsolatban a Kbt. 9. § (1) bekezdésének kb) pontja szerinti feltételek fennállnak, így az ügylet nem minősül a Kbt. alkalmazásában szerződésnek.

Jelen megállapodásban nem szabályozott kérdésekre a Ptk., a Kbt. és a mindenkor hatályos állati hulladék gyűjtésére- és kezelésére vonatkozó jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni.

 A felek a jelen megállapodás elolvasása és értelmezése után, mint akaratukkal minden megegyezőt, kellő felhatalmazás birtokában, cégszerűen, helybenhagyólag aláírtak.

 

Gyomaendrőd, 2012.

 

Gyomaendrőd Város Önkormányzata                                              Gyomaközszolg. Kft                                           

               Megrendelő                                                                               vállalkozó

 

 

« Vissza
Vissza a főmenübe