12/2013. (I. 23.) Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsági határozat
Tárgy: Körös-Szögi Kistérség Többcélú Társulás Társulási Megállapodás 5/2012 számú módosítása
Gyomaendrőd Város Képviselő-testületének
Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsága
12/2013.(I. 23.) Gye. Kt. Üokke. Határozata
Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság javasolja a Képviselő-testületnek a következő tartalmú határozat elfogadását:
Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete elfogadja a Körös-szögi Kistérségi Többcélú Társulás Társulási Megállapodásának módosítását a következők szerint:
Körös-szögi Kistérség Többcélú Társulás
társulási megállapodás
5/2012. számú
módosításA
Tárgy: A Körös-szögi Kistérség Többcélú Társulás (továbbiakban: Többcélú Társulás) Társulási Megállapodásának (a továbbiakban: Társulási megállapodás) módosítása
A települési önkormányzatok többcélú kistérségi társulásairól szóló 2004. évi CVII. törvény melléklete szerinti szarvasi kistérséghez tartozó települési önkormányzatok képviselő-testületei, vagyis
- Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete
5561 Békésszentandrás, Hősök tere 1.
Képviseli: Sinka Imre polgármester
Dr. Olasz Imréné dr. jegyző
- Csabacsűd Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete
5551 Csabacsűd, Szabadság u. 41.
Képviseli: Molnár József polgármester
Kasíkné Csík Zsuzsanna jegyző
- Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1.
Képviseli: Várfi András polgármester
Dr. Csorba Csaba jegyző
- Hunya Község Önkormányzatának Képviselő-testülete
5555 Hunya, Rákóczi út 19.
Képviseli: Petényi Szilárd Szilveszterné polgármester
Miskó Bence körjegyző
- Kardos Község Önkormányzatának Képviselő-testülete
5552 Kardos, Gyomai u. 24.
Képviseli: Brlás János polgármester
Zsindely Ferencné körjegyző
- Kondoros Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete
5553 Kondoros, Hősök tere 4/5.
Képviseli: Dankó Béla polgármester
Zsindely Ferencné körjegyző
- Örménykút Község Önkormányzatának Képviselő-testülete
5556 Örménykút, Dózsa Gy. u. 26.
Képviseli: Szakács Jánosné polgármester
Miskó Bence körjegyző
- Szarvas Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
5540 Szarvas, Szabadság u. 25-27.
Képviseli: Babák Mihály polgármester
Dr. Melis János jegyző
az Általuk az önkormányzati közösségi szolgáltatások térségi szinten történő kiegyenlített, magas színvonalú és minőségű ellátása érdekében, önálló jogi személyiséggel rendelkező többcélú kistérségi társulás létrehozására kötött társulási megállapodást 2013. január 1. napjával az alábbiak szerint módosítják:
- A Megállapodás „Preambuluma” kiegészül az alábbi bekezdéssel:
„A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (továbbiakban: Mötv.) 157. § alapján a települési önkormányzatok többcélú kistérségi társulásról szóló 2004. évi CVII. Törvény, valamint a helyi önkormányzatok társulásairól és együttműködéséről szóló 1997. évi CXXXV. törvény vonatkozó rendelkezései 2013. január 1. napjától vesztik hatályukat, a területszervezési eljárásról szóló 1999. évi XLI. Törvény módosul, és a Társulás működésére 2013. január 1. napjától az Mötv., különösen annak IV. fejezetének rendelkezéseit szükséges alkalmazni azzal, hogy az Mötv 2013. június 30-ig átmeneti időszakot biztosít a Társulás és működési dokumentumainak módosítására.”
- A Megállapodás „Előzmények” szövegrész
„A Körös- szögi Kistérség Többcélú Társulás Társulási Tanácsa 190/2012. (XI.29.) számú határozatával döntött, hogy a Körös- szögi Kistérség Többcélú Társulását 2013. július 1. napjától „Körös- szögi Kistérség Többcélú Társulás” változatlan névhasználattal átalakítja az Mötv. IV. fejezetének rendelkezéseinek figyelembe vételével, így az Mötv. 87. § alapján, a társulási megállapodásban foglalt önkormányzati feladat- és hatáskörök, valamint a tagönkormányzatok polgármesteri és a jegyzői államigazgatási feladat- és hatásköreinek hatékonyabb, célszerűbb ellátására jogi személyiséggel rendelkező társulásként a jelenlegi társulást jogfolytonosan működtetik és fenntartják határozatlan időre, mely Társulás a 2013. június 30. napjáig működő Körös- szögi Kistérség Többcélú Társulás teljes jogutódja.”
- A Megállapodás I. fejezet Általános rendelkezések 1. pontja az alábbiak szerint módosul:
„1. A Körös-szögi Kistérség Többcélú Társulását alkotó települési önkormányzatok neve, székhelye és lakosságszáma:
Szarvas Város Önkormányzata Képviselő-testülete
5540 Szarvas, Szabadság u. 25-27.
Szarvas: 17 063 fő
Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testülete
5561 Békésszentandrás, Hősök tere 1.
Békésszentandrás: 3 814 fő
Csabacsüd Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete
5551 Csabacsüd, Szabadság u. 41.
Csabacsüd: 1 917 fő
Gyomaendrőd Város Önkormányzata Képviselő-testülete
5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1.
Gyomaendrőd: 14 331 fő
Hunya Község Önkormányzat Képviselő-testülete
5555 Hunya, Rákóczi út 19.
Hunya: 678 fő
Kardos Község Önkormányzat Képviselő-testülete
5552 Kardos, Gyomai u. 24.
Kardos: 688 fő
Kondoros Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete
5553 Kondoros, Hősök tere 4/5.
Kondoros: 5360 fő
Örménykút Község Önkormányzat Képviselő-testülete
5556 Örménykút, Dózsa Gy. u. 26.
Örménykút: 425 fő”
- A Megállapodás I. fejezet Általános rendelkezések 4. pontja, vagyis
„A Többcélú Társulás működési területe: az 1./ pontban szereplő – a 2007. évi CVII. törvény mellékletében nevesített szarvasi kistérséghez tartozó – települési önkormányzatok közigazgatási területe.
A Többcélú Társulás lakosságszáma: 45 136 fő
az alábbiak szerint módosul
A Többcélú Társulás működési területe: az 1./ pontban szereplő települési önkormányzatok közigazgatási területe.
A Többcélú Társulás lakosságszáma: 44 276 Fő”
- A Megállapodás I. fejezet Általános rendelkezések 12. pontja, vagyis
„12. A Társulási Tanács a Többcélú Társulás tevékenységeinek és gazdálkodásának ellenőrzése céljából kettő bizottságot,Pénzügyi és Költségvetési Bizottságot és Közoktatási Bizottságot hoz létre, mindkét bizottság háromtagú, két belső és egy külső tagból áll”
az alábbiak szerint módosul
„12. A Társulási Tanács a Többcélú Társulás tevékenységeinek és gazdálkodásának ellenőrzése céljából két bizottságot, Pénzügyi és Költségvetési Bizottságot és Szociális Bizottságot hoz létre, működtet, mindkét bizottság háromtagú, két belső és egy külső tagból áll”
- A Megállapodás III. fejezet A Többcélú Társulás részletes feladatai 1. pontja, vagyis
„1. A Többcélú Társulás feladatainak megszervezésére elkülönült munkaszervezetet működtet.
Neve: Körös-szögi Kistérség Többcélú Társulása Kistérségi Irodája
Önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv.
Székhelye: 5540 Szarvas, Kossuth u. 19.
Működési területe: a Többcélú Társulást alkotó települések közigazgatási területe
Feladatai:
- a Többcélú Társulás működésének megszervezése, a Társulás és Intézményei pénzügyi-gazdasági feladatainak ellátása,
- társulási döntések előkészítése, végrehajtása”
az alábbiak szerint módosul:
„1. A Többcélú Társulás feladatainak megszervezésére elkülönült munkaszervezetet működtet.
Neve: Körös-szögi Kistérség Többcélú Társulása Kistérségi Irodája
Önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv.
Székhelye: 5540 Szarvas, Kossuth u. 19.
Működési területe: a Többcélú Társulást alkotó települések közigazgatási területe
Feladatai:
- a Többcélú Társulás működésének megszervezése, a Társulás és Intézményei pénzügyi-gazdasági feladatainak ellátása,
- társulási döntések előkészítése, végrehajtása
- Társulás pályázati tevékenységének összehangolása, koordinációja,
- A tagtelepülési feladatok egyes tevékenységeinek összehangolása, koordinatív szerep, egyéb, jelen megállapodásban szabályozott feladatok ellátása”
- A Megállapodás III. fejezet A Többcélú Társulás részletes feladatai 2. pontja, vagyis
2. A Többcélú Társulás területfejlesztési feladatai:
- „a Társulási Tanács a területfejlesztési feladatok tekintetében a Kistérségi Fejlesztési Tanács feladat-és hatáskörében jár el,
- vizsgálja és értékeli a kistérség társadalmi, gazdasági és környezeti helyzetét, adottságait,
- kidolgozza és elfogadja a kistérség területfejlesztési koncepcióját, illetve ennek figyelembevételével készített területfejlesztési programját, ellenőrzi azok megvalósítását,
- a kistérségi területfejlesztési program figyelembevételével előzetesen véleményt nyilvánít a meghirdetett központi és regionális pályázatokra az illetékességi területéről benyújtott támogatási kérelmekkel kapcsolatban, feltéve, ha ez a jogkör a pályázati felhívásban szerepel,
- megállapodást köthet a helyi önkormányzatokkal, az önkormányzati társulásokkal, a megyei területfejlesztési tanáccsal és a regionális fejlesztési tanáccsal a saját kistérségi fejlesztési programjai finanszírozására és megvalósítására,
- pénzügyi tervet készít a területfejlesztési programok megvalósítása érdekében; elősegíti a fejlesztési források hatékony, a települések szoros együttműködését erősítő felhasználását,
- közreműködik a kistérségben kialakult társadalmi, gazdasági és foglalkoztatási válsághelyzetek kezelésében,
- koordinálja a kistérségben működő társulások és más – a területfejlesztésben érdekelt – szervezetek együttműködését, együttműködik az állami és civil szervezetekkel,
- a kistérségben összegyűjti és további előkészítésre alkalmassá teszi a gazdasági és társadalmi szervezeteknek a fejlesztési programokkal, projektekkel kapcsolatos elképzeléseit,
- folyamatosan kapcsolatot tart a megyei területfejlesztési tanács munkaszervezetével, a regionális fejlesztési ügynökséggel, a kistérségi megbízottakkal, a kistérségben működő közigazgatási szervezetekkel, intézményekkel a fejlesztési szükségletek és a bevonható helyi források feltárása érdekében,
- véleményt nyilvánít a megyei, illetve regionális fejlesztési koncepciókról, programokról, különösen azoknak a kistérség területét érintő intézkedéseit illetően,
- forrásokat gyűjthet a tanács működtetéséhez és a fejlesztési programok megvalósításához,
- képviseli a kistérséget területfejlesztési ügyekben,
- pályázatot nyújthat be a kistérség fejlesztéséhez kapcsolódó források igényléséhez,
- megállapítja költségvetését, gondoskodik annak végrehajtásáról, valamint figyelemmel kíséri és elősegíti a fejlesztési források hatékony, a települések szoros együttműködését erősítő felhasználását,
- véleményt nyilvánít a kistérségi megbízott kiválasztásával kapcsolatban,
- szakmai munkaszervezetet működtethet.
- A Kistérségi Fejlesztési Tanács működésének szabályait a Szervezeti és Működési Szabályzat tartalmazza
A Kistérségi Fejlesztési Tanács munkájában tanácskozási joggal részt vesz a 258/2004. (IX.16) Korm. rendelet szerint létrehozott Kistérségi Civil Egyeztető Fórum delegált képviselője, továbbá a területfejlesztésről és területrendezésről szóló 1996. évi XXI. törvény 10/D. §-ban felsorolt szervezetek képviselője.”
az alábbiak szerint változik:
- „a Társulási Tanács a területfejlesztési feladatok tekintetében a Kistérségi Fejlesztési Tanács feladat-és hatáskörében jár el,
- vizsgálja és értékeli a kistérség társadalmi, gazdasági és környezeti helyzetét, adottságait,
- kidolgozza és elfogadja a kistérség területfejlesztési koncepcióját, illetve ennek figyelembevételével készített területfejlesztési programját, ellenőrzi azok megvalósítását,
- a kistérségi területfejlesztési program figyelembevételével előzetesen véleményt nyilvánít a meghirdetett központi és regionális pályázatokra az illetékességi területéről benyújtott támogatási kérelmekkel kapcsolatban, feltéve, ha ez a jogkör a pályázati felhívásban szerepel,
- megállapodást köthet a helyi önkormányzatokkal, a megyei, regionális és egyéb hatáskörű területfejlesztési feladatokat ellátó szervezetekkel a saját kistérségi fejlesztési programjai finanszírozására és megvalósítására,
- pénzügyi tervet készít a területfejlesztési programok megvalósítása érdekében; elősegíti a fejlesztési források hatékony, a települések szoros együttműködését erősítő felhasználását,
- közreműködik a kistérségben kialakult társadalmi, gazdasági és foglalkoztatási válsághelyzetek kezelésében,
- koordinálja a kistérségben működő társulások és más – a területfejlesztésben érdekelt – szervezetek együttműködését, együttműködik az állami és civil szervezetekkel,
- a kistérségben összegyűjti és további előkészítésre alkalmassá teszi a gazdasági és társadalmi szervezeteknek a fejlesztési programokkal, projektekkel kapcsolatos elképzeléseit,
- folyamatosan kapcsolatot tart a megyei, regionális és egyéb hatáskörű területfejlesztési feladatokat ellátó szervezetekkel, a regionális fejlesztési ügynökséggel, a kistérségi megbízottakkal, a kistérségben működő közigazgatási szervezetekkel, intézményekkel a fejlesztési szükségletek és a bevonható helyi források feltárása érdekében,
- véleményt nyilvánít a megyei, illetve regionális fejlesztési koncepciókról, programokról, különösen azoknak a kistérség területét érintő intézkedéseit illetően,
- forrásokat gyűjthet a tanács működtetéséhez és a fejlesztési programok megvalósításához,
- képviseli a kistérséget területfejlesztési ügyekben,
- pályázatot nyújthat be a kistérség fejlesztéséhez kapcsolódó források igényléséhez,
- megállapítja költségvetését, gondoskodik annak végrehajtásáról, valamint figyelemmel kíséri és elősegíti a fejlesztési források hatékony, a települések szoros együttműködését erősítő felhasználását,
- felkérésre véleményt nyilvánít a kistérségi megbízott kiválasztásával kapcsolatban,
- szakmai munkaszervezetet működtethet.
- A Kistérségi Fejlesztési Tanács működésének szabályait a Szervezeti és Működési Szabályzat tartalmazza
A Kistérségi Fejlesztési Tanács munkájában tanácskozási joggal részt vesz a 258/2004. (IX.16) Korm. rendelet szerint létrehozott Kistérségi Civil Egyeztető Fórum delegált képviselője, továbbá a területfejlesztésről és területrendezésről szóló törvényben és vonatkozó jogszabályokban felsorolt szervezetek képviselői.”
- A Megállapodás III. fejezet A Többcélú Társulás részletes feladatai 7. pontja, vagyis
„A Társulás a települési önkormányzatok útügyi, útellenőri feladatait (a hatósági feladatok kivételével) a Kistérségi Iroda közreműködésével látja el, a kistérség teljes közigazgatási területén”
az alábbiak szerint módosul:
„A Társulás a települési önkormányzatok útügyi, útellenőri feladatait (a hatósági feladatok kivételével) a Kistérségi Iroda közreműködésével látja el a feladatellátásban érintett tagtelepülési önkormányzatok közigazgatási területén.
- A Megállapodás III. fejezet A Többcélú Társulás részletes feladatai 10. pontja, vagyis
A Társulás a mozgókönyvtári feladatokat a Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Megyei Könyvtár Intézményegységével kötött megállapodás alapján látja el a nyilvános könyvtárral nem rendelkező Csabacsüd, Kardos, Hunya és Örménykút településeken”
törlésre kerül.
- Megállapodás III. fejezet A Többcélú Társulás részletes feladatai 11. pontja, vagyis
„A Társulás keretén belül a közművelődési, kulturális, közgyűjteményi feladatok összehangolására, az épített környezet, építészeti értékek védelme és a műemlékvédelem érdekében Közkincs Kerekasztal működik. Tagjait a települési önkormányzatok javaslatára a Társulási Tanács választja meg”.
az alábbiak szerint módosul:
„A Társulás keretén belül a közművelődési, kulturális, közgyűjteményi feladatok összehangolására, az épített környezet, építészeti értékek védelme és a műemlékvédelem érdekében Közkincs Kerekasztal működtethet”.
- Megállapodás III. fejezet A Többcélú Társulás részletes feladatai 12. pontja, vagyis
„A Társulás ifjúsági és sport feladatait Szarvas Város Polgármesteri Hivatalával és Gyomaendrőd Város Polgármesteri Hivatalával kötött külön megállapodás keretén belül látja el”
törlésre kerül.
- Megállapodás VI. fejezet A Társulási szervek működési szabályai 1.12. pontja, vagyis
„1.12. A Tanács jelenlévő tagjai legalább kétharmadának igen szavazata és a kistérség lakosságszámának több mint 75%-a szükséges
- a társult tagok hozzájárulásának megállapításához,
- a kistérség fejlesztését szolgáló – pénzügyi hozzájárulást igénylő - pályázat benyújtásához, az ahhoz szükséges települési hozzájárulás meghatározásához,
- tag kizárásához,
- továbbá abban az ügyben, amit a Szervezeti és Működési Szabályzat meghatároz.”
az alábbiak szerint módosul
„1.12. Minősített többség, vagyis a Társulási Tanács jelen lévő tagjai kétharmadának igen szavazata és az igen szavazattal szavazó tagok által képviselt kistérségi lakosságszámának több mint a fele szükséges:
- a társult tagok hozzájárulásának megállapításához,
- a kistérség fejlesztését szolgáló – pénzügyi hozzájárulást igénylő - pályázat benyújtásához, az ahhoz szükséges települési hozzájárulás meghatározásához,
- tag kizárásához,
- továbbá abban az ügyben, amit a Szervezeti és Működési Szabályzat meghatároz.”
- Megállapodás VIII. fejezet A Társulási pénzügyi-, vagyoni alapja 6.4. pont, vagyis
„6.4. Pénzügyi felügyeleti, ellenőrzési rendszer:
A gazdálkodás biztonságáért, szabályszerűségéért a Tanács felelős.
A Tanács a gazdálkodás szabályszerűségének felügyeletére 3 fős Pénzügyi, Költségvetési és Közbeszerzési Bizottságot hoz létre.
Tagjait a Tanács választja meg, 2 főt saját tagjai sorából, 1 főt külső pénzügyi szakértők közül.
Feladata: a társulás és szervei költségvetésének figyelemmel kísérése, a társulás és költségvetési szervek belső ellenőrzési rendszerének felügyelete.”
Az alábbiak szerint változik
„6.4. Pénzügyi felügyeleti, ellenőrzési rendszer:
A gazdálkodás biztonságáért, szabályszerűségéért a Tanács felelős.
A Tanács a gazdálkodás szabályszerűségének felügyeletére 3 fős Pénzügyi és Költségvetési Bizottságot hoz létre.
Tagjait a Tanács választja meg, 2 főt saját tagjai sorából, 1 főt külső pénzügyi szakértők közül.
Feladata: a társulás és szervei költségvetésének figyelemmel kísérése, a társulás és költségvetési szervek belső ellenőrzési rendszerének felügyelete.”
- Megállapodás Záró Rendelkezések fejezet 1. pontja az alábbi bekezdéssel egészül ki:
„A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (továbbiakban: Mötv.) 157. § alapján a települési önkormányzatok többcélú kistérségi társulásról szóló 2004. évi CVII. Törvény, valamint a helyi önkormányzatok társulásairól és együttműködéséről szóló 1997. évi CXXXV. törvény vonatkozó rendelkezései 2013. január 1. napjától vesztik hatályukat, a területszervezési eljárásról szóló 1999. évi XLI. Törvény módosításul, és a Társulás működésére 2013. január 1. napjától az Mötv., különösen annak IV. fejezetének rendelkezéseit szükséges alkalmazni azzal, hogy az Mötv 2013. június 30-ig átmeneti időszakot biztosít a Társulás és működési dokumentumainak módosítására és azok hatályba léptetésére”
- Megállapodás Záró Rendelkezések fejezet 3. pontja vagyis
3) A Társulási Megállapodás elválaszthatatlan mellékleteit képezik az alábbiak:
· a társult önkormányzatok által a Társulásra átruházott hatáskörök jegyzéke (1. sz. melléklet)
· a Többcélú Társulás Alapító Okirata (2. sz. melléklet)
· a Többcélú Társulásban résztvevő önkormányzatok költségvetési intézményeinek és a Társulás saját intézményeinek felsorolása (3.sz. melléklet)
· a Többcélú Társulás Szervezeti és Működési Szabályzata (4. sz. melléklet)
· a Többcélú Társulás Vagyongazdálkodási szabályzata (5. sz. melléklet)
· az egyes feladatellátásra kötött külön megállapodások”
az alábbiak szerint módosul
„3) A Társulási Megállapodás elválaszthatatlan mellékleteit képezik az alábbiak:
· A társult önkormányzatok által a Társulásra átruházott hatáskörök jegyzéke
(1. sz. melléklet)
· a Többcélú Társulás által ellátott feladatok tagtelepülésenkénti felsorolása
(2. sz. melléklet)
· a Többcélú Társulásban saját intézményeinek felsorolása
(3.sz. melléklet)
· a Többcélú Társulás Szervezeti és Működési Szabályzata (4. sz. melléklet)
· a Többcélú Társulás Vagyongazdálkodási szabályzata (5. sz. melléklet)
· az egyes feladatellátásra kötött külön megállapodások”.
- A Megállapodás 1. számú Mellékletének I. / 1. pontjának első alpontja, vagyis
„Egységes Pedagógiai szakszolgálat működtetése (1993. évi LXXIX. tv. 87.§ /1)”
törlésre kerül.
- A Megállapodás 1. számú Mellékletének I. / 1. pontja az alábbi alponttal egészül ki:
„Családsegítő szolgálat, jelző rendszeres házi segítségnyújtás, támogató szolgálat (1993. évi III. tv. 64 §, 65 §, 65/C §)”
A Megállapodás módosítással nem érintett részei változatlan formában és tartalommal hatályban maradnak.
A Felek a megállapodás módosítását, mint akaratukkal mindenben egyezőt, kilenc oldalas terjedelemben, jóváhagyólag írják alá.
Szarvas, 2012. december 21.
Záradék:
A Körös-szögi Kistérség Többcélú Társulás Társulási Megállapodás 5/2012. számú módosítását a Körös-szögi Kistérség Többcélú Társulás Társulási Tanácsa 218/2012. (XII.21.) számú határozatával fogadta el.
Szarvas, 2012. december 21.
…………………………………..
Dr. Skorka András
Irodavezető
Települési önkormányzat Képviselő- testülete: Jóváhagyó határozat száma:
Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzata
Képviselő-testülete
Csabacsűd Nagyközség Önkormányzata
Képviselő-testülete
Gyomaendrőd Város Önkormányzata
Képviselő-testülete
Hunya Község Önkormányzata
Képviselő-testülete
Kardos Község Önkormányzata
Képviselő-testülete
Kondoros Nagyközség Önkormányzata
Képviselő-testülete
Örménykút Község Önkormányzata
Képviselő-testülete
Szarvas Város Önkormányzata
Képviselő-testülete
A Körös-szögi Kistérség Többcélú Társulást alkotó tagönkormányzatok képviselő-testületi határozataik alapján a tagtelepülési önkormányzatok képviselő-testülete nevében a Társulási Megállapodás 2012. december 21. napján elfogadott 5/2012. számú módosítását aláírásával látta el:
Kelt:............................... 2013............................ Kelt:............................ 2013............................
.......................................................................... .......................................................................
Sinka Imre dr. Olasz Imréné dr Molnár József Kasíkné Csík Zsuzsanna
polgármester jegyző polgármester jegyző
Békésszentandrás Nagyközség Önkormányzata Csabacsűd Nagyközség Önkormányzata
Kelt:............................... 2013............................ Kelt:............................ 2013............................
.......................................................................... .......................................................................
Várfi András dr. Csorba Csaba Petényi Szilárdné Miskó Bence
polgármester jegyző polgármester körjegyző
Gyomaendrőd Város Önkormányzata Hunya Község Önkormányzata
Kelt:............................... 2013............................ Kelt:............................ 2013............................
.......................................................................... .......................................................................
Brlás János Zsindely Ferencné Dankó Béla Zsindely Ferencné
polgármester körjegyző polgármester körjegyző
Kardos Község Önkormányzata Kondoros Nagyközség Önkormányzata
Kelt:............................... 2013............................ Kelt:............................ 2013............................
.......................................................................... .......................................................................
Szakács Jánosné Miskó Bence Babák Mihály dr. Melis János
polgármester körjegyző polgármester jegyző
Örménykút Község Önkormányzata Szarvas Város Önkormányzata
Kelt:............................... 2013......................
....................................................................
Brlás János dr. Skorka András
elnök kistérségi irodavezető
Körös-szögi Kistérség Többcélú Társulása
|