55/2013. (III. 20.) Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsági határozat
Tárgy: Oktatási vagyon működtetésére használati szerződés az önkormányzat és a KIK között

 
Gyomaendrőd Város Képviselő-testületének
Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsága
55/2013.(III. 20.) Gye. Kt. Üokke. Határozata
 
Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság javasolja a Képviselő-testületnek, hogy  a 2011. évi CXC. tv. 74.§.(6a) bekezdésében foglaltakra figyelemmel az alábbi szerződés kösse meg az oktatási vagyon működtetésére, azzal a kiegészítéssel, miszerint a szerződésben foglaltak teljesülését a felek az oktatási év végével kiértékelik, illetve szükség esetén vagy a jogszabályok változása esetén módosítják.
 
HASZNÁLATI SZERZŐDÉS
(tervezet)
 
amely létrejött egyrészről
Gyomaendrőd Város Önkormányzata
székhelye: 5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124.
képviseli: Várfi András polgármester
törzsszáma: 725525
adóigazgatási azonosító száma: 15725527-2-04
bankszámlaszáma: 53200125-11062402
statisztikai számjele: 15725527-8411-321-04
mint átadó (a továbbiakban: Önkormányzat),
másrészről a
Klebelsberg Intézményfenntartó Központ
székhelye: 1055 Budapest, Szalay u. 10-14.
képviseli: Fekécs László tankerületi igazgató
adóigazgatási azonosító száma: 15799658-2-41
Előirányzat-felhasználási keretszámla száma: 10032000 00329307 00000000
ÁHT azonosítója: 335262
statisztikai számjele: 15799658-8412-312-01
mint átvevő (a továbbiakban: KIK)
(a továbbiakban együtt: Felek) között alulírott helyen és időben az alábbi feltételekkel.
ELŐZMÉNYEK
A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (a továbbiakban: Nkt.) 74. §-ának (1) bekezdése alapján 2013. január 1-jétől „az állam gondoskodik – az óvodai nevelés, a nemzetiséghez tartozók óvodai nevelése, a többi gyermekkel, tanulóval együtt nevelhető, oktatható sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelése kivételével – a köznevelési alapfeladatok ellátásáról”. A Kormány a Klebelsberg Intézményfenntartó Központról szóló 202/2012. (VII. 27.) Korm. rendelet 3. §-ának (1) bekezdés c) pontjában az állami köznevelési közfeladat ellátásában fenntartóként részt vevő szervként, ennek keretében az állami fenntartású köznevelési intézmények fenntartói jogai és kötelezettségei gyakorlására 2013. január 1-jei hatállyal a KIK-et jelölte ki.
A köznevelési intézményeket az Nkt. 74. §-ának (4) bekezdése, valamint a 660/2012. (XII. 12.) Gye. Kt. határozat alapján az Önkormányzat működteti, ezen túlmenően az Emberi Erőforrások Minisztériumának oktatásért felelős államtitkára 53602-1/2012/KOHAT iktatószám alatt kiadott döntése szerint az állam általi működtetés esetén az Önkormányzat 12.604.000,- Ft/hó összegű hozzájárulás fizetésére kötelezett.
Az Nkt. 74. §-ának (6a) bekezdése alapján a működtetés feltételeit a Felek a feladatokhoz igazodó, egyedi szerződésben állapítják meg.
Az Nkt. 76. §-ának (5) bekezdés b) pontja, valamint a köznevelési feladatot ellátó egyes önkormányzati fenntartású intézmények állami fenntartásba vételéről szóló 2012. évi CLXXXVIII. törvény (a továbbiakban: Törvény) 8. §-ának (1) bekezdés a) pontja alapján az Önkormányzat tulajdonában lévő, az állami fenntartású köznevelési intézmények (a továbbiakban: intézmények) feladatainak ellátását szolgáló ingatlan és ingó vagyon – ideértve a taneszközöket, továbbá az intézményekben lévő eszközöket, felszereléseket –, valamint a 10. § (1) bekezdése alapján mindazon ingó és ingatlan vagyon, amely az intézmények fenntartói feladatainak ellátását biztosítja, illetve amely a KIK területi szervének, a Gyomaendrődi Tankerületnek (a továbbiakban: Tankerület) elhelyezéséhez szükséges, a KIK ingyenes használatába kerül.
A Felek a Törvény 13. §-ának (2) bekezdése a) pontja alapján 2012. december 12-én átadás-átvételi megállapodást kötöttek, amelyben meghatározták a KIK ingyenes használatába kerülő ingatlan vagyonelemek körét.
A szerződés tárgyát képező vagyonelemek ingyenes használatának és működtetésének részletes szabályait a Felek az alábbiak szerint állapítják meg:
A szerződés tárgya
1.             Az intézmények fenntartói feladatainak ellátása érdekében az Önkormányzat használatba adja, a KIK pedig használatba veszi az 1. számú mellékletben szereplő ingatlanokat és ingatlanrészeket.
2.             Felek megállapodnak abban, hogy a megjelölt ingatlanok, illetve ingatlanrészek az alulírott idő szerinti állapotot tükröző tervrajzoknak megfelelően kerülnek használatba vételre (2. számú melléklet).
3.             A Tankerület elhelyezéséhez szükséges, 5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1. szám alatti ingatlan a Békés Megyei Kormányhivatal (a továbbiakban: Kormányhivatal) és az Önkormányzat között – a 2012. évi XCIII. törvény 5. §-ának (2) bekezdése alapján – 2012. október 30-án megkötött megállapodással került átadásra a Gyomaendrődi Járási Hivatal részére.
4.             A KIK a jelen szerződés útján használatba vett ingatlanokra vonatkozó használati jogát az ingatlan-nyilvántartásba bejegyezteti. Jelen szerződés 3. pontjában megjelölt ingatlan vonatkozásában az ingatlanra a Kormányhivatal hozzájárulása nélkül nem lehet további használati jogot bejegyeztetni.
5.             Az intézmények fenntartói feladatainak ellátását segítő ingó vagyonelemeket az Önkormányzat a Törvény 13. §-ának (2) bekezdés b) pontja szerint felvett jegyzőkönyv alapján adja a KIK használatába.
Felek jogai és kötelezettségei
6.             A KIK a használat tárgyát képező vagyonelemeket kizárólag az intézmények feladatainak ellátására, iskolai rendezvények megtartására, a Tankerület feladatainak ellátására, irodai és raktározási célokra a jelen szerződésben szabályozott módon használhatja.
7.             A Pedagógiai Programban, az intézmények szervezeti és működési szabályzatában, házirendjében meghatározott feladatok ellátásának zavarása nélkül, az ott meghatározott tanítási időn kívül, az Önkormányzat a használat tárgyát képező ingatlant – a KIK-kel legalább 15 nappal korábban történt egyeztetést követően – önkormányzati, egyéb helyi közösségi, kulturális rendezvények lebonyolítása céljából térítésmentesen használhatja, azt harmadik személy részére bérbe adhatja.
8.             Felek megállapodnak abban, hogy a KIK a használatba vett ingó vagyont kizárólag a Tankerület működési határain belül használhatja a feladata ellátására. A KIK legalább 15 nappal korábban köteles az Önkormányzatnak bejelenteni, ha az ingó vagyontárgyakat az Önkormányzat közigazgatási területén belül más intézményben kívánja használni.
9.             Az Önkormányzat az intézmény köznevelési feladatainak ellátását szolgáló ingó és ingatlan vagyont a szerződés időtartama alatt nem idegenítheti el, nem terhelheti meg.
10.         A KIK a használatába álló ingó és ingatlan vagyont harmadik személy részére használatba vagy bérbe nem adhatja, nem terhelheti meg és nem idegenítheti el.
11.         A KIK biztosítja, hogy az Önkormányzat az ingatlan működtetésével kapcsolatos hirdetményeit az ingatlanban a közösen meghatározott helyen és módon, a KIK által meghatározott időtartamban kifüggesztheti.
12.         Az Önkormányzat hozzájárul ahhoz, hogy a KIK az ingatlanok címét az intézmények, illetve a Tankerület székhelyeként bejegyeztethesse, azt levelezésében feltüntesse.
13.         A KIK köteles a használatában álló és a közös használatra szolgáló vagyont, a központi berendezésekkel és felszerelésekkel együtt rendeltetésszerűen, a közvagyont használó személytől elvárható gondossággal, hatékonyan, energiatakarékosan és költségtakarékosan, az épület házirendjének, a vagyonra vonatkozó biztonsági előírások betartásával, mások jogainak és törvényes érdekeinek sérelme nélkül használni.
14.         Amennyiben az Önkormányzat tudomására jut, hogy a KIK a vagyont nem rendeltetésszerűen használja vagy rongálja, a KIK kapcsolattartójához fordulhat, aki köteles 15 napon belül a vagyon használatával kapcsolatos álláspontját írásban az Önkormányzat részére eljuttatni. Amennyiben az Önkormányzat álláspontja szerint a nem rendeltetésszerű használat a továbbiakban is folytatódik, az Önkormányzat a KIK elnökéhez fordulhat intézkedés megtétele érdekében. A nem rendeltetésnek megfelelő használat vagy rongálás folytatódása esetén az Önkormányzat a Ptk. 161. §-ának (2) bekezdése alapján biztosítékot követelhet a KIK-től.
15.         A rendeltetésszerű használat feletti vita esetén, annak rendezése érdekében a Felek szakértő állásfoglalását kérhetik.
16.         Rendeltetésellenes a használat különösen akkor, ha a KIK a jelen szerződés alapján használatba vett vagyont – tekintettel arra, hogy azt az Önkormányzat kifejezetten közoktatási feladatok ellátására adja – nem közoktatási feladatok ellátására használja. Ebben az esetben az Önkormányzat élhet rendkívüli felmondási jogával.
17.         Jelen szerződés időtartama alatt a KIK felelős az ingatlannal kapcsolatos, a tűzvédelmi, munkavédelmi és környezetvédelmi törvényekben és egyéb kapcsolódó jogszabályokban foglaltak betartásáért és betartatásáért.
18.         A KIK jogosult az ingatlant saját berendezéseivel ellátni, e berendezések felett szabadon rendelkezhet, és a szerződés megszűnése esetén ezeket saját tulajdonaként elszállíthatja, köteles azonban az eredeti állapotot saját költségén helyreállítani.
19.         A KIK az ingatlanban riasztórendszert, telefonos és számítógépes hálózatot építhet ki emeletek összekötésével együtt. A távközlési szolgáltatóval a KIK az Önkormányzattól függetlenül jogosult a saját nevére távközlési vonalat beköttetni és üzemeltetni. Ezekről előzetesen köteles az Önkormányzatot írásban tájékoztatni.
20.         Az Önkormányzat az ingatlanban lévő, a KIK tulajdonát képező vagyontárgyakért felelősséget nem vállal. A KIK e vagyontárgyakra biztosítást köthet.
21.         A használatba adott vagyon karbantartására takarítására az Önkormányzat, mint a működtetésért felelős a kizárólagos tulajdonában álló Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Kft.-t(székhelye: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelep út 2.) utasította. A Nkt-ben meghatározott a működtetőt terhelő beszerzési feladatok ellátásáról az Önkormányzat a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal (Gyomaendrőd Selyem út 124. sz.) útján gondoskodik.
22.         Az Önkormányzat gondoskodik a használatba adott, az intézmény elhelyezését szolgáló ingatlan rendeltetésének megfelelő, a hatályos köznevelési, tűzvédelmi, munkavédelmi és egészségügyi előírások szerint történő üzemeltetéséről.
23.         Az Önkormányzat köteles gondoskodni a használatba adott vagyon állagának megóvásáról, karbantartásáról, a meglévő vagyont érintő szükséges felújítások, pótlások, cserék kivitelezési munkálatainak elvégzéséről, így az ingatlanban lévő központi berendezések, az ezekhez csatlakozó vezetékrendszerek munkaképes állapotáról, az átvételkori állapotnak megfelelő szinten tartásáról. Az Nkt. 76. §-ának (3) bekezdése alapján az állagmegóváson túl jelentkező rekonstrukciós, fejlesztési költségek fedezése már nem az Önkormányzat, mint működtető kötelessége, de ehhez az állam pályázati úton támogatást nyújthat.
24.         Munkahelyi baleset bekövetkezése esetén mindkét szerződő fél az alkalmazásában álló dolgozókért felel. Abban az esetben, ha a munkahelyi baleset a karbantartás, szükséges felújítás, pótlás, csere elmaradásából ered, a KIK jogosult kártérítést követelni az Önkormányzattól.
25.         Az Önkormányzat köteles a működtetéssel kapcsolatos közterheket, költségeket, díjakat viselni, gondoskodni a használatba adott ingatlan vagyonvédelméről.
26.         Az Önkormányzat köteles ellátni minden olyan feladatot, amely ahhoz szükséges, hogy az ingatlanban a köznevelési feladatok megfelelő színvonalon, biztonsággal történő ellátásának feltételei biztosítottak legyenek. Ennek keretében gondoskodik az intézmény működéséhez szükséges eszközök, anyagok, áruk, szolgáltatások megrendeléséről, átadás-átvételéről, raktározásáról, a készletek pótlásáról. A feladatok teljesítése nem foglalja magában a 229/2012(VIII.28.) Korm. rendelet 44/B.§. (2) bekezdésében meghatározott, kizárólag szakmai feladatellátás körébe tartozó dologi jellegű kiadások átvállalását.
27.         Az Önkormányzat kijelenti, hogy a Gyomaendrődön oktatásban részesülő tanköteles tanulók részére úszás oktatásuk biztosítása érdekében a Gyomaendrődi Liget Fürdő Kft-től szolgáltatást vásárol. A szolgáltatás ellenértékének megtérítése a tanulók a fent meghatározott célra történő igazolt felhasználását követően történik meg. A KLIK kijelenti, hogy a felhasználás dokumentálásában, illetve az elszámolásban való közreműködésre a szükséges felhatalmazást az oktatásért felelős szervezeti egységek vezetői részére megadja.
28.         Felek megállapítják, hogy a közoktatási feladatok ellátásához szükséges eszközök, anyagok, áruk, szolgáltatások beszerzése iránt felmerülő igényt az intézményvezetők jelzik a Tankerület felé, legkésőbb a beszerzés kívánt időpontjától számított 15 nappal korábban.
29.         Az intézményvezetők egyedi eseményre és állandó jellegű kiadásra egyaránt benyújthatják igényüket a Tankerülethez, amelynek tartalmát megrendelő lapon tételesen felsorolják. A Tankerület az igénybejelentést követően állást foglal abban, hogy fenntartói vagy működtetői feladatellátást igényel a beszerzés.
30.         Amennyiben a működtető jogosult az igényt kielégíteni, a Tankerület – megerősítve a szakmai, pedagógiai indokoltságot – 3 napon belül továbbítja a megrendelő lapot a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatalhoz, s az igény elbírálásának eredményéről a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal 8 napon belül értesíti a Tankerületet. Az igény finanszírozása esetén az Önkormányzat alpolgármestere és Pénzügyi Osztály vezetője hozzájárulásának igazolásaként aláírásával látja el a megrendelő lapot és továbbítja az érintett intézményvezetőnek. A megvásárolt eszköz, anyag, áru, szolgáltatás ellenértékét a teljesítés igazolását követően az Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal átutalással teljesíti a számla kézhezvételétől számított 8 banki napon belül a számlán feltüntetett bankszámlaszámra.
31.         Abban az esetben, ha a fenntartó feladata az igényelt eszköz, anyag, áru, szolgáltatás biztosítása, a szakmai indokoltság megvizsgálását követően maga jár el. A pedagógiai indokoltság fennállása esetén a Tankerület feltünteti hozzájárulását a megrendelő lapon, amely a tankerületi igazgató és a Tankerület gazdasági referensének aláírásával érvényes. A megvásárolt eszköz, anyag, áru, szolgáltatás ellenértékét a Tankerület átutalással teljesíti a számla kézhezvételétől számított 8 banki napon belül a számlán feltüntetett bankszámlaszámra.
32.         A külön jogszabályban meghatározott eszközök, taneszközök, felszerelések beszerzésének költségét az intézményvezető javaslata alapján a KIK – a költségvetésében erre a célra előirányzott keretösszeg erejéig – finanszírozza. Az e körbe tartozó beszerzések előtt a KIK elnökének előzetes, írásbeli jóváhagyását be kell szerezni. A szerződés e pontja alá eső eszközök, taneszközök, felszerelések beszerzését követően működtetésükről az Önkormányzat gondoskodik jelen szerződés időtartama alatt. A beszerzésről a KLIK értesíti az Önkormányzatot. Az így beszerzett dolgok átadása során az átadó köteles nyilatkozni annak munkavédelmi, balesetvédelmi, tűzvédelmi követelményeknek való megfelelőségéről, az erről szóló okirat rendelkezésre bocsájtásával.
33.         Az Önkormányzat gondoskodik a köznevelési feladat ellátásához szükséges technikai berendezések működtetéséről, a tulajdonában lévő taneszközök javításáról, karbantartásáról, pótlásáról, beszerzéséről.
34.         Az Önkormányzat nem köteles pótolni azt a használatba adott ingó vagyont, amely az Önkormányzatnak fel nem róható ok miatt megsemmisült. Ez a rendelkezés nem vonatkozik arra az esetre, ha a vagyonelem vis maior következtében semmisült meg. Amennyiben a megsemmisült vagyonelem helyébe biztosítási összeg lép, akkor a biztosítási összeg erejéig köteles gondoskodni az Önkormányzat a vagyontárgy pótlásáról.
35.         A KIK a köznevelési feladat ellátáshoz véglegesen feleslegessé vált vagyont – beleértve a rendeltetésszerű használat mellett elhasználódott vagy elavult eszközöket is – 20 napon belül köteles az Önkormányzat részére visszaadni, aki köteles azt visszavenni. A KIK a rendeltetésszerű használat mellett elhasználódott vagy elavult eszközök kivételével az egyéb vagyont rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban köteles visszaadni az Önkormányzatnak.
36.         Felek megállapodnak abban, hogy az ingatlan rendeltetésszerű használata érdekében átalakítási munkákat végezhetnek.
37.         A KIK az Önkormányzat előzetes írásbeli engedélye alapján, az előzetes egyeztetések és költségkalkulációk kölcsönös elfogadását követően jogosult az ingyenes használatában álló ingatlant átalakítani, illetőleg a falak, a mennyezet, vagy a padlózat megbontásával, tárgyaknak azokhoz történő rögzítésével járó műveletet végezni. Az ezzel kapcsolatos költségek viseléséről a KLIK az engedély megkérésére irányuló kérelemben nyilatkozik.
38.         A KIK az Önkormányzat felé a használatában lévő vagyont érintő lényeges változásokat a változás bekövetkezésétől számított 5 napon belül köteles írásban jelenteni. KIK az ingatlan egészét fenyegető veszélyről és a beállott kárról haladéktalanul értesíti az Önkormányzatot, és köteles tűrni a veszély elhárítása vagy a kár következményeinek elhárítása érdekében szükséges intézkedések megtételét.
39.         A KIK felel minden olyan kárért, amely a rendeltetésellenes vagy szerződésellenes használat következménye. A nem rendeltetésszerű használat folytán keletkezett hibák kijavítása, károk megtérítése megfelelő határidőn belül a KIK kötelezettsége függetlenül attól, hogy a bekövetkezett hiba, illetve kár az alkalmazottjai, az ügyfelei, az intézmény tanulói vagy az érdekkörében eljáró személy magatartására vezethető vissza. A KIK a hibák szakszerű kijavításáról, illetve a károk megtérítéséről köteles 5 napon belül írásban tájékoztatni az Önkormányzatot.
40.         Amennyiben a KIK tudomására jut valamely tény, körülmény, adat, amely az ingatlan rendeltetésszerű és zavarmentes használatát akadályozza, kár bekövetkezésével fenyeget, a használatában álló vagyon nagyobb mérvű romlásához vezethet, köteles erről haladéktalanul írásban értesíteni az Önkormányzatot. Az értesítés elmaradása vagy késedelme miatt bekövetkezett kárt, illetve költségnövekedést a KIK köteles viselni.
41.         Tulajdonosi ellenőrzés
Az Önkormányzat mint tulajdonos évente legalább egy alkalommal, a nevelő-oktató munka, illetve a KIK működésének zavarása nélkül, előzetes értesítés alapján az átadott ingó és ingatlanvagyon tekintetében ellenőrzi az önkormányzati vagyon rendeltetésszerű használatát. Az Önkormányzat ingó tulajdonát azok a taneszközök képezik, amelyeket a 2013. január 1-jei leltár tartalmaz. Ezen túlmenően Felek rögzítik, hogy az Önkormányzat a leltárkészítési és leltározási szabályzatában meghatározott időszakonként – a nevelő-oktató munka, valamint a KIK működésének zavarása nélkül – eleget tesz a leltározási kötelezettségének.
Az ellenőrzés során az Önkormányzat képviselője jogosult:
a)    a KIK használatában álló ingatlan területére, illetve KIK által használt irodai és egyéb célú helyiségeibe belépni és ott tartózkodni;
b)    az ellenőrzés tárgyához kapcsolódó iratokba és más dokumentumokba, elektronikus adathordozón tárolt adatokba – a külön jogszabályokban meghatározott adat- és titokvédelmi előírások betartásával – betekinteni;
c)    a KIK alkalmazottjától írásban vagy szóban felvilágosítást, információt kérni;
d)    az átadott ingó vagyontárgyak meglétét és állagát ellenőrizni.
A működési költségek viselésének szabályai
42.         Az Önkormányzat kötelezettséget vállal arra, hogy jelen ingyenes használati szerződés időtartama alatt folyamatosan biztosítja – figyelemmel a hatályos köznevelési, építészeti, egészségügyi, munkavédelmi és tűzvédelmi jogszabályokban foglaltakra – a KIK fenntartásában álló intézményekben az osztályok helyiségigényét (lásd 1. számú melléklet) és viseli a helyiségek használatával kapcsolatos közüzemi díjakat és üzemeltetési költségeket.
A szerződés megszűnése
43.         A szerződést a Felek 2013. január 1. napjától határozatlan időtartamra kötik.
44.         A szerződés megszűnik, ha az állami köznevelési feladat ellátása valamennyi körülírt ingatlanban megszűnik.
45.         Felek rögzítik, hogy a KIK a köznevelési feladat ellátásának megszűnéséről való tudomásszerzést követő 8 napon belül tájékoztatja az Önkormányzatot a megszűnés tényéről és várható idejéről.
46.         Ezen túlmenően a szerződés megszűnik, amennyiben az Önkormányzat él a szerződés 16. pontjában foglalt rendkívüli felmondási jogával.
47.         A használati jog megszűnése esetén a KIK gondoskodik a használati jog ingatlan-nyilvántartásból való törléséről és erről írásban értesíti az Önkormányzatot.
48.         Felek megállapodnak abban, hogy a KIK a használati jogának megszűnésétől számított 20 napon belül köteles az ingatlant kiüríteni és azt rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban az Önkormányzat részére visszaadni.
49.         Amennyiben a KIK az ingatlant az előírt határidőig nem hagyja el, az Önkormányzat jogosult a helyiségeket birtokba venni, a KIK a helyiségekben található ingóságairól két tanúval hitelesített leltárt készíteni, és a KIK-et az ingóságok 8 napon belüli elszállítására írásban felszólítani.
50.         Amennyiben a KIK az írásbeli felszólítását követő 8 napon belül nem szállítja el ingóságait, az Önkormányzat jogosult a KIK-nek az ingatlanban lévő vagyontárgyait a KIK költségén elszállíttatni, és megfelelő helyen történő raktározásáról a KIK költségén gondoskodni.
51.         A szerződés megszűnése esetén a KIK cserehelyiségre igényt nem tarthat.
Egyéb rendelkezések
52.         A szerződést a Felek írásban jogosultak módosítani vagy kiegészíteni.
53.         Kapcsolattartók kijelölése:
Felek a működtetési feladatok, illetve a használat Önkormányzat által történő ellenőrzése során kapcsolattartóként az alábbi személyeket jelölik meg:
Önkormányzat:
Név:                  Szilágyiné Bácsi Gabriella
Szerv neve:       Gyomaendrőd Város Önkormányzata
Beosztás:           pénzügyi osztályvezető
Elérhetőségek:   Telefon: (+36 20) 405 6110
E-mail:           penzügy@gyomaendrod.hu
Név:                  Fekete József
Szerv neve:       Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Kft.
Beosztás            :           ügyvezető igazgató
Elérhetőségek:   Telefon: (+36 20) 914 7044
E-mail:           ipgyomaszolg@internet-x.hu
KIK:
Név:                  Fekécs László
Szerv neve:       Klebelsberg Intézményfenntartó Központ
Beosztás:           tankerületi igazgató
Elérhetőségek:   Telefon: (+36 30) 626 6511
E-mail:           laszlo.fekecs@klik.gov.hu
54.         Felek megállapodnak abban, hogy a közoktatási feladatok ellátásához szükséges feltételek magas szintű biztosítása érdekében szükség szerint egyeztető ülést tartanak. Ezen túlmenően rögzítik, hogy a szerződésből adódó, vagy azzal kapcsolatban felmerülő vitáikat vagy nézetkülönbségeiket elsősorban tárgyalások útján rendezik, esetleges jogvitájuk eldöntésére a Szarvasi Járásbíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
55.         A szerződésre egyebekben a Ptk. a 2011. évi CXC. tv. a 2012. évi CLXXXVIII. tv. valamint az Aht. és 229/2012.(VIII.28.) Korm. rendelet előírásai az irányadóak.
Szerződő Felek a szerződést együttesen elolvasták és a közös értelmezést követően mint akaratukkal mindenben megegyezőt, jóváhagyólag aláírják, arra kellő felhatalmazással rendelkeznek. A jelen szerződés 5 mindenben egyező példányban kerül aláírásra, egy példány 8 számozott oldalból áll.
A szerződés a mellékleteivel együtt érvényes.
Mellékletek:     
-          1. számú melléklet a Gyomaendrőd Város Önkormányzatától mint tulajdonostól a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ által használatba vett ingatlanokról;
-          2. számú melléklet a szerződés tárgyát képező ingatlanok és ingatlanrészek tervrajzi megjelöléséről.
Gyomaendrőd, 2013. március
___..................................................................
Várfi András
polgármester
Önkormányzat
........................................................................
Fekécs László
tankerületi igazgató
KIK
 
 
Ellenjegyzem:
 
........................................................................
Önkormányzat
Ellenjegyzem:
 
........................................................................
KIK
 
 

« Vissza
Vissza a főmenübe