134/2014. (V. 20.) Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsági határozat
Tárgy: „Teljes körű központi háziorvosi ügyelet ellátása” tárgyú közbeszerzési eljá-rás ajánlati felhívása

Gyomaendrőd Város Képviselő-testülete
Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság
134/2014. (V. 20.) Gye. Kt. Pgtek. Biz. Határozat
 
Gyomaendrőd Város Képviselő-testületének Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsága jóváhagyja a „Teljes körű központi háziorvosi ügyelet ellátása” tárgyú közbeszerzési eljárást megindító felhívást az alábbiak szerint, továbbá felhatalmazza a Bíráló Bizottságot, hogy az ajánlati felhívás feladásával kapcsolatos esetleges hiánypótlásokat teljesítse.
 
 
3. melléklet a 92/2011. (XII. 30.) NFM rendelethez
 
 
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
 
 
ELJÁRÁST MEGINDÍTÓ FELHÍVÁS
 
 
A Kbt. 121. § (1) bekezdés b) pontja szerinti eljárás
 
 Építési beruházás
 Árubeszerzés
XSzolgáltatás megrendelés
 Építési koncesszió
 Szolgáltatási koncesszió
 
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név, címés kapcsolattartásipont(ok)
Hivatalos név: Gyomaendrőd Város Önkormányzata
 
Postai cím: Selyem út 124.
 
Város/Község: Gyomaendrőd
 
Postai irányítószám: 5500                
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett::
Városüzemeltetési Iroda,
Nyíri-Szmolár Eszter
Telefon: +36 66/581-232
 
Fax: +36 66/283-288
Internetcím(ek) (adott esetben)
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
 
 
 
További információ a következő címen szerezhető be
 
 A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
X Egyéb (töltse ki az A.I mellékletet)
A dokumentáció és a kiegészítő iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) a következő címen szerezhetők be:
 
 A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
X Egyéb (töltse ki az A.II mellékletet)
Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani
 
 A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
X Egyéb (töltse ki az A.III mellékletet)
       
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű                               
Közszolgáltató                                
Regionális/helyi szintű                      X
Támogatott szervezet [Kbt. 6. § (1) bekezdés g) pont]                                              
Közjogi szervezet                            
Egyéb                                            
 
I.3.) Fő tevékenység
I.3.1) klasszikus ajánlatkérők
 Általános közszolgáltatások
 Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
 Honvédelem                                        
 Szociális védelem
 Közrend és biztonság
 Szabadidő, kultúra és vallás
 Környezetvédelem
 Oktatás
 Gazdasági és pénzügyek
X Egyéb (nevezze meg): önkormányzati feladatok
 Egészségügy
 
 
 
I.3.2) közszolgáltató ajánlatkérők
 Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
 
 Villamos energia
 
 Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
 
 Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
 
 Víz
 
 Postai szolgáltatások
 
 Vasúti szolgáltatások
 
 Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz szolgáltatások                          
            
 Kikötői tevékenységek
 
 Repülőtéri tevékenységek
 
 Egyéb (nevezze meg):                     
 
 
I. 4.) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
 
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést:            igen X nem
 
(Igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg.)
 

 
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződéshez rendelt elnevezés:
Teljes körű központi háziorvosi ügyelet ellátása
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye
[Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás megrendelés –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ek) tárgyának]
Építési beruházás                       
Árubeszerzés                           
X Szolgáltatás megrendelés                          
Kivitelezés
Tervezés és kivitelezés
Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
 
 
 Építési koncesszió
 
 
 
 
Adásvétel
Lízing
Bérlet
Részletvétel
Ezek kombinációja
 
Szolgáltatási kategória száma:        25
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
 
 
 
 Szolgáltatási koncesszió             
A teljesítés helye:
5500 Gyomaendrőd, Fő út 3.
Az ajánlatkérő által az orvosi ügyelet ellátására alkalmas épületet és a dokumentációban meghatározott berendezéseket ingyenesen biztosítja azzal, hogy a közüzemi szolgáltatások díjait vagy közvetlenül vagy pedig továbbszámlázással köteles a nyertes ajánlattevő megtéríteni.
NUTS-kód HU-332
II.1.3) Közbeszerzésre, keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
X A hirdetmény közbeszerzés megvalósítására irányul                                               
 A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul                      
 A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozására irányul 
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk(adott esetben)
 Keretmegállapodás több ajánlattevővel                             
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek száma  VAGY
(adott esetben) maximális létszáma 
 Keretmegállapodás egy ajánlattevővel       
A keretmegállapodás időtartama:
Időtartamév(ek)ben:  vagy hónap(ok)ban: 
Indokolás arra az esetre vonatkozóan, ha a keretmegállapodás időtartama meghaladja a négy évet:
 
                                                                                     
                                                                                     
 
A közbeszerzéseknek a keretmegállapodás teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke (csak számokkal)
Becsült érték áfa nélkül:                 Pénznem:           
VAGY:  
                  és                   között Pénznem:           
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (ha ismert):                      
 
                                                                                     
 
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya:
Egészségügyi szolgáltatási szerződés teljes körű központi házi felnőtt- és gyermek ügyelet ellátására
 
II.1.6)Közös közbeszerzési szójegyzék(CPV)
 
Fő szójegyzék
Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy
85121100-4
 
 
További tárgy(ak)
 
 
 
II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. melléklet szükség szerint több példányban is használható)                                                                                                       igen      X nem
(Igen válasz esetén) Az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
egy részre                                   
egy vagy több részre                    
valamennyi részre                                
II.1.8.) Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok):                                                                   igen    X nem
                   
II. 2) Szerződés szerinti mennyiség
II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték:(valamennyi részt, meghosszabbítást és opciót beleértve)
24 hónapos időtartamra 15.000 fő + 10% népesség teljes körű felnőtt- és gyermek központi háziorvosi ügyelet ellátása munkanapokon 16,00 órától másnap reggel 08,00 óráig
Heti pihenőnapokon és munkaszüneti napokon: reggel 8,00 órától a következő munkanap reggel 8,00 óráig
(adott esetben, csak számokkal) Becsült érték áfa nélkül 48.000.000,- Ft
II.2.2) Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ (adott esetben)                                                                                                    
Vételi jog (opció):  igen      X nem
 
II.2.3) Meghosszabbításra vonatkozó információk (adott esetben)
A szerződés meghosszabbítható:  igen      X nem
 
 
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje
A (tervezett) időtartam hónapban: 24 hónap vagy napban:  (a szerződés megkötésétől számítva)
 
 
 
III. szakasz: jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek: (adott esetben)
Késedelmi kötbér: az ügyelet késedelmes megkezdése, az ügyelet megszakítása, vagy az ügyeletnek az előírt idő előtt történő befejezése esetén minden megkezdett órára 50.000,- Ft.
Ajánlatkérő a kötbéren felül az igazolt kárának megtérítését igényelheti a nyertes ajánlattevőtől.
Hibás teljesítési kötbért kell fizetni, ha a panaszkezelési eljárásrendben meghatározott nyilvántartásban rögzített és elismert panaszok száma az adott hónapban eléri a hónapban az összes, ügyeleten megjelent betegek 10 %-át. Ebben az esetben a kötbér az adott hónap szolgáltatási díjának a minimum 0,5 %-a. Ajánlatkérő az ezt meghaladó vállalásokat bírálati rész-szempontként értékeli, maximum 15 %-ig.
 

III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre: (adott esetben)
Ajánlattevő az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral (OEP) közvetlenül köt finanszírozási szerződést, és abban kerül meghatározásra az ellenszolgáltatás feltételei és határideje.
Ajánlatkérő az ajánlattevő részére ezen kívül fix mértékű kiegészítő finanszírozást biztosít a nyertes ajánlattevő ajánlatában szereplő összegben és az egészségügyi szolgáltatási szerződésben meghatározott feltételek szerint.
III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy: (adott esetben)
A projekttárság alapításának lehetőségét ajánlatkérő mind a közös, mind a nem közös ajánlattevők esetében kifejezetten kizárja.
III.1.4) Egyéb különleges feltételek (adott esetben)             x igen    nem
(igen válasz esetén)A különleges feltételek meghatározása:
Az orvosi ügyeletre vonatkozó törvények, kormányrendeletek és miniszteri rendeletek előírásainak betartása.
-          Az Egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény
-          A Kötelező Egészségbiztosításról szóló 1997. évi LXXXIII. Törvény végrehajtási rendelete /217/1997. (XII. 01.) Korm. r./
-          Az Egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről szóló 2003. évi LXXXIV. Törvény
-          Az Egészségügyi szolgáltatások egészségbiztosítási alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III. 03.) Korm. r.
-          Az Egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásáról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. r.
-          Az Egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges minimum feltételekről szóló 60/2003. (X. 20.) ESZCSM. r.
-          Az Egészségügyi ellátás folyamatos működtetésének egyes szervezeti kérdéseiről szóló 47/2004. (V. 01.) ESZCSM. r.
-          Az Orvostechnikai eszközökről szóló 4/2009. (III. 17.) EüM. r.
- A Háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. r.
 
III.2) Részvételi feltételek
III.2.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is (adott esetben)
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 56. § (1) –ben foglalt kizáró okok bármelyike fennáll. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, akivel szemben a Kbt. 56. § (2) bekezdése szerinti kizáró ok fennáll. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 57. § (1) bek. a)-d) és f) pontokban felsorolt kizáró okok bármelyike fennáll.
A 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 12. §-a szerint az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy nem tartozik a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá, valamint a Kbt. 56. § (1) bek. k) pont kc) pontját a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 12. §-a rendelkezései szerint kell igazolni.
Továbbá az ajánlattevőnek az ajánlatban nyilatkoznia kell a Kbt. 58. § (3) bekezdése szerint, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 56. § és a Kbt. 57.§. (1) a)-d) és f) pontja szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet nem tartozik a Kbt. 56. § és a Kbt. 57.§. (1) a)-d) és f) pontja szerinti kizáró okok hatálya alá. A Kbt. 57. §-ában foglalt kizáró okok esetében az alvállalkozó és az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában az ajánlattevőnek a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. ( a továbbiakban: Kr.) 10. § rendelkezései szerint kell eljárnia.
A kizáró okok fenn nem állására vonatkozó, az ajánlattevő, az alvállalkozó és az alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplő által tett nyilatkozatoknak a jelen felhívás megküldése napjánál nem régebbi keltezésűnek kell lenniük.
 

III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság (adott esetben)
 
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
P/1. Az ajánlattevőnek ajánlatához csatolnia kell az előző három üzleti év közbeszerzés tárgya szerinti szolgáltatásaiból (egészségügyi szolgáltatás) származó általános forgalmi adó nélkül számított árbevételéről szóló nyilatkozatát, attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg működését, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak [Kbt. 55. § (1) bekezdés d) pontja és 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 14.§ (1) bekezdés c) pontja, és a 14.§. (3) bekezdése].
 
P/2. Az ajánlattevőnek ajánlatához csatolnia kell valamennyi pénzügyi intézménytől származó, az eljárást megindító felhívás megküldésétől visszafelé számított kettő évre vonatkozó nyilatkozatot a 30 napot elérő sorbanállásról és a fizetési kötelezettségek határidőben történő teljesítéséről, attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg
tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak [Kbt. 55. § (1) bekezdés d) pontja és 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 14.§ (1) bekezdés a) pontja].
 
Az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők a Kbt. 55. § (4) bekezdés szerint is megfelelhetnek.
Ajánlattevő az alkalmassági követelményeknek való megfelelését a Kbt. 55. §(5)-(6) bekezdése szerint is igazolhatja.
 
P/3. Az ajánlattevőnek a 310/2011. (XII. 23.) Korm. r. 14 § (1) bekezdés d.) pontja szerint nyilatkozni kell, hogy rendelkezik érvényes szakmai felelősségbiztosítással és csatolni kell a felelősségbiztosítás meglétét igazoló biztosítási kötvény egyszerű másolatát.
 
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
P/1. Az eljárásban alkalmatlan az az ajánlattevő, akinek a jelen közbeszerzés tárgya szerinti szolgáltatásaiból származó általános forgalmi adó nélkül számított árbevétele az előző három év alatt nem éri el a nettó 24.000.000,-Ft-ot.
 
 
 
 
 
P/2. Az eljárásban alkalmatlan az az ajánlattevő, akinek pénzügyi intézménytől származó számláin, az eljárást megindító felhívás megküldésétől visszafelé számított kettő évben 30 napot elérő sorban állás mutatkozott vagy a vizsgált időszakban a fizetési kötelezettségeinek határidőre nem tett eleget.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
P/3. Az eljárásban alkalmatlan az az ajánlattevő, aki nem csatolja az érvényes felelősségbiztosítására vonatkozó kötvény egyszerű másolatát.
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság (adott esetben)
 
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
M/1. Az ajánlattevőnek ajánlatához csatolnia kell az eljárást megindító felhívás megküldésétől visszafelé számított 3 év legjelentősebb egészségügyi szolgáltatási referenciáit [a Kbt. 55. § (1) bekezdés a) pontja és a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 15. § (3) bekezdés
a) pontja alapján], az alkalmassági minimumkövetelményeknek megfelelően részletezett tartalommal, a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 16. § (5) bekezdés szerinti nyilatkozat, vagy igazolás csatolása útján.
 
A nyilatkozatnak, illetve igazolásnak tartalmaznia kell legalább:
- a szerződést kötő másik fél megnevezését és kapcsolattartója
elérhetőségét,
- a szállítás tárgyát,
- az ellenszolgáltatás nettó összegét,
- a teljesítés idejét és helyét,
- a szerződésszerű teljesítésre történő utalást.
 
M/2. A 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 15. § (3) bekezdés d) pontja alapján azoknak a vezető tisztségviselőknek és szakembereknek a megnevezésével, képzettségük, szakmai tapasztalatuk ismertetésével, akiket be kíván vonni a teljesítésbe (becsatolandó a szakemberek önéletrajza, megjelölve benne az adott személy szakmai tapasztalatait, gyakorlati idejét, végzettségét/képzettségét, az iskolai végzettséget igazoló bizonyítványok másolata.)
 
 
 
Az ajánlatnak tartalmaznia kell a megnevezett szakemberek kifejezett nyilatkozatát, hogy ajánlattevő nyertessége esetén rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt.
 
Az előírt alkalmassági követelménynek a közös ajánlattevők Kbt. 55. § (4) bekezdés szerint is megfelelhetnek. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 55. § (5)-(6) bekezdésére.
 
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
M/1. Az eljárásban alkalmatlan az ajánlattevő, amely nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás megküldésétől visszafelé számított három év vonatkozásában legalább 1 db, a közbeszerzés tárgya szerinti minimum 1 évig folyamatosan biztosított egészségügyi szolgáltatásra vonatkozó olyan referenciával, melyek éves értéke: minimum nettó 24 millió Ft összeg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
M/2. Az eljárásban alkalmatlan az ajánlattevő, ha a létszám bemutatása során nem rendelkezik 10 fő, ügyeletet ellátó orvossal, hogy legalább 2 hetenkénti ismételt beosztás esetén elegendő orvos álljon rendelkezésre. A szakalkalmazottak bemutatás során hasonlóképpen nem rendelkezik legalább 5 fő, 2 hetenkénti váltásnak megfelelő szakalkalmazottal, valamint legalább 2 fő gépkocsivezetővel, akinek legalább 2 éves gépkocsivezetői gyakorlata van.
 
A bemutatott szakemberek közül legalább egy fő nem rendelkezik ügyelet megszervezésére vonatkozó legalább 2 éves gyakorlattal.
 
 
III.2.4) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk (adott esetben)
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott                                                          igen   X nem
 
A szerződés a Kbt. 122. § (9) bekezdése szerint fenntartott                                                   igen   X nem
       
 
III. 3) Szolgáltatás megrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
 
III.3.1) Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk
A szolgáltatás teljesítése egy adott foglalkozáshoz (képzettséghez) van kötve    X igen nem
(igen válasz esetén) A vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
Az egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai minimumfeltételekről szóló 60/2003. (X.20.) ESzCSM rendelet és az egészségügyi szolgáltatások gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendelet, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EÜM rendelet, az egészségügyi ellátás folyamatos működtetésének egyes szervezési kérdéseiről szóló 47/2004. (V.11.) ESzCsM rendelet.
III.3.2) A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek
A szervezeteknek közölniük kell a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét       X igen   nem
 
IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) Az eljárás fajtája
IV.1.1) Az eljárás fajtája
 
Klasszikus ajánlatkérők
 
Közszolgáltató ajánlatkérők
 
 
 
 
 
A Kbt. Második Részében meghatározott szabályok szerinti eljárás az alábbiak szerint: 
X Nyílt
 Meghívásos
 Gyorsított meghívásos , alkalmazásának indokolása:                          
 Versenypárbeszéd
 Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos, alkalmazásának indokolása:                          
 Gyorsított tárgyalásos, alkalmazásának indokolása:                          
 Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
 Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
 Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
 Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
 
 
A Kbt. Második Részében meghatározott szabályok szerinti eljárás az alábbiak szerint: 
 Nyílt
 Meghívásos
 Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
 Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
 Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
 Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
 Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
 
 
         
 
IV.1.2) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó jelentkezők létszáma vagy keretszáma (meghívásos és tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd)
A gazdasági szereplők tervezett száma VAGY:
Tervezett minimum            és (adott esetben) maximális létszáma           
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
 
IV.1.3) Az ajánlattevők létszámának csökkentése a tárgyalás vagy a versenypárbeszéd során (tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd)
Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát:       igen    nem         

 
IV. 2) értékelési szempontok
IV.2.1) Értékelési szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
 A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY
x    Az összességében legelőnyösebb ajánlat a következő részszempontok alapján
Részszempont
1. Kiegészítő finanszírozási díj (HUF/hó)
2. Háziorvosi vagy gyermekorvosi szakvizsgával rendelkező orvosok száma
3. Hibás teljesítési kötbér mértéke
 
Súlyszám
70
 
15
15
 
 
 
IV.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni:                                                                              igen    X nem
(igen válasz esetén, ha szükséges) További információk az elektronikus árlejtésről:
 
 
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám: (adott esetben)
 
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre                igen    X nem
(Igen válasz esetén töltse ki a megfelelő rovatokat)
 Eljárást megindító, illetve meghirdető felhívás 
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: // (év/hó/nap)                
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)       
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: // (év/hó/nap)                
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: // (év/hó/nap)              
 

IV.3.3) A dokumentáció és a kiegészítő iratok vagy ismertetők beszerzésének feltételei (adott esetben)
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2014.06.16. Időpont: 11.00 óra
A dokumentációért fizetni kell                                                                                                X igen      nem
(igen válasz esetén, csak számokkal) Ár: 63.500 Pénznem: HUF
A fizetés feltételei és módja: A dokumentáció árát, amely ÁFA-t is tartalmazza a Kbt. 124. § (4) bekezdése szerinti szervezetnek kell átutalással teljesítenie a szerződés aláírását megelőzően az ajánlatkérő Endrőd és Vidéke Takarékszövetkezetnél vezetett 53200125-11062402. számú bankszámlájára történő megfizetéssel. A Közlemény rovatban kérjük feltüntetni „Gyomaendrőd orvosi ügyelet - dokumentáció” szöveget.
Amennyiben a szerződés aláírásáig a dokumentáció ellenértéke nem folyt be, vagy az ellenérték átutalásának megtörténtét ajánlattevő nem igazolja, e körülmény a Kbt. 124.§ (9) bekezdésében foglalt körülménynek minősül.
IV.3.4) Ajánlattételi vagy részvételi határidő
Dátum: 2014.06.16. Időpont: 11.00 óra
IV.3.5) Az ajánlattételi felhívás megküldése a kiválasztott jelentkezők részére (részvételi felhívás esetén)
 
IV.3.6) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
 Az EU bármely hivatalos nyelve
 Az EU következő hivatalos nyelve(i):
 Egyéb:
X Magyar
IV.3.7) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (kivéve részvételi felhívás esetén)
Az időtartam hónapban: .vagy napban: 30 nap (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.8) Az ajánlatok vagy részvételi felhívás esetén a részvételi jelentkezések felbontásának feltételei
Dátum:   2014.06.16.    Időpont: 11.00 óra
Hely : Gyomaendrőd Közös Önkormányzati Hivatala, 5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124., Díszterem
Az ajánlatok/részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek                   X    igen      nem
(igen válasz esetén) További információk a jogosultakról és a bontási eljárásról:
Az ajánlatok felbontásánál a Kbt. 62. § (2) bekezdésben meghatározott szervezetek, személyek lehetnek jelen. A bontási eljárás a Kbt. 62. § rendelkezései szerint történik.
 
V. szakasz: kiegészítő információk
V.1) A KÖZBESZERZÉSIsmétlődő jellegére vonatkozó információk (adott esetben)                                      
A közbeszerzés ismétlődő jellegű  igen    X nem
(igen válasz esetén) A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
 
V.2) európai uniós alapokra vonatkozó információk
 
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmalkapcsolatos  igen X nem
(igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
V.3) További információk(adott esetben)
V.3.1) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja :( ha az eljárás tárgyalásos)
V.3.2.1) A dokumentáció megvásárlása, átvétele vagy elektronikus úton történő elérése az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben)
      X igen     nem
V.3.2.2) A dokumentáció és a kiegészítő iratok, vagy ismertető rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)A dokumentáció elektronikusan megküldésre kerül térítésmentesen. A kérelmet az „A” melléklet II. pontjában meghatározott faxszámra, vagy e-mail címre kell megküldeni, munkanapokon 8:00órától 12:00óráig, illetve az ajánlattételi határidő leteltének napján az ajánlattételi határidő leteltéig. A kérelemben meg kell jelölni az ajánlattevő teljeskörű elérhetőségét (név, székhely, cg. Szám, kapcsolattartó, telefon, fax, e-mail). A dokumentáció rendelkezésre bocsátása elektronikus formában történik az ajánlatételi határidő napján 11,00 óráig.
A dokumentációt ajánlatonként legalább egy ajánlattevőnek vagy az ajánlatban megnevezett alvállalkozónak kérelmeznie kell. A dokumentáció nem átruházható.
 
V.3.3.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának értékelési szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
1-100- ig
V.3.3.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának értékelési szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.3.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
1. rész-szempont esetében: A Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. számú módosított ajánlása (az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén alkalmazható módszerekről és az ajánlatok elbírálásáról) III.A.1.ba) szerinti fordított arányosítás.2-3. rész-szempont esetében: A Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. számú módosított ajánlása (az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén alkalmazható módszerekről és az ajánlatok elbírálásáról) III.A.1.bb) szerinti egyenes arányosítás.
V.3.4) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak            
X    igen     nem
Igen válasz esetén azon alkalmassági követelmények (III.2.2. és III.2.3. pont) megjelölése, amelyek a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak:            
III.2.2. P/1.-P/2., P/3., III.2.3.) M/1.-M/2.
V.3.5) Az ajánlati biztosítékra vonatkozó előírások: (adott esetben)
V.3.6. Az eljárás a Kbt. 40. § (3)-(4) bekezdése alapján kerül megindításra:     igen   X nem
V.4) Egyéb információk:
1.) A szolgáltatást Gyomaendrőd és Hunya települések lakosai vonatkozásában kell ellátni.
2.) Az írásbeli összegezés megküldésének tervezett időpontja: 18/06/2014 (nap/hó/év)
3.) A szerződéskötés tervezett időpontja: 30/06/2014 (nap/hó/év)
4.) Az ajánlatkérő az eljárás során a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 67. § alapján biztosítja.
5.) Az ajánlatkérő csak az eljárás nyertesével kötheti meg a szerződést, vagy – a nyertes visszalépése esetén – az ajánlatok értékelése során [72. § (1) bekezdés] a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel (személlyel), ha őt a 77. § (2) bekezdése szerinti összegezésben megjelölte.
6.) A Kbt. 60. § (2) bekezdése szerint az ajánlatot az ajánlattevőknek a felhívásban meghatározott tartalmi és formai követelményeknek megfelelően kell elkészítenie, és egy írásbeli eredeti papír alapú példányban, és egy a papír alapú példánnyal mindenben megegyező elektronikus másolati példányban (CD/DVD) benyújtania. Az ajánlatok bírálata a nyomtatott formátumban benyújtott eredeti példány alapján történik.
Az ajánlatokat zárt csomagolásban, cégszerűen aláírva, tartalomjegyzékkel ellátva, nem bontható kötésben kell benyújtani, megjelölve az eredeti és a másolati példányt. A példányok esetleges eltérése esetén az eredeti papír alapú példány számít mértékadónak.
A borítékokat az alábbi felirattal kell ellátni:
„Gyomaendrőd orvosi ügyelet ellátása - Tilos felbontani az ajánlattételi határidő lejártáig!”
7.) Az ajánlatban a Kbt. 40. § (1) bekezdése alapján meg kell jelölni:
a) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni,
b) az ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni
Nemleges tartalmú nyilatkozatot is csatolni kell. Az alvállalkozó alatt a Kbt. 4. § 2. pontjában meghatározott gazdasági szereplőt kell érteni.
8.) Az ajánlattevőnek be kell nyújtania a felhívásban tételesen felsorolt, a kizáró okok, a gazdasági és pénzügyi, valamint a műszaki, illetve szakmai alkalmasság igazolására előírt igazolásokat, nyilatkozatokat és egyéb dokumentumokat, valamint az egyéb felsorolt iratokat, dokumentumokat.
9.) Ajánlattevő ajánlatához csatolni köteles a Kbt. 40.§ (1) bekezdés a) és b) pontja, az 58.§ (3) bekezdés, és a 60.§ (3) és (5) bekezdésében foglaltaknak megfelelő nyilatkozatokat, valamint adott esetben az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát a Kbt. 55.§ (5) bekezdésére vonatkozóan az 55.§ (6) bekezdésében foglaltak figyelembevételével. Amennyiben a 40. § alapján az ajánlattevő akként nyilatkozik, hogy alvállalkozót vesz igénybe, meg kell jelölnie az ajánlat tárgyát képező rész számát is, melynek teljesítésében az ajánlattevő alvállalkozót kíván bevonni.
10.) Az ajánlatban az ajánlattevőnek az egyéb előírt dokumentumok benyújtása mellett a Kbt. 60. § (5) bekezdésének megfelelően nyilatkoznia kell arról, hogy a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerint mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősül-e.
11.) A postán feladott ajánlatokat az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére az ajánlattételi határidőig sor kerül. Az ajánlat, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázat az ajánlattevőt terheli.
12.) Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerülő összes költség az ajánlattevőt terheli.
13.) Az ajánlathoz csatolni kell az ajánlattevő, a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet, és az alvállalkozó vonatkozásában az ajánlatot, a nyilatkozatokat aláíró cégjegyzésre jogosult személy aláírási címpéldányát vagy aláírás-mintáját.
14.) A Kbt. 28. § (1) bekezdése alapján az ajánlattevő ugyanabban a közbeszerzési eljárásban - részajánlat-tételi lehetőség biztosítása esetén ugyanazon rész tekintetében
a) nem tehet másik ajánlatot más ajánlattevővel közösen,
b) más ajánlattevő alvállalkozójaként nem vehet részt,
c) más ajánlatot benyújtó ajánlattevő szerződés teljesítésére való alkalmasságát nem igazolhatja.
15.) Az ajánlatot magyar nyelven kell elkészíteni és benyújtani. Az ajánlatkérő idegen vagy részben idegen nyelvű dokumentumot nem fogad el. Ha bármely, az ajánlathoz csatolt dokumentum stb. nem magyar nyelven került kiállításra, úgy annak hiteles fordítását, vagy az ajánlattevő általi felelős fordítását kell csatolni közvetlenül a dokumentum után. A fordítás eredetivel történő egyezőségéről (teljes szöveghűségéről) az ajánlattevő cégjegyzésre jogosult képviselője írásban nyilatkozzék.
16.) Ajánlatevő köteles ajánlathoz csatolni egy tervezetet az alkalmazni kívánt panaszkezelési eljárásrend vonatkozásában. Ebben részletesen ki kell dolgoznia a panaszok felvételére, a panaszok jelzésének és dokumentálásának rendszerére, a panaszok elintézésének menetére, határidejére, a panaszkezeléssel kapcsolatos felelősségi rendre vonatkozó előírásokat, továbbá az ajánlatkérő tájékoztatására vonatkozó rendelkezéseket. Ajánlatkérő a szerződés teljesítése során a panaszkezelési eljárásrend alapján kezelt panaszokra vonatkozó nyilvántartásba betekinthet.
17.) Az ajánlattevő az Egészségügyi szolgáltatást köteles az ajánlattételi felhívásban meghatározott ingatlanban teljesíteni. A szolgáltatáshoz az ajánlatkérő 1 db megkülönböztetett jelzéssel ellátott személygépkocsit biztosít. Ugyanakkor az ajánlattevő köteles valamennyi közüzemi szolgáltatás díját, illetve az ingatlannal átadott eszközök és gépjármű használatával kapcsolatos költségeket a dokumentációban meghatározottak szerint megfizetni.
18.) Az ajánlati felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a Közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. tv. előírásai szerint kell eljárni.
 
V.5) E hirdetmény feladásának időpontja: 2014.05.22. (év/hó/nap)

 
A. melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) További információ a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhető be
Hivatalos név: Dr. Varga Imre ügyvéd
 
Postai cím: Kinizsi u. 13.
 
Város/Község: Békéscsaba
 
Postai irányítószám: 5600
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok):
 
Címzett: Dr. Varga Imre ügyvéd
Telefon: +36 66/444-568
 
 
E-mail: iroda@drvargaimre.hu
 
Fax: +36 66/444-568
Internetcím (URL):
 
 
 
II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció és a kiegészítő iratok
 beszerezhetők
Hivatalos név: Dr. Varga Imre ügyvéd
 
Postai cím: Kinizsi u. 13.
 
Város/Község: Békéscsaba
 
Postai irányítószám: 5600
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok):
 
Címzett: Dr. Varga Imre ügyvéd
Telefon: +36 66/444-568
 
 
E-mail: iroda@drvargaimre.hu
 
Fax: +36 66/444-568
Internetcím (URL):
 
 
 
III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahova az ajánlatokat/részvételi jelentkezéseket kell benyújtani
Hivatalos név: Gyomaendrőd Város Önkormányzata
 
Postai cím: Selyem út 124.
 
Város/Község: Gyomaendrőd
 
Postai irányítószám: 5500 
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok):
 
Címzett: Városüzemeltetési Osztály, Nyíri-Szmolár Eszter
Telefon: +36 66/581-232
 
 
E-mail: nyiri@pmhiv.gyomaendrod.hu
 
Fax: +36 66-283-288
Internetcím (URL):
 

« Vissza
Vissza a főmenübe