202/2014. (VI. 27.) Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsági határozat
Tárgy: „2014. évi útépítési, útfelújítási beruházás, valamint útkarbantartás Gyomaendrődön” tárgyú közbeszerzési eljárás ajánlati felhívása

Gyomaendrőd Város Képviselő-testülete
Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság
202/2014. (VI. 27.) Gye. Kt. Pgtek. Biz. határozat

Gyomaendrőd Város Képviselő-testületének Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsága jóváhagyja a „2014. évi útépítési, útfelújítási beruházás valamint útkarbantartás Gyomaendrődön” tárgyú közbeszerzési eljárást megindító felhívást az alábbiak szerint:
 
2014. évi útépítési, útfelújítási beruházás valamint útkarbantartás Gyomaendrődön
ELJÁRÁST MEGINDÍTÓ FELHÍVÁS
A Kbt. 122/A. § szerinti eljárás
Építési beruházás
 
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
 
I.1.) NÉV, CÍM ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONT(OK)
 
Hivatalos név:
Gyomaendrőd Város Önkormányzata
Postai cím:
Selyem út 124.
Város/Község: Gyomaendrőd
Postai
irányítószám: 5500
Ország: Magyar
 
Kapcsolattartási pont(ok):
Telefon: +36 66 581-232
Városüzemeltetési Osztály
Címzett:
 
Nyíri-Szmolár Eszter
Fax: +36 66 283-288
 
Internetcím(ek) (adott esetben)
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
http://www.gyomaendrod.hu/

További információ a következő címen szerezhető be:
 
A fent említett kapcsolattartási ponton.
 
Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:
 
A fent említett kapcsolattartási pontra.
 
I.2.) AZ AJÁNLATKÉRŐ TÍPUSA
Regionális/helyi szintű
 
 
 
I.3.) FŐ TEVÉKENYSÉG
I.3.1.) KLASSZIKUS AJÁNLATKÉRŐK
Egyéb (nevezze meg): Önkormányzati feladatok
 
I.4.) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
 
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést:
igen X nem
 
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
 
II.1.) MEGHATÁROZÁS
 
II.1.1.) A szerződéshez rendelt elnevezés:
 
2. rész: 2014. évi útfelújítási beruházás és útkarbantartás Gyomaendrődön
3. rész: 2014. évi járda felújítási beruházás Gyomaendrődön
 
II.1.2.) A szerződés típusa és a teljesítés helye
 
Építési beruházás, kivitelezés
 
 
A teljesítés helye:
1. rész: Útépítés: 5500 Gyomaendrőd, Losonczy u. (3768/2 hrsz.)
2. rész: Útfelújítás: Endrődi temetőhöz vezető út (5168/8 hrsz.), valamint kerékpárút felújítás: Gyomaendrőd Város közigazgatási területén.
Útkarbantartás: 5500 Gyomaendrőd, Téglagyári út (0111/1. hrsz., 0132/2 hrsz.), Olajosok útja (02832 hrsz.), Soczó zugi út 02808/2 hrsz.), József Attila u. (5832 hrsz.), Zsák u. (5600 hrsz.), Rácz Lajos u. (3567 hrsz.), Damjanich u. (Szabadság u. – Apponyi u. között, 5313 hrsz.), Polányi Máté u.(Selyem út – Sugár u. között, 5738 hrsz.), Németzugi sor út 030 hrsz.), valamint kátyúzási munkálatok Gyomaendrőd Város közigazgatási területén.
3. rész: Járdajavítás: Pásztor J. u. (2938 hrsz., 2177 hrsz.), Zrínyi M. u. (2251 hrsz., 2138 hrsz., 2311 hrsz., 2373 hrsz.), Csillagos u. (5349 hrsz.), Vörösmarty u. (448 hrsz.), Hámán K. u. (499 hrsz.), Kálvin J. u. (540 hrsz.), Budai N. A. u. (584 hrsz.), Hősök útja (673 hrsz., 672 hrsz., 671 hrsz., 670 hrsz.), Mikszáth K. u. (621 hrsz.), Hunyadi u. (638 hrsz., 598 hrsz., 557 hrsz., 516 hrsz., 466 hrsz., 414 hrsz., 360 hrsz., 303 hrsz., 268 hrsz., 202 hrsz.), Lévai u. (2878 hrsz., 2626 hrsz., 2571 hrsz.) , Széchenyi u. (2661 hrsz.), Selyem út (5929 hrsz., 5102 hrsz., 5222 hrsz., 5516 hrsz., 5657 hrsz., 5732 hrsz., 5754 hrsz., 5806 hrsz., 5862 hrsz., 3541 hrsz., 3681 hrsz.), Kenderáztató u. (6101 hrsz.), Besenyszegi u. (3214 hrsz.), Vásártéri ltp. (2919/16 hrsz.), Szent István u. (volt Kulich Gy. u. 3511 hrsz., 3609 hrsz., 3569/21 hrsz.), Lehel u. (2716 hrsz., 2746 hrsz., 2796 hrsz.), Gárdonyi G. u. (2738 hrsz.)
 
NUTS-kód
HU-332
 
 
 
II.1.3.) Közbeszerzésre vonatkozó információk
A hirdetmény közbeszerzés megvalósítására irányul.
 
II.1.4.) A szerződés meghatározása/tárgya:
1. rész: 2014. évi útépítési beruházás Gyomaendrődön vállalkozási szerződés keretében
2. rész: 2014. évi útfelújítási beruházás és útkarbantartás Gyomaendrődön vállalkozási szerződés keretében
 
II.1.5.) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)
 
 
Fő szójegyzék
Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy
45233142-6
 
 
           
 
További
tárgy(ak)
45233140-2
45233160-8
45233200-1
45233220-7
45233223-8
 
 
 
II.1.6.) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. melléklet szükség szerint több példányban is használható)
X igen nem
 
(Igen válasz esetén) Az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
 
□ egy részre
X egy vagy több részre
□ valamennyi részre
 
II.1.7.) Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk
 
Elfogadható változatok (alternatív ajánlatok):
igen X nem
 
II.2.) SZERZŐDÉS SZERINTI MENNYISÉG
 
II.2.1.) Teljes mennyiség vagy érték: (valamennyi részt, meghosszabbítást és opciót beleértve)
1. rész: 2014. évi útépítési beruházás Gyomaendrődön Losonczy u. 1 db útalap építés összesen 1.920 m2 mennyiségben
2. rész: 2014. évi útfelújítási beruházás és útkarbantartás Gyomaendrődön, ebből útfelújítás összesen 3.585 m2, útkarbantartás összesen 4.139 m2 mennyiségben
3. rész: 2014. évi járda felújítási beruházás Gyomaendrődön összesen 1.211,5 m2 mennyiségben
 
II.2.2.) Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ (adott esetben)
 
Vételi jog (opció): □ igen X nem
 
II.2.3.) Meghosszabbításra vonatkozó információk (adott esetben)
 
A szerződés meghosszabbítható: □ igen X nem
 
II.3.) A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA VAGY A BEFEJEZÉS HATÁRIDEJE
 
A (tervezett) időtartam napban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)
 
III. SZAKASZ: JOGI, GAZDASÁGI, PÉNZÜGYI ÉS MŰSZAKI INFORMÁCIÓK
 
III.1.) A SZERZŐDÉSSEL KAPCSOLATOS FELTÉTELEK
 
III.1.1.) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek: (adott esetben)
 
Késedelmi kötbér. Mértéke a szerződés szerinti, ÁFA nélkül számított ellenszolgáltatás 0,3%-a naptári naponta, de legfeljebb a szerződés szerinti, ÁFA nélkül számított ellenszolgáltatás 10%-a.
Teljesítési biztosíték: Ajánlatkérő a kivitelezés idejére teljesítési biztosíték nyújtási kötelezettséget ír elő. A teljesítési biztosíték mértéke az Egyösszegű Nettó Ajánlati Ár 2%-a. A teljesítési biztosítékot a szerződés hatálybalépésekor kell rendelkezésre bocsátani. A teljesítési biztosíték mértékét a jótállási idő kezdetéig tartó érvényességgel kell fenntartani. A teljesítési biztosíték határidőre történő rendelkezésre bocsátásáról az ajánlattevőnek az ajánlatban nyilatkoznia kell. (Kbt. 126.§ (5) bekezdés)
Jótállási kötelezettség. Ajánlatkérő jótállási kötelezettséget ír elő, melynek mértéke 24 hónap, az időszak kezdete a műszaki átadás-átvétel befejezésének dátuma.
Jótállási biztosíték: a műszaki átadás-átvételt követően teljes körű jótállási biztosíték biztosítása, melynek mértéke a nettó vállalási összeg 2 %- a, mely 24 hónap időtartamig szól, a Kbt. 126.§ (6) bekezdés a) pontja szerint.
A jótállási igények teljesítésére kikötött biztosíték vonatkozásában ajánlatkérő nem teszi lehetővé, hogy a fizetési számlájára történő a) pont szerinti befizetés helyett a biztosíték vagy annak meghatározott része az ajánlattevőnek a (rész)teljesítésért járó ellenértékből levonás útján kerüljön biztosításra.
Az előírt biztosítékok határidőre történő rendelkezésre bocsátásáról – a Kbt. 126. § (5) bekezdése alapján – az ajánlattevőnek az ajánlatban nyilatkoznia kell.
 
III.1.2.) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
(adott esetben)
A pénzügyi ellenszolgáltatás teljesítése során alkalmazandók: különösen a Kbt. 130. § (3) bekezdése alapján a Ptk. 6:130. § (1) bekezdése, a 306/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 12.§, 13. § (1)-(2) és (4)-(6) bekezdései, és 14.§ (1) – (3) bekezdései, a 2003. évi XCII. törvény (Art.) 36/A § (amely alvállalkozó tekintetében is alkalmazandó).
Ajánlatkérő tartalékkeret képzését nem köti ki.
Ajánlatkérő előleget nem biztosít, résszámla lehetőségét kizárja.
A kifizetés rendje:
Ajánlatkérő a következők szerint teljesít kifizetéseket:
a) ajánlattevő által benyújtott számlákat a 306/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 14. §-ában foglaltaknak megfelelően, amennyiben az ajánlattevőként szerződő fél a teljesítéshez alvállalkozót vesz igénybe.
b) az ajánlattevő által benyújtott számlák tekintetében a Ptk. 6:130. § (1) bekezdésében foglaltaknak megfelelően – amennyiben az ajánlattevőként szerződő fél a teljesítéshez alvállalkozót nem vesz igénybe – a számlák kiegyenlítése szerződésszerű és a jogszabályoknak megfelelő számlák és mellékletei Ajánlatkérő általi kézhezvételétől számított 30 napon belül történik.
Az ajánlattétel, a szerződés és a kifizetések pénzneme a magyar forint.
Az ÁFA mértéke a mindenkori hatályos, vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerinti.
Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
 
III.1.3.) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy: (adott esetben)
 
Ajánlatkérő nem követeli meg és nem teszi lehetővé a nyertes ajánlattevő(k) által gazdasági társaság, illetve jogi személy létrehozását.
 
III.1.4.) Egyéb különleges feltételek (adott esetben)
igen X nem
 
III.2.) RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
 
III.2.1.) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is (adott esetben)
 
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
1. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (közös ajánlattétel esetén egyik ajánlattevő sem), alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 56. § (1) bekezdésben, valamint a Kbt. 57. § (1) bek. a)-d) és f) pontjaiban felsorolt kizáró okok hatálya alatt áll.
2. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő az a gazdasági szereplő, aki a Kbt. 56. § (2) bekezdésben felsorolt kizáró okok hatálya alatt áll.
3. Az ajánlatkérő az eljárást megindító felhívásban előírja az építőipari kivitelezési tevékenységet végző gazdasági szereplők vonatkozásában a Kbt. 57. § (1) bekezdésének d) pontja alapján az Étv. szerinti, építőipari kivitelezési tevékenységet végzők névjegyzékében szereplés követelményét, illetve nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén a letelepedés szerinti ország nyilvántartásában szereplés követelményét (feltéve, hogy a letelepedés szerinti ország joga azt előírja).
A Kbt. 75. § (1) bekezdés alapján az ajánlatkérőnek ki kell zárnia az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki
a) a kizáró okok [56-57. §] hatálya alá tartozik;
b) részéről a kizáró ok [56-57. §] az eljárás során következett be.
AZ IGAZOLÁS MÓDJA:
1. A Kbt. 122. § (1) bekezdés alapján a kizáró okok fenn nem állásáról az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, valamint a Kbt. 56. § (1) bekezdés k) pont kc) pontja esetében a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 12. § alapján kell eljárni.
2. Az ajánlattevő a Kbt. 58. § (3) bekezdése szerint köteles nyilatkozni ajánlatában, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 56. § (1) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet
nem tartozik az 56. § (1) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá.
A Kbt. 57. § (1) bekezdés a)-d) és f) pontjaiban meghatározott kizáró okok vonatkozásában az ajánlattevő választása szerint:
a) saját nyilatkozatot nyújt be arról, hogy nem vesz igénybe a Kbt. 57. § (1) bekezdés a)-d) és f) pontja szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet nem tartozik a Kbt. 57. § (1) bejezdés a)-d) és f)pontja szerinti kizáró okok hatálya alá, vagy
b) az eljárásban megjelölt alvállalkozó nyilatkozatát – a meg nem jelöltekre az a) pont szerinti nyilatkozat mellett –, valamint az alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet nyilatkozatát is benyújthatja arról, hogy a szervezet nem tartozik a Kbt. 57. § (1) bekezdés a)-d) és f) pontja szerinti kizáró okok hatálya alá.
3. A Kbt. 57. § (1) bekezdés d) pontjában foglalt kizáró ok fenn nem állása vonatkozásában a 306/2011 (XII.23.) Korm. rendelet. 8. § (1) bekezdése figyelembe vételével a névjegyzékben szereplés tényét ajánlatkérő a magyar nyelven rendelkezésre álló, elektronikus, hatósági nyilvántartásból ellenőrzi.
 
III.2.2.) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
 
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
 
 
GP1: A 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 14. § (1) bekezdés c) pontja alapján nyilatkozat az eljárást megindító felhívás megküldését megelőző három üzleti év teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevételéről, évenkénti bontásban, attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
Ha az ajánlattevő a fenti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges, az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett bármely, az ajánlatkérő által megfelelőnek tekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja ezen pénzügyi és gazdasági alkalmasságát.
 
GP2: Ajánlattevőnek ajánlatában csatolnia szükséges a szakmai felelősségbiztosításának fennállásáról szóló igazolását. Építési beruházás esetében az ajánlattevőként szerződő fél köteles - legkésőbb a szerződéskötés időpontjára - felelősségbiztosítási szerződést kötni vagy meglévő felelősségbiztosítását kiterjeszteni az ajánlatkérő által az eljárást megindító felhívásban vagy a dokumentációban előírt mértékű és terjedelmű felelősségbiztosításra. Ha ajánlattevő nem rendelkezik felelősségbiztosítással, nyilatkozatot kell benyújtania, hogy nyertessége esetén a szerződéskötés időpontjáig megfelel a 306/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 9. §-ában foglaltaknak. (310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (1) d) pont.)
 
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 55. § (4)-(6) bekezdésében foglaltakra.
 
A GP1. és GP2. pontban előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek.
 
Alkalmatlan az ajánlattevő,
GP1:
1. rész esetében:
- az eljárást megindító felhívás feladását megelőző három üzleti év teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele nem éri el a nettó 12.000.000,- Ft-ot.
2. rész esetében:
- az eljárást megindító felhívás feladását megelőző három üzleti év teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele nem éri el a nettó 30.000.000,- Ft-ot.
3. rész esetében:
- az eljárást megindító felhívás feladását megelőző három üzleti év teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele nem éri el a nettó 4.000.000,- Ft-ot.
Mindhárom rész esetében:
- az eljárást megindító felhívás feladását megelőző három üzleti év teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele nem éri el a nettó 46.000.000,- Ft-ot.
 
GP2: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik a 306/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 9. §-ában előírt dokumentummal.
 
 
 
 
III.2.3.) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
 
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
 
MSZ1. A 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdés a) pontja alapján az ajánlattételi felhívás feladásától visszafelé számított öt év (60 hónap) legjelentősebb építési beruházásainak ismertetése. Igazolás módja: ajánlattevő nyilatkozata, valamint a szerződést kötő másik fél által adott igazolás. (310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 16. § (3) és (5) bekezdés)
Az ajánlatban csatolni kell az előírt időszakban teljesített legjelentősebb építési beruházás ismertetésére szolgáló, a Kr. 16. § (5) bekezdése szerint a Kr. 16. § (3) bekezdésének megfelelő igazolást. Az igazolásban meg kell adni legalább:
- a vállalkozó nevét, székhelyét
- a szerződést kötő másik felet (megrendelőt) és elérhetőségét (legalább név, cím, telefonszám),
- az ellenszolgáltatás összegét,
- közös ajánlattevői/alvállalkozói teljesítés esetén a részesedés százalékos mértékét és a részesedésnek megfelelő teljesítés értékét,
- a teljesítés idejét (kezdés/befejezés naptári nap pontossággal, külön feltüntetve a végleges műszaki átadás-átvétel dátumát)
- és a teljesítés helyét, a megépített létesítmény megnevezését,
- az elvégzett munkák felsorolását, az elvégzett munka mennyiségi adatait (közös ajánlattevői /alvállalkozói teljesítés esetén a saját teljesítés mennyiségi adatait), valamint, hogy - a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e (Kr. 15. § (2) bekezdés a) pont).
Az ismertetésnél elegendő kitérni az alkalmasság minimumkövetelményeiben meghatározottakra, az alkalmassági előírásoknak megfelelő építési beruházás(ok)ra. Az ismertetés tartalmazzon minden olyan adatot, mely az alkalmasság megítéléséhez, az alkalmassági minimumkövetelményekben megfogalmazásra került.
Amennyiben a referenciamunkát az ajánlattevő/alvállalkozó/más szervezet közös ajánlattevőként /alvállalkozóként teljesítette, úgy a teljesítésből kizárólag csak az ajánlattevő/alvállalkozó/más szervezet saját teljesítése fogadható el, ez alól kivételt képez a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 16. § (6) bekezdésében szabályozott eset.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 129. § (7) bekezdésében foglaltakra.
A 30/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 10. § (2) bekezdésének megfelelően ajánlatkérő megjelöli, hogy a referencia a szerződés teljesítésének egészére vonatkozó alkalmasságot igazol.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a 306/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 10. § (2) bekezdésében foglaltakra. Az a szervezet, amelynek korábbi teljesítéseit a Kbt. 55. § (6) bekezdés b) pontjában foglaltak szerint az alkalmasság igazolásához az ajánlattevő (részvételre jelentkező) felhasználta, a szerződés teljesítése során a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 6:419. §-ában foglaltak szerint kezesként felel az ajánlattevő teljesítése azon részének elmaradásával vagy hibás teljesítésével összefüggésben az ajánlatkérőt ért kár megtérítéséért, amelyre vonatkozóan az ajánlattevő (részvételre jelentkező) alkalmasságát a korábbi teljesítések bemutatása igazolta.
 
MSZ2. Azoknak a szakembereknek (szervezeteknek) a megnevezése, végzettségük és/vagy képzettségük, szakmai tapasztalatuk ismertetése, akiket be kíván vonni a teljesítésbe (Kr. 15. § (2) bekezdés e) pont), annak feltüntetésével, hogy melyik szakembert mely pozícióba ajánlja meg az ajánlattevő. Az ismertetésnél elegendő kitérni az alkalmasság minimumkövetelményeiben meghatározottakra, az alkalmassági előírásoknak megfelelő szakemberekre.
Ajánlattevőnek be kell nyújtania igazolásként a szakemberek tekintetében nyilatkozatát, emellett csatolandó a szakmai tapasztalatot ismertető szakmai önéletrajz, valamint a szakemberek végzettségét, képzettségét igazoló dokumentum egyszerű másolata.
Ajánlatkérő e vonatkozásban külön is előírja, hogy a szakmai önéletrajzban a szakmai gyakorlat megfelelő részletezettséggel kerüljön ismertetésre. A szakmai önéletrajzból egyértelműen ki kell derülnie azoknak az adatoknak, melyet a szakemberek vonatkozásában az alkalmassági minimumkövetelmények előírnak.
 
MSZ3: Csak az 1. és 2. rész esetében: műszaki-technikai felszereltségének bemutatása nyilatkozat formájában (Kr. 15. § (2) bekezdés b) pont).
 
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 55. § (4)-(6) bekezdésére.
 
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
 
Alkalmatlan az ajánlattevő,
MSZ1. ha az eljárást megindító felhívás feladásának napjától visszafelé számított öt évben (60 hónapban) nem teljesített szerződésszerűen, végleges műszaki átadás-átvétellel lezárt, egy darab, települési (például városi) környezetben megépített
1. rész esetében:
legalább nettó 12 millió forint értékű útépítés és/vagy útfelújítás, útkarbantartás tárgyú építési szerződést.
2. rész esetében:
legalább nettó 30 millió forint értékű útépítés és/vagy útfelújítás tárgyú építési szerződést.
3. rész esetében:
legalább nettó 4 millió forint értékű útépítés és/vagy útfelújítás és/vagy járdaépítés, járdafelújítás tárgyú építési szerződést.
Mindhárom rész esetében:
legalább nettó 46 millió forint értékű útépítés és/vagy útfelújítás tárgyú építési szerződést.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MSZ2. ha nem rendelkezik (1., 2., 3. rész esetében egyaránt) legalább az alábbi végzettséggel, képzettséggel rendelkező összesen legalább 1 fő szakemberrel:
Műszaki szakember:
- okleveles építőmérnök végzettséggel és legalább 3 éves szakmai gyakorlattal; vagy
- építőmérnök, vagy mélyépítési mérnök, vagy közlekedésépítési mérnök végzettségek valamelyikével, és legalább 4 éves szakmai gyakorlattal; vagy
- közlekedésépítő technikus, útépítő technikus, vasútépítő technikus, hídépítő technikus, mélyépítő technikus végzettségek valamelyikével, és legalább 5 éves szakmai gyakorlattal.
Mindhárom részre történő ajánlattétel esetén elegendő legalább egy fő szakembert igazolni.
 
 
 
 
 
 
 
 
MSZ3. Csak az 1. rész esetében:
Alkalmatlan ajánlattevő, ha nem rendelkezik az alábbi eszközzel:
-         legalább 1 db vibrohenger.
Csak az 2. rész esetében:
Alkalmatlan ajánlattevő, ha nem rendelkezik az alábbi eszközzel:
-         legalább 1 db járda Finisher
-         legalább 1 db vibrohenger.
 
III.2.4.) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk (adott esetben)
 
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott
igen X nem
 
A szerződés a Kbt. 122. § (9) bekezdése szerint fenntartott
igen X nem
 
III.3.) SZOLGÁLTATÁS MEGRENDELÉSRE IRÁNYULÓ SZERZŐDÉSEKRE VONATKOZÓ KÜLÖNLEGES FELTÉTELEK
 
III.3.1.) Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk
 
 
A szolgáltatás teljesítése egy adott foglalkozáshoz (képzettséghez) van kötve
□ igen X nem
 
III.3.2.) A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek
A szervezeteknek közölniük kell a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és
képzettségét X igen □ nem
 
IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
 
IV.1.) AZ ELJÁRÁS FAJTÁJA
 
IV.1.1.) Az eljárás fajtája
 
Klasszikus ajánlatkérők
122/A. § szerinti, hirdetmény közzététele nélkül indított eljárás
 
 
IV.1.2.) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó jelentkezők létszáma vagy keretszáma
 
(meghívásos és tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd)
 
A gazdasági szereplők tervezett száma 3
 
IV.2.) Értékelési szempontok
 
IV.2.1.) Értékelési szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
 
X A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
 
IV.2.2.) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
 
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni:
 
□ igen X nem
 
IV.3.) Adminisztratív információk
 
IV.3.1.) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám: (adott esetben)
-
 
IV.3.2.) Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre
igen X nem
 
IV.3.3.) Ajánlattételi vagy részvételi határidő
 
Dátum: 2014/07/17
Időpont: 11:00 óra
 
IV.3.4.) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
 
Magyar
 
IV.3.5.) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama

Az időtartam napban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
 
IV.3.6.) Az ajánlatok vagy részvételi felhívás esetén a részvételi jelentkezések felbontásának feltételei
 
Dátum: 2014/07/17
Időpont: 11:00 óra
 
Hely: Gyomaendrőd Város Önkormányzata 5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124. Díszterem
 
Az ajánlatok/részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek
X igen □ nem
 
(igen válasz esetén) További információk a jogosultakról és a bontási eljárásról:
 
Kbt. 62.§ (2) bekezdése alapján meghatározott személyek.
 
V. SZAKASZ: KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK
 
V.1.) A KÖZBESZERZÉS ISMÉTLŐDŐ JELLEGÉRE VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK (adott esetben)
 
A közbeszerzés ismétlődő jellegű □ igen X nem
 
V.2.) EURÓPAI UNIÓS ALAPOKRA VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK
 
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
□ igen X nem
 
 
(igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
 
V.3.) TOVÁBBI INFORMÁCIÓK (adott esetben)
 
V.3.1.) A dokumentáció megvásárlása, átvétele vagy elektronikus úton történő elérése az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben)
 
X igen □ nem
 
V.3.2.) A dokumentáció és a kiegészítő iratok, vagy ismertető rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)
Az ajánlatkérő térítésmentesen bocsátja a dokumentációt az ajánlattevők rendelkezésére. A dokumentáció másra nem ruházható át, nyilvánosságra nem hozható és nem publikálható. A dokumentáció a megküldésre vonatkozó kérelem – postai, fax, vagy elektronikus úton történő - beérkezését követően kerül az ajánlattevőknek átadásra, postai vagy elektronikus úton történő megküldésre, a kérelem kézhezvételét követő két munkanapon belül /Kbt. 50. § (3)/. Az ajánlati dokumentáció átvehető az 5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124. szám alatt a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Városüzemeltetési Osztályának irodájában. Munkanapokon, hétfőtől csütörtökig 9.00-16.00-ig, pénteken 9.00-tól 12.00-ig, az ajánlattételi határidő lejártának napján pedig az ajánlattételi határidő lejártának időpontjáig. Elektronikus úton a kérelmet a felhívás I.1. pontjában megadott e-mail címre kell benyújtani.
 
V.3.3.) A III.2.2.) és a III.2.3.) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak
 
X igen □ nem
 
Igen válasz esetén azon alkalmassági követelmények (III.2.2. és III.2.3. pont) megjelölése, amelyek a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak:
 
III.2.2. GP1., GP2.; III.2.3. MSZ1., MSZ2. MSZ3.
 
V.3.4. Az eljárás a Kbt. 40. § (3)-(4) bekezdése alapján kerül megindításra:
□ igen X nem
 
V.4.) Egyéb információk:
1. Kiegészítő tájékoztatás: A kiegészítő tájékoztatás nyújtására a Kbt. 122. § (5) bekezdésében
valamint a dokumentációban foglaltak az irányadók.
Az ajánlatkérő helyszíni bejárást nem tart, ugyanakkor előírja, hogy a beruházás helyszínének megtekintése ajánlattevő kötelessége és ajánlattevő felelőssége, hogy ajánlatát a helyszín teljes körű ismeretében tegye meg. Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy a beruházás helyszínei közútról elérhetőek, engedély nélkül megtekinthetőek.
2. Ajánlatok benyújtása: A Kbt. 61. § (1) bekezdése alapján az ajánlatot az eljárást megindító felhívásban és a dokumentációban meghatározott tartalmi és formai követelményeknek megfelelően írásban és zártan, az I.1. pontban megadott címre közvetlenül vagy postai úton kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig. A postán feladott ajánlatokat az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére az ajánlattételi határidőig sor kerül. Az ajánlat, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázat az ajánlattevőt terheli.
Az ajánlatot digitális adathordozón (pl. CD/DVD-n) elektronikusan is csatolni kell az ajánlathoz (Kbt. 61. § (1) bek.). Az elektronikus dokumentumok kívánt formátuma: pdf. vagy azokkal egyenértékű formátum bármelyike. Amennyiben az eredeti és az elektronikus adathordozón beadott ajánlat között eltérés van, úgy az ajánlat az eredeti nyomtatott példány szerint kerül értékelésre, ajánlatkérő azt tekinti irányadónak.
A nem elektronikusan beadott ajánlat formai követelményei a következők:
a)     Az ajánlatokat roncsolás mentesen, nem bonthatóan, összefűzve, oldalszámozással ellátva kell benyújtani.
b)     Az ajánlatba oldalszámozással ellátott tartalomjegyzéket csatolni kell. Az Ajánlat valamennyi tartalommal bíró oldalát egymást követő folyamatos oldalszámozással kell ellátni úgy, hogy a tartalomjegyzékben az egyes iratok helye egyértelműen azonosítható legyen.
c)     Az Ajánlat eredeti példányát nyomtatott betűvel, tintával, gépírással, vagy más kitörölhetetlen módon olvashatóan kell megírni, és minden egyes, az adott gazdasági szereplőre vonatkozó saját nyilatkozatot a Ctv. hatálya alá tartozó szervezet esetén cégszerűen alá kell írnia az adott gazdasági szereplő cégjegyzésre jogosult vezetőjének.
d)     Az ajánlatot egy eredeti papír alapú és 1 db elektronikus (pl. CD/DVD) másolati példányban kell benyújtani.
e)     Az ajánlathoz felolvasólapot kell csatolni a Kbt. 60. § (6) bekezdés szerint, amely tartalmazza a Kbt. 62. § (3) bekezdés szerinti adatokat, információkat.
3. Ajánlattevői nyilatkozatok: Az ajánlatnak tartalmaznia kell különösen az ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát a Kbt. 60. § (3) és Kbt. 60. § (5) bekezdésében foglaltakra. A Kbt. 40. § (1) bekezdése alapján az ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlatban meg kell jelölni a) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő (részvételre jelentkező) alvállalkozót kíván igénybe venni, b) az ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni. Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát a Kbt. 55.§ (5) bekezdésére; az 55.§ (6) bekezdés a)-b) pontjára amennyiben releváns.
4. Fordítás: Az eljárás, a kapcsolattartás és a levelezés nyelve a magyar, joghatás kiváltására csak a magyar nyelvű okiratok alkalmasak. Amennyiben bármely, az ajánlathoz csatolt okirat, igazolás, nyilatkozat, stb. nem magyar nyelven került kiállításra és benyújtásra, úgy az ajánlatkérő előírja a fordítás benyújtását. Az ajánlatkérő a nem magyar nyelven benyújtott dokumentumok ajánlattevő általi felelős fordítását is köteles elfogadni. Felelős fordítás alatt az ajánlatkérő az olyan fordítást érti, amely tekintetében az ajánlattevő képviseletére jogosult személy nyilatkozik, hogy az mindenben megfelel az eredeti szövegnek. A fordítás tartalmának a helyességéért az ajánlattevő a felelős.
5. A dokumentumok benyújtásának formája: A Kbt. 36. § (3) bekezdése alapján, az ajánlatkérő elfogadja a dokumentumok egyszerű másolatban történő benyújtását. A Kbt. 36. § (3) bekezdésének megfelelően ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlat eredeti, papír alapú példányának a 60. § (3) bekezdés szerinti nyilatkozat eredeti aláírt példányát kell tartalmaznia.
6. Tájékozódási kötelezettség: A Kbt. 54. § (1) bekezdése alapján az ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlattevő tájékozódjon az adózásra, a környezetvédelemre, az egészségvédelemre és a fogyatékossággal élők esélyegyenlőségére, valamint hogy tájékozódjon a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó olyan kötelezettségekről, amelyeknek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése során meg kell felelni. A tájékoztatást az illetékes szervek ingyenesen teszik elérhetővé.
7. Az ajánlathoz csatolni kell az ajánlattevő, alvállalkozó és az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet aláírási címpéldányát vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintáját vagy ezzel egyenértékű okiratot annak igazolására, hogy az ajánlatot, illetőleg az abban szereplő nyilatkozatokat a képviseletre jogosult személy írta alá. Meghatalmazás esetén közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazás is csatolandó. A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 7. § alapján az ajánlatkérő előírja, hogy folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében, az ajánlathoz, csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
8. Hiánypótlás: Az ajánlatkérő a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 67. §-a szerinti feltételekkel és teljes körűen biztosítja.
9. Közös ajánlattétel: Közös ajánlattétel esetére ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét a Kbt. vonatkozó rendelkezéseire, különösen a Kbt. 25. §-ban foglaltakra. Közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők képviseletében tett minden nyilatkozatnak egyértelműen tartalmaznia kell a közös ajánlattevők megjelölését.
10. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy az építési beruházások közbeszerzésének részletes szabályairól szóló 306/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 9. § alapján építési beruházás esetében az ajánlattevőként szerződő fél köteles – legkésőbb a szerződéskötés időpontjára – felelősségbiztosítási szerződést kötni vagy meglévő felelősségbiztosítását kiterjeszteni az ajánlatkérő által az eljárást megindító felhívásban vagy a dokumentációban előírt mértékű és terjedelmű felelősségbiztosításra. Az ajánlatkérő által az eljárást megindító felhívásban előírt mértékű és terjedelmű felelősségbiztosítás: az 1. rész esetében az építési beruházásra vonatkozóan legalább 12 millió Ft/év és legalább 10 millió Ft/káresemény mértékű, a 2. rész esetében 15 millió Ft/év és legalább 10 millió Ft/káresemény mértékű, a 3. rész esetében 4 millió Ft/év és legalább 3 millió Ft/káresemény mértékű építés-szerelési tevékenységet magában foglaló felelősségbiztosítás szerződéssel kell rendelkezni.
11. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy az ajánlathoz csatolni szükséges az árazott költségvetéseket, a költségvetési főösszesítőt, valamint az ütemtervet.
12. Előzetes Műszaki Ütemterv: Ajánlattevő Előzetes Műszaki ütemtervet köteles készíteni és ajánlatában benyújtani, az Ajánlati Dokumentáció előírásainak megfelelően.
13. A Kbt. és Ptk. alkalmazása: A felhívásban és a dokumentációban a „Kbt.” rövidítés alatt a közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény értendő. Az eljárást megindító felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a Kbt. rendelkezései az irányadók. A közbeszerzési eljárás során megkötött szerződésekre egyebekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) rendelkezéseit kell alkalmazni.
 
V.5.) A felhívás megküldésének időpontja: 2014/07/02
 

 
RÉSZEKRE VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK
 
Rész száma: 001
Elnevezés: 2014. évi útépítési beruházás Gyomaendrődön
 
1.) RÖVID MEGHATÁROZÁS:
 
5500 Gyomaendrőd, Losonczy utca (3768/2. hrsz.) útalap készítése.
 
2.) KÖZÖS KÖZBESZERZÉSI SZÓJEGYZÉK (CPV)
 
 
Fő szójegyzék
Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
 
Fő tárgy
45 00 00 00-7
□□□□-□
□□□□-□
 
További tárgy(ak)
45233140-2
45233200-1
45233220-7
□□□□-□
□□□□-□
 
3.) Mennyiség
 
5500 Gyomaendrőd, Losonczy utca (3768/2. hrsz.) útalap készítése összesen 1.920 m2 mennyiségben.
 
4.) A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMÁRA VAGY KEZDETÉRE/BEFEJEZÉSÉRE VONATKOZÓ KÜLÖNBÖZŐ IDŐPONTOK FELTÜNTETÉSE (adott esetben)
 
Az időtartam napban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)
 
5.) TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A RÉSZEKRŐL:
 
Az ajánlati dokumentációban részletezettek szerint.
 
 
----------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használható) --------
 
 
Rész száma: 002
Elnevezés: 2014. évi útfelújítási beruházás és útkarbantartás Gyomaendrődön
 
1.) RÖVID MEGHATÁROZÁS:
2. rész: Útfelújítás: Endrődi temetőhöz vezető út (5168/8 hrsz.), valamint kerékpárút felújítás: Gyomaendrőd Város közigazgatási területén.
Útkarbantartás: 5500 Gyomaendrőd, Téglagyári út (0111/1. hrsz., 0132/2 hrsz.), Olajosok útja (02832 hrsz.), Soczó zugi út 02808/2 hrsz.), József Attila u. (5832 hrsz.), Zsák u. (5600 hrsz.), Rácz Lajos u. (3567 hrsz.), Damjanich u. (Szabadság u. – Apponyi u. között, 5313 hrsz.), Polányi Máté u.(Selyem út – Sugár u. között, 5738 hrsz.), Németzugi sor út 030 hrsz.), valamint kátyúzási munkálatok Gyomaendrőd Város közigazgatási területén.
 
2.) KÖZÖS KÖZBESZERZÉSI SZÓJEGYZÉK (CPV)
 
 
Fő szójegyzék
Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
 
Fő tárgy
45 00 00 00-7
□□□□-□
□□□□-□
 
További tárgy(ak)
45233142-6
45233140-2
45233200-1
□□□□-□
□□□□-□
 
3.) Mennyiség
Útfelújítás: Endrődi temetőhöz vezető út (5168/8 hrsz.) 865 m2 mennyiségben, valamint kerékpárút felújítás: Gyomaendrőd Város közigazgatási területén 2.720 m2 mennyiségben, útfelújítás mindösszesen 3.585 m2 mennyiségben.
Útkarbantartás: 5500 Gyomaendrőd, Téglagyári út (0111/1. hrsz., 0132/2 hrsz.), Olajosok útja (02832 hrsz.), Soczó zugi út 02808/2 hrsz.), József Attila u. (5832 hrsz.), Zsák u. (5600 hrsz.), Rácz Lajos u. (3567 hrsz.), Damjanich u. (Szabadság u. – Apponyi u. között, 5313 hrsz.), Polányi Máté u.(Selyem út – Sugár u. között, 5738 hrsz.), Németzugi sor út 030 hrsz.) összesen 2.139 m2 mennyiségben, valamint kátyúzási munkálatok Gyomaendrőd Város közigazgatási területén, összesen 2.000 m2 mennyiségben, útkarbantartás mindösszesen 4.139 m2 mennyiségben.
 
4.) A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMÁRA VAGY KEZDETÉRE/BEFEJEZÉSÉRE VONATKOZÓ KÜLÖNBÖZŐ IDŐPONTOK FELTÜNTETÉSE (adott esetben)
 
Az időtartam napban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)
 
5.) TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A RÉSZEKRŐL:
 
Az ajánlati dokumentációban részletezettek szerint.
 
 
----------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használható) --------
 
 
Rész száma: 003
Elnevezés: 2014. évi járda felújítási beruházás Gyomaendrődön
 
1.) RÖVID MEGHATÁROZÁS:
 
Járdajavítási munkák elvégzése: Pásztor J. u. (2938 hrsz., 2177 hrsz.), Zrínyi M. u. (2251 hrsz., 2138 hrsz., 2311 hrsz., 2373 hrsz.), Csillagos u. (5349 hrsz.), Vörösmarty u. (448 hrsz.), Hámán K. u. (499 hrsz.), Kálvin J. u. (540 hrsz.), Budai N. A. u. (584 hrsz.), Hősök útja (673 hrsz., 672 hrsz., 671 hrsz., 670 hrsz.), Mikszáth K. u. (621 hrsz.), Hunyadi u. (638 hrsz., 598 hrsz., 557 hrsz., 516 hrsz., 466 hrsz., 414 hrsz., 360 hrsz., 303 hrsz., 268 hrsz., 202 hrsz.), Lévai u. (2878 hrsz., 2626 hrsz., 2571 hrsz.) , Széchenyi u. (2661 hrsz.), Selyem út (5929 hrsz., 5102 hrsz., 5222 hrsz., 5516 hrsz., 5657 hrsz., 5732 hrsz., 5754 hrsz., 5806 hrsz., 5862 hrsz., 3541 hrsz., 3681 hrsz.), Kenderáztató u. (6101 hrsz.), Besenyszegi u. (3214 hrsz.), Vásártéri ltp. (2919/16 hrsz.), Szent István u. (volt Kulich Gy. u. 3511 hrsz., 3609 hrsz., 3569/21 hrsz.), Lehel u. (2716 hrsz., 2746 hrsz., 2796 hrsz.), Gárdonyi G. u. (2738 hrsz.)
 
2.) KÖZÖS KÖZBESZERZÉSI SZÓJEGYZÉK (CPV)
 
 
Fő szójegyzék
Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
 
Fő tárgy
45 00 00 00-7
□□□□-□
□□□□-□
 
További tárgy(ak)
45233140-2
45233160-8
45233200-1
□□□□-□
□□□□-□
 
3.) Mennyiség
 
Járdajavítás: Pásztor J. u. (2938 hrsz., 2177 hrsz.), Zrínyi M. u. (2251 hrsz., 2138 hrsz., 2311 hrsz., 2373 hrsz.), Csillagos u. (5349 hrsz.), Vörösmarty u. (448 hrsz.), Hámán K. u. (499 hrsz.), Kálvin J. u. (540 hrsz.), Budai N. A. u. (584 hrsz.), Hősök útja (673 hrsz., 672 hrsz., 671 hrsz., 670 hrsz.), Mikszáth K. u. (621 hrsz.), Hunyadi u. (638 hrsz., 598 hrsz., 557 hrsz., 516 hrsz., 466 hrsz., 414 hrsz., 360 hrsz., 303 hrsz., 268 hrsz., 202 hrsz.), Lévai u. (2878 hrsz., 2626 hrsz., 2571 hrsz.) , Széchenyi u. (2661 hrsz.), Selyem út (5929 hrsz., 5102 hrsz., 5222 hrsz., 5516 hrsz., 5657 hrsz., 5732 hrsz., 5754 hrsz., 5806 hrsz., 5862 hrsz., 3541 hrsz., 3681 hrsz.), Kenderáztató u. (6101 hrsz.), Besenyszegi u. (3214 hrsz.), Vásártéri ltp. (2919/16 hrsz.), Szent István u. (volt Kulich Gy. u. 3511 hrsz., 3609 hrsz., 3569/21 hrsz.), Lehel u. (2716 hrsz., 2746 hrsz., 2796 hrsz.), Gárdonyi G. u. (2738 hrsz.) mindösszesen 1.211,5 m2 mennyiségben.
 
4.) A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMÁRA VAGY KEZDETÉRE/BEFEJEZÉSÉRE VONATKOZÓ KÜLÖNBÖZŐ IDŐPONTOK FELTÜNTETÉSE (adott esetben)
 
Az időtartam napban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)
 
5.) TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A RÉSZEKRŐL:
 
Az ajánlati dokumentációban részletezettek szerint.
 
----------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használható) --------

« Vissza
Vissza a főmenübe