344/2016. (XII. 12.) Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsági határozat
Tárgy: Békéscsabai Tankerületi Központtal ingyenes vagyonkezelésbe vételére vonatkozó vagyonkezelési szerződés
 Gyomaendrőd Város Képviselő-testületének
Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsága
344/2016. (XII. 12.) Gye. Kt. Üokke. határozata
 
Gyomaendrőd Város Önkormányzat Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsága javasolja a Képviselő-testületnek az alábbi döntési javaslat elfogadását:
 
Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete jóváhagyja a Békéscsabai Tankerületi Központtal az alábbi ingatlan ingyenes vagyonkezelésbe vételére vonatkozó vagyonkezelési szerződést a következő tartalommal:
Sor szám
Ingatlan címe (irányítószám település, cím)
Helyrajzi szám
Érintett intézmény neve
1
5500 Gyomaendrőd,           Mirhóháti út 11.
267
 
267/B/1
Gyomaendrődi Tankerület (Gyulai Tankerületi Központ)
267/B/2
Békés Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Gyomaendrődi Tagintézményének Ügyviteli telephelye
267/C/1
Békés Megyei Kormányhivatal
VAGYONKEZELÉSI szerződés
amely létrejött egyrészről a
 
Gyomaendrőd Város Önkormányzata
székhelye: 5500 Gyomaendrőd Selyem út 124.
képviseli: Toldi Balázs polgármester
törzsszáma: 725525
adóigazgatási azonosító száma: 15725527-2-04
bankszámlaszáma: 53200125-11062402
KSH statisztikai számjele: 15725527-8411-321-04
mint Átadó (a továbbiakban: Önkormányzat), valamint a
 
Békéscsabai Tankerületi Központ   
székhelye: 5600 Békéscsaba, Kiss Ernő u. 3.
képviseli: Bánki András tankerületi központ igazgató
adóigazgatási azonosító száma: 15835004-2-04
Előirányzat-felhasználási keretszámla száma:10026005-00336516-00000000
ÁHT azonosítója: 361273
KSH statisztikai számjele:15835004-8412-312-04
mint átvevő (a továbbiakban: Átvevő)
(a továbbiakban együtt: Felek) között alulírott helyen és napon a következő feltételekkel:
                                                                                                                                                            I.            ELŐZMÉNYEK
„A nemzeti köznevelésről” szóló 2011. évi CXC. törvény (a továbbiakban: Nkt.) 74. § (1) bekezdése alapján 2013. január 1-jétől az állam gondoskodik - az óvodai nevelés, a nemzetiséghez tartozók óvodai nevelése, a többi gyermekkel, tanulóval együtt nevelhető, oktatható sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelése kivételével - a köznevelési alapfeladatok ellátásáról. A Kormány a 2016. december 31-ig hatályos, „a Klebelsberg Intézményfenntartó Központról” szóló 202/2012. (VII.27.) Korm. rendelet 3. § (1) bekezdése c) pontjában az állami köznevelési közfeladat ellátásában fenntartóként részt vevő szervként, ennek keretében az állami fenntartású Pedagógiai szakszolgálati intézmények fenntartói jogai és kötelezettségei gyakorlására 2013. január 1-jei hatállyal a Klebelsberg Intézményfenntartó Központot (a továbbiakban: KLIK) jelölte ki. A 202/2012. (VII.27.) Korm. rendelet 2017. január 1-jén hatályát veszti.
Az Nkt. – 2016. december 31-ig hatályos – 74. § (4) bekezdése alapján a 3000 főt meghaladó lakosságszámú települési önkormányzat gondoskodik - a szakképző iskola kivételével - az illetékességi területén lévő összes, saját tulajdonában álló, az állami intézményfenntartó központ által fenntartott köznevelési intézmény feladatainak ellátását szolgáló ingó és ingatlan vagyon működtetéséről.
A működtetés keretében az Önkormányzat a KLIK-kel 2013. január 31. napján kötött használati szerződés alapján ellátja „a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény végrehajtásáról” szóló 229/2012. (VIII. 28.) Korm. rendelet 8. mellékletben meghatározott működtetési feladatokat.
„Az állami köznevelési közfeladat ellátásában fenntartóként részt vevő szervekről, valamint a Klebelsberg Központról” szóló 134/2016. (VI. 10.) Korm. rendelet alapján a köznevelési intézmények (Pedagógiai szakszolgálati intézmények) fenntartásával és működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása céljából a KLIK-ből a területi szervei 2016. november 30-val kiválnak, és a Korm. rendeletben meghatározott tankerületi központba olvadnak be, a KLIK központi szerve 2017. január 1-jétől Klebelsberg Központ néven működik tovább. Az Átvevő illetékességi körébe tartozó köznevelési intézmények (Pedagógiai szakszolgálati intézmények) fenntartói jogai és kötelezettségei tekintetében 2017. január 1-jétől a KLIK jogutódja az Átvevő Tankerületi Központ.
Az Nkt. 2017. január 1. napjától hatályos 74. § (4) bekezdése alapján a tankerületi központ által fenntartott köznevelési intézmény (Pedagógiai szakszolgálati intézmény) feladatainak ellátását szolgáló, települési önkormányzati tulajdonú ingatlan és ingó vagyonra vonatkozóan a tankerületi központot ingyenes vagyonkezelői jog illeti meg mindaddig, amíg a köznevelési közfeladat a tankerületi központ részéről történő ellátása az adott ingatlanban meg nem szűnik.
Az Nkt. 99/G. § (1) bekezdése értelmében a tankerületi központ által fenntartott, települési önkormányzat által működtetett köznevelési intézmény (Pedagógiai szakszolgálati intézmény) 76. §-ban meghatározott működtetésével kapcsolatos jogviszonyokból származó jogok és kötelezettségek a tankerületi központot 2017. január 1-jétől illetik meg, illetve terhelik.
Az Nkt. 99/H. § (1) bekezdése szerint 2016. december 31-én települési önkormányzat által működtetett Pedagógiai szakszolgálati intézmény köznevelési feladatainak ellátását szolgáló mindazon települési önkormányzati vagyon és vagyoni értékű jog (a továbbiakban: vagyon) leltár szerint 2017. január 1-jén a területileg illetékes tankerületi központ ingyenes vagyonkezelésébe kerül.
A köznevelési feladat ellátását biztosító vagyon alatt az ellátott köznevelési feladathoz kapcsolódó valamennyi jogot és kötelezettséget, valamint ingó és ingatlan vagyont is érteni kell.
Felek az Nkt. 99/H. § (3) bekezdése alapján egyidejűleg átadás-átvételi megállapodást kötnek, melyben meghatározzák az Átvevő ingyenes vagyonkezelésébe kerülő ingó és ingatlan vagyonelemek körét.
A szerződés tárgyát képező vagyonelemek vagyonkezelői joga gyakorlásának szabályait a Felek az alábbiak szerint állapítják meg:
                                                                                                                                                   I.            A szerződés tárgya
Az Önkormányzat ingyenesen vagyonkezelésbe adja, az Átvevő pedig vagyonkezelésbe veszi az alábbi ingatlant:
 
 
 
Sor szám
Ingatlan címe (irányítószám település, cím)
Helyrajzi szám
Érintett intézmény neve
1
5500 Gyomaendrőd,           Mirhóháti út 11.
267
 
267/B/1
Gyomaendrődi Tankerület
(Gyulai Tankerületi Központ) (használati megállapodás)
267/B/2
Békés Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Gyomaendrődi Tagintézményének Ügyviteli telephelye
267/C/1
Békés Megyei Kormányhivatal (bérleti szerződés)
Felek megállapodnak, hogy a vagyonkezelésbe átadott ingatlant érintő bérleti jogviszonyt és használati jogviszonyt fenntartja, a fennálló jogviszonyba az Önkormányzat jogutódjaként belép. 
1.      Az 1. számú melléklet tartalmazza az Átvevő vagyonkezelésébe kerülő, a feladat ellátását szolgáló ingatlan pontos meghatározását.
2.      A vagyonkezelésbe adott ingóságok 2016. december 31-i állapot szerinti átadása 2017. február 25-ig jelen szerződés 2. számú mellékletének megfelelően történik meg.
3.      Az Átvevő az 1. számú mellékletben meghatározott ingatlanra vonatkozó vagyonkezelői jogát az ingatlan-nyilvántartásba bejegyezteti, melyhez az Önkormányzat feltétlen és visszavonhatatlan hozzájárulását adja. Felek megállapodnak, hogy a vagyonkezelői jog ingatlan-nyilvántartásba történő bejegyezéséről, valamint annak esetleges módosításáról, törléséről az Átvevő köteles gondoskodni, az ezzel kapcsolatosan felmerülő mindennemű költséget az Átvevő köteles viselni.
                                                                                                                                   II.     Felek jogai és kötelezettségei
1.      Az Átvevő ingyenes vagyonkezelői jogának fennállása alatt a Pedagógiai szakszolgálati intézmény feladatainak ellátását szolgáló ingatlan és ingó vagyont az Önkormányzat nem idegenítheti el, nem terhelheti meg, bérbe nem adhatja.
2.      Az Átvevő a vagyonkezelésében lévő önkormányzati tulajdonú ingatlan használatát tanítási időn kívül és az Átvevő fenntartásában és működtetésében lévő Pedagógiai szakszolgálati intézmény szervezeti és működési szabályzataiban, házirendjeiben, valamint az Átvevő szervezeti és működési szabályzatában meghatározott feladatok ellátásának zavarása nélkül önkormányzati, helyi közösségi és kulturális, valamint sport rendezvények lebonyolítása céljából polgármesteri hatáskörben kötendő külön megállapodás alapján ingyenesen biztosítja a tulajdonos Önkormányzat számára. A megállapodás megkötéséhez szükség van az érintett Pedagógiai szakszolgálati intézmény vezetőjének előzetes véleményére.
3.      Az Átvevő biztosítja, hogy az Önkormányzat az önkormányzati, helyi közösségi, kulturális célú hirdetményeit az ingatlanban a közösen meghatározott helyen és módon, az Átvevő által meghatározott időtartamban kifüggesztheti.
4.      Az Átvevőt a vagyonkezelésében lévő vagyonnal kapcsolatban megilletik a tulajdonos jogai, és terhelik a tulajdonos kötelezettségei – ideértve a számvitelről szóló törvény szerinti könyvvezetési és beszámoló-készítési kötelezettséget is – azzal, hogy
a)      a vagyont nem idegenítheti el, valamint - jogszabályon alapuló, továbbá az ingatlanra közérdekből külön jogszabályban feljogosított szervek javára alapított használati jog, vezetékjog vagy ugyanezen okokból alapított szolgalom, továbbá a helyi önkormányzat javára alapított vezetékjog kivételével - nem terhelheti meg,
b)     a vagyont biztosítékul nem adhatja,
c)      a vagyonon osztott tulajdont nem létesíthet,
d)     a vagyonkezelői jogot harmadik személyre nem ruházhatja át és nem terhelheti meg, valamint
e)      polgári jogi igényt megalapító, polgári jogi igényt eldöntő tulajdonosi hozzájárulást a vagyonkezelésében lévő vagyonra vonatkozóan hatósági és bírósági eljárásban sem adhat, kivéve a jogszabályon alapuló, továbbá az ingatlanra közérdekből külön jogszabályban feljogosított szervek javára alapított használati joghoz, vezetékjoghoz vagy ugyanezen okokból alapított szolgalomhoz, továbbá a helyi önkormányzat javára alapított vezetékjoghoz történő hozzájárulást.
5.      Az Átvevő a vagyonkezelésében lévő vagyont a központi berendezésekkel és felszerelésekkel együtt rendeltetésszerűen, a vagyonkezelési szerződésnek, a meghatározott hasznosítási célnak, a rendes gazdálkodás szabályainak megfelelően, a vagyonra vonatkozó biztonsági előírások betartásával, a közvagyont használó személytől elvárható gondossággal, mások jogainak és törvényes érdekeinek sérelme nélkül jogosult birtokolni, használni, szedni hasznait.
6.      Amennyiben az Átvevő a vagyonkezelésében lévő vagyon használatát másnak átengedi, a használó magatartásáért, mint sajátjáért felel.
7.      Az Átvevő viseli a vagyonkezelésében lévő vagyonnal összefüggő költségeket, közterheket, díjakat, gondoskodik a vagyonvédelemről. Az Önkormányzat kijelenti, hogy az Önkormányzat tulajdonát képező, de az Átvevő vagyonkezelésébe adott ingatlanra és az abban található ingó vagyonra 2016. december 31. napjáig rendelkezik vagyonbiztosítással. 2017. január 1. napjától az Átvevő köteles a részére vagyonkezelésbe adott ingatlan és ingó vagyon vonatkozásában biztosítási szerződést kötni és annak díját a biztosítónak megfizetni.
8.      Az Átvevő felelős az ingatlannal kapcsolatban a tűzvédelmi, munkavédelmi és környezetvédelmi törvényekben és egyéb kapcsolódó jogszabályokban foglaltak betartásáért és betartatásáért.
9.      Az Átvevő köteles teljesíteni a vagyonkezelésében lévő vagyonnal kapcsolatban a jogszabályokban, valamint a vagyonkezelési szerződésben előírt nyilvántartási, adatszolgáltatási, beszámolási és elszámolási kötelezettségeket.
10. A vagyonkezelésre átadott eszközöket az Átvevő az Önkormányzat tulajdonaként, elkülönítetten köteles nyilvántartásba venni, azokról feladatellátási helyenként főkönyvi és analitikus nyilvántartást vezetni. Az amortizációt az Átvevő Számviteli Politikájában rögzített leírási kulcsok alapján kell elszámolni.
Az Átvevő köteles az Önkormányzat részére negyedévente a negyedévet követő hónap 10. napjáig – a negyedik negyedévet követően január 31-ig – írásban adatot szolgáltatni az eszközök bruttó értékében történt változásról, a tárgynegyedévben elszámolt értékcsökkenésről, valamint főkönyvi számonként a negyedév végén meglévő állomány bruttó értékéről, és halmozott értékcsökkenéséről.
A leltározást a vonatkozó jogszabályi előírások szerint az Átvevő végzi.
11. A selejtezést 500.000 Ft egyedi érték alatti eszközök esetén az Átvevő saját hatáskörben elvégezheti, mely megtörténtéről 30 napon belül értesítést küld az Önkormányzat részére. Az 500.000 Ft egyedi érték feletti eszközök esetén a selejtezést – az Átvevő javaslata alapján – az Önkormányzat végzi. Az Átvevő gondoskodik a selejtezésre javasolt vagyontárgyak elkülönítéséről, a szükséges szakértői vélemények beszerzéséről.
12. A vagyonkezelésbe adott vagyont, annak értékét és változásait az Átvevő nyilvántartja. Az érték nyilvántartásától el lehet tekinteni, ha az adott vagyontárgy értéke természeténél, jellegénél fogva nem állapítható meg. A nyilvántartásnak tartalmaznia kell a vagyon elsődleges rendeltetése szerinti közfeladat megjelölését is. A nyilvántartási adatok – a minősített adat védelméről rendelkező jogszabályok szerinti minősített adat kivételével – nyilvánosak.
13. Az Átvevő a vagyonkezelésében lévő vagyont érintő lényeges változásokat, a változás bekövetkezésétől számított 5 napon belül köteles jelenteni az Önkormányzatnak.
14. Az Átvevő köteles az Önkormányzatot haladéktalanul értesíteni az ingatlan egészét fenyegető veszélyről és a beállott kárról, a tudomására jutott minden olyan tényről, adatról, körülményről, amely a vagyon rendeltetésszerű, zavarmentes használatát akadályozza, kár bekövetkezésével fenyeget, a vagyon nagyobb mérvű romlásához vezethet, valamint arról, ha őt jogai gyakorlásában harmadik személy akadályozza.
15. Az Átvevő saját költségén köteles a veszély elhárítása, a kárenyhítés, valamint a vagyon romlásának megakadályozása érdekében haladéktalanul intézkedni, és viselni annak terheit.
A 21. pontban az Átvevő számára meghatározott intézkedések elmaradása vagy késedelme miatt bekövetkezett kárt, illetve költségnövekedést is az Átvevő köteles viselni.
16. Az Átvevő felel minden olyan kárért, amely a rendeltetésellenes vagy szerződésellenes használat következménye. A nem rendeltetésszerű használat folytán keletkezett hibák kijavítása, károk megtérítése az Átvevő kötelezettsége függetlenül attól, hogy a bekövetkezett hiba, illetve kár alkalmazottjai, ügyfelei, az Átvevő intézményeiben tanulók vagy az érdekkörében eljáró személyek magatartására vezethető vissza. Nem terheli a kártérítési kötelezettség, ha bizonyítja, hogy az adott helyzetben olyan magatartást tanúsított, ami a közvagyon használójától elvárható volt.
17. Az Önkormányzat az Átvevőtől követelheti a vagyonkezelésbe adott vagyon rendeltetés-, illetve szerződésellenes használatának megszüntetését. Ha az Átvevő a rendeltetés-, illetve szerződésellenes használatot – az Önkormányzat felhívása ellenére – tovább folytatja, az Önkormányzat kártérítést követelhet.
18. Átvevő gondoskodik – Szolgáltatási szerződésben rögzítettek szerint - a vagyonkezelésében lévő vagyon értékének, állagának megóvásáról, karbantartásáról, a szükséges felújítások, pótlások, cserék kivitelezési munkálatainak elvégzéséről, elvégeztetéséről, így az ingatlanban lévő központi berendezések, az ezekhez csatlakozó vezetékrendszerek működőképes állapotának biztosításáról, az átvételkori állapotnak megfelelő szinten tartásáról.
19. Tekintettel arra, hogy Átvevő olyan közfeladatot lát el, amely után bevételeinek több mint fele államháztartási körből származik, a felek a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 109.§ (6) bekezdésére tekintettel megállapodnak abban, hogy az Önkormányzat a bevételekben meg nem térülő elszámolt értékcsökkenésnek megfelelő összeg erejéig elengedi az Átvevőnek az Önkormányzattal szemben fennálló, a kezelt vagyonnal összefüggő hosszú lejáratú kötelezettségét. Az Átvevő az értékcsökkenés negyedéves elszámolását követően legkésőbb a negyedévet követő hónap utolsó napjáig adatot szolgáltat az Önkormányzat részére a bevételekben meg nem térülő általa elszámolt értékcsökkenés összegéről.
20. Az Átvevő a saját költségén az Önkormányzat előzetes írásbeli engedélye alapján jogosult
a)      a vagyonkezelésében lévő ingatlant átalakítani, illetőleg a falak, a mennyezet, vagy a padlózat megbontásával, tárgyaknak azokhoz történő rögzítésével járó műveletet,
b)     az elszámolt értékcsökkentést meghaladó, annak értékét növelő beruházást, felújítást elvégezni.
21. A beruházás, felújítás értékét az Átvevőnek bizonylatokkal kell igazolnia és azokról a 18. pont szerint adatot szolgáltatni, illetve évente minden év január 15. napjáig írásban be kell számolnia az Önkormányzatnak. Az Átvevő az elvégzett felújítás, átalakítás, beruházás költségeinek megtérítésére sem a szerződés hatálya alatt, sem pedig annak megszűnését követően az Önkormányzattal szemben igényt nem támaszthat.
22. Az állagmegóváson túl jelentkező rekonstrukciós, fejlesztési költségek finanszírozására a felek megállapodnak, hogy az Átvevő jogosult az ingatlan felújítására, fejlesztésére saját vagy pályázati forrásból az Önkormányzat előzetes értesítése mellett.
23. Az Átvevő az ingatlanban riasztórendszert, telefonos és számítógépes hálózatot építhet ki emeletek összekötésével együtt. Erről előzetesen köteles az Önkormányzatot írásban tájékoztatni. Az Átvevő az ebből fakadó költségeinek megtérítésére sem a szerződés hatálya alatt, sem pedig annak megszűnését követően az Önkormányzattal szemben igényt nem támaszthat.
24. Az Átvevő jogosult az ingatlant saját berendezéseivel ellátni, e berendezések felett szabadon rendelkezhet, és a szerződés megszűnése esetén ezeket saját tulajdonaként elszállíthatja, köteles azonban az eredeti állapotot a szerződés megszűnésekor saját költségén helyreállítani.
25. Az Önkormányzat az ingatlanban lévő, az Átvevő tulajdonát képező vagyontárgyakért felelősséget nem vállal.
26. Az Önkormányzat tulajdonában maradó, az Átvevő vagyonkezelésébe adott, a köznevelési feladat ellátásához véglegesen feleslegessé vált vagyont – beleértve a rendeltetésszerű használat mellett elhasználódott vagy elavult eszközöket is – 30 napon belül köteles az Önkormányzat részére visszaadni, aki köteles azt visszavenni. Az Átvevő a rendeltetésszerű használat mellett elhasználódott vagy elavult eszközök kivételével az egyéb vagyont rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban köteles visszaadni a szerződés megszűnésekor az Önkormányzatnak.
27. Az Önkormányzat, mint tulajdonos évente legalább egy alkalommal, a nevelő-oktató munka, illetve az Átvevő működésének zavarása nélkül, előzetes értesítés alapján ellenőrizheti a vagyonkezelésbe adott önkormányzati vagyonnal való gazdálkodást, a vagyon rendeltetésszerű használatát.
Az ellenőrzés során az Önkormányzat képviselője jogosult
a) az Átvevő vagyonkezelésében lévő ingatlan területére, illetve az Átvevő által használt irodai és egyéb célú helyiségekbe belépni és ott tartózkodni az Átvevő képviselőjének jelenlétében,
b) az ellenőrzés tárgyához kapcsolódó iratokba és más dokumentumokba, elektronikus adathordozón tárolt adatokba – a külön jogszabályokban meghatározott adat- és titokvédelmi előírások betartásával –  betekinteni,
c) az Átvevő arra felhatalmazott alkalmazottjától írásban vagy szóban felvilágosítást, információt kérni,
d) az átadott ingó vagyontárgyak meglétét és állagát ellenőrizni.
Az Önkormányzat az ellenőrzés megállapításairól értesíti az Átvevőt, továbbá, amennyiben megállapításai annak hatáskörét érintik, az Állami Számvevőszéket is.
                                                                                                                                          III.     A szerződés megszűnése
1.      Jelen vagyonkezelési szerződést Felek 2017. január 1-jétől határozatlan időtartamra kötik.
A szerződés megszűnik, ha:
a)      az Átvevő megszűnik,
b)     az Átvevő feladatellátási kötelezettsége megszűnik,
c)      az állami köznevelési feladat ellátása valamennyi vagyonkezelésbe adott ingatlanban megszűnik,
d)     azt a Felek közös megegyezéssel megszüntetik.
2.      Az Átvevő a vagyonkezelői joga megszűnése esetén, a megszűnése napjától számított 30 napon belül köteles az ingatlant kiüríteni és azt, valamint a vagyonkezelésébe adott, a vagyonkezelés megszűnése időpontjában meglévő ingóságokat rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban az Önkormányzat részére visszaadni.
3.      Amennyiben az Átvevő az ingatlant az előírt határidőig nem hagyja el, az Önkormányzat jogosult a helyiségeket birtokba venni, az Átvevőnek a helyiségekben található ingóságairól két tanúval hitelesített leltárt készíteni, és az Átvevőt az ingóságok 8 napon belüli elszállítására írásban felszólítani.
4.      Amennyiben az Átvevő az írásbeli felszólítását követő 8 napon belül nem szállítja el ingóságait, az Önkormányzat jogosult az Átvevőnek az ingatlanban lévő vagyontárgyait az Átvevő költségén elszállíttatni és megfelelő helyen történő raktározásáról az Átvevő költségén gondoskodni.
5.      A vagyonkezelési szerződés megszűnése esetén az Átvevő cserehelyiségre igényt nem tarthat.
6.      A vagyonkezelési szerződés megszűnése esetén a vagyonkezelői jognak az ingatlan-nyilvántartásból való törléséről az Átvevő köteles gondoskodni.
 
                                                                                                                                                IV.     Egyéb rendelkezések
1.      A szerződést a Felek írásban jogosultak módosítani vagy kiegészíteni.
2.      Kapcsolattartók kijelölése:
Gyomaendrőd Város Önkormányzata kapcsolattartója:
Toldi Balázs polgármester
Tel.: +36 66-521-600
E-mail: polgarmester@gyomaendrod.hu
 
Békéscsabai Tankerületi Központ kapcsolattartója:
Bánki András tankerületi központ igazgató
Tel.: +36 66/795-234
E-mail: andras.banki@klik.gov.hu
3.      Felek megállapodnak abban, hogy a szerződésből adódó, vagy azzal kapcsolatban felmerülő vitákat vagy nézetkülönbségeket tárgyalások útján rendezik. Esetleges jogvitájukra a hatáskörrel rendelkező békéscsabai székhelyű bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
4.      A szerződésre egyebekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény és a vonatkozó jogszabályok előírásai az irányadók.
5.      Felek a KLIK által fenntartott és az Önkormányzat által működtetett Pedagógiai szakszolgálati intézmény használatának és működtetésének részletes szabályait megállapító 2015. február 25. napján kelt ingyenes használati szerződést e vagyonkezelési szerződés hatályba lépésével egyidejűleg közös megegyezéssel megszüntetik.
6.      Jelen szerződés 6 számozott oldalból áll és 9 eredeti példányban készült, amelyből 5 példány Önkormányzatot, 4 példány az Átvevőt illeti meg.
7.       Felek a szerződést együttesen elolvasták, és a közös értelmezést követően, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, cégszerűen aláírták.
8.      Jelen megállapodást Gyomaendrőd Város Önkormányzata Képviselő-testülete ……/2016. (XII. 12.) Gye. Kt.  sz. határozatával elfogadta.
Mellékletek:
1.     számú melléklet: ingatlanok adatai
2.     számú melléklet: ingóságok adatai
3.     számú melléklet: alaprajz
4.     számú melléklet: tulajdoni lap másolat (hrsz: ……, dátum: …….)
5.     számú melléklet: térkép másolat (hrsz: ……, dátum: …….)
6.     számú melléklet: Ingatlan állapotfelmérő adatlap
7.     számú melléklet: Ingatlanhoz kapcsolódó műszaki dokumentációk (pl. alaprajz, gépészeti leírás, érintésvédelmi jegyzőkönyv, tűzriadó terv) (több dokumentum esetén a mellékleteket 7/A, 7/B… jelöléssel szükséges ellátni)
Kelt: Gyomaendrőd, 2016. december „….”.
…………………………………………
Gyomaendrőd Város Önkormányzata
képviseli
Toldi Balázs
polgármester
………………………………………..
Békéscsabai Tankerületi Központ
képviseli
Bánki András
tankerületi központ igazgató
pénzügyileg ellenjegyzem:
Kelt: Gyomaendrőd, 2016. december „….”.
 
……………………………………………
Gyomaendrőd Város Önkormányzata
Szilágyiné Bácsi Gabriella
pénzügyi osztályvezető
pénzügyileg ellenjegyzem:
Kelt: …………….., 2016. december „….”.
 
……………………………………………
Békéscsabai Tankerületi Központ
Szilágyi Melinda
gazdasági vezető
Ellenjegyzem:
Kelt: …………….., 2016. december „….”.
……………………………………….
dr. Uhrin Anna
jegyző
Ellenjegyzem:
Kelt: …………….., 2016. december „….”.
………………………………………..
Dr. Nagy Sándor
ügyvéd
« Vissza
Vissza a főmenübe