Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testülete
Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság
40/2019. (II. 20.) Gye. Kt. Pgtek. Biz. határozat
Gyomaendrőd Város Képviselő-testületének Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsága elfogadásra javasolja a Képviselő-testületnek következő döntési javaslatot:
Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 100%-os tulajdonában lévő Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaságával 2017. január 27-én létrejött I.29/2017. iratszámú közszolgáltatási szerződés módosítását az Innovációs és Technológiai Minisztérium Támogatást Vizsgáló Irodájának TVI-5286/2019/CS/2/01 állásfoglalására figyelemmel a következő szövegezéssel állapítja meg:
„KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSA
(Tervezet)
amely létrejött egyrészről Gyomaendrőd Város Önkormányzata (cím: 5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124., PIR azonosítója: 725525, adószáma: 15725527-2-04) képviseli: Toldi Balázs polgármester (a továbbiakban: Önkormányzat), másrészről a Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (cím: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelepi út 2., cégjegyzékszám: 04-09-008715, adószám: 14596421-2-04) képviseli: Dinya József ügyvezető (a továbbiakban: Közszolgáltató) között a mai napon az alábbi feltételekkel:
Az Önkormányzat és a Közszolgáltató megállapodnak, hogy a közöttük 2017. január 27-én létrejött I.29/2017. iratszámú Közszolgáltatási szerződést (a továbbiakban: Szerződés) az Innovációs és Technológiai Minisztérium Támogatást Vizsgáló Irodájának TVI-5286/2019/CS/2/01 állásfoglalására figyelemmel az alábbiak szerint módosítják:
1. A szerződés tárgyát a „A közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével, a köztemetők, állati hulladék befogadó, a gyepmesteri telep és a sportlétesítmények üzemeltetési, továbbá az önkormányzati hivatal takarítási feladataival kapcsolatos közfeladatok ellátására” megnevezésben állapítják meg.
2. A Szerződés 1.1. pontja kiegészül a következő 1.1.5. és 1.1.6. és 1.1.7. alpontokkal.
„1.1.5. Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény 48. §-a szerinti kóbor állatok befogása.
1.1.6. Az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről szóló 2008. évi XLVI. törvény 19. §-a szerinti állati eredetű melléktermék kezelése.
1.1.7. Gyomaendrőd, külterület 02760/2 hrsz. alatt működő állati hulladék befogadó telep (a továbbiakban: Állati hulladék befogadó telep) és gyepmesteri telep (a továbbiakban: Gyepmesteri telep) üzemeltetése.”
3. A Szerződés 1.3. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„1.3. Az Önkormányzat a Közszolgáltató 1.2 pontban foglalt alkalmasságára tekintettel a 9/2017. (I. 26.) Gye. Kt., valamint a 25/2019. (I. 31.) Gye. Kt. határozat jelzésű normatív aktusaival utasította annak ügyvezetését az 1.1 pontban rögzített közfeladatok ellátására.”
4. A Szerződés 2.1. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„2.1. Az Önkormányzat a Közszolgáltatót megbízza a település közigazgatási területén az 1.1 pontban rögzített közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével, az Önkormányzat köztemetőinek, állati hulladék befogadójának, gyepmesteri telepének, a Varga Lajos Sportcsarnoknak és műfüves sportpályának az üzemeltetési, továbbá az önkormányzati hivatal takarítási feladataival kapcsolatos közfeladatok ellátásával (a továbbiakban: „Közszolgáltatás”)”
5. A Szerződés 3.5. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„3.5. az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény 48. §-a szerinti kóbor állatok befogása melynek keretében:
3.5.1. ellátja a település utcáinak, tereinek, külső határának havonkénti bejárását, a kóbor állatok és ebek kíméletes végrehajtású befogását, továbbá az önkormányzati közutakon található állati eredetű maradványok elszállítását és ártalmatlanítását,
3.5.2. ellátja a befogott állatoknak a Gyepmesteri telepre szállítását, gondozását és a hatósági állatorvos utasítása szerinti megőrzését, a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzőjének határozatában megállapított tartási és ápolási költségek megtérítése után, a tulajdonosnak való kiadását, vagy a leölés utáni ártalmatlanná tételét,
3.5.3. a befogott ebekről nyilvántartást vezet, amely tartalmazza a befogás helyét, idejét, az állat leírását, az elhelyezésül szolgáló kennel számát, az eb további sorsára utaló adatokat,
3.5.4. megállapítja a Gyepmesteri telep részletes működési, továbbá munka- és a legalább heti .... órás ügyfélfogadási rendjét.”
6. A Szerződés 3.6. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„3.6. az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről szóló 2008. évi XLVI. törvény 19. §-a szerinti állati eredetű melléktermék kezelése melynek keretében:
3.6.1. gondoskodik az Állati hulladék befogadó telep időjárástól független jó megközelíthetőségéről, a kerítés és a kapu zárhatóságáról,
3.6.2. gondoskodik az építmény és az alapvető személyi higiénia kielégítéséről és a konténer tárolásáról, az építmény előtti mosható tér, konténertároló határoló felületeinek moshatóságáról és a szennyvízkezelésről, továbbá a kis és közepes testű állatok mérlegelési lehetőségéről
3.6.3. bizonylatolást is végző személyzetet alkalmaz,
3.6.4. működési szabályzatot és legalább heti …… órás ügyfélfogadást alakít ki.”
7. A Szerződés kiegészül a következő 3.7., 3.8. és 3.9. pontokkal.
„3.7. Gyomaendrőd, külterület 02760/2 hrsz. alatt működő Állati hulladék befogadó telep és Gyepmesteri telep műszaki üzemeltetése a vagyonleltárában szereplő, a szerződés 2. melléklete szerinti berendezésekkel és felszerelésekkel a 3.5. és 3.6. pontban foglalt feladatok kiszolgálása céljából.
„3.8. A Közszolgáltató használatába adott ingatlanok nyilvántartási értéke szerinti ki-mutatását a 3. melléklet tartalmazza.
3.9. A Közszolgáltató közszolgáltatási feladatainak részletes műszaki tartalmát a szerződés 4. melléklete tartalmazza.”
8. A Szerződés 4.3. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„4.3. A Közszolgáltató kezdeményezi, hogy a szerződésben nevesített Közszolgáltatás ellátásához, és biztonságosan bővíthető teljesítéséhez szükséges fejlesztéseket, beruházásokat az Önkormányzat végezze el, vagy a döntése szerint a Közszolgáltatóval végeztesse el, mely utóbbi esetben az adott Közszolgáltatásra vetített költségeket a jogszabályban meghatározott módon a Közszolgáltatás ellentételezésében érvényesíti.”
9. A Szerződés 4.8. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„4.8. A Közszolgáltató a szerződés alapján jogosult az 3.2.1., 3.3.1 és 3.7. pontokban meghatározott önkormányzati vagyon birtoklására és használatára.”
10. A Szerződés 4.10. pontjának „kezdeményezi az ingatlan funkciójának megfelelő karbantartását” szövegrésze helyébe az „elvégzi az ingatlan funkciójának ellátáshoz szükséges karbantartásokat” szövegezés lép.
11. A Szerződés kiegészül a következő 9.3. ponttal.
„9.3. A felek megállapítják, hogy az európai uniós versenyjogi értelemben vett állami támogatásokkal kapcsolatos eljárásról és a regionális támogatási térképről szóló 37/2011. (III. 22.) Korm. rendelet szerinti bejelentés megtörtént az Innovációs és Technológiai Minisztérium Támogatásokat Vizsgáló Iroda felé, amelyet az 2016. december 7-én kelt, TVI-5286/2016/CS/1/01, valamint a 2019. február 6-án kelt TVI-5286/2019/CS/2/01 szám alatti állásfoglalásával visszaigazolt.”
12. A Szerződés 1. melléklete e szerződés 1. melléklete szerinti tartalommal módosul.
13. A Szerződés 2. melléklete e szerződés 2. melléklete szerinti tartalommal módosul.
14. A Szerződés 3. melléklete e szerződés 3. melléklete szerinti tartalommal módosul.
15. A Szerződés 4. melléklete e szerződés 4. melléklete szerinti tartalommal módosul.
16. A Szerződés 6. melléklete e szerződés 5. melléklete szerinti tartalommal módosul.
17. A szerződő felek kijelentik, hogy a Szerződésnek az 1-16. pontban foglalt módosítással nem érintett részei változatlan tartalommal hatályban maradnak.
18. A szerződés 4 példányban, egymással szó szerint mindenben megegyező tartalommal készült, amelyet a szerződő felek képviselői elolvasás után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt jóváhagyólag aláírnak.
Gyomaendrőd, 2019. március
Gyomaendrőd Város Önkormányzata Képviseli: Toldi Balázs polgármester |
Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Kft. Képviseli: Dinya József ügyvezető |
Jogilag ellenjegyzem:
……………………………… Pap-Szabó Katalin
|
Pénzügyileg ellenjegyzem:
…………………………….. Szilágyiné Bácsi Gabriella |
1. melléklet
[1. melléklet]
Kihelyezett Önkormányzati házipénztár pénzkezelési szabályzata [3.2.2.]
Csak bevétel beszedésével megbízott kihelyezett házipénztár működtetése
A kizárólag önkormányzati bevétel beszedését ellátó kihelyezett házipénztár vezetését a megbízott, a megbízó Gyomaendrőd Város Önkormányzatával (továbbiakban: Önkormányzat) kötött megállapodás alapján, a saját, erre a célra kialakított, megfelelő biztonsági követelményekkel ellátott irodahelyiségében végzi.
A megbízott az Önkormányzat nevében kiszámlázza és beszedi az Önkormányzattal kötött megállapodás szerinti szolgáltatási díjakat. A beszedett díjakat más helyett történő számlakibocsájtás útján szedi be, melyet az Áfa törvény 160-162. §-a fogalmaz meg. A szolgáltatás nem egyszeri, hanem folyamatos jellegű, a bevallást és az adó befizetését az önkormányzat végzi, nem a számlakiállítással megbízott. A más helyett kibocsátott számláknak nem a megbízott saját számlái között, hanem az Önkormányzat számlasorszám tartományában kell szerepelniük.
Az Önkormányzat a megbízás szerinti szolgáltatással kapcsolatos bevételek és a készpénz feladások rögzítésére 2019. január 1. napjától az önkormányzati ASP szakrendszer KASZPER modulját biztosítja a megbízott részére, melyben kizárólag az Önkormányzat megállapodás szerinti pénztárához biztosít hozzáférést, a megbízott által megnevezett pénztáros részére. A pénztárosnak az ASP rendszerhez történő hozzáférést az Önkormányzat erre feljogosított személye adhat, akkor, ha az ASP gazdálkodási rendszerhez való hozzáférés fizikai és logikai követelményei maradéktalanul biztosítottak.
A pénztári tételek rögzítését az ASP szakrendszer dokumentációja alapján kell elvégezni. A pénztári befizetéssel egyidejűleg a pénzmozgással kapcsolatos kimenő számlát a 1310-es menüpontban kell rögzíteni, az adott részletező kód és tétel megnevezés figyelembevételével. A számla elkészítésével egyidejűleg az utalvány rendelet automatikusan elkészül.
Minden házipénztári befizetésről a számla elkészítését követően a 623-as menüpontban bevételi pénztárbizonylat készül 3 példányban, melyet az ASP rendszer az utalványrendelet kiválasztását követően automatikusan előállít. A bevételi pénztárbizonylatokon a bizonylatszám sorszámozását az ASP rendszer folyamatosan biztosítja. A készpénzfizetési számlát az ügyfél nevére kell kiállítani, még abban az esetben is, ha a szolgáltatás megrendelése megbízott közbenső szolgáltató útján történik. Ebben az esetben a szolgáltató által bemutatott ügyfél által aláírt írásos megbízás csatolása szükséges. A bizonylatot - a bevételezett összeg azonosságának igazolása céljából - a befizetővel alá kell íratni.
A pénz átvételét a bizonylaton a pénztárosnak aláírásával igazolni kell.
A bevételi pénztárbizonylat három példányban kerül nyomtatásra, melyből
a) az első két példány a könyvelés bizonylata, ezt a pénztári alapokmányokkal és a vonatkozó pénztárjelentéssel együtt dossziéban lefűzve a könyvelés részére kell átadni,
b) a harmadik példányt a befizető részére kell átadni.
A házipénztárból kifizetés nem teljesíthető, kiadásként csak a befolyt bevételek készpénzfeladása történhet. Minden házipénztári készpénzfeladásról kiadási pénztárbizonylatot kell kiállítani a 623-as menüpontban. A kiadási bizonylatokon a bizonylatszám sorszámozását az ASP rendszer folyamatosan biztosítja. A kiadási pénztárbizonylathoz minden esetben csatolni kell a banki alapbizonylatot.
A pénztárosnak minden pénztári napon a pénztári órák befejezésével a 627-es menüpontban pénztárzárást kell végeznie, az időszak ellenőrzése után történik a zárás.
A házipénztárban a pénztárzárlat után maximum 200.000 Ft záró pénzkészlet tartható. A pénztárkeretet meghaladó összeget még a pénztárzárlat előtt - készpénzfeladás címen - be kell fizetni az Önkormányzat Békés Takarékszövetkezetnél vezetett 53200125-11062402 számlájára. A pénztár bevételeit és készpénzfeladásait valamint az azok alátámasztásául szolgáló alapbizonylatokat tartalmazó dossziét, továbbá a számlák 3. példányát legkésőbb az adott hónapot követő hó 3. munkanapjáig a pénztáros köteles leadni, és azzal elszámolni a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Pénzügyi Osztálya felé.
A pénzkezeléssel megbízott dolgozó a kihelyezett pénztárat önállóan, teljes anyagi felelősséggel kezeli. Feladatai közé tartozik a pénztárban tartott készpénz kezelése, megőrzése, valamint a pénztárral kapcsolatos nyilvántartások vezetése. A pénz megőrzésére az Önkormányzat pénzkazettát biztosít.
2. melléklet
[2. melléklet]
Sportcsarnok, műfüves sportpálya és állati hulladék befogadó telep önkormányzati vagyonleltárban lévő tartozékai, berendezései és felszerelései [3.3.2.] és [3.7.]
Varga Lajos Sportcsarnok
a) Kis értékű eszközök
Megnevezés |
Nettó érték |
Darabszám |
Vitrines szekrény-(szekrény+hirdetőtábla) |
0,00 Ft |
1,00 |
"Varga Lajos" emléktábla |
0,00 Ft |
1,00 |
Beépített szekrény 4 ajtós |
0,00 Ft |
4,00 |
Beépített ventillátor |
0,00 Ft |
2,00 |
Egészségügyi doboz |
0,00 Ft |
1,00 |
Falétra |
0,00 Ft |
1,00 |
Fali gyűrű |
0,00 Ft |
1,00 |
Fapad az öltözőkben |
0,00 Ft |
18,00 |
Felemáskorlát |
0,00 Ft |
2,00 |
Férfi korlát |
0,00 Ft |
1,00 |
Férfi nyújtó |
0,00 Ft |
1,00 |
Íróasztal |
0,00 Ft |
2,00 |
Kápás ló |
0,00 Ft |
1,00 |
Korlát kocsi |
0,00 Ft |
1,00 |
Linóleum (tekercs) |
0,00 Ft |
10,00 |
Súlyzó 2 kg-os |
0,00 Ft |
36,00 |
Súlyzó 3 kg-os |
0,00 Ft |
16,00 |
Súlyzó 4 kg-os |
0,00 Ft |
22,00 |
Svédszekrény 5 részes |
0,00 Ft |
4,00 |
Szekrény 2 ajtós |
0,00 Ft |
1,00 |
Szemetes kuka |
0,00 Ft |
2,00 |
Telefon |
0,00 Ft |
1,00 |
Tornapad |
0,00 Ft |
6,00 |
Tornaszőnyeg 140x400x100 |
0,00 Ft |
3,00 |
Tűzoltó készülék 5 kg-os |
0,00 Ft |
4,00 |
Tűzoltó készülék (Halonnal oltó) |
0,00 Ft |
1,00 |
Ugródeszka |
0,00 Ft |
1,00 |
Zsámoly |
0,00 Ft |
20,00 |
b) Nagy értékű eszközök
Megnevezés |
Nettó érték |
Darabszám |
Önjáró padlósúroló automata FIMAP iMx50B Eco mód |
605 440,00 Ft |
1,00 |
Varga Lajos Sportcsarnok infrastrukturális fejlesztése |
0,00 Ft |
1,00 |
Állva-ülve emelő+alapgép 15d |
0,00 Ft |
1,00 |
Alumínium létra |
0,00 Ft |
1,00 |
Beépített szekrény |
0,00 Ft |
1,00 |
Futószőnyeg |
0,00 Ft |
1,00 |
Hát+hasizom erősítő+alapgép 15d |
0,00 Ft |
1,00 |
Helio 7 állvány, létra 7m-es |
0,00 Ft |
1,00 |
Kézilabdakapu |
0,00 Ft |
1,00 |
Kosárlabda plexipalánk és rugó |
0,00 Ft |
1,00 |
Mell+hátizom erősítő+alapgép 15d |
0,00 Ft |
1,00 |
Padlószőnyeg |
0,00 Ft |
1,00 |
Párnázott tornagerenda |
0,00 Ft |
1,00 |
Védőháló 27x7 m |
0,00 Ft |
1,00 |
Védőháló, 664 m2 |
0,00 Ft |
1,00 |
Végtaghajlító+alapgép 15d |
0,00 Ft |
1,00 |
Ventillátor |
0,00 Ft |
1,00 |
Versenygyűrű+gyűrűkonzol |
0,00 Ft |
1,00 |
Műfüves sportpálya
A Pálya elemei
Megnevezés |
Mennyiség |
SBR színezett gumi |
11088 kg |
Palánkrendszer elemei |
1 |
Műfű és kellékanyagai |
924 m2 |
Kézilabdakapu, alu. Hüvelyes, kültéri |
2 db |
Kézilabdaháló, egyedi |
1 pár |
Palánkrendszer elemei
Megnevezés |
Mennyiség |
Palánk 1100x2500x18 mm |
50 db |
A-oszlop 1800 mm |
66 db |
B-oszlop 6000 mm |
28 db |
BKJ oszlop 6000 mm |
2 db |
BKD oszlop 6000 mm |
2 db |
BS oszlop 6000 mm |
4 db |
BTS oszlop |
8 db |
Labdafogó háló 22x3,9 m |
2 db |
Labdafogó háló 42x3,9 m |
2 db |
Állati hulladék befogadó telep vagyonleltárban lévő tartozékai, berendezései és felszerelései
Megnevezés |
Nettó érték |
Darabszám |
Karcher Magasnyomású Mosó |
0 |
1 |
550 literes ATEV konténer |
25.338 |
2 |
Nikon Coolpix A 10 fényképező gép |
0 |
1 |
Mobiwire Dakota 3G Handset Mobil |
0 |
2 |
Mobiwire Sakari 3G Mobil telefon |
0 |
1 |
3. melléklet
[3. melléklet]
Használatba adott ingatlanok nyilvántartási értéke szerinti kimutatás [3.8.]
a) 5168/7 hrsz. endrődi köztemető könyvszerinti nettó érték: 9.952.552,- Ft,
b) 3750 hrsz. gyomai köztemető könyvszerinti nettó érték: 9.029.617,- Ft.
c) 3748/2 hrsz. a gyomai temető bővítéséhez vásárolt terület könyvszerinti nettó érték: 1.484.400,- Ft.
d) 1587 hrsz. sportcsarnok könyvszerinti nettó érték: 68.770.859,-Ft,
e) 1099 hrsz. műfüves pálya könyvszerinti nettó érték: 6.814.365,-Ft
f) 02760/2 hrsz.-ú állati hulladék befogadó telep könyvszerinti nettó érték: 19.205.476,- Ft.
4. melléklet
[4. melléklet]
A Közszolgáltató közszolgáltatási feladatainak részletes műszaki tartalma [3.9.]
S.sz. |
Megnevezés |
Mutatószám |
Mennyiség |
1. |
Közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével kapcsolatos közfeladatok |
|
|
2. |
Fák metszése, gondozása, kivágása, ültetése, fasebészeti kezelések |
250 db/év |
250 db |
3. |
Cserjemetszés, cserjeápolás, ültetés |
580 db/év |
580 db |
4. |
Sövénynyírás |
6 alkalom - 1 464 m |
8 784 m |
5. |
Gyepfelületek gondozása és fenntartása, új gyepfelület kialakítása |
9 alkalom/év 82 314 m2 |
740 826 m2 |
6. |
Virágágyak, planténerek valamint virágtartók beültetése és gondozása |
2 alkalom/év - 800 m2 |
1 600 m2 |
7. |
Egyéb növényápolási munkák, oszlopra helyezet cserepes virágok |
130 db |
130 db |
8. |
Növényvédelem |
3 alkalom/év - 2 000 m2 |
6 000 m2 |
9. |
Zöldfelület takarítás |
9 alkalom/év - 82 314 m2 |
740 826 m2 |
10. |
Lomb összegyűjtése, elszállítása |
3 alkalom/év - 67 876 m2 |
203 628 m2 |
11. |
Szökőkutak üzemeltetése |
7 hó/év - 1440 üzemóra/hó |
10 080 üzemóra |
12. |
Köztéri szobrok állapotának figyelemmel kísérése, tisztítása |
9 alkalom/év - 9 db |
81 db |
13. |
Kavicsos, zúzalékos és térkő burkolatok takarítása, gyommentesítése, felújítása park területen |
9 alkalom/év - 3870 m2 |
34 830 m2 |
14. |
Síkosság-mentesítés, hó eltakarítás |
sétányok, buszmegállók, ingatlanhoz nem csatlakozó gyalog utak |
időjárástól függően |
15. |
Zászlózás |
5 alkalom/év - 220 db |
1 100 db |
16. |
Önkormányzati köztemetők fenntartási és üzemeltetési feladatai |
|
|
17. |
Építmények, közművek, utak, árkok, egyéb tárgyi és infrastrukturális létesítmények, közcélú zöldterületek karbantartása, gondozása |
Endrőd |
103 400 m2 |
18. |
Temetkezési üzemeltetői szolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézői feladatok |
1 fő temetkezés szolgáltatási ügyintéző 2óra/nap |
960 óra/év |
19. |
Ravatalozó takarítása |
Endrőd: 112 m2 Gyoma: 131 m2 |
243 m2 |
20. |
Ravatalozó nyitása, zárása, ügyfélszolgálati feladatok ellátása temetési szertartásokkor a temetkezési szolgáltatókkal, búcsúztató szertartásvezetőkkel és családtagokkal |
1 fő 4 óra |
960 óra/év |
21. |
Elhunytak hűtése |
Hűtő 1: 8700 óra/év |
17 400 óra/év |
22. |
Sírnyitás és sírásás |
db/év |
|
23. |
Varga Lajos Sportcsarnok és műfüves pálya sportlétesítmény üzemeltetési feladatai |
|
|
24. |
Takarítás |
|
1 473 m2 |
25. |
A létesítmény: |
1 fő gondnok/nap |
1 920 óra/év |
26. |
Eseti és éves karbantartási munkálatok, azaz olyan rendeltetésszerű használatot biztosító állagmegóvási feladatok elvégzése, amelyek nem minősülnek felújításnak vagy beruházásnak |
1 fő karbantartó 1 óra/nap |
240 óra/év |
27. |
Sportcsarnok és műfüves pálya üzemeltetésével kapcsolatos ügyintézői feladatok |
1 fő gazdasági ügyintéző |
384 óra/év |
28. |
Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal takarítási feladatai |
|
|
29. |
Takarítás |
2 039 m2 * nap |
2 039 m2 |
30. |
Létesítmény nyitása zárása, riasztó kezelése |
1 db* nap |
260 db |
31. |
A hivatal takarításával kapcsolatos ügyintézői feladatok |
1 fő gazdasági ügyintéző |
288 óra/év |
32. |
Gyepmesteri feladatok ellátása és gyepmesteri telep üzemeltetése |
|
|
33. |
a) a létesítmény nyitása, zárása, i) publikus adatbázis létrehozása és üzemeltetése |
(1 fő * 15 óra * 4 hét * 10 hónap) |
600 óra/10hó |
34. |
a) A város közterületén tartózkodó kóbor ebek befogása, szállítása b) Önkormányzati kezelésű utakon található elhullott állatok tetemeinek begyűjtése |
(1 fő * 15 óra * 4 hét * 10 hónap) |
600 óra/10hó |
35. |
Kutyaeledel beszerzés |
2,1 kg/nap |
643 kg/10hó |
36. |
Állatorvosi szolgáltatás |
9 alkalom/hó |
90.alkalom/10hó |
37. |
Állati hulladékbefogadó telep üzemeltetése |
|
|
38. |
a) a létesítmény nyitása, zárása, |
(1 fő * 30 óra * 4 hét * 10 hónap) |
1200 óra/10hó |
39. |
Hulladék ártalmatlanítás |
3.100kg/hó |
31.000kg/10hó |
5. melléklet
[6. melléklet]
A Közszolgáltatás ellentételezésének részletes kimutatása [6.1.1.]
A 2019. évre vonatkozó Ellentételezés részletes összetevői: |
Mutatók |
Összeg |
Közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével kapcsolatos közfeladatok |
12 hónap |
22.000.000,- |
Anyagköltség |
|
3.996.840,- |
Üzemanyag, gépalkatrész, kézi szerszám |
303.470,- |
3.641.640,- |
Munkaruha, védőfelszerelés |
12.000,- |
144.000,- |
Palánták beszerzése |
0,- |
0,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital |
17.600,- |
211.200,- |
Igénybevett szolgáltatások |
|
3.968.536,- |
Épület bérleti díj, gépjármű bérleti díj, őrzés díj |
136.364,- |
1.636.372,- |
Utazás, kiküldetés költsége |
31.702,- |
380.424,- |
Karbantartás, javítás költségei, |
106.250,- |
1.275.000,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos |
46.000,- |
552.000,- |
Telefon, internet, posta, hirdetés |
10.395,- |
124.740,- |
Személyi jellegű ráfordítások |
|
14.034.624,- |
Bér + járulék |
1.169.552,- |
14.034.624,- |
Önkormányzati köztemetők fenntartási és üzemeltetési feladatai |
12 hónap |
9.500.000,- |
Anyagköltség |
|
297.600,- |
Üzemanyag, gépalkatrész, kézi szerszám |
15.000,- |
180.000,- |
Tisztító, és tisztálkodó szerek |
600,- |
7.200,- |
Munkaruha, védőfelszerelés |
8.700,- |
104.400,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital |
500,- |
6.000,- |
Igénybevett szolgáltatások |
|
450.632,- |
Épület bérleti díj, őrzés díj |
14.560,- |
174.720,- |
Utazás, kiküldetés költsége |
9.148,- |
109.776,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos |
13.345,- |
160.140,- |
Telefon, internet, posta |
500,- |
5.996,- |
Személyi jellegű ráfordítások |
|
8.751.768,- |
Bér + járulék |
729.314,- |
8.751.768,- |
Varga Lajos Sportcsarnok sportlétesítmény üzemeltetési feladatai |
12 hónap |
5.922.000,- |
Anyagköltség |
|
4.656.308,- |
Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás |
41.225,- |
494.700,- |
Közmű költségek |
328.200,- |
3.938.400,- |
Tisztító, és tisztálkodó szerek |
15.000,- |
180.000,- |
Munkaruha, védőfelszerelés |
2.500,- |
30.000,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital |
1.101,- |
13.208,- |
Igénybevett szolgáltatások |
|
495.900,- |
Épület bérleti díj, őrzés díj |
18.950,- |
227.400,- |
Utazás, kiküldetés költsége |
4.000,- |
48.000,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos |
9.400,- |
112.800,- |
Telefon, internet, posta |
8.975,- |
107.700,- |
Személyi jellegű ráfordítások |
|
7.269.792,- |
Bér + járulék |
605.816,- |
7.269.792,- |
Bevétel |
|
-6.500.000,- |
Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal takarítási feladatai |
12 hónap |
6.813.000,- |
Anyagköltség |
|
507.156,- |
Tisztító, és tisztálkodó szerek |
39.000,- |
468.000,- |
Munkaruha, védőfelszerelés |
2.613,- |
31.356,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital |
650,- |
7.800,- |
Igénybevett szolgáltatások |
|
195.564,- |
Épület bérleti díj, őrzés díj |
9.397,- |
112.764,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos |
6.400,- |
76.800,- |
Telefon, internet, posta |
500,- |
6.000,- |
Személyi jellegű ráfordítások |
|
6.110.280,- |
Bér + járulék |
509.190,- |
6.110.280,- |
Állati hulladék befogadó telep |
10 hónap |
5.223.600,- |
Anyagköltség |
|
279.112,- |
Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás |
24.625,- |
246.252,- |
Közmű költségek |
836,- |
8.360,- |
Tisztító, és tisztálkodó szerek |
550,- |
5.500,- |
Munkaruha, védőfelszerelés |
1.500,- |
15.000,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital |
400,- |
4.000,- |
Igénybevett szolgáltatások |
|
3.743.700,- |
Épület bérleti díj, őrzés díj |
4.500,- |
45.000,- |
Utazás, kiküldetés költsége |
16.070,- |
160.700,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos |
3.200,- |
32.000,- |
Telefon, internet, posta |
600,- |
6.000,- |
Hulladék ártalmatlanítás |
350.000,- |
3.500.000,- |
Személyi jellegű ráfordítások |
|
1.782.700,- |
Bér + járulék |
178.270,- |
1.782.700,- |
Bevétel |
|
-581.912,- |
Gyepmesteri telep |
10 hónap |
2.882.400,- |
Anyagköltség |
|
583.370,- |
Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás |
51.720,- |
517.200,- |
Közmű költségek |
4.167,- |
41.670,- |
Tisztító, és tisztálkodó szerek |
550,- |
5.500,- |
Munkaruha, védőfelszerelés |
1.500,- |
15.000,- |
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital |
400,- |
4.000,- |
Igénybevett szolgáltatások |
|
516.330,- |
Épület bérleti díj, őrzés díj |
4.500,- |
45.000,- |
Utazás, kiküldetés költsége |
35.000,- |
350.000,- |
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos |
3.200,- |
32.000,- |
Telefon, internet, posta |
600,- |
6.000,- |
Egyéb vegyes szolgáltatás |
8.333,- |
83.330,- |
Személyi jellegű ráfordítások |
|
1.782.700,- |
Bér + járulék |
178.270,- |
1.782.700,- |
„