45/2019. (II. 21.) Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsági határozat
Tárgy: Közszolgáltatási szerződés módosítása
Gyomaendrőd Város Képviselő-testületének
Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsága
45/2019. (II. 21) Gye. Kt. Üokke. határozata
Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testületének Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottsága javasolja a Képviselő-testületnek, hogy a 100%-os tulajdonában lévő Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaságával 2017. január 27-én létrejött I.29/2017. iratszámú közszolgáltatási szerződés módosítását az Innovációs és Technológiai Minisztérium Támogatást Vizsgáló Irodájának TVI-5286/2019/CS/2/01 állásfoglalására figyelemmel a következő szövegezéssel állapítsa meg:
„KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSA
(Tervezet)
amely létrejött egyrészről Gyomaendrőd Város Önkormányzata (cím: 5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124., PIR azonosítója: 725525, adószáma: 15725527-2-04) képviseli: Toldi Balázs polgármester (a továbbiakban: Önkormányzat), másrészről a Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (cím: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelepi út 2., cégjegyzékszám: 04-09-008715, adószám: 14596421-2-04) képviseli: Dinya József ügyvezető (a továbbiakban: Közszolgáltató) között a mai napon az alábbi feltételekkel:
Az Önkormányzat és a Közszolgáltató megállapodnak, hogy a közöttük 2017. január 27-én létrejött I.29/2017. iratszámú Közszolgáltatási szerződést (a továbbiakban: Szerződés) az Innovációs és Technológiai Minisztérium Támogatást Vizsgáló Irodájának TVI-5286/2019/CS/2/01 állásfoglalására figyelemmel az alábbiak szerint módosítják:
1. A szerződés tárgyát a „A közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével, a köztemetők, állati hulladék befogadó, a gyepmesteri telep és a sportlétesítmények üzemeltetési, továbbá az önkormányzati hivatal takarítási feladataival kapcsolatos közfeladatok ellátására” megnevezésben állapítják meg.
2. A Szerződés 1.1. pontja kiegészül a következő 1.1.5. és 1.1.6. és 1.1.7. alpontokkal.
„1.1.5. Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény 48. §-a szerinti kóbor állatok befogása.
1.1.6. Az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről szóló 2008. évi XLVI. törvény 19. §-a szerinti állati eredetű melléktermék kezelése.
1.1.7. Gyomaendrőd, külterület 02760/2 hrsz. alatt működő állati hulladék befogadó telep (a továbbiakban: Állati hulladék befogadó telep) és gyepmesteri telep (a továbbiakban: Gyepmesteri telep) üzemeltetése.”
3. A Szerződés 1.3. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„1.3. Az Önkormányzat a Közszolgáltató 1.2 pontban foglalt alkalmasságára tekintettel a 9/2017. (I. 26.) Gye. Kt., valamint a 25/2019. (I. 31.) Gye. Kt. határozat jelzésű normatív aktusaival utasította annak ügyvezetését az 1.1 pontban rögzített közfeladatok ellátására.”
4. A Szerződés 2.1. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„2.1. Az Önkormányzat a Közszolgáltatót megbízza a település közigazgatási területén az 1.1 pontban rögzített közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével, az Önkormányzat köztemetőinek, állati hulladék befogadójának, gyepmesteri telepének, a Varga Lajos Sportcsarnoknak és műfüves sportpályának az üzemeltetési, továbbá az önkormányzati hivatal takarítási feladataival kapcsolatos közfeladatok ellátásával (a továbbiakban: „Közszolgáltatás”)”
5. A Szerződés 3.5. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„3.5. az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény 48. §-a szerinti kóbor állatok befogása melynek keretében:
3.5.1. ellátja a település utcáinak, tereinek, külső határának havonkénti bejárását, a kóbor állatok és ebek kíméletes végrehajtású befogását, továbbá az önkormányzati közutakon található állati eredetű maradványok elszállítását és ártalmatlanítását,
3.5.2. ellátja a befogott állatoknak a Gyepmesteri telepre szállítását, gondozását és a hatósági állatorvos utasítása szerinti megőrzését, a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzőjének határozatában megállapított tartási és ápolási költségek megtérítése után, a tulajdonosnak való kiadását, vagy a leölés utáni ártalmatlanná tételét,
3.5.3. a befogott ebekről nyilvántartást vezet, amely tartalmazza a befogás helyét, idejét, az állat leírását, az elhelyezésül szolgáló kennel számát, az eb további sorsára utaló adatokat,
3.5.4. megállapítja a Gyepmesteri telep részletes működési, továbbá munka- és a legalább heti .... órás ügyfélfogadási rendjét.”
6. A Szerződés 3.6. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„3.6. az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről szóló 2008. évi XLVI. törvény 19. §-a szerinti állati eredetű melléktermék kezelése melynek keretében:
3.6.1. gondoskodik az Állati hulladék befogadó telep időjárástól független jó megközelíthetőségéről, a kerítés és a kapu zárhatóságáról,
3.6.2. gondoskodik az építmény és az alapvető személyi higiénia kielégítéséről és a konténer tárolásáról, az építmény előtti mosható tér, konténertároló határoló felületeinek moshatóságáról és a szennyvízkezelésről, továbbá a kis és közepes testű állatok mérlegelési lehetőségéről
3.6.3. bizonylatolást is végző személyzetet alkalmaz,
3.6.4. működési szabályzatot és legalább heti …… órás ügyfélfogadást alakít ki.”
7. A Szerződés kiegészül a következő 3.7., 3.8. és 3.9. pontokkal.
„3.7. Gyomaendrőd, külterület 02760/2 hrsz. alatt működő Állati hulladék befogadó telep és Gyepmesteri telep műszaki üzemeltetése a vagyonleltárában szereplő, a szerződés 2. melléklete szerinti berendezésekkel és felszerelésekkel a 3.5. és 3.6. pontban foglalt feladatok kiszolgálása céljából.
„3.8. A Közszolgáltató használatába adott ingatlanok nyilvántartási értéke szerinti ki-mutatását a 3. melléklet tartalmazza.
3.9. A Közszolgáltató közszolgáltatási feladatainak részletes műszaki tartalmát a szerződés 4. melléklete tartalmazza.”
8. A Szerződés 4.3. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„4.3. A Közszolgáltató kezdeményezi, hogy a szerződésben nevesített Közszolgáltatás ellátásához, és biztonságosan bővíthető teljesítéséhez szükséges fejlesztéseket, beruházásokat az Önkormányzat végezze el, vagy a döntése szerint a Közszolgáltatóval végeztesse el, mely utóbbi esetben az adott Közszolgáltatásra vetített költségeket a jogszabályban meghatározott módon a Közszolgáltatás ellentételezésében érvényesíti.”
9. A Szerződés 4.8. pontja helyébe a következő szövegezés lép.
„4.8. A Közszolgáltató a szerződés alapján jogosult az 3.2.1., 3.3.1 és 3.7. pontokban meghatározott önkormányzati vagyon birtoklására és használatára.”
10. A Szerződés 4.10. pontjának „kezdeményezi az ingatlan funkciójának megfelelő karbantartását” szövegrésze helyébe az „elvégzi az ingatlan funkciójának ellátáshoz szükséges karbantartásokat” szövegezés lép.
11. A Szerződés kiegészül a következő 9.3. ponttal.
„9.3. A felek megállapítják, hogy az európai uniós versenyjogi értelemben vett állami támogatásokkal kapcsolatos eljárásról és a regionális támogatási térképről szóló 37/2011. (III. 22.) Korm. rendelet szerinti bejelentés megtörtént az Innovációs és Technológiai Minisztérium Támogatásokat Vizsgáló Iroda felé, amelyet az 2016. december 7-én kelt, TVI-5286/2016/CS/1/01, valamint a 2019. február 6-án kelt TVI-5286/2019/CS/2/01 szám alatti állásfoglalásával visszaigazolt.”
12. A Szerződés 1. melléklete e szerződés 1. melléklete szerinti tartalommal módosul.
13. A Szerződés 2. melléklete e szerződés 2. melléklete szerinti tartalommal módosul.
14. A Szerződés 3. melléklete e szerződés 3. melléklete szerinti tartalommal módosul.
15. A Szerződés 4. melléklete e szerződés 4. melléklete szerinti tartalommal módosul.
16. A Szerződés 6. melléklete e szerződés 5. melléklete szerinti tartalommal módosul.
17. A szerződő felek kijelentik, hogy a Szerződésnek az 1-16. pontban foglalt módosítással nem érintett részei változatlan tartalommal hatályban maradnak.
18. A szerződés 4 példányban, egymással szó szerint mindenben megegyező tartalommal készült, amelyet a szerződő felek képviselői elolvasás után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt jóváhagyólag aláírnak.
Gyomaendrőd, 2019. március
Gyomaendrőd Város Önkormányzata
Képviseli: Toldi Balázs
polgármester
|
Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Kft.
Képviseli: Dinya József
ügyvezető
|
Jogilag ellenjegyzem:
………………………………
Pap-Szabó Katalin
jegyző |
Pénzügyileg ellenjegyzem:
……………………………..
Szilágyiné Bácsi Gabriella
pénzügyi osztályvezető |
1. melléklet
[1. melléklet]
Kihelyezett Önkormányzati házipénztár pénzkezelési szabályzata [3.2.2.]
Csak bevétel beszedésével megbízott kihelyezett házipénztár működtetése
A kizárólag önkormányzati bevétel beszedését ellátó kihelyezett házipénztár vezetését a megbízott, a megbízó Gyomaendrőd Város Önkormányzatával (továbbiakban: Önkormányzat) kötött megállapodás alapján, a saját, erre a célra kialakított, megfelelő biztonsági követelményekkel ellátott irodahelyiségében végzi.
A megbízott az Önkormányzat nevében kiszámlázza és beszedi az Önkormányzattal kötött megállapodás szerinti szolgáltatási díjakat. A beszedett díjakat más helyett történő számlakibocsájtás útján szedi be, melyet az Áfa törvény 160-162. §-a fogalmaz meg. A szolgáltatás nem egyszeri, hanem folyamatos jellegű, a bevallást és az adó befizetését az önkormányzat végzi, nem a számlakiállítással megbízott. A más helyett kibocsátott számláknak nem a megbízott saját számlái között, hanem az Önkormányzat számlasorszám tartományában kell szerepelniük.
Az Önkormányzat a megbízás szerinti szolgáltatással kapcsolatos bevételek és a készpénz feladások rögzítésére 2019. január 1. napjától az önkormányzati ASP szakrendszer KASZPER modulját biztosítja a megbízott részére, melyben kizárólag az Önkormányzat megállapodás szerinti pénztárához biztosít hozzáférést, a megbízott által megnevezett pénztáros részére. A pénztárosnak az ASP rendszerhez történő hozzáférést az Önkormányzat erre feljogosított személye adhat, akkor, ha az ASP gazdálkodási rendszerhez való hozzáférés fizikai és logikai követelményei maradéktalanul biztosítottak.
A pénztári tételek rögzítését az ASP szakrendszer dokumentációja alapján kell elvégezni.
A pénztári befizetéssel egyidejűleg a pénzmozgással kapcsolatos kimenő számlát a 1310-es menüpontban kell rögzíteni, az adott részletező kód és tétel megnevezés figyelembevételével. A számla elkészítésével egyidejűleg az utalvány rendelet automatikusan elkészül.
Minden házipénztári befizetésről a számla elkészítését követően a 623-as menüpontban bevételi pénztárbizonylat készül 3 példányban, melyet az ASP rendszer az utalványrendelet kiválasztását követően automatikusan előállít. A bevételi pénztárbizonylatokon a bizonylatszám sorszámozását az ASP rendszer folyamatosan biztosítja. A készpénzfizetési számlát az ügyfél nevére kell kiállítani, még abban az esetben is, ha a szolgáltatás megrendelése megbízott közbenső szolgáltató útján történik. Ebben az esetben a szolgáltató által bemutatott ügyfél által aláírt írásos megbízás csatolása szükséges. A bizonylatot - a bevételezett összeg azonosságának igazolása céljából - a befizetővel alá kell íratni.
A pénz átvételét a bizonylaton a pénztárosnak aláírásával igazolni kell.
A bevételi pénztárbizonylat három példányban kerül nyomtatásra, melyből
a) az első két példány a könyvelés bizonylata, ezt a pénztári alapokmányokkal és a vonatkozó pénztárjelentéssel együtt dossziéban lefűzve a könyvelés részére kell átadni,
b) a harmadik példányt a befizető részére kell átadni.
A házipénztárból kifizetés nem teljesíthető, kiadásként csak a befolyt bevételek készpénzfeladása történhet. Minden házipénztári készpénzfeladásról kiadási pénztárbizonylatot kell kiállítani a 623-as menüpontban. A kiadási bizonylatokon a bizonylatszám sorszámozását az ASP rendszer folyamatosan biztosítja. A kiadási pénztárbizonylathoz minden esetben csatolni kell a banki alapbizonylatot.
A pénztárosnak minden pénztári napon a pénztári órák befejezésével a 627-es menüpontban pénztárzárást kell végeznie, az időszak ellenőrzése után történik a zárás.
A házipénztárban a pénztárzárlat után maximum 200.000 Ft záró pénzkészlet tartható. A pénztárkeretet meghaladó összeget még a pénztárzárlat előtt - készpénzfeladás címen - be kell fizetni az Önkormányzat Békés Takarékszövetkezetnél vezetett 53200125-11062402 számlájára. A pénztár bevételeit és készpénzfeladásait valamint az azok alátámasztásául szolgáló alapbizonylatokat tartalmazó dossziét, továbbá a számlák 3. példányát legkésőbb az adott hónapot követő hó 3. munkanapjáig a pénztáros köteles leadni, és azzal elszámolni a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Pénzügyi Osztálya felé.
A pénzkezeléssel megbízott dolgozó a kihelyezett pénztárat önállóan, teljes anyagi felelősséggel kezeli. Feladatai közé tartozik a pénztárban tartott készpénz kezelése, megőrzése, valamint a pénztárral kapcsolatos nyilvántartások vezetése. A pénz megőrzésére az Önkormányzat pénzkazettát biztosít.
2. melléklet
[2. melléklet]
Sportcsarnok, műfüves sportpálya és állati hulladék befogadó telep önkormányzati vagyonleltárban lévő tartozékai, berendezései és felszerelései [3.3.2.] és [3.7.]
Varga Lajos Sportcsarnok
a) Kis értékű eszközök
Megnevezés
|
Nettó érték
|
Darabszám
|
Vitrines szekrény-(szekrény+hirdetőtábla)
|
0,00 Ft
|
1,00
|
"Varga Lajos" emléktábla
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Beépített szekrény 4 ajtós
|
0,00 Ft
|
4,00
|
Beépített ventillátor
|
0,00 Ft
|
2,00
|
Egészségügyi doboz
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Falétra
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Fali gyűrű
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Fapad az öltözőkben
|
0,00 Ft
|
18,00
|
Felemáskorlát
|
0,00 Ft
|
2,00
|
Férfi korlát
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Férfi nyújtó
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Íróasztal
|
0,00 Ft
|
2,00
|
Kápás ló
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Korlát kocsi
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Linóleum ( tekercs )
|
0,00 Ft
|
10,00
|
Súlyzó 2 kg-os
|
0,00 Ft
|
36,00
|
Súlyzó 3 kg-os
|
0,00 Ft
|
16,00
|
Súlyzó 4 kg-os
|
0,00 Ft
|
22,00
|
Svédszekrény 5 részes
|
0,00 Ft
|
4,00
|
Szekrény 2 ajtós
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Szemetes kuka
|
0,00 Ft
|
2,00
|
Telefon
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Tornapad
|
0,00 Ft
|
6,00
|
Tornaszőnyeg 140x400x100
|
0,00 Ft
|
3,00
|
Tűzoltó készülék 5 kg-os
|
0,00 Ft
|
4,00
|
Tűzoltó készülék (Halonnal oltó)
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Ugródeszka
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Zsámoly
|
0,00 Ft
|
20,00
|
b) Nagy értékű eszközök
Megnevezés
|
Nettó érték
|
Darabszám
|
Önjáró padlósúroló automata FIMAP iMx50B Eco mód
|
605 440,00 Ft
|
1,00
|
Varga Lajos Sportcsarnok infrastrukturális fejlesztése
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Állva-ülve emelő+alapgép 15d
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Alumínium létra
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Beépített szekrény
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Futószőnyeg
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Hát+hasizom erősítő+alapgép 15d
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Helio 7 állvány, létra 7m-es
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Kézilabdakapu
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Kosárlabda plexipalánk és rugó
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Mell+hátizom erősítő+alapgép 15d
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Padlószőnyeg
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Párnázott tornagerenda
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Védőháló 27x7 m
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Védőháló, 664 m2
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Végtaghajlító+alapgép 15d
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Ventillátor
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Versenygyűrű+gyűrűkonzol
|
0,00 Ft
|
1,00
|
Műfüves sportpálya
A Pálya elemei
Megnevezés
|
Mennyiség
|
SBR színezett gumi
|
11088 kg
|
Palánkrendszer elemei
|
1
|
Műfű és kellékanyagai
|
924 m2
|
Kézilabdakapu, alu. Hüvelyes, kültéri
|
2 db
|
Kézilabdaháló, egyedi
|
1 pár
|
Palánkrendszer elemei
Megnevezés
|
Mennyiség
|
Palánk 1100x2500x18 mm
|
50 db
|
A-oszlop 1800 mm
|
66 db
|
B-oszlop 6000 mm
|
28 db
|
BKJ oszlop 6000 mm
|
2 db
|
BKD oszlop 6000 mm
|
2 db
|
BS oszlop 6000 mm
|
4 db
|
BTS oszlop
|
8 db
|
Labdafogó háló 22x3,9 m
|
2 db
|
Labdafogó háló 42x3,9 m
|
2 db
|
Állati hulladék befogadó telep vagyonleltárban lévő tartozékai, berendezései és felszerelései
Megnevezés
|
Nettó érték
|
Darabszám
|
Karcher Magasnyomású Mosó
|
0
|
1
|
550 literes ATEV konténer
|
25.338
|
2
|
Nikon Coolpix A 10 fényképező gép
|
0
|
1
|
Mobiwire Dakota 3G Handset Mobil
|
0
|
2
|
Mobiwire Sakari 3G Mobil telefon
|
0
|
1
|
3. melléklet
[3. melléklet]
Használatba adott ingatlanok nyilvántartási értéke szerinti kimutatás [3.8.]
a) 5168/7 hrsz. endrődi köztemető könyvszerinti nettó érték: 9.952.552,- Ft,
b) 3750 hrsz. gyomai köztemető könyvszerinti nettó érték: 9.029.617,- Ft.
c) 3748/2 hrsz. a gyomai temető bővítéséhez vásárolt terület könyvszerinti nettó érték: 1.484.400,- Ft.
d) 1587 hrsz. sportcsarnok könyvszerinti nettó érték: 68.770.859,-Ft,
e) 1099 hrsz. műfüves pálya könyvszerinti nettó érték: 6.814.365,-Ft
f) 02760/2 hrsz.-ú állati hulladék befogadó telep könyvszerinti nettó érték: 19.205.476,- Ft.
4. melléklet
[4. melléklet]
A Közszolgáltató közszolgáltatási feladatainak részletes műszaki tartalma [3.9.]
S.sz.
|
Megnevezés
|
Mutatószám
|
Mennyiség
|
1.
|
Közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével kapcsolatos közfeladatok
|
|
|
2.
|
Fák metszése, gondozása, kivágása, ültetése, fasebészeti kezelések
|
250 db/év
|
250 db
|
3.
|
Cserjemetszés, cserjeápolás, ültetés
|
580 db/év
|
580 db
|
4.
|
Sövénynyírás
Kner tér Szabadság tér Kolman ltp. Kossuth Lajos út Áchim utca Bajcsy Zsilinszky út Pásztor János utca Hősök útja |
6 alkalom - 1 464 m
115 m 11 m 134 m 441 m 50 m 550 m 50 m 113 m |
8 784 m
|
5.
|
Gyepfelületek gondozása és fenntartása, új gyepfelület kialakítása
Kner tér Szabadság tér Református templom és Kis Bálint Általános Iskola melletti terület Sportcsarnok melletti terület a sétánnyal Hősök útja (Fő út-Rákóczi út) Wodianer Albert tér Kossuth Lajos út Vasútállomás előtti park Pásztor János út (Fő út-Kossuth út közötti szakasza) Pásztor János tér Fő út (aluljáró-Hősök útja közötti szakasza) Bajcsy-Fő út csomópont Bajcsy Zs. út (Fő úttól a csempe centrumig) Erzsébet liget Buszforduló (sportpálya) Vásártéri ltp. Damjanich tér |
9 alkalom/év 82 314 m2
1 600 m2 2 662 m2 2 390 m2 3 000 m2 804 m2 1 092 m2 7 700 m2 1 956 m2 8 200 m2 782 m2 4 800 m2 9 900 m2 853 m2 28 000 m2 925 m2 7 200 m2 450 m2 |
740 826 m2
|
6.
|
Virágágyak, planténerek valamint virágtartók beültetése és gondozása
|
2 alkalom/év - 800 m2
|
1 600 m2
|
7.
|
Egyéb növényápolási munkák, oszlopra helyezet cserepes virágok
|
130 db
|
130 db
|
8.
|
Növényvédelem
|
3 alkalom/év - 2 000 m2
|
6 000 m2
|
9.
|
Zöldfelület takarítás
|
9 alkalom/év - 82 314 m2
|
740 826 m2
|
10.
|
Lomb összegyűjtése, elszállítása
|
3 alkalom/év - 67 876 m2
|
203 628 m2
|
11.
|
Szökőkutak üzemeltetése
Kner tér Szabadság tér |
7 hó/év - 1440 üzemóra/hó
720 üzemóra 720 üzemóra |
10 080 üzemóra
|
12.
|
Köztéri szobrok állapotának figyelemmel kísérése, tisztítása
|
9 alkalom/év - 9 db
|
81 db
|
13.
|
Kavicsos, zúzalékos és térkő burkolatok takarítása, gyommentesítése, felújítása park területen
|
9 alkalom/év - 3870 m2
|
34 830 m2
|
14.
|
Síkosság-mentesítés, hó eltakarítás
|
sétányok, buszmegállók, igatlanhoz nem csatlakozó gyalog utak
|
időjárástól függően
|
15.
|
Zászlózás
Március 15. Május 1. Június 4. Augusztus 20. Október 23. |
5 alkalom/év - 220 db
|
1 100 db
|
16.
|
Önkormányzati köztemetők fenntartási és üzemeltetési feladatai
|
|
|
17.
|
Építmények, közművek, utak, árkok, egyéb tárgyi és infrastrukturális létesítmények, közcélú zöldterületek karbantartása, gondozása
|
Endrőd
15 alkalom/év - 43 500 m2 Gyoma 15 alkalom/év - 59 900 m2 |
103 400 m2
|
18.
|
Temetkezési üzemeltetői szolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézői feladatok
- sírhelyek nyílvántartása - karbantartási, zölterület gondozási feladatok irányítása - üzemelést végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok |
1 fő temetkezés szolgáltatási ügyintéző 2óra/nap
1 fő gazdasági ügyintéző 1 óra/nap 1 fő műszaki irányító 1 óra/nap |
960 óra/év
|
19.
|
Ravatalozó takarítása
|
Endrőd: 112 m2
Gyoma: 131 m2
|
243 m2
|
20.
|
Ravatalozó nyitása, zárása, ügyfélszolgálati feladatok ellátása temetési szertartásokkor a temetkezési szolgáltatókkal, búcsúztató szertartásvezetőkkel és családtagokkal
|
1 fő 4 óra
(80 óra * 12 hónap) |
960 óra/év
|
21.
|
Elhunytak hűtése
|
Hűtő 1: 8700 óra/év
Hűtő 2: 8700 óra/év |
17 400 óra/év
|
22.
|
Sírnyitás és sírásás
|
db/év
|
|
23.
|
Varga Lajos Sportcsarnok és műfüves pálya sportlétesítmény üzemeltetési feladatai
|
|
|
24.
|
Takarítás
a) napi takarítás b) nagytakarítás c) rendezvények utáni eseti takarítás |
155 m2 * 1 alkalom nap 1473 m2 * 1 alkalom/hét 1473 m2 * 8 alkalom/év |
1 473 m2
|
25.
|
A létesítmény:
a) nyitása, zárása, b) vendégeinek beléptetése, c) a tárgyi eszközeinek felügyelete, d) a szándékos vagy gondatlan károkozásának megakadályozása, e) rongálása, továbbá rendezvénye során történt rendbontás esetén a szükséges elhárítási, rendvédelmi és jogi lépések megtétele, f) Nyitvatartási időben folyamatos gondnoki jelenlét biztosítása g) a létesítmény tisztálkodási és higiénia felszereléssel való ellátása h) a létesítményt rendszeresen vagy alkalmanként igénybevevők szolgáltatási igényeinek rögzítése, koordinálása és sportszakmai kiszolgálása i) sporteseményeken az eredményjelző berendezés beüzemelése, üzembe tartása |
1 fő gondnok/nap
(160 óra * 12 hónap) |
1 920 óra/év
|
26.
|
Eseti és éves karbantartási munkálatok, azaz olyan rendeltetésszerű használatot biztosító állagmegóvási feladatok elvégzése, amelyek nem minősülnek felújításnak vagy beruházásnak
|
1 fő karbantartó 1 óra/nap
(20 óra * 12 hónap) |
240 óra/év
|
27.
|
Sportcsarnok és műfüves pálya üzemeltetésével kapcsolatos ügyintézői feladatok
a) üzemelést végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok b) dolgozók irányítása c) tisztító és higéniai anyagok beszerzése |
1 fő gazdasági ügyintéző
4 óra/hét 1 fő műszaki irányító 4 óra/hét (2 fő * 4 óra * 4 hét *12 hónap) |
384 óra/év
|
28.
|
Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal takarítási feladatai
|
|
|
29.
|
Takarítás
a) napi takarítás b) nagytakarítás c) rendezvények utáni eseti takarítás |
2 039 m2 * nap
2 039 m2 * 4 alkalom/év 495 m2 * 60 alkalom/év |
2 039 m2
|
30.
|
Létesítmény nyitása zárása, riasztó kezelése
|
1 db* nap
|
260 db
|
31.
|
A hivatal takarításával kapcsolatos ügyintézői feladatok
a) a feladatot végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs munka b) dolgozók irányítása c) tisztító és higiéniai anyagok beszerzése |
1 fő gazdasági ügyintéző
2 óra/hét (1 fő * 2 óra * 4 hét * 12 hónap) 1 fő műszaki irányító 4 óra/hét (1 fő * 4 óra * 4 hét * 12 hónap) |
288 óra/év
|
32.
|
Gyepmesteri feladatok ellátása és gyepmesteri telep üzemeltetése
|
|
|
33.
|
a) a létesítmény nyitása, zárása,
b) beérkező állatok előírásoknak megfelelő elhelyezése, gondozása, élelmezése (etetés, friss vízzel való ellátás), egészségük megóvása, a kennelek, ólak, napi tisztántartása c) karanténozásra átvett állatok megfigyelése, d) állatok oltásra történő előkészítése, e) állatok etetéséhez szükséges táplálék beszerzése, f) Nyitvatartási időben folyamatos jelenlét biztosítása g) a telep működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, az előírt naprakész nyomtatványok, nyilvántartások vezetése h) az állatok kiadásával kapcsolatos feladatok ellátása i) publikus adatbázis létrehozása és üzemeltetése
|
(1 fő * 15 óra * 4 hét * 10 hónap)
|
600 óra/10hó
|
34.
|
a) A város közterületén tartózkodó kóbor ebek befogása, szállítása
b) Önkormányzati kezelésű utakon található elhullott állatok tetemeinek begyűjtése
|
(1 fő * 15 óra * 4 hét * 10 hónap)
|
600 óra/10hó
|
35.
|
Kutyaeledel beszerzés
|
2,1 kg/nap
|
643 kg/10hó
|
36.
|
Állatorvosi szolgáltatás
|
9 alkalom/hó
|
90.alkalom/10hó
|
37.
|
Állati hulladékbefogadó telep üzemeltetése
|
|
|
38.
|
a) a létesítmény nyitása, zárása,
b) beérkező tetemek és hulladék előírásoknak megfelelő elhelyezése, c) a telep működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, az előírt naprakész nyomtatványok, nyilvántartások vezetése, d) a telep higiéniai feladatainak ellátása, e) a hulladék ártalmatlanító telepre történő elszállításának megszervezése, f) Nyitvatartási időben folyamatos jelenlét biztosítása |
(1 fő * 30 óra * 4 hét * 10 hónap)
|
1200 óra/10hó
|
39.
|
Hulladék ártalmatlanítás
|
3.100kg/hó
|
31.000kg/10hó
|
5. melléklet
[6. melléklet]
A Közszolgáltatás ellentételezésének részletes kimutatása [6.1.1.]
A 2019. évre vonatkozó Ellentételezés részletes összetevői:
|
Mutatók
(Ft/hó) |
Összeg
(Forintban) |
Közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével kapcsolatos közfeladatok
|
12 hónap
|
22.000.000,-
|
Anyagköltség
|
|
3.996.840,-
|
Üzemanyag, gépalkatrész, kézi szerszám
|
303.470,-
|
3.641.640,-
|
Munkaruha, védőfelszerelés
|
12.000,-
|
144.000,-
|
Palánták beszerzése
|
0,-
|
0,-
|
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital
|
17.600,-
|
211.200,-
|
Igénybevett szolgáltatások
|
|
3.968.536,-
|
Épület bérleti díj, gépjármű bérleti díj, örzés díj
|
136.364,-
|
1.636.372,-
|
Utazás, kiküldetés költsége
|
31.702,-
|
380.424,-
|
Karbantartás, javítás költségei,
|
106.250,-
|
1.275.000,-
|
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
|
46.000,-
|
552.000,-
|
Telefon, internet, posta, hirdetés
|
10.395,-
|
124.740,-
|
Személyi jellegű ráfordítások
|
|
14.034.624,-
|
Bér + járulék
|
1.169.552,-
|
14.034.624,-
|
Önkormányzati köztemetők fenntartási és üzemeltetési feladatai
|
12 hónap
|
9.500.000,-
|
Anyagköltség
|
|
297.600,-
|
Üzemanyag, gépalkatrész, kézi szerszám
|
15.000,-
|
180.000,-
|
Tisztító, és tisztálkodó szerek
|
600,-
|
7.200,-
|
Munkaruha, védőfelszerelés
|
8.700,-
|
104.400,-
|
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital
|
500,-
|
6.000,-
|
Igénybevett szolgáltatások
|
|
450.632,-
|
Épület bérleti díj, örzés díj
|
14.560,-
|
174.720,-
|
Utazás, kiküldetés költsége
|
9.148,-
|
109.776,-
|
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
|
13.345,-
|
160.140,-
|
Telefon, internet, posta
|
500,-
|
5.996,-
|
Személyi jellegű ráfordítások
|
|
8.751.768,-
|
Bér + járulék
|
729.314,-
|
8.751.768,-
|
Varga Lajos Sportcsarnok sportlétesítmény üzemeltetési feladatai
|
12 hónap
|
5.922.000,-
|
Anyagköltség
|
|
4.656.308,-
|
Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás
|
41.225,-
|
494.700,-
|
Közmű költségek
|
328.200,-
|
3.938.400,-
|
Tisztító, és tisztálkodó szerek
|
15.000,-
|
180.000,-
|
Munkaruha, védőfelszerelés
|
2.500,-
|
30.000,-
|
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital
|
1.101,-
|
13.208,-
|
Igénybevett szolgáltatások
|
|
495.900,-
|
Épület bérleti díj, örzés díj
|
18.950,-
|
227.400,-
|
Utazás, kiküldetés költsége
|
4.000,-
|
48.000,-
|
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
|
9.400,-
|
112.800,-
|
Telefon, internet, posta
|
8.975,-
|
107.700,-
|
Személyi jellegű ráfordítások
|
|
7.269.792,-
|
Bér + járulék
|
605.816,-
|
7.269.792,-
|
Bevétel
|
|
-6.500.000,-
|
Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal takarítási feladatai
|
12 hónap
|
6.813.000,-
|
Anyagköltség
|
|
507.156,-
|
Tisztító, és tisztálkodó szerek
|
39.000,-
|
468.000,-
|
Munkaruha, védőfelszerelés
|
2.613,-
|
31.356,-
|
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital
|
650,-
|
7.800,-
|
Igénybevett szolgáltatások
|
|
195.564,-
|
Épület bérleti díj, örzés díj
|
9.397,-
|
112.764,-
|
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
|
6.400,-
|
76.800,-
|
Telefon, internet, posta
|
500,-
|
6.000,-
|
Személyi jellegű ráfordítások
|
|
6.110.280,-
|
Bér + járulék
|
509.190,-
|
6.110.280,-
|
Állati hulladék befogadó telep
|
10 hónap
|
5.223.600,-
|
Anyagköltség
|
|
279.112,-
|
Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás
|
24.625,-
|
246.252,-
|
Közmű költségek
|
836,-
|
8.360,-
|
Tisztító, és tisztálkodó szerek
|
550,-
|
5.500,-
|
Munkaruha, védőfelszerelés
|
1.500,-
|
15.000,-
|
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital
|
400,-
|
4.000,-
|
Igénybevett szolgáltatások
|
|
3.743.700,-
|
Épület bérleti díj, őrzés díj
|
4.500,-
|
45.000,-
|
Utazás, kiküldetés költsége
|
16.070,-
|
160.700,-
|
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
|
3.200,-
|
32.000,-
|
Telefon, internet, posta
|
600,-
|
6.000,-
|
Hulladék ártalmatlanítás
|
350.000,-
|
3.500.000,-
|
Személyi jellegű ráfordítások
|
|
1.782.700,-
|
Bér + járulék
|
178.270,-
|
1.782.700,-
|
Bevétel
|
|
-581.912,-
|
Gyepmesteri telep
|
10 hónap
|
2.882.400,-
|
Anyagköltség
|
|
583.370,-
|
Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás
|
51.720,-
|
517.200,-
|
Közmű költségek
|
4.167,-
|
41.670,-
|
Tisztító, és tisztálkodó szerek
|
550,-
|
5.500,-
|
Munkaruha, védőfelszerelés
|
1.500,-
|
15.000,-
|
Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital
|
400,-
|
4.000,-
|
Igénybevett szolgáltatások
|
|
516.330,-
|
Épület bérleti díj, örzés díj
|
4.500,-
|
45.000,-
|
Utazás, kiküldetés költsége
|
35.000,-
|
350.000,-
|
Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos
|
3.200,-
|
32.000,-
|
Telefon, internet, posta
|
600,-
|
6.000,-
|
Egyéb vegyes szolgáltatás
|
8.333,-
|
83.330,-
|
Személyi jellegű ráfordítások
|
|
1.782.700,-
|
Bér + járulék
|
178.270,-
|
1.782.700,-
|