36/2020. (II. 19.) Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsági határozat
Tárgy: Rendeletalkotás az igazgatási szünetről

Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testülete

Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság

36/2020. (II. 19.) Gye. Kt. Pgtek. Biz. határozat

 

Gyomaendrőd Város Képviselő-testületének Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsága elfogadásra javasolja a Képviselő-testületnek következő döntési javaslatot:

 

Gyomaendrőd Város Önkormányzata a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés d) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva, Csárdaszállás Községi Önkormányzat Képviselő-testületének és Hunya Község Önkormányzata Képviselő-testületének véleményének kikérésével a következőket rendeli el:

 

1. § A rendelet hatálya a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőkre, ügykezelőkre és munkavállalókra terjed ki.

 

2. § Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) 2020. évi munkarendjében

 

nyári időszakban: 2020. július 20. napjától augusztus 7. napjáig

téli időszakban: 2020. december 28. napjától december 31. napjáig

 

igazgatási szünetet rendel el.

 

(2) Az igazgatási szünet időtartama alatt a nyári időszakban az integrált ügyfélszolgálat július 20 – július 24., augusztus 03 – augusztus 07., december 28 – december 31. napjain az ügyfélfogadás szünetel, azonban a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart.

 

3. § Ez a rendelet a kihirdetés napját követő napon lép hatályba és 2021. január 1. napján hatályát veszti. " 

« Vissza
Vissza a főmenübe