137/2022. (VI. 22.) Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsági határozat
Tárgy: Egyes önkormányzati feladatok ellátását szabályozó közszolgáltatási szerződés módosítása

Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testülete

Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság

137/2022. (VI. 22.) Gye. Kt. Pgtek. Biz. határozat

 

Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testülete Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsága elfogadásra javasolja a Képviselő-testületnek következő döntési javaslatot:

 

KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS 2022. évi (9. sz.) MÓDOSÍTÁSA

 

amely létrejött egyrészről Gyomaendrőd Város Önkormányzata (cím: 5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124., PIR azonosítója: 725525, adószáma: 15725527-2-04) képviseli: Toldi Balázs polgármester (a továbbiakban: Önkormányzat), másrészről a Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (cím: 5500 Gyomaendrőd, Ipartelepi út 2., cégjegyzékszám: 04-09-008715, adószám: 14596421-2-04) képviseli: Dinya József ügyvezető (a továbbiakban: Közszolgáltató) között a mai napon az alábbi feltételekkel: 

 

Az Önkormányzat és a Közszolgáltató megállapodnak, hogy a közöttük 2017. január 27-én létrejött I.29/2017. iratszámú Közszolgáltatási szerződést (a továbbiakban: Szerződés) az alábbiak szerint módosítják:

 

1. A Szerződés az alábbi, „2.1.1.” ponttal egészül ki:

 

2.1.1. Az Önkormányzat a Gyomaendrőd Település Ebrendészeti Telepének igénybevételét a gyomaendrődi járás egyéb települései részére, e szerződésen kívüli egyéb megállapodás alapján biztosíthatja.”

 

2. A Szerződés 3.2.2. pontja az alábbiak szerint módosul:

 

3.2.2. A Közszolgáltató a Szerződés 1. mellékletét képező, kihelyezett házipénztári és pénzkezelési szabályzat szerint beszedi a kegyeleti közszolgáltatásról és a köztemetők rendjéről szóló 23/2021. (IX. 30.) önkormányzati rendelet 1. mellékletében részletezett, üzemeltetéshez kapcsolódó bevételeket az Önkormányzat nevében és elszámol az Önkormányzat felé.”

 

3. A Szerződés 3.5. pontja az alábbiak szerint módosul:

 

„3.5.A kóbor állat befogásával, tulajdonjogának átruházásával és elhelyezésével kapcsolatos feladatok ellátásának részletes szabályairól szóló 785/2021. (XII. 27.) Korm.rendelet részletes szabályi alapján a kóbor állatok befogásával, elhelyezésével, valamint az ebrendészeti telep üzemeltetésével kapcsolatos feladatok ellátása.”

 

4. A szerződés 3.5.1-3.5.4. alpontjai hatályukat veszítik.

 

5. A Szerződés 1. melléklet e szerződés 1. melléklete szerinti tartalommal módosul.

 

6. A Szerződés 4. melléklete e szerződés 2. melléklete szerinti tartalommal módosul.

 

7. A Szerződés 6. melléklete e szerződés 3. melléklete szerinti tartalommal módosul.

 

8. A szerződő felek kijelentik, hogy a Szerződésnek az 1-7. pontban foglalt módosítással nem érintett részei változatlan tartalommal hatályban maradnak. 

 

9. A szerződés 3 példányban, egymással szó szerint mindenben megegyező tartalommal készült, amelyet a szerződő felek képviselői elolvasás után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt jóváhagyólag aláírnak. 

 

10. Jelen módosítás 2022. július 1. napján lép hatályba.

 

Gyomaendrőd, 2022. június 30.

 

 

      ……………………………………………………….          ……………………………………………………………

  Gyomaendrőd Város Önkormányzata 

Képviseli: Toldi Balázs 

polgármester 

Zöldpark Gyomaendrőd Nonprofit Kft. 

Képviseli: Dinya József 

ügyvezető 

  Jogilag ellenjegyzem:

 

 

 ………………………………

Pap-Szabó Katalin
jegyző

Pénzügyileg ellenjegyzem:

 

 

  ……………………………..

Szilágyiné Bácsi Gabriella 
pénzügyi osztályvezető

 

 

       

 

 

1. melléklet

1. melléklet

 

Kihelyezett Önkormányzati házipénztár pénzkezelési szabályzata [3.2.2.]

 

Csak bevétel beszedésével megbízott kihelyezett házipénztár működtetése

 

A kizárólag önkormányzati bevétel beszedését ellátó kihelyezett házipénztár vezetését a megbízott, a megbízó Gyomaendrőd Város Önkormányzatával (továbbiakban: Önkormányzat) kötött megállapodás alapján, a saját, erre a célra kialakított, megfelelő biztonsági követelményekkel ellátott irodahelyiségében végzi.

 

A megbízott az Önkormányzat nevében kiszámlázza és beszedi az Önkormányzattal kötött megállapodás/szerződés szerinti szolgáltatási díjakat. A beszedett díjakat más helyett történő számlakibocsájtás útján szedi be, melyet az Áfa törvény 160-162. §-a fogalmaz meg. A szolgáltatás nem egyszeri, hanem folyamatos jellegű, a bevallást és az adó befizetését az önkormányzat végzi, nem a számlakiállítással megbízott. A más helyett kibocsátott számláknak nem a megbízott saját számlái között, hanem az Önkormányzat számlasorszám tartományában kell szerepelniük.

 

Az Önkormányzat a megbízás szerinti szolgáltatással kapcsolatos bevételek és a készpénz feladások rögzítésére 2019. január 1. napjától az önkormányzati ASP szakrendszer KASZPER modulját biztosítja a megbízott részére, melyben kizárólag az Önkormányzat megállapodás szerinti pénztárához, illetve bankhoz biztosít hozzáférést, a megbízott által megnevezett pénztáros dolgozó részére. A pénztárosnak az ASP rendszerhez történő hozzáférést az Önkormányzat erre feljogosított személye adhat, akkor, ha az ASP gazdálkodási rendszerhez való hozzáférés fizikai és logikai követelményei maradéktalanul biztosítottak.

 

A pénztári tételek rögzítését az ASP szakrendszer dokumentációja alapján kell elvégezni. A pénztári befizetéssel egyidejűleg a pénzmozgással kapcsolatos kimenő számlát a 1310-es menüpontban kell rögzíteni, az adott részletező kód és tétel megnevezés figyelembevételével. A számla elkészítésével egyidejűleg az utalvány rendelet automatikusan elkészül.

 

Minden házipénztári befizetésről a számla elkészítését követően a 623-as menüpontban bevételi pénztárbizonylat készül 3 példányban, melyet az ASP rendszer az utalványrendelet kiválasztását követően automatikusan előállít. A bevételi pénztárbizonylatokon a bizonylatszám sorszámozását az ASP rendszer folyamatosan biztosítja. A készpénzfizetési számlát az ügyfél nevére kell kiállítani, még abban az esetben is, ha a szolgáltatás megrendelése megbízott közbenső szolgáltató útján történik. Ebben az esetben a szolgáltató által bemutatott ügyfél által aláírt írásos megbízás csatolása szükséges. A bizonylatot - a bevételezett összeg azonosságának igazolása céljából - a befizetővel alá kell íratni.

A pénz átvételét a bizonylaton a pénztárosnak aláírásával igazolni kell.

 

A bevételi pénztárbizonylat három példányban kerül nyomtatásra, melyből

a)      az első két példány a könyvelés bizonylata, ezt a pénztári alapokmányokkal és a vonatkozó pénztárjelentéssel együtt dossziéban lefűzve a könyvelés részére kell átadni,

b)      a harmadik példányt a befizető részére kell átadni.

A házipénztárból kifizetés nem teljesíthető, kiadásként csak a befolyt bevételek készpénzfeladása történhet. Minden házipénztári készpénzfeladásról kiadási pénztárbizonylatot kell kiállítani a 623-as menüpontban. A kiadási bizonylatokon a bizonylatszám sorszámozását az ASP rendszer folyamatosan biztosítja. A kiadási pénztárbizonylathoz minden esetben csatolni kell a banki alapbizonylatot.

A pénztárosnak minden pénztári napon a pénztári órák befejezésével a 627-es menüpontban pénztárzárást kell végeznie, az időszak ellenőrzése után történik a zárás.

 

A házipénztárban a pénztárzárlat után intézményenként és pénztáranként 100.000 Ft záró pénzkészlet tartható. A pénztárkeretet meghaladó összeget még a pénztárzárlat előtt - készpénzfeladás címen - be kell fizetni az Önkormányzat Takarékbank Zrt-nél vezetett 53200125-11062402 számlájára. A pénztár bevételeit és készpénz feladásait valamint az azok alátámasztásául szolgáló alapbizonylatokat tartalmazó dossziét, továbbá a számlák 3. példányát legkésőbb az adott hónapot követő hó 3. munkanapjáig a pénztáros köteles leadni, és azzal elszámolni a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Pénzügyi Osztálya felé.

 

A pénzkezeléssel megbízott dolgozó a kihelyezett pénztárat önállóan, teljes anyagi felelősséggel kezeli. Feladatai közé tartozik a pénztárban tartott készpénz kezelése, megőrzése, valamint a pénztárral kapcsolatos nyilvántartások vezetése. A pénz megőrzésére az Önkormányzat pénzkazettát biztosít.

 

 

2. melléklet

4. melléklet

 

A Közszolgáltató közszolgáltatási feladatainak részletes műszaki tartalma

 

S.sz.

Megnevezés

Mutatószám

Mennyiség

1.

Közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével kapcsolatos közfeladatok

 

 

2.

Fák metszése, gondozása, kivágása, ültetése, fasebészeti kezelések

250 db/év

250 db

3.

Cserjemetszés, cserjeápolás, ültetés

580 db/év

580 db

4.

Sövénynyírás
Kner tér
Szabadság tér
Kolmann ltp.
Kossuth Lajos út
Áchim utca
Bajcsy Zsilinszky út
Pásztor János utca
Hősök útja

Fő út                                                   

6 alkalom – 2 964 m
115 m
11 m
134 m
441 m
50 m
550 m
50 m
113 m

1 500 m

17 784 m

5.

Gyepfelületek gondozása és fenntartása, új gyepfelület kialakítása
Kner tér
Szabadság tér
Református templom és Kis Bálint Általános Iskola melletti terület
Sportcsarnok melletti terület a sétánnyal
Hősök útja (Fő út-Rákóczi út)
Wodianer Albert tér
Kossuth Lajos út
Vasútállomás előtti park
Pásztor János út (Fő út-Kossuth út közötti szakasza)
Pásztor János tér
Fő út (aluljáró-Hősök útja közötti szakasza)
Bajcsy-Fő út csomópont
Bajcsy Zs. út (Fő úttól a csempe centrumig)
Erzsébet liget
Buszforduló (sportpálya)
Vásártéri ltp.
Damjanich tér

9 alkalom/év 82 314 m2


1 600 m2
2 662 m2
2 390 m2


3 000 m2

804 m2
1 092 m2
7 700 m2
1 956 m2
8 200 m2

782 m2
4 800 m2

9 900 m2
853 m2

28 000 m2
925 m2
7 200 m2
450 m2

740 826 m2

6.

Virágágyak, planténerek valamint virágtartók beültetése és gondozása

2 alkalom/év - 800 m2

1 600 m2

7.

Egyéb növényápolási munkák, oszlopra helyezet cserepes virágok

130 db

130 db

8.

Növényvédelem

3 alkalom/év - 2 000 m2

6 000 m2

9.

Zöldfelület takarítás

9 alkalom/év - 82 314 m2

740 826 m2

10.

Lomb összegyűjtése, elszállítása

3 alkalom/év - 67 876 m2

203 628 m2

11.

Szökőkutak üzemeltetése
Kner tér
Szabadság tér

 7 hó/év - 1440 üzemóra/hó
720 üzemóra
720 üzemóra

10 080 üzemóra

12.

Köztéri szobrok állapotának figyelemmel kísérése, tisztítása

9 alkalom/év - 9 db 

81 db

13.

Kavicsos, zúzalékos és térkő burkolatok takarítása, gyommentesítése, felújítása park területen

9 alkalom/év - 3870 m2  

34 830 m2

14.

Síkosság-mentesítés, hó eltakarítás

sétányok, buszmegállók, ingatlanhoz nem csatlakozó gyalog utak

 időjárástól függően

15.

Zászlózás
Március 15.
Augusztus 20.
Október 23.

3 alkalom/év - 220 db

1 100 db

16.

Közterületi hulladékgyűjtő edények ürítése

124 db/52 hét

6448 db

17.

Önkormányzati köztemetők fenntartási és üzemeltetési feladatai

 

 

18.

Építmények, közművek, utak, árkok, egyéb tárgyi és infrastrukturális létesítmények, közcélú zöldterületek karbantartása, gondozása

Endrőd
 15 alkalom/év - 43 500 m2
Gyoma
15 alkalom/év - 59 900 m2

103 400 m2

19.

Temetkezési üzemeltetői szolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézői feladatok
- sírhelyek nyilvántartása
- karbantartási, zöldterület gondozási feladatok irányítása
- üzemelést végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok

1 fő temetkezés szolgáltatási ügyintéző 2óra/nap

1 fő gazdasági ügyintéző
1 óra/nap

1 fő műszaki irányító
1 óra/nap

960 óra/év

20.

Ravatalozó takarítása

Endrőd: 112 m2

Gyoma: 131 m2

 243 m2

21.

Ravatalozó nyitása, zárása, ügyfélszolgálati feladatok ellátása temetési szertartásokkor a temetkezési szolgáltatókkal, búcsúztató szertartásvezetőkkel és családtagokkal

1 fő 4 óra
(80 óra * 12 hónap)

960 óra/év

22.

Elhunytak hűtése

Hűtő 1: 8700 óra/év
Hűtő 2: 8700 óra/év

17 400 óra/év

23.

Sírnyitás és sírásás

db/év

 

24.

Varga Lajos Sportcsarnok és műfüves pálya sportlétesítmény üzemeltetési feladatai

 

 

25.

Takarítás
a) napi takarítás
b) nagytakarítás
c) rendezvények utáni eseti takarítás


155 m2 * 1 alkalom nap
1473 m2 * 1 alkalom/hét
1473 m* 8 alkalom/év

 

1 473 m2

26.

A létesítmény:
a) nyitása, zárása,
b) vendégeinek beléptetése,
c) a tárgyi eszközeinek felügyelete,
d) a szándékos vagy gondatlan károkozásának megakadályozása,
e) rongálása, továbbá rendezvénye során történt rendbontás esetén a szükséges elhárítási, rendvédelmi és jogi lépések megtétele,
f) Nyitvatartási időben folyamatos gondnoki jelenlét biztosítása
g) a létesítmény tisztálkodási és higiénia felszereléssel való ellátása
h) a létesítményt rendszeresen vagy alkalmanként igénybevevők szolgáltatási igényeinek rögzítése, koordinálása és sportszakmai kiszolgálása
 i) sporteseményeken az eredményjelző berendezés beüzemelése, üzembe tartása

1 fő gondnok/nap
(160 óra * 12 hónap)

1 920 óra/év

27.

Eseti és éves karbantartási munkálatok, azaz olyan rendeltetésszerű használatot biztosító állagmegóvási feladatok elvégzése, amelyek nem minősülnek felújításnak vagy beruházásnak

1 fő karbantartó 1 óra/nap
(20 óra * 12 hónap)

240 óra/év

28.

Sportcsarnok és műfüves pálya üzemeltetésével kapcsolatos ügyintézői feladatok
a) üzemelést végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok
b) dolgozók irányítása
c) tisztító és higiéniai anyagok beszerzése

1 fő gazdasági ügyintéző
4 óra/hét
1 fő műszaki irányító
4 óra/hét
(2 fő * 4 óra * 4 hét *12 hónap)

384 óra/év

29.

Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal takarítási feladatai

 

 

30.

Takarítás
a) napi takarítás
b) nagytakarítás
c) rendezvények utáni eseti takarítás

2 039 m2 * nap
2 039 m2 * 4 alkalom/év
495 m2 * 60 alkalom/év

2 039 m2

31.

Létesítmény nyitása zárása, riasztó kezelése

1 db* nap

260 db

32.

A hivatal takarításával kapcsolatos ügyintézői feladatok
a) a feladatot végző dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs munka
b) dolgozók irányítása
c) tisztító és higiéniai anyagok beszerzése

1 fő gazdasági ügyintéző
2 óra/hét
(1 fő * 2 óra * 4 hét * 12 hónap)
1 fő műszaki irányító
4 óra/hét
(1 fő * 4 óra * 4 hét * 12 hónap)

288 óra/év

33.

Ebrendészi feladatok ellátása és ebrendészeti telep üzemeltetése

 

 

34.

a) a létesítmény nyitása, zárása,
b) beérkező állatok előírásoknak megfelelő elhelyezése, gondozása, élelmezése (etetés, friss vízzel való ellátás), egészségük megóvása, a kennelek, ólak, napi tisztántartása
c) karanténozásra átvett állatok megfigyelése,
d) állatok oltásra történő előkészítése,
e) állatok etetéséhez szükséges táplálék beszerzése,
f) Nyitvatartási időben folyamatos jelenlét biztosítása
g) a telep működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, az előírt naprakész nyomtatványok, nyilvántartások vezetése
h) az állatok kiadásával kapcsolatos feladatok ellátása

i) publikus adatbázis létrehozása és üzemeltetése

(1 fő * 15 óra * 4 hét * 12 hónap)

720 óra/12hó

35.

a) A város közterületén tartózkodó kóbor ebek befogása, szállítása

b) Önkormányzati kezelésű utakon található elhullott állatok tetemeinek begyűjtése

(1 fő * 20 óra * 4 hét * 12 hónap)

960 óra/12hó

36.

Kutyaeledel beszerzés

1 eb tartási költsége: 500 Ft/nap

2,1 kg/nap

772 kg/12hó

37.

Állatorvosi szolgáltatás (elektronikus transzponder beültetése, veszettség elleni védőoltás, oltási könyv kiállítása, széles spektrumú féregtelenítés stb.)

9 alkalom/hó

108.alkalom/12hó

38.

Állati hulladékbefogadó telep üzemeltetése

 

 

39.

a) a létesítmény nyitása, zárása,
b) beérkező tetemek és hulladék előírásoknak megfelelő elhelyezése,
c) a telep működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, az előírt naprakész nyomtatványok, nyilvántartások vezetése,
d) a telep higiéniai feladatainak ellátása,
e) a hulladékártalmatlanító telepre történő elszállításának megszervezése,
f) Nyitvatartási időben folyamatos jelenlét biztosítása

(1 fő * 30 óra * 4 hét * 12 hónap)

1440 óra/12hó

40.

Hulladék ártalmatlanítás

3.100kg/hó

37.200/12hó

 

 

3. melléklet

6. melléklet

A Közszolgáltatás ellentételezésének részletes kimutatása

 

A 2022. évre vonatkozó Ellentételezés részletes összetevői:

Mutatók
(Ft/hó)

Összeg
(Forintban)

Közparkok és egyéb közterületek fenntartásával, zöldterület kezelésével kapcsolatos közfeladatok

12 hónap

28.500.000,-

Anyagköltség

 

4.699.860,-

Üzemanyag, gépalkatrész, kézi szerszám, fogyó eszköz

360.295,-

4.323.540,-

Munkaruha, védőfelszerelés

12.000,-

144.000,-

Palánták beszerzése

0,-

0,-

Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 

19.360,-

232.320,-

Igénybevett szolgáltatások

 

5.262.264,-

Épület bérleti díj, gépjármű bérleti díj, őrzés díj

219.300,-

2.631.600,-

Utazás, kiküldetés költsége

40.200,-

482.400,-

Karbantartás, javítás költségei,

114.722,-

1.376.664,-

Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos

52.900,-

634.800,-

Telefon, internet, posta, hirdetés

11.400,-

136.800,-

Személyi jellegű ráfordítások

 

18.537.876,-

Bér + járulék

1.544.823,-

18.537.876,-

Önkormányzati köztemetők fenntartási és üzemeltetési feladatai

12 hónap

12.100.000,-

Anyagköltség

 

346.920,-

Üzemanyag, gépalkatrész, kézi szerszám

19.000,-

228.000,-

Tisztító, és tisztálkodó szerek 

660,-

7.920,-

Munkaruha, védőfelszerelés

8.700,-

104.400,-

Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 

550,-

6.600,-

Igénybevett szolgáltatások

 

511.840,-

Épület bérleti díj, őrzés díj

16.744,-

200.928,-

Utazás, kiküldetés költsége

10.013,-

120.160,-

Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos

15.346,-

184.152,-

Telefon, internet, posta 

550,-

6.600,-

Személyi jellegű ráfordítások

 

11.241.240,-

Bér + járulék

936.770,-

11.241.240,-

Varga Lajos Sportcsarnok sportlétesítmény üzemeltetési feladatai

 12 hónap

10.500.000,-

Anyagköltség

 

6.823.160,-

Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás

57.050,-

684.600,-

Közmű költségek

491.337,-

5.896.040,-

Tisztító, és tisztálkodó szerek 

16.500,-

198.000,-

Munkaruha, védőfelszerelés

2.500,-

30.000,-

Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 

1.210,-

14.520,-

Igénybevett szolgáltatások

 

563.184,-

Épület bérleti díj, őrzés díj

21.792,-

261.504,-

Utazás, kiküldetés költsége

5.000,-

60.000,-

Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos

10.810,-

129.720,-

Telefon, internet, posta 

9.330,-

111.960,-

Személyi jellegű ráfordítások

 

8.713.656,-

Bér + járulék

726.138,-

8.713.656,-

Bevétel

 

-5.600.000,-

Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal takarítási feladatai

 12 hónap

9.400.000,-

Anyagköltség

 

549.880,-

Tisztító, és tisztálkodó szerek

42.495,-

509.944,-

Munkaruha, védőfelszerelés

2.613,-

31.356,-

Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 

715,-

8.580,-

Igénybevett szolgáltatások

 

224.604,-

Épület bérleti díj, őrzés díj

10.807,-

129.684,-

Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos

7.360,-

88.320,-

Telefon, internet, posta 

550,-

6.600,-

Személyi jellegű ráfordítások

 

8.625.516,-

Bér + járulék

718.793,-

8.625.516,-

Állati hulladék befogadó telep

  12 hónap

6.100.000,-

Anyagköltség

 

427.576,-

Karbantartási anyag, felszerelés vásárlás

31.275,-

375.300,-

Közmű költségek

1.816,-

21.796,-

Tisztító, és tisztálkodó szerek 

600,-

7.200,-

Munkaruha, védőfelszerelés

1.500,-

18.000,-

Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 

440,-

5.280,-

Igénybevett szolgáltatások

 

3.959.088,-

Épület bérleti díj, őrzés díj

5.175,-

62.100,-

Utazás, kiküldetés költsége

20.409,-

244.908,-

Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos

3.680,-

44.160,-

Telefon, internet, posta 

660,-

7.920,-

Hulladék ártalmatlanítás

300.000,-

3.600.000,-

Személyi jellegű ráfordítások

 

2.313.336,-

Bér + járulék

192.778,-

2.313.336,-

Bevétel

 

-600.000,-

Ebrendészeti telep működtetése mindösszesen

12 hónap

6.187.102,-

Ebrendészeti telep működtetése

2022. január-március (3 hónap)

1.250.000,-

Ebrendészeti telep működtetése

2022. április-június (3 hónap)

1.690.700,-

Ebrendészeti telep működtetése

2022. július-december (6 hónap)

3.246.402,-

Telep üzemeltetési költség

2022. július-december (6 hónap)

1.869.942,-

Anyagköltség

 

198.048,-

Karbantartási anyag, felszerelés

21.720,-

130.320,-

Közmű költségek

8.748,-

52.488,-

Tisztító, és tisztálkodó szerek 

600,-

3.600,-

Munkaruha, védőfelszerelés

1.500,-

9.000,-

Nyomtatvány költségek, írószer tisztítószer, védőital 

440,-

2.640,-

Igénybevett szolgáltatások

 

275.286,-

Épület bérleti díj, őrzés díj

5.175,-

31.050,-

Utazás, kiküldetés költsége

20.880,-

125.280,-

Ügyvédi költség, könyvelés, munkavédelem, üzemorvos

10.000,-

60.000,-

Telefon, internet, posta 

660,-

3.960,-

Egyéb vegyes szolgáltatás

9.166,-

54.996,-

Személyi jellegű ráfordítások

 

1.396.608,-

Telepgondnok feladat Bér + járulék 6 hónap

232.768,-

1.396.608,-

Kóbor állat befogás, állatorvosi és tartási költség

2022. július-december (6 hónap)

1.751.460,-

Anyag és igénybevett szolgáltatási költség

 

1.110.000,-

Utazás, kiküldetés (gépkocsi használat)

35.000,-

210.000,-

Állateledel

50.000,-

300.000,-

Állatorvosi költség

100.000,-

600.000,-

Személyi jellegű ráfordítások

 

641.460,-

Állatbefogó feladat Bér+járulék 6 hónap

106.910,-

641.460,-

Bevétel a napi tartási és állatorvosi költségek továbbszámlázásából

2022. július-december (6 hónap)

-375.000

« Vissza
Vissza a főmenübe