Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testülete
Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság
226/2022. (IX. 21.) Gye. Kt. Pgtek. Biz. határozat
Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testülete Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsága elfogadásra javasolja a Képviselő-testületnek következő döntési javaslatot:
„Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete (5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124.) a kulturális intézményekben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet alapján pályázatot hirdet a Határ Győző Városi Könyvtár Intézményvezető (vezető állású munkavállaló) munkakör ellátására az alábbiak szerint:
Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
(5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124.)
a kulturális intézményekben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet alapján
pályázatot hirdet a
Határ Győző Városi Könyvtár
Intézményvezető (vezető állású munkavállaló)
munkakör ellátására.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
a vezetői megbízás határozott időre, 2023. január 1. napjától 2027. december 31. napjáig szól.
A munkavégzés helye: Békés megye, Határ Győző Városi Könyvtár, 5500 Gyomaendrőd, Fő út 230.
A munkakörhöz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az intézmény egyszemélyi felelős vezetője, feladatát az Alapító Okiratban, az intézményi SzMSz-ben meghatározottak szerint végzi. Mint vezető a költségvetés keretein belül gondoskodik az intézmény személyi és tárgyi feltételeinek biztosításáról. Felel az intézmény gazdálkodásáért, gyakorolja a munkáltatói jogokat a dolgozók felett. Kapcsolatot tart a fenntartóval, valamint a szakmai szervezetekkel.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény és az egyéb juttatások meghatározása a Munkáltató és a Pályázó közötti szabad megállapodás tárgya.
Pályázati feltételek:
Az intézményvezető munkaköre betöltésének feltételei:
- szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség
- KER (Közös Európai Referenciakeret) szerinti B2 szintet elérő idegennyelv-ismeret
- végzettségének, szakképzettségének vagy az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább ötéves szakmai gyakorlatot szerzett
- Államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés igazolt elvégzése. Ennek hiányában a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két éven belül köteles a képzést elvégezni, és az azt igazoló okiratot bemutatni a munkáltatói jogkör gyakorlójának. (Aki a képzést határidőben nem végzi el, és a képzés elvégzését igazoló okiratot nem mutatja be, a munkakörben nem foglalkoztatható tovább.) Mentesül a képzés elvégzése alól, aki jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik, vagy a képzést az intézményvezetői munkakör betöltését megelőzően elvégezte, és azt okirattal igazolja.
- az intézményvezetői munkakör megszűnését követően az intézménynél kulturális munkakörben határozatlan időre történő továbbfoglalkoztatás lehetősége
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
- büntetlen előélet
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
Elvárt kompetenciák:
- határozottság, önállóság, jó döntési képesség,
- jó kommunikációs képesség,
- jó kapcsolatépítő- és kapcsolattartó képesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Pályázati anyag az alábbi tartalommal:
- szakmai (fényképes) önéletrajz
- az intézmény vezetésére, irányítására vonatkozó részletes szakmai és vezetési program
- a pályázati felhívásban megfogalmazott feltételek teljesítésének hitelt érdemlő igazolása
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, gyakorlatot igazoló okiratok másolatai,
- három hónapnál nem régebbi, hatósági erkölcsi bizonyítvány,
- nyilatkozat arról, hogy a teljes pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- nyilatkozat arról, hogy a vezetői megbízást követő két éven belül elvégzi a kultúráért felelős miniszter által a kulturális szakemberek szervezett képzési rendszeréről, követelményeiről és képzési finanszírozásáról szóló rendelet szerint akkreditált, államháztartási és vezetési ismeretek nyújtó tanfolyamot, vagy az elvégzését igazoló okiratot bemutatja
- nyilatkozat arról, hogy a pályázat elnyerése esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárást
- hozzájáruló nyilatkozat a pályázat nyílt vagy zárt ülésen való tárgyalásáról
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2023. január 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. október 31.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Toldi Balázs polgármester nyújt, a 06-66/521-600-as telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Gyomaendrőd Város Önkormányzata címére történő megküldésével (5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124.).
- Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I. …………/2022., valamint a beosztás megnevezését: Intézményvezető/könyvtáros, vagy
- Személyesen: Békés megye, 5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az érvényes pályázatot benyújtó pályázókat a szakértői bíráló bizottság hallgatja meg, melynek írásba foglalt véleményét mérlegelve dönt a Képviselő-testület.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. december 22.
Tájékoztató:
A munkáltatói jogkör gyakorlója biztosítja, hogy a pályázat iránt érdeklődők a pályázat elkészítéséhez szükséges tájékoztatást megkapják, az intézményt megismerhetik.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
· https://www.gyomaendrod.hu/ – 2022. szeptember 30.
· https://hgyvk.hu/ - 2022. szeptember 30.”