Gyomaendrőd Város Képviselő-testülete
Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsága
90/2023. (III. 21.) Gye. Kt. Pgtek. Biz. határozat
Gyomaendrőd Város Képviselő-testülete Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsága elfogadásra javasolja a Képviselő-testületnek a következő döntési javaslatot:
„Gyomaendrőd Város Képviselő-testülete a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 67. § (19 bekezdés d) pontjában kapott felhatalmazás alapján az alábbiakban határozza meg a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal (továbbiakban: közös hivatal) belső szervezeti tagozódását, létszámát, munkarendjét és ügyfélfogadási rendjét:
1. A közös hivatal belső szervezeti tagozódása:
kirendeltségek |
|
Csárdaszállási kirendeltség |
3 fő köztisztviselő |
Hunyai kirendeltség |
3 fő köztisztviselő |
Törzshivatal |
|
Adó osztály |
7 fő köztisztviselő |
Közigazgatási Osztály |
7 fő köztisztviselő, 2 fő ügykezelő |
Pénzügyi Osztály |
8 fő köztisztviselő |
Településfejlesztési Osztály |
4 fő köztisztviselő |
Titkárság |
7 fő köztisztviselő, 1 fő fizikai dolgozó |
Városüzemeltetési Osztály |
7 fő köztisztviselő, 1 fő ügykezelő |
A kirendeltségeket a jegyző vezeti. A törzshivatal osztályait az osztályvezetők vezetik, a Titkárság esetében az osztályvezetői feladatokat a jegyző, közigazgatási osztály esetében az aljegyző látja el.
2. A közös hivatal munkarendje
A köztisztviselő kinevezéskori nyilatkozata szerint
a)
|
Hétfő, kedd, szerda csütörtök: |
8–16.30 óráig |
|
Péntek: |
8–14 óráig |
b)
|
Hétfő, kedd, szerda csütörtök: |
7.30–16.00 óráig |
|
Péntek: |
7.30–13.30 óráig |
munkarend szerint látja el feladatait.
3. A közös hivatal integrált ügyfélszolgálatának ügyfélfogadási rendje:
Hétfő |
8,00-12,00 |
12,30-16,00 |
Kedd |
nincs |
|
Szerda |
8,00-12,00 |
12,30-16,00 |
Csütörtök |
nincs |
|
Péntek |
8,00-12,00 |
|
„