21. napirendi pont
ELŐTERJESZTÉS
A Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság
2012. november 20-i ülésére

Tárgy:   Polgármesteri Hivatal átköltözésével járó költségek
Készítette:   Dr. Csorba Csaba jegyző
Előterjesztő:   Várfi András polgármester
Véleményező bizottság:   Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság, Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság

Tisztelt Képviselő-testület!

A korábbi testületi döntéseknek megfelelően elkezdődött a Gyomaendrőd Selyem út 124. sz. alatti ingatlan rendbetétele. A jelenlegi tulajdonosi képviseletben eljáró szervezet a megbízást a kivitelező részére megadta. A helyszíni bejárás során a helyszínen is ismertetett terveknek megfelelően az átalakítási munkák folynak. A padló burkolási munkából a leendő nagyterem és a polgármesteri rész leburkolását készíti el a kivitelező. Az irodák alapterülete 538 m2, melyet célszerű lenne elvégezni. Ennek előzetes költsége br. 2,2 millió Ft. Az átköltözéssel a polcok szekrények átszállításával szakipari munkák elvégzése válik szükségessé, és biztosítani kell a kerékpárok tárolását is. A feladatok ellátására további 2,8 millió Ft biztosítását kérnénk. Forrásul a 2012 évi többlet adóbevétel jelölhető ki.


Döntéshozói vélemények

Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság  

A bizottság javasolta a döntési javaslat elfogadását

 
Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság  

A bizottság javasoljta a döntési javaslat elfogadását

 
Döntési javaslat

"Polgármesteri Hiivatal átköltözésével járó költségek"

Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ÁLTALÁNOS ÜGYEK
A Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.

Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Polgármesteri Hivatal Gyomaendrőd Selyem út 124. sz. alatti ingatlanba költözéséhez ( 538 m2 padló burkolat elkészítéséhez, szakipari munkákhoz, kerékpártároló készítéséhez) 5 millió azaz Ötmillió Ft kiadási előirányzat felhasználását engedélyezi, melynek forrásául a 2012-évben kelekezett többlet adóbevételt jelöli ki.

Felkéri a polgármestert, hogy a beszerzési szabályzatban foglaltakra figyelemmel a fent meghatározott munkák elvégzését rendelje meg.

A képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy a soron következő költségvetési rendelet módosításba az előirányzat módosítást építse be.


Határidők, felelősök:

Határidő: 2012. 12. 17.
Felelős: Várfi András
Hivatali felelős: Dr. Csorba Csaba

« Vissza
Vissza a főmenübe