2011. június 30-i ülésére
Tárgy: | Projektmenedzsment tagjainak kijelölése a TIOP-1.1.1-07/1-2008-... projektek megvalósítására | |
Készítette: | Dobó Anita | |
Előterjesztő: | Várfi András polgármester | |
Véleményező bizottság: | Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság, Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság |
Tisztelt Képviselő-testület!
A 2007. év végén meghirdetett „TIOP-1.1.1-07/1 a pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése” pályázati konstrukcióra önkormányzatunk 2008. februárban nyújtotta be pályázatát, amelyben a fenntartásában működő iskolák informatikai eszközállományának fejlesztésére igényelt támogatást. Ezzel párhuzamosan a Gyomaendrőd-Csárdaszállás-Hunya Intézményi Társulás nevében eljárva, mint gesztorönkormányzat ugyanebben a témában egy másik pályázat is benyújtásra került az önkormányzat részéről. Mindkét pályázatunkat támogatásra érdemesnek ítélték.
A pályázati szakasz hosszú ideig tartott, a kiíró szervezet többször módosított a pályázati útmutatón, ezzel együtt a szerződéskötéshez benyújtandó dokumentumokat is át kellett dolgoznunk. A pályázatunk költségvetésének 2010. novemberi átdolgozásakor, a támogatási szerződés megkötésének előkészítésekor a projektek sikeres megvalósításához projektmenedzsment foglalkoztatásával terveztük.
A projektmenedzsment alkalmazásának feltételei:
- megbízási jogviszony vagy munkaviszony, illetve közelkelmezotti vagy közszolgálati jogviszony keretében végzi a tevékenységet;
- a projektmenedzser megbízási jogviszonyban nem láthatja el a feladatát, köztisztviselői jogviszonyban foglalkoztatott személyt kell kinevezni;
- a jogviszonyt szabályozó dokumentumnak (megbízási szerződés, vagy munkaköri leírás) tartalmaznia kell legalább a projekt felhívás számát, a projektben vállalt feladatokat és jogköröket.
A projektmenedzsment a pályázati útmutatóban meghatározott 3 főből állhat, akiknek feladat- és felelősségi köre az alábbiak szerint alakul:
- Projektmenedzser, aki felel a Közreműködő Szervezettel való kapcsolattartásért, a közbeszerzési eljárás lebonyolításáért, a projekt tényleges és teljes körű megvalósításáért, a projekt nyilvánosság felé történő kommunikációjáért, a pénzügyi elszámolás lebonyolításáért és a Projekt Előrehaladási Zárójelentés elkészítéséért.
- Pénzügyi vezető, aki felel a pénzügyi elszámolás lebonyolításáért, feladatának elvégzése érdekében kapcsolatot tart a projektben résztvevő intézmények vezetőivel, a projektmenedzserrel és a Polgármesteri Hivatal pénzügyi ügyintézőjével, részt vesz a Projekt Előrehaladási Zárójelentés elkészítésében, valamint segíti a projektmenedzser munkáját a nyilvánosság felé történő kommunikációban.
- Projektasszisztens, aki felel a projekt szakmai tartalmának maradéktalan érvényesüléséért, ellenőrzi az eszközök szakszerű leszállítását, telepítését és beüzemelését, részt vesz a Projekt Előrehaladási Zárójelentés elkészítésében, segíti a projektmenedzser munkáját a nyilvánosság felé történő kommunikációban. (A projektek speciális szakmai tartalmára tekintettel az intézmények rendszergazdáinak megbízása javasolt.)
A feladat- és felelősségi körök meghatározására, a megbízási szerződések előkészítésére a Támogatói Okirat hatályba lépése után került sor. A projektek tényleges megvalósítási időtartama megváltoztatását szerződésmódosításban kezdeményeztük a Közreműködő Szervezetnél, tényleges megvalósításra 2011. március 1. – 2011. június 30. közötti időtartamot határoztunk meg, hiszen a közbeszerzési eljárás előkészítésére csak március elején került sor. Erre a kérelmünkre írásbeli válasz 2011. május 18-án érkezett.
A projektmenedzsment tagjaival Gyomaendrőd Város Önkormányzata megbízási szerződést köt a feladatok ellátására a projekt megvalósítás tényleges, 2011. március 1. - 2011. június 30. közötti időtartamra vonatkozóan.
A projektmenedzsment részére fizetendő bérek, továbbá a munkáltatót terhelő járulékok a projekt elszámolható utófinanszírozású költségeinek részét képezik, a tervezés során a projekt költségvetésébe beépítésre kerültek 100%-os támogatási intenzitással.
Az egyes feladatok ellátására az alábbi személyeket javasoljuk:
TIOP-1.1.1-07/1-2008-0214 azonosító számú projekt esetében:
projektmenedzser (köztisztviselői jogviszony) | Dobó Anita (Polgármesteri Hivatal pályázati referense) | megbízási díja: | bruttó 152 400,- Ft |
pénzügyi vezető (megbízási jogviszony) | Kondor Ildikó (Kis Bálint Általános Iskola és Óvoda gazdasági vezetője) | megbízási díja: | bruttó 127 000,- Ft |
projektasszisztens (megbízási jogviszony) | Herter Márton (Kner Imre Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium rendszergazdája) | megbízási díja: | bruttó 127 000,- Ft |
összesen: | bruttó 406 400,- Ft |
A TIOP-1.1.1-07/1-2008-0228 azonosító számú projekt esetében:
projektmenedzser (köztisztviselői jogviszony) | Dobó Anita (Polgármesteri Hivatal pályázati referense) | megbízási díja: | bruttó 80 010,- Ft |
pénzügyi vezető (megbízási jogviszony) | Tóth-Vitáris Erika (Rózsahegyi Kálmán Általános Iskola gazdasági vezetője) | megbízási díja: | bruttó 71 120,- Ft |
projektasszisztens (megbízási jogviszony) | Szujó Csaba (Rózsahegyi Kálmán Általános Iskola rendszergazdája) | megbízási díja: | bruttó 71 120,- Ft |
összesen: | bruttó 222 250,- Ft |
Kérem a tisztelt képviselő-testületet az előterjesztés megvitatására és javaslatának meghozatalára.
Döntéshozói vélemények
Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság |
A Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság a döntési javaslat beterjesztés szerinti elfogadását javasolja a Képviselő-testületnek. |
|
Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság |
Az Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság a döntési javaslat beterjesztés szerinti elfogadását javasolja a Képviselő-testületnek. |
|
"Projektmenedzsment tagjainak kijelölése a TIOP-1.1.1-07/1-2008-0214 és TIOP-1.1.1-07/1-2008-0228 azonosító számú projekt megvalósítására"
Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ÁLTALÁNOS ÜGYEK
A Képviselő-testület a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.
1. Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a TIOP-1.1.1-07/1-2008-0214 azonosító számú pályázat megvalósítását szervező projektmenedzsment tagjainak az alábbi személyeket jelöli ki:
projektmenedzser | Dobó Anita | megbízási díja: | bruttó 152 400,- Ft |
pénzügyi vezető | Kondor Ildikó | megbízási díja: | bruttó 127 000,- Ft |
projektasszisztens | Herter Márton | megbízási díja: | bruttó 127 000,- Ft |
A projektmenedzsment tagjainak kinevezése a projekt Támogatói Okiratban meghatározott tényleges megvalósításának időtartamára szól, 2011. március 1-től 2011. június 30-ig.
2. Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a TIOP-1.1.1-07/1-2008-0228 azonosító számú pályázat megvalósítását szervező projektmenedzsment tagjainak az alábbi személyeket jelöli ki:
projektmenedzser | Dobó Anita | megbízási díja: | bruttó 80 010,- Ft |
pénzügyi vezető | Tóth-Vitáris Erika | megbízási díja: | bruttó 71 120,- Ft |
projektasszisztens | Szujó Csaba | megbízási díja: | bruttó 71 120,- Ft |
A projektmenedzsment tagjainak kinevezése a projekt Támogatói Okiratban meghatározott tényleges megvalósításának időtartamára szól, 2011. március 1-től 2011. június 30-ig.
3. A Képviselő-testület felhatalmazza Várfi András polgármestert a szükséges intézkedések megtételére.
Határidők, felelősök:
Határidő: azonnal