20. napirendi pont
TÁJÉKOZTATÓ
A Képviselő-testület
2009. december 21-i ülésére
2009. december 21-i ülésére
Tárgy: | A polgármesteri hivatal 2010 évi irodaszer ellátására benyújtott ajánlatok elbírálása | |
Készítette: | Csényi István | |
Előterjesztő: | Várfi András polgármester | |
Véleményező bizottság: | Pénzügyi és Gazdasági Bizottság, Városfenntartó, Környezetvédelmi és Mezőgazdasági Bizottság |
Tisztelt Képviselő - testület!
A helyi versenyeztetési szabályzatának megfelelően a 2010 évi irodaszer beszerzéshez több ( 4 ) szállítótól kértünk ajánlatot az alábbi felhívás alapján:
Gyomaendrőd Város Polgármesteri Hivatalának
Ajánlattételi Felhívása
Irodaszer szállítási keretszerződésre
1. Az ajánlatkérő neve, címe, távirati címe, telefon- és telefax száma:
Gyomaendrőd Város Önkormányzata
5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1. szám
távirati cím: 5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1. szám
telefon: 66/386-122 telefax: 66/581-231
e-mail: csenyi@pmhiv.gyomaendrod.hu
2. A választott eljárás: nyílt eljárás.
3. A szerződés meghatározása, amire ajánlatot kérnek: szállítási keretszerződés.
4. A beszerzés tárgya és mennyisége: Gyomaendrőd Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának A/3, A/4 fénymásolópapír, különféle író- és irodaszer, különféle nyomtató és fénymásoló patron, szakmai anyag beszerzése és szállítása az 5. pontban leírt meghatározás szerint.
A teljesítés helye: Gyomaendrőd Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal, 5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1.
Annak meghatározása, hogy az ajánlattevő a beszerzés tárgyának egy részére tehet-e ajánlatot: igen.
Az ajánlattételi kategóriák: a dokumentációban meghatározott bontásban:
- A/4 és A/3 másolópapír, laporelló
- különféle író- és irodaszerek,
- nyomtató, fax és fénymásoló tonerek.
Annak meghatározása, hogy az ajánlattevő a beszerzés tárgyának egy részére tehet-e ajánlatot: igen.
Az ajánlattételi kategóriák: a dokumentációban meghatározott bontásban:
- A/4 és A/3 másolópapír, laporelló
- különféle író- és irodaszerek,
- nyomtató, fax és fénymásoló tonerek.
Minden egyes termékcsoporton belül, minden termékre nettó egy árajánlatot kell megadni. Az árajánlatot a mellékelt táblázat szerint termékenként a feltüntetett mennyiségre egy összegben, kell megtenni. A kategória ajánlati értékeit a táblázat végén összesíteni kell. A tonerek esetében az ajánlatot eredeti gyári új termékre kérjük meghatározni. Utángyártott illetve utántöltött toner ajánlatot nem fogadunk el!
5. A teljesítés határideje vagy a szerződés időtartama: folyamatos megrendelés és szállítás mellett 2010. január 1-től 2010. december 31-ig.
6. A beszerzés tárgya és mennyisége: Irodaszer, nyomtatvány.
Részletesen az intézményüzemeltetési,- fenntartási, valamint szakmai feladat ellátásához szükséges a mellékletben szereplő termékekre kell megtenni a nettóajánlatot. Az ajánlat megtehető a melléklet kitöltésével.
A mennyiség megrendelő alapján igény szerint, havi ütemezéssel. A Különféle író- és irodaszer kategóriában megjelölt termékektől el lehet térni, feltétel azonban az azonos minőség, és azzal mindenben megegyező. A táblázatban szereplő termékenként megadott mennyiségek tájékoztató jellegűek a várható szállítási volumenre vonatkozóan.
7. Minőségi és teljesítménykövetelmények: szabvány szerint.
8. A pénzügyi ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei, illetve hivatkozás a vonatkozó előírásokra:
A szállító a kiszállított és a szállító jegyzék, átvételi elismervény alapján átadott termékekről összesítő számlát készít. A fizetés átutalási megbízással történik. Fizetési határidő a számla keltétől számított 10. banki nap. A fizetés napja a Szállító bankszámláján történő jóváírás napja. Az ajánlatkérő kedvezőbb fizetési feltételeket elfogad.
9. Az ajánlatok elbírálásának szempontjai: ajánlattételi kategóriánként a legelőnyösebb összesített ajánlati érték.
Az ajánlatok értékelése: kategóriánként a mellékelt táblázatokban szereplő termékek kategóriára összesített nettó ajánlati érték alapján történik.
Ajánlati értékegyenlőség esetén a két legjobb ajánlatot tevő között nyílt árverseny alapján kerül eldöntésre a győztes!
10. Annak meghatározása, hogy lehet-e többváltozatú ajánlatot tenni: nem.
11. Az ajánlattevők pénzügyi, gazdasági és műszaki alkalmassága igazolására kért adatok és tények:
Az ajánlattevőnek a pénzügyi és gazdasági, valamint műszaki alkalmasságának feltételeiről a Közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. Törvény 71. § ( 4 ) bekezdésében leírtak szerint nyilatkoznia kell. Nyertes pályázat esetén szerződéskötéskor igazolnia kell a Kbt. 71. § ( 4 ) bekezdés szerinti alkalmasságot.
12. Hiánypótlás lehetősége, vagy annak kizárása: a hiánypótlás lehetősége nem biztosított
13. Az ajánlattételi határidő: 2009. november 27.
14. Az ajánlat benyújtásának címe (helység, utca, házszám, emelet, szobaszám): Gyomaendrőd Város Polgármesteri Hivatal, 5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1. szám Városfenntartó és Vagyongazdálkodási Osztály
16. Az ajánlattétel nyelve: magyar
17. Az ajánlatok benyújtásának példányszáma:
2 példány (1 eredeti és 1 másolati) 1 db lezárt borítékban
18. Az ajánlatok felbontásának helye, és ideje:
Gyomaendrőd Város Polgármesteri Hivatal, 5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1. szám, Kistanácskozó Terem, 2009. december 2-án 9,00 óra.
19. Annak meghatározása, hogy az eljárásban lehet-e tárgyalni:
Nem, az ajánlatok elbírálása tárgyalás nélkül történik.
20. Az ajánlatok elbírálásának módja, az eredményhirdetés időpontja: Az ajánlatokat a helyi versenyeztetési szabályzat szerinti bizottság bírálja el, a 2009. december-i ülésén.
21. A szerződéskötés időpontja: az eredmény kézhezvételétől számított 8 napon belül.
22. Az ajánlattételi felhívás megküldésének napja: 2009. október 30.
23. Egyéb információk:
- Az ajánlattevőknek csatolniuk kell a cégjegyzésre jogosult aláírásával hitelesített cégkivonatot és aláírási címpéldányt, egyéni vállalkozó esetén a vállalkozói igazolványt, valamint az esetlegesen folyamatban lévő változás esetén az iktatott változásbejegyzési kérelmet.
- Az ajánlattevő ajánlata érvénytelen, ha cégbírósági bejegyzéssel nem rendelkezik, vagy nincs a beszerzés tárgyával összefüggő tevékenység felsorolva a cégbejegyzésében.
- Az általa becsatolt cégkivonatban, egyéni vállalkozó esetén a vállalkozói igazolványban a tevékenységi kör megjelölésénél nem szerepel a közbeszerzés tárgyára vonatkozó tevékenység.
- Az ajánlatban meg kell jelölni az ajánlat tárgyának azt a részét, melyek összefüggésében az ajánlattevő szerződést fog kötni harmadik személlyel.
- Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosultak cégszerűen aláírva, egyéni vállalkozó esetén a vállalkozó által aláírva 2 példányban (1 eredeti, 1 másolat) kell benyújtani, megjelölve az eredeti és másolati példányt.
- Az ajánlatkérő a szerződést az eljárás nyertesével köti meg. Abban az esetben, ha a nyertes visszalép, az ajánlatkérő a szerződést a következő legkedvezőbb ajánlatot tevővel köti meg.
- Az ajánlattevőknek csatolniuk kell a cégjegyzésre jogosult aláírásával hitelesített cégkivonatot és aláírási címpéldányt, egyéni vállalkozó esetén a vállalkozói igazolványt, valamint az esetlegesen folyamatban lévő változás esetén az iktatott változásbejegyzési kérelmet.
- Az ajánlattevő ajánlata érvénytelen, ha cégbírósági bejegyzéssel nem rendelkezik, vagy nincs a beszerzés tárgyával összefüggő tevékenység felsorolva a cégbejegyzésében.
- Az általa becsatolt cégkivonatban, egyéni vállalkozó esetén a vállalkozói igazolványban a tevékenységi kör megjelölésénél nem szerepel a közbeszerzés tárgyára vonatkozó tevékenység.
- Az ajánlatban meg kell jelölni az ajánlat tárgyának azt a részét, melyek összefüggésében az ajánlattevő szerződést fog kötni harmadik személlyel.
- Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosultak cégszerűen aláírva, egyéni vállalkozó esetén a vállalkozó által aláírva 2 példányban (1 eredeti, 1 másolat) kell benyújtani, megjelölve az eredeti és másolati példányt.
- Az ajánlatkérő a szerződést az eljárás nyertesével köti meg. Abban az esetben, ha a nyertes visszalép, az ajánlatkérő a szerződést a következő legkedvezőbb ajánlatot tevővel köti meg.
Dr. Csorba Csaba s.k.
jegyző
Az ajánlatok felbontása megtörtént. Az ajánlatok összegzése az alábbi:
1. A benyújtott ajánlatok száma, és részletezése részajánlatonként:
A/4, A/3 másolópapír, laporelló: 2 db
Különféle író – és irodaszer: 1 db
Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek: 2 db
Ssz.
|
Pályázó neve
|
A/4, A/3 másolópapír, laporelló
|
Különféle író – és irodaszer
|
Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek
|
1.
|
„Color Shop” Papírbolt
|
x
|
x
|
x
|
2.
|
Mágus – Comp
|
x
|
-
|
x
|
2. a) Az érvényes ajánlatot tevők neve, címe és ajánlatuknak a bírálati szempont – a legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén annak részszempontjai - szerinti tartalmi eleme, illetőleg elemei:
A/4, A/3 másolópapír, laporelló:
Ssz.
|
Pályázó neve
|
Címe
|
Összesített nettó árajánlat ( Ft )
|
1.
|
„Color Shop” Papírbolt
|
5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.
|
568.880
|
2.
|
Mágus - Comp
|
5500 Gyomaendrőd, Fő u. 230.
|
668.988
|
Különféle író – és irodaszer:
Ssz.
|
Pályázó neve
|
Címe
|
Összesített nettó árajánlat ( Ft )
|
1.
|
„Color Shop” Papírbolt
|
5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.
|
1.666.910
|
Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek:
Ssz.
|
Pályázó neve
|
Címe
|
Összesített nettó árajánlat ( Ft )
|
1.
|
„Color Shop” Papírbolt
|
5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.
|
2.370.600
|
2.
|
Mágus – Comp
|
5500 Gyomaendrőd, Fő u. 230.
|
2.219.960
|
3. Az érvénytelen ajánlatot tevő neve, címe és az érvénytelenség indoka:
Nem volt.
4. a) Eredményes eljárás esetén a nyertes ajánlattevő neve, címe, az ellenszolgáltatás összege és ajánlata kiválasztásának indokai:
A/4, A/3 másolópapír, laporelló:
„Color Shop” Papírbolt
|
5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.
|
568.880,- Ft
|
Különféle író – és irodaszer:
„Color Shop” Papírbolt
|
5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.
|
1.666.910,- Ft
|
Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek:
Mágus – Comp
|
5500 Gyomaendrőd, Fő út 230.
|
2.219.960,- Ft
|
b) A nyertes ajánlatot követő kettő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve, címe, az ellenszolgáltatás összege:
A/4, A/3 másolópapír, laporelló:
Helyezés
|
Pályázó megnevezése
|
Címe
|
Ajánlat
összege
|
2
|
Mágus - Comp
|
5500 Gyomaendrőd, Fő u. 230.
|
668.988,- Ft
|
Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek:
Helyezés
|
Pályázó megnevezése
|
Címe
|
Ajánlat
összege
|
2
|
„Color Shop” Papírbolt
|
5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.
|
2.370.600,- Ft
|
A kategóriánkénti nyertes ajánlatok összesítve 4.455.750,- Ft összegű kiadást jelentenek. A nyertes ajánlatok és a legrosszabb ajánlatok közötti összesített különbség a fénymásoló papírok valamint a tonerek kategóriában 250.748,- Ft. Az összesített nyertes ajánlat 118.094,- Ft-tal alacsonyabb, mint a 2009. évi ( 4.573.844,- Ft).
A helyi szabályozásunk alapján a pályázati eljárás során a bizottság dönt, tagjai: polgármester, alpolgármester valamint a bizottsági elnökök.
Döntéshozói vélemények
Városfenntartó, Környezetvédelmi és Mezőgazdasági Bizottság |
A Városfenntartó, Környezetvédelmi és Mezőgazdasági Bizottság megtárgyalta a Polgármesteri Hivatal 2010. évi "irodaszer" pályázati eljárás eredményéről szóló tájékoztatást és javasolja a T. Képviselő - testületnek annak elfogadását. |
|
Pénzügyi és Gazdasági Bizottság |
A Pénzügyii és Gazdasági Bizottság megtárgyalta a Polgármesteri Hivatal 2010. évi "irodaszer" pályázati eljárás eredményéről szóló tájékoztatást és javasolja a T. Képviselő - testületnek annak elfogadását. |
|
"A polgármesteri hivatal 2010 évi irodaszer ellátására benyújtott ajánlatok elbírálása "
Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ÁLTALÁNOS ÜGYEK
A Képviselő-testület a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.
Gyomaendrőd Város Képviselő – testülete a 2010 évi nyomtató, fénymásoló kellékanyagok, és egyéb irodaszerek pályázati eljárásáról szóló tájékoztatót elfogadja.
Gyomaendrőd Város Képviselő – testülete bíráló bizottsága döntése alapján Gyomaendrőd Város Polgármesteri Hivatala a 2010 évi irodaszer ellátására a különböző kategóriákban az alábbi szállítókkal köt szerződést:
- A/4, A/3 másolópapír, laporelló: „Color Shop” Papírbolt, 5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.,
- Különféle író – és irodaszer: „Color Shop” Papírbolt, 5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.,
- Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek: Mágus - Comp, 5500 Gyomaendrőd, Fő út 230.
Határidők, felelősök:
Határidő: 2009. 12. 28.
Felelős: Várfi András
Hivatali felelős: Csényi István