15. napirendi pont
ELŐTERJESZTÉS
A Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság
2011. június 21-i ülésére

Tárgy:   Projektmenedzsment tagjainak kijelölése a TIOP-1.1.1-07/1-2008-... projektek megvalósítására
Készítette:   Dobó Anita
Előterjesztő:   Várfi András polgármester
Véleményező bizottság:   Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság, Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság

Tisztelt Képviselő-testület!

A 2007. év végén meghirdetett „TIOP-1.1.1-07/1 a pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése” pályázati konstrukcióra önkormányzatunk 2008. februárban nyújtotta be pályázatát, amelyben a fenntartásában működő iskolák informatikai eszközállományának fejlesztésére igényelt támogatást. Ezzel párhuzamosan a Gyomaendrőd-Csárdaszállás-Hunya Intézményi Társulás nevében eljárva, mint gesztorönkormányzat ugyanebben a témában egy másik pályázat is benyújtásra került az önkormányzat részéről. Mindkét pályázatunkat támogatásra érdemesnek ítélték.

A pályázati szakasz hosszú ideig tartott, a kiíró szervezet többször módosított a pályázati útmutatón, ezzel együtt a szerződéskötéshez benyújtandó dokumentumokat is át kellett dolgoznunk. A pályázatunk költségvetésének 2010. novemberi átdolgozásakor, a támogatási szerződés megkötésének előkészítésekor a projektek sikeres megvalósításához projektmenedzsment foglalkoztatásával terveztük.

A projektmenedzsment alkalmazásának feltételei:

  • megbízási jogviszony vagy munkaviszony, illetve közelkelmezotti vagy közszolgálati jogviszony keretében végzi a tevékenységet;
  • a projektmenedzser megbízási jogviszonyban nem láthatja el a feladatát, köztisztviselői jogviszonyban foglalkoztatott személyt kell kinevezni;
  • a jogviszonyt szabályozó dokumentumnak (megbízási szerződés, vagy munkaköri leírás) tartalmaznia kell legalább a projekt felhívás számát, a projektben vállalt feladatokat és jogköröket.

A projektmenedzsment a pályázati útmutatóban meghatározott 3 főből állhat, akiknek feladat- és felelősségi köre az alábbiak szerint alakul:

  • Projektmenedzser, aki felel a Közreműködő Szervezettel való kapcsolattartásért, a közbeszerzési eljárás lebonyolításáért, a projekt tényleges és teljes körű megvalósításáért, a projekt nyilvánosság felé történő kommunikációjáért, a pénzügyi elszámolás lebonyolításáért és a Projekt Előrehaladási Zárójelentés elkészítéséért.
  • Pénzügyi vezető, aki felel a pénzügyi elszámolás lebonyolításáért, feladatának elvégzése érdekében kapcsolatot tart a projektben résztvevő intézmények vezetőivel, a projektmenedzserrel és a Polgármesteri Hivatal pénzügyi ügyintézőjével, részt vesz a Projekt Előrehaladási Zárójelentés elkészítésében, valamint segíti a projektmenedzser munkáját a nyilvánosság felé történő kommunikációban.
  •  Projektasszisztens, aki felel a projekt szakmai tartalmának maradéktalan érvényesüléséért, ellenőrzi az eszközök szakszerű leszállítását, telepítését és beüzemelését, részt vesz a Projekt Előrehaladási Zárójelentés elkészítésében, segíti a projektmenedzser munkáját a nyilvánosság felé történő kommunikációban. (A projektek speciális szakmai tartalmára tekintettel az intézmények rendszergazdáinak megbízása javasolt.)

A feladat- és felelősségi körök meghatározására, a megbízási szerződések előkészítésére a Támogatói Okirat hatályba lépése után került sor. A projektek tényleges megvalósítási időtartama megváltoztatását szerződésmódosításban kezdeményeztük a Közreműködő Szervezetnél, tényleges megvalósításra 2011. március 1. – 2011. június 30. közötti időtartamot határoztunk meg, hiszen a közbeszerzési eljárás előkészítésére csak március elején került sor. Erre a kérelmünkre írásbeli válasz 2011. május 18-án érkezett.

A projektmenedzsment tagjaival Gyomaendrőd Város Önkormányzata megbízási szerződést köt a feladatok ellátására a projekt megvalósítás tényleges, 2011. március 1. - 2011. június 30. közötti időtartamra vonatkozóan.

A projektmenedzsment részére fizetendő bérek, továbbá a munkáltatót terhelő járulékok a projekt elszámolható utófinanszírozású költségeinek részét képezik, a tervezés során a projekt költségvetésébe beépítésre kerültek 100%-os támogatási intenzitással.

Az egyes feladatok ellátására az alábbi személyeket javasoljuk:

TIOP-1.1.1-07/1-2008-0214 azonosító számú projekt esetében:

projektmenedzser (köztisztviselői jogviszony) Dobó Anita (Polgármesteri Hivatal pályázati referense) megbízási díja: bruttó 152 400,- Ft
pénzügyi vezető (megbízási jogviszony) Kondor Ildikó (Kis Bálint Általános Iskola és Óvoda gazdasági vezetője) megbízási díja: bruttó 127 000,- Ft
projektasszisztens (megbízási jogviszony) Herter Márton (Kner Imre Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium rendszergazdája) megbízási díja: bruttó 127 000,- Ft
    összesen: bruttó 406 400,- Ft

A TIOP-1.1.1-07/1-2008-0228 azonosító számú projekt esetében:

projektmenedzser (köztisztviselői jogviszony) Dobó Anita (Polgármesteri Hivatal pályázati referense) megbízási díja: bruttó 80 010,- Ft
pénzügyi vezető (megbízási jogviszony) Tóth-Vitáris Erika (Rózsahegyi Kálmán Általános Iskola gazdasági vezetője) megbízási díja: bruttó 71 120,- Ft
projektasszisztens (megbízási jogviszony) Szujó Csaba (Rózsahegyi Kálmán Általános Iskola rendszergazdája) megbízási díja: bruttó 71 120,- Ft
    összesen: bruttó 222 250,- Ft

Kérem a tisztelt képviselő-testületet az előterjesztés megvitatására és javaslatának meghozatalára.

 


Döntéshozói vélemények

Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság  

A Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság a döntési javaslat beterjesztés szerinti elfogadását javasolja a Képviselő-testületnek.

 
Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság  

Az Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság a döntési javaslat beterjesztés szerinti elfogadását javasolja a Képviselő-testületnek.

 
Döntési javaslat

"Projektmenedzsment tagjainak kijelölése a TIOP-1.1.1-07/1-2008-0214 és TIOP-1.1.1-07/1-2008-0228 azonosító számú projekt megvalósítására"

Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ÁLTALÁNOS ÜGYEK
A Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.

1. Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a TIOP-1.1.1-07/1-2008-0214 azonosító számú pályázat megvalósítását szervező projektmenedzsment tagjainak az alábbi személyeket jelöli ki:

projektmenedzser Dobó Anita megbízási díja: bruttó 152 400,- Ft
pénzügyi vezető Kondor Ildikó megbízási díja: bruttó 127 000,- Ft
projektasszisztens Herter Márton megbízási díja: bruttó 127 000,- Ft

A projektmenedzsment tagjainak kinevezése a projekt Támogatói Okiratban meghatározott tényleges megvalósításának időtartamára szól, 2011. március 1-től 2011. június 30-ig.

2. Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a TIOP-1.1.1-07/1-2008-0228 azonosító számú pályázat megvalósítását szervező projektmenedzsment  tagjainak az alábbi személyeket jelöli ki:

projektmenedzser Dobó Anita megbízási díja: bruttó 80 010,- Ft
pénzügyi vezető Tóth-Vitáris Erika megbízási díja: bruttó 71 120,- Ft
projektasszisztens Szujó Csaba megbízási díja: bruttó 71 120,- Ft

A projektmenedzsment tagjainak kinevezése a projekt Támogatói Okiratban meghatározott tényleges megvalósításának időtartamára szól, 2011. március 1-től 2011. június 30-ig.

3. A Képviselő-testület felhatalmazza Várfi András polgármestert a szükséges intézkedések megtételére.


Határidők, felelősök:

Határidő: azonnal

« Vissza
Vissza a főmenübe