18. napirendi pont
TÁJÉKOZTATÓ
A Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság
2011. december 12-i ülésére

Tárgy:   Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal 2012. év első félévi irodaszer ellátásra benyújtott ajánlatok elbírálásáról
Készítette:   Csényi István
Előterjesztő:   Várfi András polgármester
Véleményező bizottság:   Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság

 

Tisztelt Képviselő - testület!
               
A polgármesteri hivatal versenyeztetési szabályzatának megfelelően a 2012 év első félévi irodaszer beszerzéshez 8 szállítótól kértünk ajánlatot az alábbi felhívás alapján:
 
Gyomaendrőd Város Polgármesteri Hivatalának
Ajánlattételi Felhívása
 Irodaszer szállítási keretszerződésre
 
1.    Az ajánlatkérő neve, címe, távirati címe, telefon- és telefax száma:
                
                 Gyomaendrőd Város Önkormányzata
                 5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1. szám
                 távirati cím: 5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1. szám
                 telefon: 66/386-122 telefax: 66/581-231
                 e-mail: csenyi@pmhiv.gyomaendrod.hu                    
 
2. A választott eljárás: nyílt eljárás.

3. A szerződés meghatározása, amire ajánlatot kérnek: szállítási keretszerződés.
 
4. A beszerzés tárgya és mennyisége: Gyomaendrőd Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának A/3, A/4 fénymásolópapír, különféle író- és irodaszer, különféle nyomtató és fénymásoló kellékanyag, szakmai anyag beszerzése és szállítása az 5. pontban leírt meghatározás szerint.
A teljesítés helye: Gyomaendrőd Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal, 5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1.
Annak meghatározása, hogy az ajánlattevő a beszerzés tárgyának egy részére tehet-e ajánlatot: igen.
Az ajánlattételi kategóriák: a dokumentációban meghatározott bontásban:
- A/4 és A/3 másolópapír, leporelló
- különféle író- és irodaszerek,
- nyomtató, fax és fénymásoló kellékanyagok.
 
Minden egyes termékcsoporton belül, minden termékre nettó egy árajánlatot kell megadni. Az árajánlatot a mellékelt táblázat szerint termékenként a feltüntetett mennyiségre egy összegben, kell megtenni. A kategória ajánlati értékeit a táblázat végén összesíteni kell. A tonerek esetében az ajánlatot eredeti gyári új és utángyártott termékre külön - külön kérjük meghatározni.
  

5. A teljesítés határideje vagy a szerződés időtartama: folyamatos megrendelés és szállítás mellett 2012. január 1-től 2012. június 30-ig.
6.    A beszerzés tárgya és mennyisége: Irodaszer, nyomtatvány, toner.
Részletesen az intézményüzemeltetési,- fenntartási, valamint szakmai feladat ellátásához szükséges a mellékletben szereplő termékekre kell megtenni a nettó ajánlatot. Az ajánlat megtehető a melléklet kitöltésével.
 
A mennyiség megrendelő alapján igény szerint, havi ütemezéssel. A Különféle író- és irodaszer kategóriában megjelölt termékektől el lehet térni, feltétel azonban az azonos minőség, és azzal mindenben megegyező. A táblázatban szereplő termékenként megadott mennyiségek tájékoztató jellegűek a várható szállítási volumenre vonatkozóan. Az ajánlattevőnek a tonerek esetében azonnali csere garanciát, illetve a folyamatos ellátás érdekében kihelyezett raktárat vagy 48 órán belüli kiszállítást kell vállalnia. 
                                                     
7.    Minőségi és teljesítménykövetelmények: szabvány szerint.
       
8.      A pénzügyi ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei, illetve hivatkozás a vonatkozó előírásokra:
A szállító a kiszállított és a szállító jegyzék, átvételi elismervény alapján átadott termékekről összesítő számlát készít. A fizetés átutalási megbízással történik. Fizetési határidő a számla keltétől számított 10. banki nap. A fizetés napja a Szállító bankszámláján történő jóváírás napja. Az ajánlatkérő kedvezőbb fizetési feltételeket elfogad.
 
9. Az ajánlatok elbírálásának szempontjai: ajánlattételi kategóriánként a legelőnyösebb összesített ajánlati érték.
Az ajánlatok értékelése: kategóriánként a mellékelt táblázatokban szereplő termékek kategóriára összesített nettó ajánlati érték alapján történik.
Ajánlati értékegyenlőség esetén a két legjobb ajánlatot tevő között nyílt árverseny alapján kerül eldöntésre a győztes!

10. Annak meghatározása, hogy lehet-e többváltozatú ajánlatot tenni: nem.

11. Az ajánlattevők pénzügyi, gazdasági és műszaki alkalmassága igazolására kért adatok és tények:
 
Az ajánlattevőnek a pénzügyi és gazdasági, valamint műszaki alkalmasságának feltételeiről a Közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. Törvény 71. § ( 4 ) bekezdésében leírtak szerint nyilatkoznia kell. Nyertes pályázat esetén szerződéskötéskor igazolnia kell a Kbt. 71. § ( 4 ) bekezdés szerinti alkalmasságot.
 
12.    Hiánypótlás lehetősége, vagy annak kizárása: a hiánypótlás lehetősége nem biztosított
 
13.    Az ajánlattételi határidő: 2011. november 30.
         
14. Az ajánlat benyújtásának címe (helység, utca, házszám, emelet, szobaszám): Gyomaendrőd Város Polgármesteri Hivatal, 5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1. szám Városüzemeltetési és Vagyongazdálkodási Osztály
         
16. Az ajánlattétel nyelve: magyar
 
17.    Az ajánlatok benyújtásának példányszáma:
          2 példány (1 eredeti és 1 másolati) 1 db lezárt borítékban
 
18.    Az ajánlatok felbontásának helye, és ideje: 
Gyomaendrőd Város Polgármesteri Hivatal, 5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1. szám, Kistanácskozó Terem, 2011. december 2-án 9,00 óra.
 
19.    Annak meghatározása, hogy az eljárásban lehet-e tárgyalni:      
          Nem, az ajánlatok elbírálása tárgyalás nélkül történik.
 
20. Az ajánlatok elbírálásának módja, az eredményhirdetés időpontja: Az ajánlatokat a helyi versenyeztetési szabályzat szerinti bizottság bírálja el.    
 
21. A szerződéskötés időpontja: az eredmény kézhezvételétől számított 8 napon belül.
 
22.    Az ajánlattételi felhívás megküldésének napja: 2011. november 10.
 
23. Egyéb információk:
- Az ajánlattevőknek csatolniuk kell a cégjegyzésre jogosult aláírásával hitelesített cégkivonatot és aláírási címpéldányt, egyéni vállalkozó esetén a vállalkozói igazolványt, valamint az esetlegesen folyamatban lévő változás esetén az iktatott változásbejegyzési kérelmet.
- Az ajánlattevő ajánlata érvénytelen, ha cégbírósági bejegyzéssel nem rendelkezik, vagy nincs a beszerzés tárgyával összefüggő tevékenység felsorolva a cégbejegyzésében.
- Az általa becsatolt cégkivonatban, egyéni vállalkozó esetén a vállalkozói igazolványban a tevékenységi kör megjelölésénél nem szerepel a közbeszerzés tárgyára vonatkozó tevékenység.
- Az ajánlatban meg kell jelölni az ajánlat tárgyának azt a részét, melyek összefüggésében az ajánlattevő szerződést fog kötni harmadik személlyel.
- Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosultak cégszerűen aláírva, egyéni vállalkozó esetén a vállalkozó által aláírva 2 példányban (1 eredeti, 1 másolat) kell benyújtani, megjelölve az eredeti és másolati példányt.
- Az ajánlatkérő a szerződést az eljárás nyertesével köti meg. Abban az esetben, ha a nyertes visszalép, az ajánlatkérő a szerződést a következő legkedvezőbb ajánlatot tevővel köti meg.
 
A korábbi évek gyakorlatától eltérően féléves időszakra kértük az ajánlatokat, tekintettel a gyorsan változó beszerzési árakra.
 
Az ajánlatok felbontása megtörtént. Az ajánlatok összegzése az alábbi:
 
1.        A benyújtott ajánlatok száma, és részletezése részajánlatonként:
A/4, A/3 másolópapír, laporelló:                      5 db
Különféle író – és irodaszer:                            5 db
Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek:           5 db
 
Ssz.
Pályázó neve
A/4, A/3 másolópapír, laporelló
Különféle író – és irodaszer
Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek
1.        
„Color Shop” Papírbolt
x
x
-
2.        
Mágus – Comp
-
-
x
3.        
„Gemma” Bt.
x
x
x
4.        
Berény-Color Kft.
x
x
x
5.        
ManOpen Kft.
x
x
x
6.        
Németné Porubcsánszki Mária Cecília egyéni vállalkozó
x
x
x
 
2.        a) Az érvényes ajánlatot tevők neve, címe és ajánlatuknak a bírálati szempont – a legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén annak részszempontjai - szerinti tartalmi eleme, illetőleg elemei:
A/4, A/3 másolópapír, laporelló:
Ssz.
Pályázó neve
Címe
Összesített nettó árajánlat ( Ft )
1.
„Color Shop” Papírbolt
5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.
255.040
2.
„Gemma” Bt.
5600 Békéscsaba, Rózsa u. 19.
254.235
3.
Berény-Color Kft.
5650 Mezőberény, Belentai u. 6.
266.070
4.
ManOpen Kft.
2100 Gödöllő, Széchenyi út 5.
112.224
5.
Németné Porubcsánszki Mária Cecília egyéni vállalkozó
5500 Gyomaendrőd, Kossuth L. u. 31.
280.599
 
Különféle író – és irodaszer:
Ssz.
Pályázó neve
Címe
Összesített nettó árajánlat ( Ft )
1.
„Color Shop” Papírbolt
5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.
829.855
2.
„Gemma” Bt.
5600 Békéscsaba, Rózsa u. 19.
1.267.051
3.
Berény-Color Kft.
5650 Mezőberény, Belentai u. 6.
1.235.147
4.
ManOpen Kft.
2100 Gödöllő, Széchenyi út 5.
4.582.654
5.
Németné Porubcsánszki Mária Cecília egyéni vállalkozó
5500 Gyomaendrőd, Kossuth L. u. 31.
1.633.152
 

Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek:
Ssz.
Pályázó neve
Címe
Összesített nettó árajánlat
( Ft )
Eredeti
Utángyártott
1.
Mágus – Comp
5500 Gyomaendrőd, Fő u. 230.
946.976
442.968
2.
„Gemma” Bt.
5600 Békéscsaba, Rózsa u. 19.
1.085.615
362.293
3.
Berény-Color Kft.
5650 Mezőberény, Belentai u. 6.
1.010.565
507.091
4.
ManOpen Kft.
2100 Gödöllő, Széchenyi út 5.
1.014.160
264.760
5.
Németné Porubcsánszki Mária
Cecília egyéni vállalkozó
5500 Gyomaendrőd, Kossuth L. u. 31.
1.171.290
407.044
 
3.         Az érvénytelen ajánlatot tevő neve, címe és az érvénytelenség indoka:
                        Nem volt.
4.        a) Eredményes eljárás esetén a nyertes ajánlattevő neve, címe, az ellenszolgáltatás összege és ajánlata kiválasztásának indokai:
 
                                                             A/4, A/3 másolópapír, laporelló:
ManOpen Kft.
2100 Gödöllő, Széchenyi út 5.
112.224,- Ft
 
                                                             Különféle író – és irodaszer:
„Color Shop” Papírbolt
5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.
829.855,- Ft
 
                                                             Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek:
                                                             1. Eredeti
Mágus – Comp 
5500 Gyomaendrőd, Fő út 230.
946.976,- Ft
 
                                                             2. Utángyártott
ManOpen Kft.
2100 Gödöllő, Széchenyi út 5.
264.760,- Ft
 
b) A nyertes ajánlatot követő kettő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve, címe, az ellenszolgáltatás összege:
                                                             A/4, A/3 másolópapír, laporelló:
Helyezés
Pályázó megnevezése
Címe
Ajánlat
összege
2
„Gemma” Bt.
5600 Békéscsaba, Rózsa u. 19.
254.235,- Ft
 
                                                              Különféle író – és irodaszer:
Helyezés
Pályázó megnevezése
Címe
Ajánlat
összege
2
Berény-Color Kft.
5650 Mezőberény, Belentai u. 6.
1.235.147,-Ft
 
                                                             Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek:
                                                            1. Eredeti
Helyezés
Pályázó megnevezése
Címe
Ajánlat
összege
2
Berény-Color Kft.
5650 Mezőberény, Belentai u. 6.
1.010.565,-Ft
 
                                                            1. Utángyártott
Helyezés
Pályázó megnevezése
Címe
Ajánlat
összege
2
„Gemma” Bt.
5600 Békéscsaba, Rózsa u. 19.
362.293,- Ft
 
A kategóriánkénti nyertes ajánlatok összesítve eredeti tonerrel 1.889.055,- Ft, utángyártott tonerrel pedig 1.206.839,- Ft összegű kiadást jelentenek.
 
Szakmai indokok alapján a tonerek esetében a szerződés megkötése a legjobb eredeti termékre adott ajánlatot tevővel javasolt.
                 
A polgármesteri hivatal versenyeztetési szabályzata alapján a pályázati eljárás során a bíráló bizottság dönt, melynek tagjai: polgármester valamint a bizottsági elnökök.

 


Döntéshozói vélemények

Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság  

A Bizottság a határozati javaslatot egyöntetűen elfogadásra javasolja a T. Képviselő - testületnek.

 
Döntési javaslat

"A tájékoztatás elfogadása"

Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: ÁLTALÁNOS ÜGYEK
A Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.

A Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrzési és Közbeszerzési Bizottság javasolja Gyomaendrőd Város Képviselő – testületének a 2012 első félévi nyomtató, fénymásoló kellékanyagok, és egyéb irodaszerek pályázati eljárásáról szóló tájékoztató elfogadását.

Gyomaendrőd Város Képviselő – testülete bíráló bizottsága döntése alapján Gyomaendrőd Város Polgármesteri Hivatala a 2012. január 1.-től 2012. június 30.-ig terjedő időszakra irodaszer ellátására a különböző kategóriákban az alábbi szállítókkal köt szerződést:
  1. A/4, A/3 másolópapír, laporelló: ManOpen Kft., 2100 Gödöllő, Széchenyi út 5.,
  2. Különféle író – és irodaszer: „Color Shop” Papírbolt, 5500 Gyomaendrőd, Petőfi u. 4.,
  3. Nyomtató, fax és fénymásoló tonerek: Mágus - Comp, 5500 Gyomaendrőd, Fő út 230.
 

 


Határidők, felelősök:

Határidő: azonnal
Felelős: - AZONNALI VÉGREHAJTÁS -

« Vissza
Vissza a főmenübe