2012. február 14-i ülésére
Tárgy: | Gyepmesteri telep üzemeltetése | |
Készítette: | Dr. Tímár Andrea | |
Előterjesztő: | Várfi András polgármester | |
Véleményező bizottság: | Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság |
Döntéshozói vélemények
Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság |
A Bizottság a gyepmesteri tevékenység ellátása tárgyában a Gyomaközszolg Kft-vel kötendő, a döntési javaslatban szereplő szerződés tervezetének elfogadását javasolja a Képviselő-testület számára. |
|
"Gyepmesteri telep üzemeltetése"
Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: Környezetvédelem
A Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság a javaslatról egyszerű többséggel, nyílt szavazással dönt.
Gyomaendrőd Város Képviselő-testületének Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottsága javasolja a Képviselő-testületnek, hogy a gyepmesteri tevékenység végzésével a Gyomaközszolg Kft-t bízza meg az alábbiak szerint:
Szerződés tervezet
Mely létrejött egyrészről Gyomaendrőd Város Önkormányzata (5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1., képviseli: Várfi András) mint Megrendelő, másrészről a Gyomaközszolg. Kommunális Közszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (5500 Gyomaendrőd, Ipartelepi út 2., képviseli: Fekete József) mint Vállalkozó között az alulírott napon és helyen az alábbi feltételek mellett:
- Felek megállapítják, hogy a Vállalkozót 2006. június 29. napján a Megrendelő hozta létre a Gyomaszolg Ipari Park Kft-ből történő kiválással. A Vállalkozó főtevékenysége a 90.02’ 03 TEÁOR kódszámú „Hulladékgyűjtés,- kezelés” tevékenység. A Megrendelő a Vállalkozóban 75%-os tulajdoni hányaddal rendelkezik.
- A Megrendelő megrendeli a Vállalkozótól Gyomaendrőd Város közigazgatási területén keletkező állati hulladék összegyűjtését, elszállítását és a gyomaendrődi 02760/2 hrsz. alatt található kb. 8000 m2 alapterületű állati hullatelep kezelésével kapcsolatos feladatok ellátását 2012. január 01. napjától határozatlan időre.
- A Vállalkozó a 2. pont szerinti feladat végrehajtása során a vonatkozó jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelően az állati hullák begyűjtését saját észlelés, vagy bejelentés alapján végzi.
- Felek a 2. pont szerinti szolgáltatás ellenértékét 2012. évre 4.800.000.- Ft+ÁFA összegben határozzák meg, mely összeget a Megrendelő 400.000.-Ft+ÁFA összegű havi részletekben bocsájtja a Vállalkozó rendelkezésére a Vállalkozó által kiállított számla ellenében. A Vállalkozó a napi karbantartási feladatokat saját eszközeivel és költségén végzi.
- Felek megállapodnak, hogy a 4. pont szerinti vállalkozói díj tárgyévet követő évi összegéről a tárgyév december 15. napjáig állapodnak meg a Vállalkozó javaslata alapján.
- Felek megállapodnak, hogy az állati hullák eltávolításával és kezelésével kapcsolatos ártalmatlanítási költségeket évente a Vállalkozó határozza meg. A Vállalkozó erre vonatkozó javaslatát számításokkal alátámasztva a tárgyévet megelőző év október 31. napjáig küldi meg a Megrendelőnek, melynek elfogadásáról a Megrendelő tárgyév november 30. napjáig dönt.
- Felek rögzítik, hogy a jelen jogügylettel kapcsolatban a Kbt. 9. § (1) bekezdésének kb) pontja szerinti feltételek fennállnak, így az ügylet nem minősül a Kbt. alkalmazásában szerződésnek.
- Jelen megállapodásban nem szabályozott kérdésekre a Ptk., a Kbt. és a mindenkor hatályos állati hulladék gyűjtésére- és kezelésére vonatkozó jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni.
A felek a jelen megállapodás elolvasása és értelmezése után, mint akaratukkal minden megegyezőt, kellő felhatalmazás birtokában, cégszerűen, helybenhagyólag aláírtak.
Gyomaendrőd, 2012.
Gyomaendrőd Város Önkormányzata Gyomaközszolg. Kft.
Megrendelő vállalkozó
Határidők, felelősök:
Határidő: azonnal