2012. február 13-i ülésére
Tárgy: | Gyomaendrőd Város 2012. évi költségvetési rendelettervezete | |
Készítette: | Szilágyiné Bácsi Gabriella, Tóthné Gál Julianna | |
Előterjesztő: | Várfi András polgármester | |
Véleményező bizottság: | Városfenntartó, Környezetvédelmi és Mezőgazdasági Bizottság, Ügyrendi, Oktatási, Kulturális, Kisebbségi és Esélyegyenlőségi Bizottság, Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság |
- Az államháztartási hiány tekintetében a 2,5 %-os GDP-arányos hiánycél nem növelhető
- A nyugdíjak védelme céljából, illetve az egészségügyi ellátások biztosítása érdekében zárt nyugdíjkassza és egészségügyi kassza kialakítása
- Arányos, egykulcsos személyi jövedelemadó kialakítása
- A Nemzeti Adó-és Vámhivatal ellenőrzési tevékenységének megerősítése a visszaélések visszaszorítása érdekében
- A Start-munka program beindítása, a foglalkoztatás növelése.
- A közszférában nem emelkednek az illetmények
- Csökkennek az ártámogatások, a korábbi gáz- és távhő támogatás kibővített lakásfenntartási támogatássá alakul a célzottság megőrzése mellett
- Megkezdődik a köz- és felsőoktatás, valamint az egészségügy rendszerszintű átalakítása
- Elindul az önkormányzatok átszervezése.
- A települési önkormányzatok üzemeltetési, igazgatási, sport- és kulturális feladataira igényelhető normatív hozzájárulás fajlagos összege 2.769 Ft/főről 4.074 Ft/főre módosult, mely 19 millió Ft-os bevétel növekedést eredményezett az önkormányzatnál
- A körzeti igazgatási feladatokra igényelhető támogatás összege összességében 5,5 millió Ft-tal emelkedett, mely elsősorban az építésügyi hatósági ügyekben hozott döntések számának duplázódásának köszönhető
- A Térségi Szociális Gondozási Központ alapfeladatának ellátásához kapcsolódó normatív támogatás összegének 6,6 millió Ft-os növekedése, melyben nagy szerepet játszott az emelt színvonalú bentlakásos ellátás átminősítése
- A kedvezményes étkezők számának 67 fővel történő növekedése, mely 4,5 millió Ft összegű támogatás növekedést eredményezett
- A pénzbeli szociális juttatások jogcímen járó normatíva összegének 13,5 millió Ft-os növekedése.
- egyrészt az önkormányzatot megillető településünkre kimutatott SZJA 8%-a a múlt évhez képest 11 millió Ft-tal csökkent
- másrészt a jövedelem differenciálódás mérséklése címen kapott átengedett központi adó összege 37 millió Ft-tal nőtt. Ennek elemei az alábbiak:
- a 2011. június 30-án közölt, 2010. évre vonatkozó iparűzési adóerő-képesség összege 55 millió Ft-tal csökkent a tavalyi adathoz képest (a jövedelem differenciálódás mérséklése jogcímen kapott bevételre pozitívan hat)
- a településnagyság szerint figyelembe veendő lakosonkénti értékhatár a 10.000 fő feletti városoknál 1.080 Ft-tal csökkent 2011.-hez képest
- városunk lakosainak száma előző évhez képest tovább csökkent (146 fővel)
- a megyei feladatok ellátása után járó normatíva összege, az ellátottak számának csökkenéséből adódóan csökkent.
- Vízművek Zrt.-től részvényvásárlás 50.400 E Ft összegben
- Gyomaszolg Ipari Park Kft.-nél tőkeemelés 70.000 E Ft összegben
- Gyomaszolg Ipari Park Kft.-től telekvásárlás (2010-ben bruttó 20.000 E Ft, 2011-ben 45.665 E Ft összegben), 2010. decemberében erre a célra a kötvényből ténylegesen 50.000 E Ft került átvezetésre az önkormányzat főszámlájára
- Kamatfizetésre 68.327 CHF
- 2011. január hóban: 50.000.000 Ft átvezetése a főszámlára fejlesztési, felújítási kiadások finanszírozására
- 2011. március hónapban kamatfizetés történt 30.014 CHF összegben
- 2011. március hónapban tőketörlesztés történt 421.025 CHF összegben
- 2011. június hónapban 50.000.000 Ft átvezetésére került sor a már kifizetett kötvényforrásból megvalósuló fejlesztésekre
- 2011. július hónapban további 16.000.000 Ft átvezetése történt meg a fejlesztési kiadások finanszírozására
- 2011. szeptember hónapban kamatfizetés történt 28.620 CHF összegben
- 2011. szeptember hónapban tőketörlesztés történt 420.961 CHF összegben
Megnevezés
|
2011.évi eredeti ei
|
2012. évi terv
|
Változás az előző évhez %
|
Normatív álllami támogatás
|
708893
|
758026
|
106,93
|
TEKI támogatás
|
0
|
|
|
Személyi jöv.adó
|
416374
|
441992
|
106,15
|
Átengedett központi adók
|
92000
|
85000
|
92,39
|
Helyi adók (műk.célra)
|
303000
|
232600
|
76,77
|
Talajterhelési díj
|
1500
|
1500
|
100
|
Pótlék bírság bevétel
|
5000
|
5000
|
100
|
Kölcsönök visszatér. műk.c.
|
4120
|
5015
|
121,72
|
Saját működési bevétel
|
363072
|
355491
|
97,91
|
Működési célú pénzeszk.átvét.
|
504718
|
680122
|
134,75
|
Működési célú pénzmaradvány
|
22866
|
14712
|
64,34
|
összesen
|
2421543
|
2579358
|
106,52
|
- Építményadó, idegenforgalmi adó vonatkozásában közvetett támogatás nem várható.
- Telekadó mentesség azon adóalanyokat illeti meg, akik építési telek tulajdonosai és jogerős építési engedéllyel rendelkeznek. A várható közvetett támogatás összege 227 E Ft.
- Magánszemélyek kommunális adója vonatkozásában még mindig jelentős az az adómennyiség, amit a lakosságnak a kommunális beruházáshoz való hozzájárulás miatt nem kell megfizetnie. Ez az összeg várhatóan 5.323 E Ft, ami csökkenést mutat az előző évhez képest a kommunális beruházáshoz való hozzájárulás adómentességének kifutása miatt.
- Iparűzési adónál 2012-ben már nem számolhatunk közvetett támogatással, mivel a kisvállalkozásoknak (2,5 M Ft-ot meg nem haladó vállalkozási szintű adóalappal rendelkezők) biztosított kedvezmény, mely bizonyos vállalkozásoknál lehetőséget biztosított az iparűzési adó csökkentésére a megfizetett építményadó összegével azonos mértékben, az önkormányzati rendeletünkben megszűnt.
Megnevezés
|
2011.évi eredeti ei.
|
2012.évi terv
|
Előző évhez viszonyítva %
|
Felhalmozási bevétel
|
266427
|
87518
|
32,85
|
Helyi adóbevétel (felh.célra)
|
38000
|
39900
|
105
|
Felh.és tőke jellegű bev.
|
20000
|
6250
|
31,25
|
Felhalmozási pénzmaradvány
|
1271919
|
806703
|
63,42
|
Kölcsönök visszatérülése
|
8318
|
25900
|
311,37
|
Felhalmozási bev. összesen
|
1604664
|
966271
|
60,22
|
Megnevezés
|
2011.évi eredeti ei.
|
2012 .évi terv
|
Előző évhez viszonyítva %
|
Működési kiadás
|
2359394
|
2483006
|
105,24
|
személyi juttatás
|
983892
|
1057860
|
107,52
|
szoc.hozzáj.adó(járulék)
|
259481
|
272834
|
105,15
|
dologi kiadás
|
671651
|
731580
|
108,92
|
pénzeszköz átadás
|
438210
|
413532
|
94,37
|
ellátottak juttatása
|
6160
|
7200
|
116,88
|
- Hulladékszállítás: 5 millió Ft
- Parkfenntartás: 4 millió Ft
- Közvilágítás: 2 millió Ft
- Ár-és belvízvédekezés: 2 millió Ft
- Szúnyoggyérítés: 1millió Ft
- Mezőőri szolgálat: 0,8 millió Ft
- Közcélú foglalkoztatás: 0,7 millió Ft
- Szakmai tevékenységhez igénybevett szolgáltatás: 8 millió Ft
- Biztosítási díjak: 2 millió Ft
- Reklámtevékenység: 0,3 millió Ft
- Kamatkiadás: 6 millió Ft
- Takarítás: 2,6 millió Ft
- Okmányirodai tevékenység 0,9 millió Ft
- Igazgatás: 4 millió Ft.
Megnevezés
|
2011. évi eredeti ei.
|
2012. évi terv
|
Előző évhez viszonyítva %
|
Kis Bálint Ált. Isk. és Óvoda
|
243091
|
219380
|
90,25
|
Rózsahegyi K. Kistérs. Isk.
|
216080
|
213542
|
98,82
|
Kner Imre Gimnázium
|
151731
|
134322
|
88,53
|
Városi Alapf.Műv. Intézmény
|
47581
|
44070
|
92,62
|
összesen
|
658483
|
611314
|
92,84
|
Megnevezés
|
2011. évi eredeti ei.
|
2012.évi terv
|
Előző évhez viszonyítva %
|
Városi Egészségügyi Intézm.
|
142850
|
138157
|
96,71
|
Térségi Szociális Gond.Közp.
|
457356
|
522974
|
114,35
|
Térségi Humánsegítő Szolg.
|
39010
|
39121
|
100,28
|
Összesen
|
639216
|
703504
|
110,06
|
Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testületének
…./2012. (..) önkormányzati rendelete
Gyomaendrőd Város Önkormányzatának 2012. évi költségvetéséről
Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete (a továbbiakban: Képviselő-testület) az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, Magyarország Alaptörvényének 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában foglalt feladatkörében eljárva a következőket rendeli el.
1. § A bevételek és kiadások címeit, alcímeit és előirányzatait az 1. melléklet mutatja be.
2. § Az Önkormányzat 2012. évi költségvetésének bevételi főösszege 3.545.629 E Ft, ezen belül a 2011. évi pénzmaradvány összege 821.415 E Ft, a működési célú pénzeszköz átvétel összege 680.122 E Ft, a felhalmozási célú bevételeken belül a támogatás értékű felhalmozási bevétel összege 55.662 E Ft, az államháztartáson kívülről felhalmozási célra átvett pénzeszköz összege 18.856 E Ft részletezve az 2., 2/a., 2/b., 2/c. melléklet szerint.
3. § Az Önkormányzat működési költségvetési kiadásainak előirányzata 2.483.006 E Ft, ezen belül a személyi juttatás 1.057.860 E Ft, munkaadót terhelő járulék és szoc.hj. 272.834 E Ft, dologi kiadás 731.580 E Ft, a működési célú pénzeszköz átadás 413.532 E Ft, az ellátottak pénzbeli juttatása 7.200 E Ft, melyet a 3., 3/a., 3/b melléklet tartalmaz.
4. § Az Önkormányzat felújítási előirányzata 60.578 E Ft, feladatonként, célonként a 4. melléklet tartalmazza.
5. § Az Önkormányzat fejlesztési és egyéb kiadásainak értéke 351.668 E Ft. Ezen belül az Önkormányzat által kijelölt fejlesztési kiadás 84.091 E Ft. A felhalmozási célú pénzeszköz átadás összege 40.580 E Ft (ebből a felhalmozási célú támogatás értékű kiadás összege 37.780 E Ft, államháztartáson kívülre felhalmozási céllal átadott pénzeszköz összege 2.800 E Ft), a kölcsönök nyújtása 16.500 E Ft, hiteltörlesztés összege 210.497 E Ft önkormányzatunknak. A felhalmozási kiadásokat feladatonként a 5. melléklet mutatja be.
6. § (1) A 6. melléklet tartalmazza az Önkormányzat tartalékának összegét, mely 650.377 E Ft. A tartalék összegéből a Képviselő-testület a 300 E Ft összegű Polgármesteri alap felhasználási jogát a polgármesterre ruházza át.
„(2) Az Ifjúsági Alap pályázható keretösszege 300 E Ft.
(3) A (2) bekezdésben foglalt előirányzatból a kötött felhasználású támogatások: 90 E Ft
a) Jeles és kitűnő tanulók díjazása |
45 E Ft |
b) Jó tanulók, jó sportolók díjazása |
45 E Ft |
(4) Az Ifjúsági Alap pályázható keretösszege 210 E Ft.
(5) A Sport Alap előirányzata 13.000 E Ft.
(6) Az (5) bekezdésben foglalt előirányzatból kötött felhasználású támogatások:
a) Diáksport |
1.000 E Ft |
b) Gyomai és Endrődi pálya fenntartása |
500 E Ft |
c) Óvodai sportnap megrendezése |
200 E Ft |
d) Testvérvárosi és nemz. sportkapcs. és komm. |
1.300 E Ft |
e) Tartalék |
250 E Ft |
(7) A Sport Alap pályázható keretösszege 9.750 E Ft.
(8) A Civil Alap előirányzata 3.200 E Ft.
(9) A (8) bekezdésben foglalt előirányzatból kötött felhasználású támogatások:
a) Városi Képtár működési támogatása |
544 E Ft |
b) Irodalmi, kult. mű, turiszt. kiadvány támogatása |
544 E Ft |
(10) A Civil Alap pályázható keretösszege 2.112 E Ft.
(11) A fejlesztési céltartalékban lévő pályázati saját erő összegek felhasználása Képviselő-testületi döntés alapján történhet.
(12) A 2008. február 27-én lejegyzett 1.000.000 E Ft összegű kötvénykibocsátásból a fel nem használt rész 243.901 E Ft, mely összeg a fejlesztési tartalékok között kerül kimutatásra, a kötvényből történő felhasználás kizárólag Képviselő-testületi döntés alapján történhet. A kötvény felhasználásának részletezését az 6/a. melléklet tartalmazza.
(13) A környezetvédelmi alapban elhelyezett összeget az alapra vonatkozó önkormányzati rendelet alapján lehet felhasználni.
7. § Gyomaendrőd Város Önkormányzat 2012. évi költségvetésének mérlegét a 7., 7/a. melléklet tartalmazza.
8. § A forrásösszetétel mérlegszerű kimutatását, a működési és fejlesztési hiány összetételét a 8., 8/a. melléklet tartalmazza.
9. § Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény (Továbbiakban: Áht.) 24. § (4) bek. c) pontjában előírt közvetett támogatásokra vonatkozó mérleget a 11. melléklet mutatja be.
10. § Gyomaendrőd Város kötvénykibocsátásból eredő tartozás állományának alakulását a 12. melléklet tartalmazza. Az önkormányzat adósságát keletkeztető ügyletét a 13. melléklet tartalmazza.
11. § (1) Gyomaendrőd Város Önkormányzatának intézményenkénti jóváhagyott létszámkeretét a 14. melléklet tartalmazza.
(2) A Kis Bálint Általános Iskola és Óvodánál 1 fő pedagógus, 3 fő óvodapedagógus, és 4 fő technikai dolgozói létszámcsökkenés történik az óvodai gyermeklétszám csökkenésből adódó csoportcsökkenés miatt, illetve a költségek csökkentése, a feladatok racionalizálása miatt. Az érintettek közül 1 fő pedagógus jogviszonya 2012. június 29. napjával, és 1 fő óvodapedagógus jogviszonya 2012. július 15. napjával megszűnik, a 2 fő közalkalmazotti létszám átcsoportosítására, továbbfoglalkoztatására sem intézményen belül sem más Önkormányzati intézményben nincs lehetőség – így 2 fő teljes munkaidős dolgozó álláshely végleges jelleggel csökken.
(3) A Rózsahegyi Kálmán Kistérségi Iskolánál a speciális tagozat szeptember 1.-től történő áthelyezése miatt 1 fő karbantartó, és 1 fő takarító dolgozói létszám kerül megszüntetésre. Az érintett közalkalmazotti létszám átcsoportosítására, továbbfoglalkoztatására sem intézményen belül sem más Önkormányzati intézményben nincs lehetőség – így 2 fő teljes munkaidős dolgozó álláshely végleges jelleggel csökken.
(4) A Kner Imre Gimnázium technikai dolgozói létszáma 17 főről 14 főre csökken a költségek csökkentése, épületek bezárása miatt.
(5) A Határ Győző Városi Könyvtárnál a szakmai munkakörben foglalkoztatott dolgozók közül 2012. március 1.-től 1 fő létszámleépítés történik, és 1 fő takarítói állás megszüntetésre kerül a költségek csökkentése érdekében. A feladat racionalizálása miatt - az intézkedéssel érintett közalkalmazotti létszám átcsoportosításának, továbbá sem intézményen belül, sem más önkormányzati intézményben való továbbfoglalkoztatásának lehetősége hiányában –2 fő álláshely végleges jelleggel csökken. 2012. március 1.-től kezdődően közös megegyezéssel 3 dolgozó munkaideje csökkentésre kerül napi 2 órával.
(8) A Polgármesteri Hivatalnál a feladat racionalizálása létszámcsökkenést von maga után - az érintett köztisztviselői létszám átcsoportosítására, továbbfoglalkoztatására sem intézményen belül sem más Önkormányzati intézményben nincs lehetőség – így 1 fő teljes munkaidős dolgozó álláshely végleges jelleggel csökken, így az okmányirodai köztisztviselői létszámkeret 4 főről 3 főre változik. 2012. évben 2 üres álláshely nem kerül betöltésre, továbbá 1 technikai dolgozó munkaideje napi 8 óráról 4 órára csökken, melynek következtében a kisegítő fizikai dolgozók létszáma 2 főre változik.
12. § Gyomaendrőd Város Önkormányzata által foglalkoztatott közcélú munkavégzők létszámáról és működési kiadásának alakulásáról készült kimutatást a 14/a. melléklet tartalmazza.
13. § (1) 2012. január 1.-től a Magyarország 2012. évi központi költségvetéséről szóló 2011. évi CLXXXVIII. törvény 11. melléklete az irányadó a közalkalmazottak besorolását illetően.
(2) A köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. Törvény (Továbbiakban: Ktv.) 43. §-ának (1) bekezdésében foglalt illetményalap 2008. január 1-től 38.650 forint, 2012. évre nem változott. A köztisztviselők illetménye ennek alapján lett megállapítva, figyelembe véve a tartós távollevők- és helyettesítőik illetmény különbözetét. A Ktv. 44/A. § szerinti illetménykiegészítés nincs. Az osztályvezetők illetménypótléka – a korábbi évekkel azonosan - a Ktv. 46. § (5) b) pontja alapján meghatározott illetmény 10 %-a.
(3) Az egységes Közszolgálati Szabályzat alapján tervezett juttatások keretei, tekintettel az Esélyegyenlőségi tervre is:
a) VI. Fejezet 1. a) és b) pontja szerinti lakásépítési- és vásárlási támogatási keret: - Ft,
b) VI. Fejezet 4. pontja szerinti Családalapítási támogatás keret: 100.000- Ft,
c) VI. Fejezet 5. pontja szerinti Rendkívüli szociális támogatás keret: - Ft,
d) VI. Fejezet 6. pontja szerinti Szemüvegtérítés címen rendelkezésre álló keret: 500.000 Ft,
e) VII. Fejezet 2. pontja szerinti Temetési támogatási keret: 100.000 Ft,
f) VIII. Fejezet 1. pontja szerinti Nyugállományú köztisztviselők támogatási keret:- .
g) A köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 49/F. §-ában foglaltak, továbbá a 2012. évi költségvetési törvény 56. § (3) bekezdése alapján a cafetéria keret bruttó összege 200.000 Ft/fő/év, melyből a kifizetői adó mértéke 30,94 %. Ezen cafetéria keret vonatkozik a polgármesteri hivatalban dolgozó közalkalmazottakra és a Munkatörvénykönyve szerint foglalkoztatottakra is.
14. § Az Áht. 24. § (4) bek. a) pontja, és a 78.§ (2) bek. alapján a 15., 15/a. melléklet tartalmazza a Gyomaendrőd Város 2012. évre várható bevételi és kiadási előirányzatainak teljesüléséről az előirányzat felhasználási ütemtervet és a likviditási tervet.
15. § Az Önkormányzat tartós kötelezettség vállalását a 16. melléklet tartalmazza.
16. § Az önkormányzati feladatot ellátóknak fizetett díjtételek összegét a 20. melléklet tartalmazza.
17. § Az Európai Uniós forrásból finanszírozott támogatással megvalósuló programok bevételeit, kiadásait, valamint az önkormányzaton kívüli ilyen projektekhez történő hozzájárulásokat a 21. melléklet mutatja be.
18. § A Gyomaendrőd-Csárdaszállás-Hunya Intézményi Társulás tagintézményeinek 2012. évi költségvetéséről szóló határozatát a 22. melléklet tartalmazza.
19. § (1) Azon Intézmények, amelyek a normatív állami támogatáshoz kapcsolódó ellátotti létszámot a tervezetthez képest alulteljesítik, a feladat csökkenésből, illetve a jogtalan igénybevételből adódó visszafizetési kötelezettséget a 2012. évi költségvetésükből kötelesek kigazdálkodni.
(2) Amennyiben egy adott intézményben az ellátotti létszám a tervezetthez képest növekszik – de ez a növekedés Önkormányzati tevékenységi kör módosítást nem eredményez -, az intézmény csak abban az esetben igényelhet plusz támogatást, ha a többlet ellátotti létszám likviditási nehézséget okoz az intézmény gazdálkodásában. A feladat növekedéséből adódó többlet állami támogatást az intézmény mutatószámos fejlesztésként veheti igénybe.
(3) Az önálló intézmények saját hatáskörben is hajthatnak végre előirányzat módosítást, azonban a kiemelt előirányzatait a Képviselő-testület által elfogadott rendeleten keresztülvezetve módosíthatják. Az intézmény a jóváhagyott bevételi előirányzatain felüli többletbevételét az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról megalkotott 368/2011. (XII. 31.) Kormányrendelet (továbbiakban: Ávr.) 42. § -ban foglaltak alapján használhatja fel.
20. § Az Önkormányzat 2012. évi költségvetését az Áht. 34. § (4) bekezdésében foglaltaknak megfelelően a Képviselő-testület – az első negyedév kivételével - negyedévenként, a döntése szerinti időpontokban, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítésének határidejéig, december 31-i hatállyal dönt a költségvetési rendeletének módosításáról.
21. § A képviselők tiszteletdíjai a Gyomaendrőd Város Önkormányzat Képviselő-testületének a polgármesteri tisztség ellátásának egyes kérdéseiről, az önkormányzati képviselők tiszteletdíjáról, valamint a tisztségviselők költségtérítéséről szóló 5/1995. (III. 2.) önkormányzati rendelete alapján kerültek meghatározásra, melyet a 19. melléklet tartalmaz.
22. § A 23. melléklet tartalmazza a 2012. évi rendelet tervezetről készült könyvvizsgálói véleményezést.
23. § A Képviselő-testület Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottságának véleményét a 2012. évi költségvetési rendelet tervezetről a 24. melléklet tartalmazza.
24. § A költségvetési szervekkel történt egyeztetés dokumentumait a 25. melléklet tartalmazza.
25. § A munkavállalói érdekképviseleti szervekkel történt egyeztetés dokumentumait a 26. melléklet tartalmazza.
Záró rendelkezések
26. § Ez az önkormányzati rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
27. § Hatályát veszti a 2012. évi átmeneti gazdálkodásról szóló 39/2011. (XII. 27.) önkormányzati rendelet.
28. § A 2012. évi költségvetés végrehajtásáról 2013. április 30-ig kell beszámolni a Képviselő– testület előtt.
Gyomaendrőd, 2012. február
Várfi András s.k. Dr. Csorba Csaba s.k.
Polgármester Jegyző
Döntéshozói vélemények
Pénzügyi, Gazdasági, Turisztikai, Ellenőrző és Közbeszerzési Bizottság |
A 2012. február 7-ei rendkívüli ülésen a Bizottság az alábbi véleményt alakította ki: A Kis Bálint Általános Iskola és Óvoda önkormányzati kiegészítő támogatását javasolja 2.000 E Ft-tal megemelni, melynek forrása részben az Önkéntes Tűzoltóság támogatásának csökkentése 900 E Ft-tal, másrészt a Civil Alap keretének csökkentése 1.100 E Ft-tal. A felújítási és felhalmozási kiadások közül csak azokat a tételeket javasolja a bizottság a kötvény terhére megvalósítani, amelyekhez már konkrét kötelezettségvállalás kapcsolódik. |
|
"2012. évi költségvetés"
Tervezett döntéstípus: határozat
Tervezett ágazati besorolás: Költségvetés, zárszámadás
A Városfenntartó, Környezetvédelmi és Mezőgazdasági Bizottság a javaslatról minősített többséggel, nyílt szavazással dönt.
Megnevezés | 2012. | 2013. | 2014. | 2015. |
Kötvénykibocsátáshoz kapcsolódó törlesztés | 210.497 | 210.513 | 210.496 | 210.496 |
Adósságot keletkeztető kötelezettségek össz. | 210.497 | 210.513 | 210.496 | 210.496 |
Saját bevételek | 675.632 | 670.000 | 600.000 | 600.000 |
Határidők, felelősök:
Határidő: azonnal