40/2011. (III. 22.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Társulási megállapodás módosítása

Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete

 

Dunakeszi Kistérség Többcélú Társulásának társulási megállapodás módosítását az alábbiak szerint fogadja el és egyben felhatalmazza a Polgármestert a módosító okirat aláírására.

 A módosítás-tervezet szövege:

 Dunakeszi Kistérség Többcélú Társulása

Társulási megállapodás módosítása

 

1.        A társulási megállapodás I. fejezet „Általános rendelkezések” cím 3.3. pontja az alábbiak szerint módosul:

3.3.               A társulás lakosságszáma (KSH 2010. január 01-i adatai alapján) : 81168 fő

 2.        A társulási megállapodás I. fejezet „Általános rendelkezések” cím 4. pontja az alábbiak szerint módosul:

 4.A Társulás tagjainak neve, székhelye:

                        1.    Dunakeszi Város Önkormányzata, 2120 Dunakeszi, Fő út 25.

               lakosságszáma: /KSH 2010. január 01-i adatai alapján:/ 38509 fő

                        2.    Fót Város Önkormányzata, 2151 Fót, Vörösmarty tér 1.

                               lakosságszáma:/KSH 2010. január 01-i adatai alapján:/ 18803 fő

                        3.    Göd Város Önkormányzata, 2131 Göd, Pesti út 81.

                               lakosságszáma:/KSH 2010. január 01-i adatai alapján:/ 17695 fő

                        4.    Mogyoród Nagyközség Önkormányzata: 2146. Mogyoród, Dózsa Gy. út 40.

                               lakosságszáma:/KSH 2010. január 01-i adatai alapján:/ 6161 fő

 3.        A társulási megállapodás I. fejezet „Általános rendelkezések” cím 11. pontja az alábbiak szerint módosul:

 11. A  kistérségi munkaszervezet feladatait, vagyis a Társulási Tanács döntéseinek előkészítését és feladatainak végrehajtását a többcélú kistérségi társulás székhely települése önkormányzata képviselő-testületének hivatala közreműködésével, ezen hivatalon belül kialakított Intézményirányítási és Vagyongazdálkodási Osztály látja el. Az Intézményirányítási és Vagyongazdálkodási Osztály vezetője a kistérségi munkaszervezet vezetője. A munkaszervezet vezető irányításával a kistérségi ügyintézés feladatait a munkaszervezet látja el egy fő köztisztviselővel. A munkaszervezet dologi kiadásait, valamint a munkaszervezetben dolgozó egy fő köztisztviselő és a Társulási Tanács 37/2009. számú határozata alapján a telepengedély, illetve a telep létesítésének bejelentése alapján gyakorolható egyes termelő és egyes szolgáltató tevékenységek engedélyezése vonatkozásában a kistérség székhelye szerinti települési önkormányzat jegyzőjére telepített  hatáskör ellátására felvett egy fő köztisztviselő rendszeres és nem rendszeres személyi juttatásait és azok járulékait a Társulás saját költségvetéséből viseli.  Az Intézményirányítási és Vagyongazdálkodási Osztály vezetőjének rendszeres és nem rendszeres személyi juttatásait, annak járulékait a székhely település önkormányzatának hivatala viseli.

4.        A társulási megállapodás II. fejezet „A társulás feladata és hatásköre” cím alatti rendelkezések 1.b pontja az alábbiakkal egészül ki:

Az 1993. évi III. tv. 57.§(1) g) pontja szerinti közösségi ellátások.[1]

 Tervezett feladatként:

Az 1993. évi III. tv. 65/F (1) b)  pontja szerinti tizennyolcadik életévüket betöltött, fekvőbeteg-gyógyintézeti kezelést nem igénylő pszichiátriai betegek, illetve szenvedélybetegek nappali ellátása és az 1993. évi III. tv. 65/F§ (1) c) pontja szerinti harmadik életévüket betöltött, önkiszolgálásra részben képes vagy önellátásra nem képes, de felügyeletre szoruló fogyatékos, illetve autista személyek nappali ellátása[2]

 5.  A társulási megállapodás IV. fejezetének „A Társulási Tanács” cím alatti rendelkezések 4. pontja az alábbiak szerint  módosul:

                4. A Tanács tagjai a település lakosságszáma arányában rendelkeznek szavazati joggal az alábbiak szerint:

0 – 15000 lakos

1 szavazat

15001 – 30000 lakos

2 szavazat

30001 – 45000 lakos

3 szavazat

 

Település

Lakosságszám

Szavazatszám

Dunakeszi

38509

3

Fót

18803

2

Göd

17695

2

Mogyoród

6161

1

 

 6. A társulási megállapodás IV. fejezetének „A Társulás munkaszervezete” cím alatti rendelkezések 5. pontja az alábbiak szerint  módosul:

 A Társulás munkaszervezete

 5. A Társulás munkaszervezetének feladatait a kistérségi társulás székhely települése önkormányzat képviselő-testület hivatalának Intézményirányítási és Vagyongazdálkodási Osztálya látja el. A munkaszervezet vezetője az osztályvezető. A kistérségi ügyintézés feladatait a kistérség munkaszervezete  egy  fő köztisztviselő látja el.

6.A Társulás munkaszervezetének telephelye: 2120 Dunakeszi Fő út 138.

 

 

7.       A társulási megállapodás IX. fejezetének 6. pontja törlésre kerül.[3]

 

 

8.       A társulási megállapodás XIII. fejezetének 2. h. pontja az alábbiak szerint módosul:

 

 2. h. A Munkaszervezet dologi kiadásait, valamint a Munkaszervezetben dolgozó egy  fő köztisztviselő rendszeres és nem rendszeres személyi juttatásait és azok járulékait a Társulás saját költségvetéséből viseli.  Az Intézményirányítási és Vagyongazdálkodási Osztály vezetőjének rendszeres és nem rendszeres személyi juttatásait, annak járulékait a székhely település önkormányzatának hivatala viseli.

 

 9.       A társulási megállapodás az alábbiak szerint módosul:

Ahol a társulási megállapodás teljes szövegében a Közép-magyarországi Regionális Hivatal kifejezést a Pest Megyei Kormányhivatal  kifejezés váltja fel.

A társulási megállapodás II. fejezetének „A társulás feladata és hatásköre” cím alatti rendelkezések 1. b. pontjában az 1993. évi III. tv. 65/F b) pontjában és 65/Fc) pontjában meghatározott feladat felvételére tervezett feladatként kerül sor a tagönkormányzatok között ezen feladatellátásra vonatkozóan esetlegesen létrejövő külön együttműködési megállapodás megkötéséig.

 

 Határidő: Azonnal

Felelős: Polgármester



 

 

 


 

 

 

« Vissza
Vissza a főmenübe