18/2011. (V. 26.) Képviselő-testületi rendelet
Tárgy: Zárszámadási rendelet

Göd Város Önkormányzat Képviselő-testülete az államháztartásról szóló XXXVIII. törvény 82. §-ban előírtaknak megfelelően a következő zárszámadó rendeletet alkotja:

 

A zárszámadás bevételei és kiadásai

 

1. §  (1)

A Képviselő-testület Göd Város Önkormányzatának 2010. évi költségvetés teljesítésének bevételi főösszegét 3 728 687 eFt-ban állapítja meg.

 

 

 

2. §  (1)

A Képviselő- testület Göd Város Önkormányzatának 2010. évi költségvetés teljesítésének kiadási főösszegét 3 611 101 eFt-ban állapítja meg.

 

A költségvetés teljesítésének részletezését a 1-25. sz. táblák mutatják be.

 

Göd Város Önkormányzatának önállóan működő és gazdálkodó intézményeinek zárszámadási bevételei és kiadásai

 

 

3. §

A Képviselő-testület a Polgármesteri Hivatal bevételeinek teljesítését

1 854 145 eFt-ban állapítja meg. Ezen belül:

Szerb Kisebbségi Önkormányzat 1 302 eFt.

 

 

4. §

A Képviselő-testület a Polgármesteri Hivatal kiadásainak teljesítését

3 125 072 eFt-ban állapítja meg. Ezen belül:

Szerb Kisebbségi Önkormányzat 1 276 eFt.

 

 

5. §

A Képviselő-testület a Településellátó Szervezet bevételeinek teljesítését 1 874 542 eFt-ban állapítja meg.

 

 

6.§

A Képviselő-testület a Településellátó Szervezet kiadásainak teljesítését

486 029 eFt-ban állapítja meg.

 

2010. évi költségvetési pénzmaradvány

 

 

7. §

A Képviselő-testület az Önkormányzat   2010. évi módosított költségvetési pénzmaradványát 392 345 eFt-ban hagyja jóvá az alábbi részletezés szerint:

 

Polgármesteri Hivatal                                     369 394 eFt

Településellátó Szervezet                                  22 951 eFt

 

Záró rendelkezések

 

8. §

A zárszámadó rendelet kihirdetése napján lép életbe.

 

9. §

A rendelet részét képezi az 1-25. számú tábla, amely tartalmazza a Településellátó Szervezet adatait is.

1. Göd Város Önkormányzata 2010. évi költségvetés bevételeinek teljesítése

2. Göd Város Önkormányzata 2010. évi költségvetés kiadásainak teljesítése

3. Göd Város Önkormányzat 2010. évi költségvetési mérlege

4. Göd Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának 2010. évi költségvetés bevételeinek teljesítése szakfeladatonként

5. Göd Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának 2010. évi költségvetés kiadásainak teljesítése szakfeladatonként

6. Göd Város Önkormányzat 2010. évi költségvetésében Polgármesteri Hivatal címen belül tervezett támogatásértékű működési bevételek és működési célú pénzeszközátvételek teljesítése

7. Göd Város Önkormányzat 2010. évi költségvetésében Polgármesteri Hivatal címen belül tervezett támogatásértékű felhalmozási bevételek és felhalmozási célú pénzeszközátvételek teljesítése

8. Göd Város Önkormányzat 2010. évi költségvetésében Polgármesteri Hivatal címen belül tervezett támogatásértékű működési kiadások és működési célú pénzeszközátadások teljesítése

9. Göd Város Önkormányzat 2010. évi költségvetésében Polgármesteri Hivatal címen belül tervezett támogatásértékű felhalmozási kiadások és felhalmozási célú pénzeszközátadások teljesítése

10. Göd Város Önkormányzat 2010. évi tartalékainak előirányzata

11. Göd Város Önkormányzat 2010. évi költségvetésében a Polgármesteri Hivatal címen belül tervezett felújítási feladatok feladatonkénti teljesítése

12. Göd Város Önkormányzat 2010. évi költségvetésében a Polgármesteri Hivatal címen belül tervezett beruházási feladatok feladatonkénti teljesítése

13. Göd Város Szerb Kisebbségi Önkormányzatának 2010. évi költségvetési előirányzatainak teljesítése

14. Göd Város Önkormányzat felügyelete alá tartozó önállóan működő és gazdálkodó költségvetési intézményének BEVÉTELI előirányzatainak teljesítése kiemelt tétenként

15. Göd Város Önkormányzat felügyelete alá tartozó önállóan működő és gazdálkodó költségvetési intézményének KIADÁSAI kiemelt tétenkénti teljesítése

16. Göd Város Önkormányzat felügyelete alá tartozó önállóan működő és gazdálkodó költségvetési intézményének BEVÉTELI előirányzatainak teljesítése költséghelyenként

17. Göd Város Önkormányzat felügyelete alá tartozó önállóan működő és gazdálkodó költségvetési intézményének KIADÁSI előirányzatainak teljesítése költséghelyenként

18. Göd Város Önkormányzat 2010. évi költségvetésében a Településellátó Szervezet címen belül tervezett felújítási feladatok feladatonkénti teljesítése

19. Göd Város Önkormányzat 2010. évi költségvetésében Településellátó Szervezet címen belül tervezett beruházási feladatok feladatonkénti teljesítése

20. Göd Város Önkormányzat 2010. évi egyszerűsített mérlege

21. Göd Város Önkormányzat 2010. évi egyszerűsített pénzforgalmi jelentése

22. Göd Város Önkormányzat 2010. évi egyszerűsített pénzmaradvány kimutatása

23. Göd Város Önkormányzat intézményeinek 2010. évi egyszerűsített pénzmaradvány kimutatása

24. Göd Város Önkormányzata 2011. évi kötött felhasználású normatív támogatások

25. Göd Város Önkormányzata - 2011. évi központosított támogatások elszámolása

 

 

 

 

Markó József                                                            Dr. Szinay József

polgármester                                                                  jegyző

 

« Vissza
Vissza a főmenübe