20/2013. (X. 8.) Képviselő-testületi rendelet
Tárgy: a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatáról, Ügyrendjéről szóló 11/2013. (V. 31.) Ök. rendelet módosításáról
Göd Város Önkormányzatának 20/2013. (X. 08.) Ök. rendelete a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatáról, Ügyrendjéről szóló 11/2013. (V. 31.) Ök. rendelet módosításáról
1.§ Göd Város Önkormányzat 11/2013.(V. 31.) Ök. rendelet (a továbbiakban: a Rendelet) II. fejezetének 6.§. (1) 3. pontja az alábbiakkal egészül ki:
„c./ Polgármesteri referens”
2.§ A Rendelet II. fejezet 6.§ (2) bekezdés 3. pontja az alábbiak szerint egészül ki:
„c/ Polgármesteri referens
Ellátja a polgármester munkáját segítő, elsősorban az önkormányzati rendezvények, személyes találkozások előkészítését. Folyamatos kapcsolattartással megszervezi az önkormányzat szervei, a civil szervezetek és a tömegkommunikációs eszközök közötti információáramlást. Szervezi az önkormányzat testvérvárosi kapcsolatait.”
3.§ A Rendelet II. fejezet 8.§ (1) bekezdésében hatályát veszti a „A Hivatal vezetői (Polgármester, Alpolgármesterek, Jegyző, Aljegyző, Osztályvezetők) rugalmas munkaidő-beosztásban látják el feladataikat. A munkaidő az ügyfélfogadás rendjéhez, a bizottsági és testületi ülésekhez igazodik. A törzsidőben valamennyi vezető köteles a munkahelyén tartózkodni, illetve feladatai ellátása érdekében a munkahelyi vezető engedélyével távozhat. A törzsidő megegyezik a Hivatal ügyfélfogadási idejével.” szövegrész és az alábbi szövegrésszel egészül ki:
„Csúsztatott munkarend lehetőségét a köztisztviselő kérésére a munkáltató biztosíthatja az ügyfélfogadás rendjének figyelembe vételével.”
4. § A Rendelet 2. sz. melléklete helyébe az alábbi 2. sz. melléklet lép:
A 2007. évi CLII. 4.§ a) bekezdése szerint vagyonnyilatkozat tételi kötelezettséggel járó munkakörök
|
||
|
||
Jegyző
Aljegyző
|
Kétévente
|
2007. évi CLII. tv. 3.§ (2) d) valamint 3.§ (1) c-e)
|
Belső ellenőr
|
Kétévente
|
3.§ (1) c)e)
|
Titkársági – Jogi – Informatikai Osztály
|
||
Titkársági – Jogi - Informatikai osztályvezető
|
Ötévenként
|
3.§ (2) d.)
|
Informatikai vezető
|
Kétévente
|
3.§ (1) c)
|
Pénzügyi Osztály
|
||
Pénzügyi osztályvezető
|
Kétévente
|
3.§ (1) c), (2) d)
|
Pénzügyi osztályvezető-helyettes
|
Kétévente
|
3.§ (1) c)
|
Adó Osztály
|
||
Adóosztály vezető
|
Ötévenként
|
3.§ (1) a)(2) d)
|
Adóügyi ügyintéző I.
|
Ötévenként
|
3.§ (1) a)
|
Beruházási Osztály
|
||
Beruházási osztályvezető
|
Évenként
|
3.§ (1) b), (2) d)
|
Környezetvédelmi (telephely eng.) ügyintéző
|
Ötévenként
|
3.§ (1) a)
|
Igazgatási osztály
|
||
Igazgatási osztályvezető
|
Kétévente
|
3.§ (1) a)d), (2) d.)
|
Igazgatási osztályvezető-helyettes
|
Kétévente
|
3.§ (1) a)d)
|
Szociálpolitikai ügyintéző I-II.
|
Kétévente
|
3.§ (1) a)d)
|
Közterület-felügyelet
|
||
Közterület-felügyelet vezető
|
Ötévenként
|
3.§ (1) a)
|
Közterület-felügyelő
|
Ötévenként
|
|
Építési Szolgáltatási Pont
|
||
Működési engedély ügyintéző
(Építési Szolgáltatási Pont ügyintéző)
|
Ötévenként
|
3.§ (1) a)
|
5.§ Ez a rendelet a kihirdetést követő napon lép hatályba.
Polgármester Jegyző
Kihirdetési záradék:
A rendeletet kihirdettem:…2013…. év…X…. hó …08… napján
Dr. Szinay József
címzetes főjegyző