43/2015. (IV. 29.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: A 6801/69. hrsz-ú ingatlanra (Huzella u. 13.) az alábbi árverési hirdetményt fogadja el

43/2015. (IV. 29.) sz. Ök. határozat
 
 
Göd Város Önkormányzat Képviselő-testülete az önkormányzati vagyon hasznosításának, használatának és forgalmának rendjéről szóló Göd Város Önkormányzat 18/1999.(VI.22.) sz. Ök. rendeletében foglaltak alapján a 6801/69 hrsz.-ú (Huzella Tivadar utca 13.) önkormányzati tulajdonú ingatlant az alábbi árverési hirdetményben foglaltak alapján árverés útján értékesíti:
 
ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY
 
Árverező szerv megnevezése, székhelye
Göd Város Önkormányzata (székhely: 2131 Göd, Pesti út 81.)
Árverés helye
Gödi Polgármesteri Hivatal (székhely: 2131 Göd, Pesti út 81.) földszinti nagyterme
Árverés időpontja
2015. június hó 15. 10.00 óra
Árverésre kerülő vagyontárgy megnevezése, címe
Dunakeszi Járási Hivatal Járási Földhivatala által a Göd Belterület 6801/69 hrsz. alatt felvett, természetben 2131 Göd, Huzella utca 13. szám alatt található ingatlan a tulajdoni lapon II/3. sorszám alatti 1/1 tulajdoni hányad része.
Kikiáltási ár
Az 1/1 tulajdoni hányadrész ellenértéke: bruttó 7.800.000,- Ft., mely legfeljebb két részletben fizethető ki. A részletek kifizetése között maximum 6 hónap telhet el.
Vevő által megszerzett jog
Vevő tulajdonjogot szerez
Licitlépcső mértéke
A kikiáltási árhoz képest 100-100 ezer Ft-tal emelkedik
Árverésre kerülő ingatlan megtekintésének ideje, árverésre kerülő vagyonról az információ adás helye, ideje
Göd Város Önkormányzat Beruházási Osztályának munkatársával, Juhász Anitával történő időpont egyeztetés alapján (Tel.: 06-27/530-064)
Árverési előleg összege, letétbe helyezés módja, ideje
Az árverésen kizárólag az vehet részt, illetve adhat a részvételre képviseleti meghatalmazást, akinek a nevére az árverezési előleg letétbe helyezésre került.
Az árverésen az vehet részt, aki a hirdetményben megjelölt helyen és időben megjelenik és nyilatkozik arról, hogy a vételárral rendelkezik, továbbá árverési előleget letétbe helyezte, az árverési szabályzatot megismerés és tartalmának elfogadása után aláírta.
A letétbe helyezés módja: Az árverés megkezdése előtt három nappal az Önkormányzat számlájára történő átutalással. Az árverési előleg megérkezéséről az Önkormányzat Pénzügyi Osztálya az árverés megkezdése előtt igazolást állít ki.
Az árverési előleg mértéke: 200.000,- Ft és az 5.000.000,- Ft feletti rész 2%-a, összesen: 256.000,- Ft.
 
Felkéri Dr. Kovács Balázs ügyvédet a licitálási eljárás lefolytatására.
 
Felhatalmazza a Polgármestert az ingatlan értékesítésével kapcsolatos valamennyi dokumentum aláírására.
 
 
Határidő: azonnal
Felelős: Markó József polgármester
Hivatali felelős: Juhász Anita vagyongazdálkodási ügyintéző

« Vissza
Vissza a főmenübe