143/2016. (IX. 19.) Képviselő-testületi határozat
Tárgy: Pályázati felhívás - fogorvosi praxis betöltésére

143/2016. (IX. 19.) Ök. határozat

 

Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete

dönt az alábbi tartalmú pályázati felhívás elfogadásáról, egyúttal felhatalmazza a polgármestert annak aláírására.

Felkéri a címzetes főjegyzőt a pályázati felhívás közzétételére.  

Göd Város Önkormányzata pályázatot hirdet Göd település területén új, 4. számú vegyes fogászati alapellátási körzet feladatainak ellátására

Ellátandó feladat:

Göd Város Önkormányzata Képviselő-testületének az egészségügyi alapellátás körzeteinek meghatározásáról szóló 19/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendeletének 3. számú mellékletében meghatározott 4. számú vegyes fogászati alapellátási körzet területi ellátási kötelezettséggel történő, az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződés szerinti működtetése.

Működtetés formája: egyéni egészségügyi vállalkozás, illetve társas vállalkozás tagjaként vagy területi ellátási szerződés mellett közalkalmazottként.

A vegyes fogászati körzet lakosságszáma: 5188 fő (2016. szeptember 7-ei állapot szerint)

A fogászati rendelő címe: 2132 Göd, Kisfaludy u. 7. (Az Önkormányzat a rendelőt használatra alkalmas állapotban biztosítja az alábbi pályázati feltételek megvalósulásának megfelelően..)

Pályázati feltételek:

·             A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendelet szerinti képesítés, valamint az önálló orvosi tevékenyégről szóló 2000. évi II. törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet és az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek

·             büntetlen előélet

A pályázat elbírálása során előnyben részesül az a fogorvos (az alábbi sorrendben), aki:

·             a fogászati alapellátáshoz szükséges rendelőt, eszközöket és bútorzatot maga képes biztosítani

·             a fogászati alapellátáshoz szükséges eszközöket és bútorzatot maga képes biztosítani

·             a fogorvosi ellátásban szakmai tapasztalattal rendelkezik

·             Gödön lakik, vagy Gödön kíván letelepedni

 

A pályázathoz csatolandó mellékletek:

·             a szakirányú végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata

·             részletes szakmai tevékenységet bemutató önéletrajz

·             egészségügyi vállalkozási engedély másolata, vagy 30 napnál nem régebbi cégkivonat (amennyiben ilyen formában kívánja ellátni)

·             3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány

·             egészségi alkalmasság igazolása

·             működési nyilvántartási igazolvány másolata

·             személyi és tárgyi feltételek biztosításáról szóló nyilatkozat

·             nyilatkozat, mely szerint a pályázó hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői a pályázati anyagát megismerhessék

·             nyilatkozatot arról, hogy a pályázó pályázata elbírálását a Képviselő-testület nyílt, vagy zárt ülésén kéri-e

A fogászati feladatellátás várható kezdete: a Képviselő-testület döntését, valamint a működési/hatósági engedély megszerzését, és a finanszírozási szerződés megkötését követően azonnal.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. október 31.

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. november 30.

A pályázat benyújtásának módja: Postai úton 1 eredeti és 1 másolati példányban Markó József polgármesternek (2131 Göd, Pesti út 81.) címezve.

A zárt borítékra kérjük ráírni: „Göd 4. számú vegyes fogászati körzet fogorvosi pályázat”

Egyéb információk:

Eredményes pályázat esetén Göd Város Önkormányzata a kiválasztott pályázóval határozatlan időre szóló feladat-ellátási szerződést köt, melyben a felek a működés feltételeit rögzítik.

A fogorvosi alapellátás keretébe tartozó feladatok finanszírozása az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III. 3.) Korm. rendelet értelmében, az egészségügyi szolgáltatónak az Országos Egészségbiztosítási Pénztár területileg illetékes szervével kötött finanszírozási szerződés alapján történik.

Az Önkormányzat a praxist térítésmentesen adja át.

Göd Város Önkormányzata fenntartja a jogot a pályázati eljárás érvénytelenné nyilvánítására.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Szinay József címzetes főjegyző nyújt a +3627/530-030-as telefonszámon.

Göd, 2016. szeptember …..

         Göd Város Önkormányzat Képviselő-testületének

                           nevében és megbízásából:

                                                                                                  Markó József

                                                                                                   polgármester

Határidő: azonnal

Felelős: polgármester, címzetes főjegyző

« Vissza
Vissza a főmenübe