74/2016. (V. 25.) sz. Ök. határozat
Göd Város Önkormányzat Képviselő-testülete az önkormányzati vagyon hasznosításának, használatának és forgalmának rendjéről szóló Göd Város Önkormányzat 18/1999.(VI.22.) sz. Ök. rendeletében foglaltak alapján megvizsgálta önkormányzati tulajdonú ingatlannal kapcsolatosan előterjesztett értékesítési javaslatot és döntött az ingatlan értékesítéséről, valamint a vételár megfizetésének módjáról. Ennek megfelelően az önkormányzat az értékbecslés alapján az alábbi legalacsonyabb brutttó vételárakon értékesíti az ingatlanokat árverés (licitálás) útján:
Göd 1829/5 hrsz. (2131 Göd, Névtelen tér „felülvizsgálat alatt”) 8.700.000 Ft
Göd 1829/6 hrsz. (2131 Göd, Névtelen tér „felülvizsgálat alatt”) 8.800.000 Ft
Göd 1829/7 hrsz. (2131 Göd, Névtelen tér „felülvizsgálat alatt”) 8.800.000 Ft
Göd 1829/8 hrsz. (2131 Göd, Névtelen tér „felülvizsgálat alatt) 8.800.000 Ft
Göd 1829/9 hrsz. (2131 Göd, Névtelen tér „felülvizsgálat alatt) 8.100.000 Ft
Göd 6801/65 hrsz. (2131 Göd, Huzella Tivadar u. 5. „felülvizsgálat alatt) 3.900.000 Ft
Göd 6801/69 hrsz. (2131 Göd, Huzella Tivadar u. 13. „felülvizsgálat alatt) 8.300.000 Ft
Göd 5759 hrsz. (2131 Göd, Kacsóh Pongrác u. 61.) 13.000.000 Ft
Vevők az ingatlanok vételárát az alábbi ütemezésben kötelesek megfizetni:
Az árverési vevő köteles az árverés napját követő 15 napon belül a vételárat egy összegben megfizetni és ezzel egyidejűleg a szerződést aláírni.
Felhatalmazza a Polgármestert az ingatlanok értékesítésével kapcsolatos valamennyi dokumentum aláírására.
Határidő: azonnal
Felelős: Markó Jószef polgármester
Hivatali felelős: Dr. Szinay József címzetes főjegyző