Göd Város Önkormányzatának Pénzügyi Ellenőrző, Közbeszerzési és Jogi Bizottsága javasolja a képviselő testületnek, hogy hagyja jóvá a Gödi Polgármesteri Hivatal álláshelybővítés iránti igényét és az alábbiak szerint engedélyezze a hivatali álláshelyek, illetve munkakörök bővítését:
- 1 fő titkársági ügyintéző (legfeljebb diplomás bérrel)
- 1 fő városüzemeltetési ügyintéző (legfeljebb diplomás bérrel).
Göd Város Önkormányzata az álláshelyek betöltéséhez szükséges bérjellegű kiadások fedezetére 2016-ban legfeljebb 1.338.000.- Ft forrást biztosítson, melyet a tényleges foglalkoztatási adatok ismeretében és annak megfelelően bocsájtson a Gödi Polgármesteri Hivatal rendelkezésére.
A bővítéssel együtt járó személyi jellegű kiadások (bér) fedezetére a 2016-ban feladattal nem terhelt működési tartalék megnevezésű keretet jelölje meg.
Továbbá javasolja, hogy Göd Város Önkormányzat a 2017. évi költségvetésében a Gödi Polgármesteri Hivatalnál kerüljön tervezésre a jóváhagyott álláshelyekkel kapcsolatos létszám és bérelőirányzat.